Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Restaurang Thai

Restaurang Thai

Karlaplan 6, 114 60 Stockholm — Visa karta

Magic Bar är nordens enda restaurang med temat trolleri. På menyn finns bl.a. svensk husmanskost, och på scen ser du landets bästa illusionister och magiker.
Odengatan 85, 11322, Stockholm
Restaurang BankOmat Odenplan
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Restauranger nära Restaurang Thai:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Tore L:
God mat men dårlig kommunikasjon mellom de som har tatt imot bestillingen og de som jobbet i restauranten denne kvelden.

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang Thai

• Anders M
    Anders M skrev om Restaurang Thai
    Fantastiskt ställe, finns inget liknande där man får trolleri av proffs, magi rätt under näsan. Det är då det är som bäst. Alltid mycket att prata om när man är här.
  • Johan S
    Johan S skrev om Restaurang Thai
    Riktigt mysigt ställe med massor av roliga prylar på väggarna, annorlunda och spännande interiör. Eftersom att jag älskar trolleri är detta mitt absoluta favoritställe i hela Stockholm. Alla som vill ha en minnesvärd kväll bör besöka Magic bar!
  • Tom S
    Tom S skrev om Restaurang Thai
    Strålande underhållning! Bra bemötande av personalen. Alla förväntningar överträffades.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Restaurang Thai
    Lokalen var liten och intim, servisen proffsiga och uppmärksamma. Maten var ingen höjdare, åt kyckling. Mycket gott att välja mellan vad gäller dryck. Showen på kvällen beror ju lite på vem som står där men vi fick njuta av Thorsten Anderassen som inte bara är magiker utan också komiker och jonglör. Skrattade så mycket så jag grät och hamnade på scen i ett nummer där min BH försvann.. Typ! Härligt ställe.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Restaurang Thai
    Bra mat, bra service och mysig lokal. Och en härlig pitch i trollerinumren och showen!

Karlaplan 6, 114 60 Stockholm