Jrm i Växjö AB

4.3

9 omdömen om Jrm i Växjö AB

Alex P
Skrev om Jrm i Växjö AB

Sushin är kanon, och stället är snyggt inrett. En av dom två bästa sushi-ya som jag ätit på.

Teresia T
Skrev om Jrm i Växjö AB

Mycket god sushi och bra service till helt klart överkomliga priser.

Robin F
Skrev om Jrm i Växjö AB

Bra sushi. marakulöst och exeptionellt vackra lister!!!

Johanna J
Skrev om Jrm i Växjö AB

Maido har den godaste sushin som jag har ätit. Alltid jätte fräsch och mysiga lokaler. Deras thai mat är också jätte god. Trevlig personal och bra priser!

Stina J
Skrev om Jrm i Växjö AB

Det bästa stället att äta sushi på!! Ska du äta sushi så är det från Maido som du ska få den råa fisken ifrån. De har lagom stora bitar, en bra meny, trevlig personal och en mysig atmosfär. Rekommenderas!

David R
Skrev om Jrm i Växjö AB

En restaurang med riktigt härlig miljö. Förutom sushin har dem mycket god strimlad entrecote och för rätt känsla bör du äta med pinnar. Det tar tid men är mycket roligare.

Elin J
Skrev om Jrm i Växjö AB

Maido är den rätta restaurangen i Växjö för sushi-älskare. En härligt atmosfär med snabb service. Mycket god mat till bra pris. Den här restaurangen rekommenderar jag varmt.

Mikael N
Skrev om Jrm i Växjö AB

Är ute efter en god japansk måltid, då har du kommit rätt. Jag skulle rekommendera att ni börjar med några bitar sushi till förrätt och grillad lax med ris till efterrätt. Ni kommer inte att bli besvikna!

Richard L gillar detta
Alexander W
Skrev om Jrm i Växjö AB

Så underbart god sushi! Jag rekommenderar denna restaurang mycket! Kockarna gör den absolut godaste sushin jag någonsin smakat. När du väl ätit där så kommer du inte vilja ha något annat!