MakeClean AB

MakeClean AB

Ring 0105-16 41 64 makeclean.se
4.5

MakeClean erbjuder städning för hem och företag i Göteborg, Storgöteborg, Alingsås, Lerum, Kungälv och Kungsbacka. Vi arbetar med lägre marginaler och är billigare än de flesta städföretag i hela stor Göteborg. Våra ledord är god service, trygghet och noggrannhet. Vi utför minst en flyttstädning varje dag! När du köper flyttstädning...

217 omdömen om MakeClean AB

Anton K
Skrev om MakeClean AB

MakeClean städade vår lägenhet mycket fint inför flytten. Absolut inget att anmärka på. Bra service och bemötande.

Svar från MakeClean AB

Hej Anton. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg. Det glädjer oss att du blev nöjd med din flyttstädning, personalens insats och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Lars, MakeClean

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Mani N
Skrev om MakeClean AB

Jag rekommenderar verkligen MakeClean till alla. Mycket bra städfirma med trevlig personal. Anlitat både för hemstädning och storstädning med mycket bra resultat. 5 stjärnor av 5.

Svar från MakeClean AB

Hej Mani Tack så mycket för ditt omdöme, rekommendation och det fina betyget! Vi uppskattar verkligen din feedback. Jättekul att du blev nöjd med din städning och personalens insats. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Hossein R
Skrev om MakeClean AB

Mycket bra städföretag med bra service och duktiga städare.

Svar från MakeClean AB

Hej Hossein. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Vi uppskattar verkligen din feedback. Jättekul att du blev nöjd med din städning och personalens insats. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Alexander N
Skrev om MakeClean AB

Lätt att boka. Flyttstädningen blev godkänd. Priset stämde med vad vi kom överens om. Jobbet utfördes i tid och hantering med nycklar/ speciella önskemål funkade smidigt. Allt funkade bra och kan varmt rekommendera. .

Svar från MakeClean AB

Hej Alexander. Tack så mycket för det fina toppbetyget och rekommendationen. Det glädjer oss att du blev nöjd med din flyttstädning, personalens insats och upplevelsen av oss. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Lars, MakeClean

Jonathan L
Skrev om MakeClean AB

Missade lite städning ovanför hyllplan samt missade lite skit på väggar som jag fick åka tillbaka och fixa

Svar från MakeClean AB

Hej Jonathan. Tack så mycket för ditt omdöme! Vi erbjuder alltid 3 dagars nöjd kund garanti oavsett städtjänst. Garantin framgår både i din bokningsbekräftelse du fått av oss samt på vår hemsida. Det är väldigt synd att du inte hörde av dig till oss genom att åberopa din garanti. För då hade vi gärna kommit och åtgärdat även dessa små missar . Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Lars, MakeClean

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Peter H
Skrev om MakeClean AB

Väldigt noggrant utfört arbete vid flyttstädning. Kan varmt rekommendera MakeClean. Känns även viktigt och bra att företaget har kollektivavtal för sina anställda.

Svar från MakeClean AB

Hej Peter. Tack så mycket för din fina feedback och rekommendation. Det glädjer oss att du blev nöjd med din flyttstädning, personalens insats och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Lars, MakeClean

Lars W
Skrev om MakeClean AB

Mycket pålitlig och seriös städfirma. Rekommenderar MakeClean till alla!

Svar från MakeClean AB

Hej Lars. Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyg! Jättekul att du upplever oss pålitliga och seriösa. Med vänlig hälsning Hasse MakeClean

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Bahare E
Skrev om MakeClean AB

Alltid bra service, pålitliga, trevliga och huset blir så rent varje gång!

Svar från MakeClean AB

Hej Bahare. Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyg! Jättekul att du blev nöjd med din storstädning och personalens insats. Med vänlig hälsning Lars, MakeClean

Bulent A
Skrev om MakeClean AB

Bra jobbat snyggt städat inga konstigheter har fyra lägenheter till som jag kommer anlita detta bolag för

Svar från MakeClean AB

Hej Bulent. Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyg! Jättekul att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats. Du är välkommen att höra av dig igen. Med vänlig hälsning Lars, MakeClean

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Emma A
Skrev om MakeClean AB

Bra kundbemötande inför städningen. På städdagen var städarna sena, men sånt kan hända, vi hade önskat bli kontaktade bara, men fick god hjälp när vi ringde. Vi köpte flyttstädning och städningen var väl genomförd och vi är nöjda. Tack!

Svar från MakeClean AB

Hej Emma. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Vi uppskattar verkligen din feedback, det hjälper oss bli bättre. Jättekul att du blev nöjd med din städning och personalens insats. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Lars, MakeClean

Elin W
Skrev om MakeClean AB

Beställde flyttstäd, inga konstigheter. Snabba och nogranna till ett bra pris!

Svar från MakeClean AB

Hej Elin. Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats. Med vänlig hälsning Lars, MakeClean

Per Erik T
Skrev om MakeClean AB

Har anlitat företaget tre gånger. Varit fysiskt på plats för att boka tid för städning. Alltid blivit bemött på ett mycket trevligt sätt Utsatta datum och tider har hållits, vilket jag uppskattar mycket. Personalen som kommer för att utföra uppdraget, är trevliga, tillmötesgående och gör ett väldigt bra arbete. Har hittills bara gott att säga om företaget/personalen! Städning har varit uppdraget.

Svar från MakeClean AB

Hej Per Erik. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med personalens insats, din hemstädning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean

Conny K
Skrev om MakeClean AB

Flexibel planering och ett bra utfört jobb med min flyttstädning. Trevlig och effektiv personal😊. Rekommenderar verkligen detta företaget……

Svar från MakeClean AB

Hej Conny. Tack så mycket för din fina feedback och rekommendation. Vad roligt att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats & service. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Sara M
Skrev om MakeClean AB

Beställde storstäd och möttes av 3 väldigt trevliga personer som städade väldigt bra. Enda saken var att jag i kommentarsfältet i beställningen hade skrivit damma av taklampan men det glömdes bort. Tack för en bra städning.

Svar från MakeClean AB

Hej Sara. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med din storstädning och personalens insats & service. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean

Maria R
Skrev om MakeClean AB

Jag har anlitat dem för hemstäd och är jättenöjd. Bra också att man inte behöver vara hemma för att öppna för dem.

Svar från MakeClean AB

Hej Maria. Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyg! Jättekul att du är nöjd med din hemstädning och vår service. Vi önskar dig en fin helg! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Joa I
Skrev om MakeClean AB

Smidigt bolag på alla sätt! Höll överenskommelse och tider perfekt.

Svar från MakeClean AB

Hej Joa. Tack så mycket för det fina betyget. Det glädjer oss att du blev nöjd med din flyttstädning, personalens insats och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin helg! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Emma M
Skrev om MakeClean AB

Blev bra bemött men städningen var inte bra. Bristfälligt nästan överallt i lägenheten. Kändes inte bra att betala för när jag ändå behövde städa om. Kan inte rekommendera tyvärr.

Svar från MakeClean AB

Hej Emma. Det är i så fall väldigt märkligt att du inte har kommit in med en enda synpunkt på städningen när du till och med var övertydligt med ha just 4 dagars garanti på städningen. Varför? Garantin framgår både på vår hemsida och mejlbekräftelsen du fått av oss. Jag kan tyvärr heller inte tycka annat att det är väldigt tråkigt att du inte har tagit del av den informationen vi har avtalat om. Mvh Hasse, MakeClean

Britta A
Skrev om MakeClean AB

Underbar hjälp Storstädning med önskvärt resultat

Svar från MakeClean AB

Hej Britta. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med din storstädning, personalens insats och vår service. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean

Jerry A
Skrev om MakeClean AB

Hemstädningen var väl okej,tyckte bara att dom var lite väl snabba.Klart redan på 30 minuter, jag hade ju beställt 2 timmar.

Svar från MakeClean AB

Hej Jerry. Tack så mycket för din feedback! Din hemstädningen tog 1h 16 minuter totalt och inte 30 minuter då 2 städare arbetade i 38 minuter blir deras totaltid just 1h 16 minuter. I övrigt är vår minimidebitering alltid 2 timmar som tydligt framgår på hemsidan. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean

Mahin G
Skrev om MakeClean AB

Jag beställde fönsterputsning, jag är jätte nöjd och kommer att anlita företaget igen. Stort tack 🙏

Svar från MakeClean AB

Hej Mahin. Tack så mycket för din fina feedback, toppbetyg och förtroendet! Det uppskattar vi enormt och har nu framfört det till personalen. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Hasse, MakeClean

Pasha M
Skrev om MakeClean AB

Jag är väldigt nöjd! Min lgh blev jätterent.

Svar från MakeClean AB

Hej Pasha. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Jättekul att du blev nöjd med din städning och personalens insats & service. Det uppskattar vi enormt och kommer framföra det till personalen. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Hasse, MakeClean

Lena H
Skrev om MakeClean AB

Storstädning i hemmet. Två fina glada ungdomar kom med utrustning och fint bemötande. Alla förväntningar uppfylldes med +. Vi är mycket nöjda och anlitar dem gärna igen.

Svar från MakeClean AB

Hej Lena. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med din städning och personalens insats & service. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Hasse, MakeClean

Cecilia L
Skrev om MakeClean AB

Mkt nöjd! Trevligt bemötande vid bokning. Enda minus att de missade att damma listerna men det fixade jag själv snabbt

Svar från MakeClean AB

Hej Cecilia. Tack så mycket för ditt omdöme, toppbetyg och förtroendet! Jättekul att är nöjd med din städning och vår service. Med vänlig hälsning, Hasse, MakeClean

Helena B
Skrev om MakeClean AB

Jag beställde storstädning och är verkligen så himla nöjd - det blev jättebra! Superfin service då personalen hämtade nycklarna på min arbetsplats och trevligt bemötande i all kontakt! Kommer definitivt återkomma!

Svar från MakeClean AB

Hej Helena. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med din storstädning, personalens insats och vår service. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean

Sarmista V
Skrev om MakeClean AB

I loved it. Very professional and provided service on the weekend.

Svar från MakeClean AB

Hello Sarmista. Thank you so much for your review and kind words! We are really happy that your are satisfied with your moving cleaning and our services. Have a nice weekend! Sincerely Milad, MakeClean

Max R
Skrev om MakeClean AB

Bra service, lätta att komma i kontakt med.

Svar från MakeClean AB

Hej Max. Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service. Med vänlig hälsning Milad, MakeClean

Cagla B
Skrev om MakeClean AB

I used this cleaning service to clean my apartment which I was moving out. This was the last minute need and many places was already fully booked so I hardly found this service and was not sure about the cleaning. However, it was perfect. The staff was really helpful and flexible, they finished the cleaning before the due date and everything especially windows and the bathroom was really clean. I highly recommend it if you need. Just please do not forget to mention if your house is furnished or not, it changes the price.

Svar från MakeClean AB

Hello Cagla. Thank you so much for your feedback and recommendation. We are truly glad that you are satisfied with your cleaning, the staff and our service. Wish you nice summer! Sincerly Hasse, MakeClean

Haritha G
Skrev om MakeClean AB

The only remark I would like to give is they were late by one hour than the said time. But when they came they were very professional and have done the cleaning very well.

Svar från MakeClean AB

Hello Haritha. Thank you so much for your feedback and review. We are truly glad that you are satisfied with your cleaning and once again we apologize for the delay. Wish you nice summer! Sincerly Hasse, MakeClean

Pernilla M
Skrev om MakeClean AB

Mycket trevligt bemötande av ett professionellt team. Perfekt hemstädning.

Svar från MakeClean AB

Hej Pernilla. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med din hemstädning och personalens insats & service. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Hasse, MakeClean

Malin L
Skrev om MakeClean AB

Från första mejlkontakten fick jag ett jättetrevligt bemötande från Hasse, som snabbt och engagerat svarade på alla mina frågor om deras flyttstädning. Städet i sin tur, var både på plats och klar på utlovad tid, och kommunikationen gick supersmidigt. Resultatet? Precis vad du förväntar dig av en flyttstädning: Fläckfritt och proffsigt! Med andra ord ger jag mina varmaste rekommendationer att anlita Hasse och hans team till din nästa flyttstädning.

Svar från MakeClean AB

Hej Malin. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du blev nöjd med personalens insats, din flyttstädning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsningar, Hasse MakeClean

Sadija J
Skrev om MakeClean AB

Städade fint inför flytten så finns inget för mig att klaga på.

Svar från MakeClean AB

Hej Sadija. Vad roligt att du blev nöjd med flyttstädningen och tack så mycket för det fina betyget. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Daniel S
Skrev om MakeClean AB

Flyttstäd utan anmärkning. Rekommenderas!

Svar från MakeClean AB

Hej Daniel. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Jättekul att du blev nöjd med din flyttstädning. Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Bengt I
Skrev om MakeClean AB

Mycket nöjd med hanteringen av min lägenhet. Hasse kunde klämma in städning för mig på ett kort varsel

Svar från MakeClean AB

Hej Bengt. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Jättekul att vi kunde hjälpas åt och hitta en lucka i schemat. Ha en fin dag! Mvh Hasse, MakeClean

Linn E
Skrev om MakeClean AB

Har hemstädning från MakeClean. Trevligt bemötande både i mailkontakt och personligt möte. Trevliga städare som gör ett bra jobb. Rekomenderas. Aldrig haft hemstäd tidigare så jag vet inte vad jag förväntade mig.

Svar från MakeClean AB

Hej Linn. Tack så mycket för rekommendationen och det fina betyget! Vad roligt att du är nöjd med din städning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean

Margareta S
Skrev om MakeClean AB

Ett trevligt bemötande fick jag. Firman har ett duktigt arbetslag som flyttstädade vårt hus för oss. Det blev ju rent och fint förstås. Det doftade rent och sken ur varje vrå Så bättre kan man inte få!

Svar från MakeClean AB

Hej Margareta. Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Det glädjer oss och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig fin dag! Hälsningar, Hasse, MakeClean

Daniel F
Skrev om MakeClean AB

De kom och gjorde ett bra jobb.

Svar från MakeClean AB

Hej Daniel. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din storstädning och personalens arbetsinsats. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsningar, Hasse MakeClean

Christine C
Skrev om MakeClean AB

Trevligt bemötande då jag beställde flyttstädning. Arbetet utfördes enligt överenskommelse, men städbesiktning har inte skett/kommer inte att ske så jag kan tyvärr inte uttala mig om kvaliteten på utfört arbete. Trots det förutsätter jag att det var städat till belåtenhet.

Svar från MakeClean AB

Hej Christine. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Vi har säkerställt städningen och förutsätter att det har gått bra då vi inte har hört något från fastighetsskötaren. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Hälsningar Mamod, MakeClean

Tanya J
Skrev om MakeClean AB

storstäd, jättebra! vi är helnöjda!

Svar från MakeClean AB

Hej Tanya. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Vad roligt att ni blev nöjda med er storstädning. Vi önskar er en trevlig helg! Hälsningar, Mamod MakeClean

Carl H
Skrev om MakeClean AB

MakeClean gjorde ett bra jobb. Tyvärr kom de 20 min sent, men de kommunicerade detta i god tid innan så jag kunde anpassa min tid.

Svar från MakeClean AB

Hej Carl. Tack så mycket för ditt omdöme! Det glädjer oss och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Hälsningar, Mamod MakeClean

Annetthe S
Skrev om MakeClean AB

Bra och kan varmt rekommenderas

Svar från MakeClean AB

Hej Annetthe. Tack så mycket för rekommendationen och det fina betyget! Vad roligt att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Mamod, MakeClean

MICHAELA B
Skrev om MakeClean AB

Så trist att komma hem till ett vad man hade förhoppning på ett städat hem. Det första man möts av när man kommer hem är grus i hallen, lister ej avtorkade. Fläckar på golv och andra ytor. Damm på princip varenda fönsterbräda. Helgen börjar med att städa själv istället för att bara få njuta. Att man sen får svaret "Du har för höga förväntningar när det gäller städningen och du verkar vilja ha det kliniskt rent" så tappar man hakan. Kliniskt rent är en sak. Men rent är väl ändå att förvänta sig när man beställer tjänsten...

Svar från MakeClean AB

Hej Michaela. Tack för din feedback! Du har totalt bokat in 2 städtillfällen med oss. Hemstädning Ca 90 kvm 3h varannan vecka. Första städtillfället är skrev du följande: ”””””Väldigt nöjda med hemstädningen i fredags. Var så himla skönt att komma hem. Vill gärna boka in er igen kontinuerligt.””””” Andra städtillfället skickar du 12 nästan identiska bilder på små damm på fingerspetsarna och kallar städningen för misär. Du skriver att du INTE TÄNKER BETALA EN KRONA FÖR STÄDNINGEN och undrar bla. vad STÄDERSKAN GJORT...

Johan R
Skrev om MakeClean AB

Har blivit bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Blev tipsad av en kompis som använt MakeClean tidigare. Dem levde verkligen upp till rekommendationen. Som helhet var det jättebra firma som jag kan rekommendera. Beställde flyttstädning.

Svar från MakeClean AB

Hej Johan. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din flyttstädning och upplevelsen av oss. Trevlig helg! Hälsningar, Hasse MakeClean

Madelene A
Skrev om MakeClean AB

Trevligt och professionellt bemötande. Väldigt tillmötesgående och bra dialog med de som städade. Mycket nöjd med flyttstädningen som utfördes och kan varmt rekommendera Makeclean samt använda de vid framtida städningar.

Svar från MakeClean AB

Hej Madelene. Tack så mycket för rekommendationen och det fina betyget! Vad roligt att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Hasse, MakeClean

Madeleine B
Skrev om MakeClean AB

Köpte flyttstädning. Allt gick väldigt smidigt. Träffade städarna som var snälla och trevliga och kändes som att dom trivdes på sin arbetsplats, vilket är viktigt för mig! Gick smidigt att lämna nycklar och kan absolut anlita dem igen.

Svar från MakeClean AB

Hej Madeleine. Vi tackar och bockar för er fina feedback och toppbetyg! Vad roligt att du blev nöjd med din flyttstädning, och personalens insats. Det kommer vi framföra till dem. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Hasse, MakeClean

Christine S
Skrev om MakeClean AB

Flyttstädning som blev väl gjord. Rent och snyggt överallt. Bra bemötande.

Svar från MakeClean AB

Hej Christine. Vad roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för det fina betyget. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean

Astrid F
Skrev om MakeClean AB

Uppdraget var ”storstädning”, tre personer jobbade utan paus i 3,5 timmar. Resultatet var utmärkt och jag är verkligen nöjd. Behagliga människor att ha att göra med, dock tråkigt att de inte behärskar svenska, för mig inga problem, men för dem själva...... jag rekommenderar gärna dem till andra kunder! M v h A. F

Svar från MakeClean AB

Hej Astrid. Tack så mycket för din fina betyg och feedback! Det glädjer oss att du är nöjd med din städning och vår service. Vi önskar dig en trevlig helg! Hälsningar Mamod, MakeClean

Seija K
Skrev om MakeClean AB

Städpersonalen var mycket duktiga och trevliga.De kom avtalad tid .De hade koll på vad som skulle göras.De gjorde vad man kan förvänta sig av en städfirma.Vi är väldigt nöjda.

Svar från MakeClean AB

Hej Seija. Tack så mycket för din fina feedback! Det glädjer oss och läsa att ni blev nöjda med er städning och vår service. Vi önskar er en trevlig helg! Hälsningar Mamod, MakeClean

Karthik R
Skrev om MakeClean AB

Great job, great service. Company stayed in touch all along. Very satisfied.

Svar från MakeClean AB

Hello Karthik. Thank you for your review and kind words! We are really happy that your are satisfied with your cleaning and our services. Have a nice weekend! Sincerly Mamod ,MakeClean

Britt-marie J
Skrev om MakeClean AB

Blev så trevligt bemött av och skulle gärna Rekommendera honom vidare. Hälsn. Britt-Marie

Svar från MakeClean AB

Hej Britt-Marie. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din flyttstädning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! Hälsningar, Hasse MakeClean

Hilda H
Skrev om MakeClean AB

Bra service, bra kontakt med företaget och bra städning.

Svar från MakeClean AB

Hej Hilda. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Jättekul att du blev nöjd med städningen. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Mamod, MakeClean