Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Restaurang Thai

Restaurang Thai

Karlaplan 6, 114 60 Stockholm — Visa karta

Magic Bar är nordens enda restaurang med temat trolleri. På menyn finns bl.a. svensk husmanskost, och på scen ser du landets bästa illusionister och magiker.
Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Hemma Vasastan
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Restauranger nära Restaurang Thai:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang Thai

• Anders M
    Anders M skrev om Restaurang Thai
    Fantastiskt ställe, finns inget liknande där man får trolleri av proffs, magi rätt under näsan. Det är då det är som bäst. Alltid mycket att prata om när man är här.
  • Johan S
    Johan S skrev om Restaurang Thai
    Riktigt mysigt ställe med massor av roliga prylar på väggarna, annorlunda och spännande interiör. Eftersom att jag älskar trolleri är detta mitt absoluta favoritställe i hela Stockholm. Alla som vill ha en minnesvärd kväll bör besöka Magic bar!
  • Tom S
    Tom S skrev om Restaurang Thai
    Strålande underhållning! Bra bemötande av personalen. Alla förväntningar överträffades.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Restaurang Thai
    Lokalen var liten och intim, servisen proffsiga och uppmärksamma. Maten var ingen höjdare, åt kyckling. Mycket gott att välja mellan vad gäller dryck. Showen på kvällen beror ju lite på vem som står där men vi fick njuta av Thorsten Anderassen som inte bara är magiker utan också komiker och jonglör. Skrattade så mycket så jag grät och hamnade på scen i ett nummer där min BH försvann.. Typ! Härligt ställe.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Restaurang Thai
    Bra mat, bra service och mysig lokal. Och en härlig pitch i trollerinumren och showen!

Karlaplan 6, 114 60 Stockholm