Lust jakt AB

Lust jakt AB

15 omdömen om Lust jakt AB

Jette T
Skrev om Lust jakt AB

Kan också hålla med om att Lustjakt är ett mycket vänligt företag med mycket vänlig personal, alltid en bra upplevelse.

Anders K
Skrev om Lust jakt AB

Kan bara hålla med och intyga att Lustjakt är ett väldigt vänligt företag med mycket trevlig personal. Marie

Micke
Skrev om Lust jakt AB

Lustjakt är väldigt service-minded och erbjuder ett riktigt stort sortiment. De få gånger något inte går som tänkt är de väldigt snabba på att rätta till och göra kunden nöjd. Produkterna håller mycket bra kvalitet och har dessutom bra pris. Lustjakt är butiken jag kommer fortsätta handla ifrån, finns ingen anledning att titta någon annan stans. Rekommenderas!

Reco R
Skrev om Lust jakt AB

Har handlat en del prylar hos Lustjakt. Snabba leveranser, bra priser. Men framför allt otroligt bra kundservice när något går fel. Fick en felaktig produkt och Lustjakt bytte den utan snack! Skickade en ny samma dag! Mycket nöjd! Rekommenderas!

Marcus G
Skrev om Lust jakt AB

Mycket välutrustad butik med väldigt seriöst intryck, konkurrenskraftiga priser och väldigt tillmötesgående personal! Måste också passa på att rekommendera deras nyhetsbrev som nästan alltid är både relevant och intressant. Som slutsats, jag kommer garanterat låta Lustjakt stå för mina ytterligare lustfyllda inköp!

Tomas
Skrev om Lust jakt AB

Har handlat en hel del gånger och är så himla nöjd! Det kommer in nya roliga saker hela tiden så jag tröttnar aldrig på att besöka lustjakt.se :)Extra pluss för att man kan ringa in hela dagen, kanon när man har lite funderingar. Jag har fått grymt bra bemötande på telefon, alltid trevliga, kunniga och mycket serviceminded på kundtjänsten.

Marcus N
Skrev om Lust jakt AB

Lustjakt är helt suveräna! Sortimentet av sexleksaker och tillbehör är mycket bra och personalen är så himla trevlig. Skönt också att slippa porrträsket och kunna handla av ett seriöst företag som verkligen bryr sig på riktigt om kunderna och inte bara att prångla ut sexprylar till lågpris.

Millan
Skrev om Lust jakt AB

Jag är så jäkla nöjd! Fick hem min vara, men den gick sönder direkt. Inga problem, jag fick en ny med en gång. Den gick också sönder direkt, fortfarande inga problem. Nu fick jag välja mellan tre andra. Superbra och snabb kontakt och världens bästa service! De ger sig inte förens man är 100% nöjd. Toppen!

Ida A
Skrev om Lust jakt AB

Snabb respons på mail och väldigt hjälpsamma, trevliga och proffsiga. Jag rekommenderar dom varmt!

Emelie S
Skrev om Lust jakt AB

Vill berömma lustjakt för deras mycket goda kundservice!

Carita R
Skrev om Lust jakt AB

Har handlat på Lustjakt och tycker de har ett stort utbud att välja på. Fick mycket bra personlig rådgivning vid mitt köp. Mycket nöjd kund.

Sandra K
Skrev om Lust jakt AB

Vi hade en grym tjejkväll och pricken över i:t, grädden på moset, osv. var förevisningen av alla sexiga leksaker. ALLA köpte något, till och med den blygaste tjejen av oss alla *du vet vem du är*! Vi hade partyt på fredagen, på tisdagen hade alla fått sina grejer! SUVERÄNT jobbat. Ni håller samma, om inte bättre kvalité som de största!

Elina E
Skrev om Lust jakt AB

Bra internetbutik som har väldigt bra utbud. Trevlig personal och snabba leveranser.

Linda S
Skrev om Lust jakt AB

Samma som tidigare tjej som skrev. Har bara positiva saker att säga om dem. Jag har handlat både på internet och av en säljare. Det har alltid funkat perfekt.

Siri S
Skrev om Lust jakt AB

En fantastisk kvinna kom hem till oss och höll ett såväl informativt som otroligt roligt framförande där vi fick känna, lukta och smaka på allsköns attiraljer vi inte ens visste existerade. Inget krångel och otroligt snabb leverans!