Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Ring 070-615 66 69 massagespecialisten.se

6 omdömen om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Marie-Louise W
Skrev om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Har bokat käkledsmassage ett flertal gånger. Alltid blivit trevligt bemött och upplever att utövaren har stor kunskap inom muskler och leder. Rekommenderar verkligen ett besök!

Svar från Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Stort tack för ditt fina omdöme Marie-Louise! Glädjande betyg då du inte fått den behagligaste behandlingen, käkledsmassage 😅. Varmt tack för rekommendationen 🙏🙂

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Jan L
Skrev om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Toppen. Kunnig ,trevlig ock bra bemötande. Mvh Jan Lindgren.

Svar från Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Stort tack Janne! Som trogen stammis vet du ju verkligen vad du sätter betyg på 🙂🙏

Annika J
Skrev om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Lugn och skön miljö. Alltid rent och fräscht. Anders är trevlig, glad, lyssnar, av hur man mår. Vilken typ av massage och om man behöver lite ” extra” beroende på träningsvärk eller nogot annat . När man går därifrån är man som en ny människa.Anders är toppen.

Svar från Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Härligt att höra Annika! Uppskattar att du ger så fint omdöme 🙏🙂 Vi ses när du behöver bli ny människa igen 😁

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Göran G
Skrev om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

När jag kommer till Anders känner jag att han lägger allt fokus på mig och mina önskemål. Anders ger mig alltid en välbehövlig genomgång av min kropp och jag känner mig rörligare efteråt

Svar från Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Tack Göran! Det värmer att höra. Och tack för att du tog dig tid att skriva omdömet 🙏🙂

Åsa N
Skrev om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Trevligt bemött frågade hur jag ville ha det. Har varit där förut så jag visste hur det är där. Taktil massage

Svar från Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Tack Åsa för ditt fina omdöme! Fint att höra att du visste att det är bra 🙏🙂

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 862 omdömen 4.7 av 862 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Annika S
Skrev om Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Fick en välbehövlig massage av ryggen. Lagom hårt tryck. Väldigt nöjd med bahandlingen. Kommer återkomma

Svar från Massagespecialisten, Lust och Njutning AB

Tack Annika! Fint att höra att du är väldigt nöjd och att ryggen fick vad den behövde. Varmt välkommen åter! 🙏🙂