M.M Persienner

Ullaredsgränd 24, 125 73 Älvsjö — Visa karta

Vi på M.M Persienner är ett företag som med smak och stil hjälper dig med persienner, markiser och solskydd så att du blir nöjd med din inomhusmiljö. I vårt unika utbud kan du garanterat hitta solskyddsprodukter för just ditt behov, oavsett om du är privatperson eller behöver produkter till ett företag.

När du anställer oss kan du räkna med ett företag som arbetar omsorgsfullt och engagerat, oavsett om vi ska monter en persienn eller hundra en markis eler hundra. Självklart har vi även de försäkringar som behövs.

Varmt välkommen till oss!
Mån-Sön: 07:00-19:00

Läs vad 121 kunder tycker om M.M Persienner

• 2019-03-04

Dzanila K skrev om M.M Persienner
    Superproffsiga, duktiga och effektiva. Läs mer
  • 2019-03-02

Malin S skrev om M.M Persienner
    Veckade jalousier. Väldigt smidigt med supertrevliga personer på hembesök för måttning och val vid ett timme. Och snabb montering efter ett par veckor. Smidigt och lätt. Läs mer
  • 2019-02-18

Lena B skrev om M.M Persienner
    Trevliga, snabb återkoppling, professionella. Jag rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2019-02-18

Philip U skrev om M.M Persienner
    Snabbt, smidigt, bra kommunikation och perfekt resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-17

Lennart Z skrev om M.M Persienner
    Kökspersienner.kollade på nätet lyckat val, trevlig personal snabbt kunde inte vara bättre ! Läs mer
  • 2019-02-16

Johan B skrev om M.M Persienner
    Persienner. Grymt bra service! Bra leverans! Snabba svar! Läs mer
  • 2019-02-01

Jonas N skrev om M.M Persienner
    6 st persienner ink installation
    Bra och professionell bemötande
    Förväntade att persienner skulle vara rätt storlek och väl uppsatta.. och det levde de upp till med råge.. Läs mer
  • 2019-01-31

Roland E skrev om M.M Persienner
    Köpte nya persienner
    efter ett trevlig.och korrekt bemötande vid hembesök. Tider och priser hölls. Ett företag att rekommendera

Roland Eriksson Läs mer
  • 2019-01-31

Keersti W skrev om M.M Persienner
    Jag beställde persienner och fick dem monterade. Det tog totalt 2 veckor från kontakt tills det var klart. Snabbt, rekorderligt och supertrevliga killar! Läs mer
  • 2019-01-30

Tarja V skrev om M.M Persienner
    Vid första kontakten fick vi super brs service! Hembesöket genomfördes snabbt! Och från beställning till leverans var det över förväntan!? Tack för fantastiskt service! Läs mer
  • 2019-01-28

Ann Marie K skrev om M.M Persienner
    Hej, allt vad smidigt och bra bemötande. Rekommenderas varmt.
    Tack. Läs mer
  • 2018-12-27

Mia L skrev om M.M Persienner
    Milos med team på M.M persienner kan jag varmt rekommendera. Upplever de kunniga och förtroendeingivande. De är engagerade och lyhörda för sina kunder.
    De har varit snabba i återkoppling vid kontakt.
    De har varit flexibla och tillmötesgående i att hitta olika lösningar som passar mig som kund.
    De har en mycket god service- anda och försöker ge "det lilla extra" i sitt uppdrag. Läs mer
  • 2018-12-25

Hanna B skrev om M.M Persienner
    Bytte persienner i tre sovrum. Blev positiv direkt då de återkopplade så snabbt både med offert och förslag på datum när de kunde komma och mäts fönstren.
    Snälla killar som var måna om att jag skulle bli nöjd. Mkt bra och kommer nog att använda dem igen! Läs mer
  • 2018-12-22

marco s skrev om M.M Persienner
    Proffsigt bemötande. Snabba svar. Snabb leverans. Snabb montering. Proffesionellt utfört. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-21

Anna H skrev om M.M Persienner
    Snabba och effektiva.Har aldrig tidigare varit med om att hantverkare ringer och meddelar sen ankomst p g a dåligt väglag!
    Rekommwnderar firman varmt! Läs mer
  • 2018-12-19

Annika B skrev om M.M Persienner
    Beställde persienner och fick dem installerade i mina fönster. Super trevlig och proffsig personal som återkom snabbt med en offert vid min förfrågan. Snabb leverans och och kanon trevligt bemötande när de var här och satte in persiennerna, proffsigt gjort. Kan varmt rekommdera den här firman till andra och jag kommer absolut använda dem igen. Läs mer
  • Patrik N

2018-12-19

Patrik N skrev om M.M Persienner
    As good as it gets. Jag är jättenöjd, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-12-17

Anika F skrev om M.M Persienner
    Mycket proffsiga, smidiga och anpassar sig helt efter kunden. Läs mer
  • 2018-12-16

Maria G skrev om M.M Persienner
    Proffsigt utfört och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-13

Aline G skrev om M.M Persienner
    They did a really good job! I highly recommend it!! Läs mer
  • 2018-12-11

Majken H skrev om M.M Persienner
    Mycket bra. Första gången jag anlitat MM persienner. Bra service, trevliga och väldigt tillförlitliga. Mycket nöjd och jag kommer anlita dom i fortsättninen. Kommer också att rekomendera till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-11-28

Jonas W skrev om M.M Persienner
    Köpte mellanglas persienner. MM stog för snabb och proffsig service.

10 dagars leverans, inga problem alls.

Trevlig personal. Läs mer
  • 2018-11-27

Richard B skrev om M.M Persienner
    Behövde persienner till alla fönster i min lägenhet på Östermalm.
    Fick mycket bra bemötande. Kändes tryggt och att de tog noggranna mått på alla fönster och tog sig tiden att göra det som behövdes.
    Vid installationsdagen, ungefärligen 9 dagar efter beställningen, var de 3 personer som kom och installerade inklusive trevliga Milos som varit här först och tagit mått.
    Mycket trevliga. Tog av sig skorna och städade efteråt. Allt var klart på 1,5 timmar.
    Rekommenderar varmt deras tjänster.
    Fick även besök av andra större firmor som verkade för oseriösa.Ångrar inte ett dugg att jag valde detta företag. Bättre garantier också jämfört med konkurrenterna. Läs mer
  • 2018-11-21

Ulrika T skrev om M.M Persienner
    Hej mitt namn är Ulrika Timonen och jag köpte persienner till två fönster som behövde nya. Jag är jätte nöjd. Bemötandet var jätte bra. De kom fram och precenterade sig. Jag skulle kunna rekomendera mina vänner till er fö Läs mer
  • 2018-11-20

Marie W skrev om M.M Persienner
    Väldigt trevligt bemötande! Och bra kommunikation kring tidsbokning, leverans och montering. Helt enkelt ett superproffsigt företag! Läs mer
  • 2018-11-18

Christian skrev om M.M Persienner
    Beställning av persienner till lägenhet. Snabb kontakt, killarna kom hem och tog mått samt gav då samtidigt råd och tips. Kändes professionella och kompetenta. Är mycket nöjd med slutligta resultatet! Ett plus för att killarna var så trevliga. Läs mer

Hans I skrev om M.M Persienner
    Super bra, proffsigt,snabbt och toppen service! Läs mer

Sven W skrev om M.M Persienner
    Snabbt och professionellt jobb Läs mer

Niklas N skrev om M.M Persienner
    Persienner, superproffsiga och mycket trevligt bemötande! Läs mer

Linda H skrev om M.M Persienner
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb leverans med gott resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Kenneth H

2018-11-12

Kenneth H skrev om M.M Persienner
    Bra och snabbt och trevligt bemötande. De höll vad de lovade och gjorde ett bra jobb. Vi köpte nya persienner till hela lägenheten. Läs mer
  • 2018-11-12

Tor B skrev om M.M Persienner
    Snabb hantering snyggt jobb trevliga montörer mycket bra Läs mer
  • Erik T

Erik T skrev om M.M Persienner
    Suveränt jobb och jättetrevlig service!
    Jag fick hjälp med att måtta och montera persiennerna. Allt gick snabbt och smidigt och resultatet blev superbra.
    M.M Persienner rekommenderas starkt! Läs mer
  • Karin M

Karin M skrev om M.M Persienner
    Köpte persienner.
    Blev mycket trevligt bemött.
    Mina förväntningar uppfylldes.
    Min totala upplevelse ör mycket positiv. Läs mer
  • 2018-11-11

Fredrik C skrev om M.M Persienner
    Snabb respons och trevligt bemötande. Monteringen gick snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Kiriakos C

Kiriakos C skrev om M.M Persienner
    Jag köpte 3st persienner och er jätte nöjd med deras snab service bra priser och trevlig bemötande. Jag kan lätt rekommendera M.M persienner Läs mer
  • 2018-11-07

Jesper T skrev om M.M Persienner
    Beställde köp och installation av persienner till sov och vardagsrum.
    Allt funkade klockrent. Trevligt bemötande och ett bra och snabbt jobb till överrenskommet pris.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-11-05

Therese O skrev om M.M Persienner
    Satte upp persienner i hela lägenheten och både resultatet och bemötandet var otroligt bra. Rekomenderas starkt! Läs mer

Auro R skrev om M.M Persienner
    Jag beställde nya persienner av MM, och är nöjd över förväntan! Inte bara höll de varje avtalad tid, utan bemötte mig trevligt, respektfullt och gav tydlig information. Jag fick en prisoffert som stämde med slutsumman. Läs mer

Peter F skrev om M.M Persienner
    Beställde traditionella persienner till mitt vardagsrum. Från tefonkontakt vid beställning till installation sköttes mycket professionellt. Jag är väldigt nöjd. Snabbt effektivt och ett trevligt bemötande är hur jag minns köpupplevelsen. Läs mer

Ylva R skrev om M.M Persienner
    Profesionellt utfört arbete och mycket trevligt kundbemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-28

Alexander O skrev om M.M Persienner
    Mycket professionell och snabb service. Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Helena L

2018-10-28

Helena L skrev om M.M Persienner
    Beställde både nyinstallation av persienner och reparation av persienner. Snabb och proffsigt utförande. Trevligt bemötande. Tveklöst en firma att rekommendera. Läs mer
  • 2018-10-28

Lena L skrev om M.M Persienner
    Trevligt, okomplicerat och proffsigt bemötande.
    Snabb och snygg installation. Läs mer
  • 2018-10-27

Anneli H skrev om M.M Persienner
    Allt var toppen från beställning till montering av mina persienner. Trevligt bemötande och strålande service. Rekommenderar varmt M.M Persienner! Läs mer
  • 2018-10-27

Nanna N skrev om M.M Persienner
    Mycket bra, snabb service
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Lotta E

2018-09-11

Lotta E skrev om M.M Persienner
    Jättebra jobb, snygg och prydlig montering, bra instruktioner. Ett trevligt och professionellt bemötande, tiderna vi avtalade hölls perfekt och persiennerna levererades helt efter önskemål. Dessutom hade M.M öppet i somras när många andra hade stängt. Jag rekommenderar M.M Persienner varmt. Läs mer
  • 2018-08-31

Angelique P skrev om M.M Persienner
    Jättebra service och vänligt hjälpsamt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
  • 2018-08-30

Ara A skrev om M.M Persienner
    Mycket bra killar. Allt var bra från till slut. Läs mer
  • 2018-08-29

Xavier F skrev om M.M Persienner
    Jag köpte persienner på MM Persienner.
    Jättebra, perfekt och snabb montering. Läs mer

Ullaredsgränd 24, 125 73 Älvsjö