Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Apple Premium Reseller Digital inn

Apple Premium Reseller Digital inn

Birger Jarlsgatan 37, 111 45 Stockholm — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Fredrik G:
När jag tappade datorn i golvet blev Datorreparation.se räddaren i nöden. Bra bemötande hela vägen, när jag anmält skadan via hemsidan blev...

Företag inom dator nära Apple Premium Reseller Digital inn:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Fredrik G:

Läs vad 9 kunder tycker om Apple Premium Reseller Digital inn

• Ellis G
    Ellis G skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Har inte haft några som helst problem utan det har fungerat med service och så. Dom får vara hur tråkiga dom vill men för mig har det inte inneburit några som helst problem.
    Tack!
  • Johannes I
    Johannes I skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Beställde på nätshopen ett antal tillbehör till Ipad i mitten av februari. Inget leveransbesked. Fortfarande inget hört från dem i början av mars.
    Vid telefonkontakt förklarade de att en av de saker jag beställt var restad och därför ingen leverans, men pengarna hade dragits samma dag jag lade beställningen!
    Varför jag inte fått något besked om förseningen? "Vi har inte system för detta". Jag väntar fortfarande på den restade saken, inget besked om när den kan komma, men pengarna har de förståss snott av mig...
    Lisa A gillar detta
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Fantastiskt bra service, och alltid en riktigt skön feel. Kanske inte så välsorterat men helt ok. Proffsiga:)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Till skillnad från Macoteket Kungsgatan, som jag verkligen inte kan rekommendera, är Macoteket BJ-gatan något bättre, kanske för att de oftare har lite vuxnare personal och inte gymnasiekillar, som kan mer om vad de säljer.
    Servicemässigt är Macoteket generellt sett långtifrån bäst, men deras utbud av tillbehör är svårslaget. Hyfsat billigt, men jag känner att jag hellre hade betalt en hundring extra för bättre serviceanda.
    Nikke L gillar detta
  • Andreas v
    Andreas v skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Grymt! De hade fel pris på sin hemsida, när jag kom dit och skulle köpa datorn för det priset, så var det tydligen ett annat. Men jag fick det för priset som stog på hemsidan ändå. Trevliga.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Teknik och tjejer fungerar helt klart inte så bra ihop i denna butik.
    Tjejen verkade ha atitydsproblem av nåt slag. Nej, nu blir det konkurrenten som vi ska handla hos.
  • Leon
    Leon skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Jag tycker att alla Macbutiker i centrala Stockholm (inklusive Inlife och Humac) börjar likna varandra, både till utseende och till servicenivå, det vill säga helt vit inredning och lite gubbig och trött service. Samma sak gäller Macoteket, men med ett undantag, och det är deras butik i SOUK-gallerian på Drottninggatan. Här är personalen lite yngre och desto mer alerta. Mycket kunniga och kundfokuserade gör att jag tänker köpa min nästa iPod här.
  • Hjalmar S
    Hjalmar S skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Har ett bra och varierat sortiment som passar macintoshanvändare. Dock är priserna kanske lite väl höga på vissa produkter, men mycket är även prisvärt också! Det saknas ett varierat utbud av t.ex. spel och alternativ till apples egna produkter; finns en del, men inte så mycket som man skulle vilja se. Personalen är trevlig och säljningsinriktad och hjälper med det mesta man frågar om.

Birger Jarlsgatan 37, 111 45 Stockholm