M & Z Kakel

Kullgårdsvägen 15G, 443 35 Lerum — Visa karta

Vi på M & Z Kakel hjälper dig med alla typer av plattsättning, kakel och klinkers i olika utrymmen. Vi är certifierade plattsättare som alltid erbjuder kvalitet till mycket konkurrenskraftiga priser. Alla jobb är lika värdefulla för oss och vi lyssnar alltid på de speciella tankar och önskemål som våra kunder har.

Besök gärna vårt bildgalleri på hemsidan för att läsa mer om våra tidigare jobb och referenser, eller kontakta oss direkt så hjälper vi dig att ta fram en offert. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 23 kunder tycker om M & Z Kakel

• Lena R skrev om M & Z Kakel
    Vi anlitade M & Z Kakel för en renovering av ett litet badrum som av olika anledningar blev ett större arbete än tänkt från början. Vi är mycket tacksamma för arbetet av Mansour och är nöjda med resultatet. Läs mer
  • Åsa S skrev om M & Z Kakel
    Vi totalrenoverade vår tvättstuga- och är mycket nöjda. Mansur var mån om att göra oss nöjda och vi hade en bra dialog och Mansur var pålitlig - kom alltid när han sa han skulle vara på plats. Ett proffessionelt utförande och inom utlovad tid och till ett rimligt pris. Jag skulle definitivt anlita Mansur igen. Läs mer
  • Mikael C skrev om M & Z Kakel
    Vi anlitade M & Z Kakel för ett mindre jobb med att kakla över köksbänken. Det tog två dagar att färdigställa men det var en del saker, så som ojämn fog, som var tvunget att korrigeras så vi fick kalla tillbaka Mansur igen för bättre slutfinish. Slutresultatet har blivit bra men tyvärr var det en del missförstånd och tjafs om slutpris och det var svårt att kommunicera/planera gällande när jobbet skulle göras. Till viss del förstår vi att man försöker klämma in ett mindre jobb mellan andra jobb men det har tagit en del energi. Men överlag är vi nöjda med vårat nya kakel. Läs mer
  • Vilhelm J
    Vilhelm J skrev om M & Z Kakel
    Jag tog kontakt med M & Z kakel. Ville renovera mitt badrum fick ett bra bemötande å gav mig bra pris för renoveringen mycket billigare en dom flesta andra som jag hade kontakt med . Jobbet blev super fint å bra gjort . Mycket bra kaklat men snygga fog linjer rakt å snyggt . Ni som vill ha bra pris kontakta M & Z kakel han har all behörigheter för badrums renovering. Mycket plus Läs mer
  • Daniel E skrev om M & Z Kakel
    M & Z kakel anlitades för en totalrenovering av badrummet

Mansur är trevlig och lätt att ha att göra med.
    Arbetet utförs proffsigt och resultatet blev som förväntat, mycket bra! Läs mer
  • Johan S skrev om M & Z Kakel
    Mansour gjorde ett mycket fint jobb då han renoverade vår tvättstuga. Nytt golv med 60x60 plattor.
    Han monterade inredning från Ikea.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Matilda A skrev om M & Z Kakel
    M & Z Kakel var helt fantastiska. De satte stora (50x50) plattor i vårt kök med gamla väggar där det inte finns en enda plan yta eller rät vinkel. Trots utmaningen blev resultatet fantastiskt. De var mycket noggranna och även lyhörda för våra önskemål. Dessutom fick vi alltihop till ett mycket bra pris. Jag har personligen rekommenderat firman till flera vänner och bekanta. Läs mer
  • Jonathan skrev om M & Z Kakel
    Genomgående väldigt nöjd. Enkel att kommunicera med och extremt flexibel vad det gäller tider, idéer och förslag.

Noggrann och mån om att slutresultatet ska bli bra. Hos oss har m & z kakel satt kakel över diskbänk i halvförband.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sven H skrev om M & Z Kakel
    Riktig hantverkare reovrat kök&badrum till topp skick Läs mer
  • Ulf skrev om M & Z Kakel
    Hjälpte till med kakel sättning i kök och läggs klinkers i hall. Bra bemötande och smidigt och enkel att ha göra med. Läs mer
  • Mathias K skrev om M & Z Kakel
    Fick snabbt kontakt med Mansur på M&Z Kakel via Offerta. Vi valde honom främst på grund utav de goda omdömen han tidigare fått.
    Vi behövde hjälp med att kakla i vårat nya kök. Mansur var väldigt tillmötesgående och kom till oss med väldigt kort varsel. Han visade prov på väldigt stor hantverksskicklighet och noggrannhet utan att vara långsam - snarare tvärt om. Han arbetade ihärdigt för att vi skulle bli nöjda och är dessutom väldigt trevlig.
    Skulle vi anlita någon kakelsättare igen väljer vi självklart Mansur igen! Läs mer
  • Ambjörn G skrev om M & Z Kakel
    Har helrenoverat badrum och kaklat om kök. Väl utfört arbete och trevligt bemötande. Flexibel och tillmötesgående. Läs mer
  • Kristian skrev om M & Z Kakel
    Fantastisk kontakt från början till slut och väl utfört arbete i både badrum och kök. Kan varmt rekommendera M & Z. Noggrann, proffesionell och väldig trevlig människa! Läs mer
  • Karin T skrev om M & Z Kakel
    Bra och duktig, gjorde om mitt badrum till ett bra pris. Lätt att få tag i om det är några frågor och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. Kan starkt rekommendera denna firma! Läs mer
  • Sebastian B skrev om M & Z Kakel
    Snabb och nogrann till ett bra pris. Åtgärdar allt man har synpunkter på. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Eva H skrev om M & Z Kakel
    Ett vänligt och korrekt bemötande. Är jättenöjd med mitt hallgolv, även kakel ovan diskbänk och nu med mitt badrum där ny Duschvägg satts upp. Läs mer
  • Mansur M
    Mansur M skrev om M & Z Kakel
    Sanna Isaksson
    "Proffsigt och trevligt bemötande. Klinkrade 10 kvadrat hall och var mån om att
    vi skulle vara nöjda med allt. Rekommenderas varmt" M&Z KAKEL Läs mer
  • Jan-Erik A skrev om M & Z Kakel
    M & Z Kakel gjorde om vår tvättstuga och vi är helnöjda med arbetet. Förutom det professionella arbetet har vi fått ett hjärtligt och trevligt bemötande. Vi vill verkligen rekommendera M & Z Kakel till alla som går i kaklingsfunderingar. Läs mer
  • Jesper C skrev om M & Z Kakel
    M&Z kakel satte upp kakel i mitt kök och jag är supernöjd.
    Kanontrevlig hantverkare som gjorde ett superfint jobb! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Emelie A skrev om M & Z Kakel
    M & Z kakel bytte kakel i vårt kök i november, ett otroligt proffsigt bemötande och noggrant arbete utfördes och vi blev jättenöjda med resultatet.
    Har rekommenderat till vänner och bekanta och kommer ta hjälp av dom igen om fler arbeten blir aktuella. Läs mer
  • Kjell M skrev om M & Z Kakel
    Jobbet gällde läggning av golvklinker i en hall. Kvaliteten på arbetet var utmärkt och bemötandet från personalen var bra. Företaget kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Thomas A skrev om M & Z Kakel
    Fick hjälp med att kakla mitt badrum. Arbetet utfördes med engagemang och noggrannhet. Läs mer
  • Patrik skrev om M & Z Kakel
    Proffsigt hela vägen, lyssnade på vad jag hade att säga och förklarade tydligt om något var oklart. Läs mer

Kullgårdsvägen 15G, 443 35 Lerum