Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Apple Premium Reseller Digital inn

Apple Premium Reseller Digital inn

Kungsgatan 31, 111 56 Stockholm — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Fredrik G:
När jag tappade datorn i golvet blev Datorreparation.se räddaren i nöden. Bra bemötande hela vägen, när jag anmält skadan via hemsidan blev...

Företag inom dator nära Apple Premium Reseller Digital inn:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Fredrik G:

Läs vad 8 kunder tycker om Apple Premium Reseller Digital inn

• Gert J
    Gert J skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Riktigt nöjd med både bemötandet och produkten.
    Vi köpte ett par Macbooks via macoteket, och som alltid var personalen väldigt tillmötesgående.
    Rekommenderas!
  • Mats R
    Mats R skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Jag var inom Macoteket för att köpa ett fodral till min iPad. 28/8-11 Inga problem för min del men jag lägger märke till hur två andra kunder blir behandlade av en försäljare. Maken till kass attityd får man verkligen leta efter!

Ska jag någon gång investera i något dyrare kommer jag inte att vända mig hit.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Jag har varit där ett flertal gånger under årens lopp, de har både kunnig och trevlig personal och jag har alltid känt mig nöjd när jag gått därifrån. Oftast köper jag via nätet, men ibland vill man ju "klämma" på prylarna innan man bestämmer sig och det har aldrig varit några problem att få stöd och hjälp.
    Jag har också varit i några andra butiker som säljer Mac-prylar, men Macoteket på Kungsgatan är definitivt de som ger mig den bästa servicen.
  • Christofer L
    Christofer L skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Grymt trevlig och kunnig personal (Per Alexander)!

Jag lämnade in en MacBook för reparation på tisdag eftermiddag och kunde hämta den vid lunch dagen därpå.
    Nikke L gillar detta
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Kan verkligen inte rekommendera Macoteket. Besöker frekvent olika Mac-återförsäljare, och Macoteket tillhör trots sina fräscha lokaler och fina yttre tyvärr bottenskrapet när det kommer till service och kompetens. Det känns som om mer än hälften av de anställda kommer direkt från gymnasiet och saknar utbildning i både service och Mac. Ett par undantag finns såklart, men de kan lätt dra åt andra hållet och bli lite snorkiga och översittar-aktiga.
    Man ska naturligtvis vända sig till en Apple Premium Reseller, men helst inte Macoteket, de jobbar inte med service.
    Mats R gillar detta
  • Natalia G
    Natalia G skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Mac-användare undvik MACOTEKET!!!!! Har blivit utsatt för ytterst oproffessionell och okunnig "support" samt riktigt kränkande översittarbehandling! Alla ni som har en Mac Book Air : om ni får problem med gångjärnet så är det en produktionsdefekt som har redan erkänts av Apple internt, ni kan få datorn reparerad gratis även om garantin inte täcker detta, men vänd er bara till auktoriserade Apple stores som In Life på Sveavägen. MACOTEKET kommer att skälla ut er för att ni ljuger om hur skadan gick till, ta 900:- för bedömning och 9.000 för reparation!
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Apple Premium Reseller Digital inn
    Om man vill ha hjälp med mac-produkter är Macoteket en bra affär att gå till. Både kunnig och trevlig personal som hjälper till tillskillnad från inLife. Väldigt nöjd med denna affär.
    Gunilla K gillar detta

Kungsgatan 31, 111 56 Stockholm