MakeClean AB

MakeClean AB

MakeClean erbjuder städning för hem och företag i Göteborg, Storgöteborg, Alingsås, Lerum, Kungälv och Kungsbacka. Vi arbetar med lägre marginaler och är billigare än de flesta städföretag i hela stor Göteborg. Våra ledord är god service, trygghet och noggrannhet.

Vi utför minst en flyttstädning varje dag!
När du köper flyttstädning av oss får du alltid garanti på städningen. Du kan också känna dig trygg med att vi alltid följer Mäklarsamfundets rekommendationer om vad som skall ingå i en flyttstädning.

Vi utför även dagligen kontorsstädning i Göteborg med omnejd till olika företagskunder.
Fördelen med oss är att vi alltid anpassar städningen helt efter ert behov och städar ert kontor med omsorg.
Kontakta oss gärna eller boka direkt via vår hemsida!

Välkommen!

Läs vad 169 kunder tycker om MakeClean AB 2

• 2021-07-31
    Blev så trevligt bemött av och skulle gärna
    Rekommendera honom vidare. Hälsn. Britt-Marie
    Hej Britt-Marie. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din flyttstädning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! Hälsningar, Hasse MakeClean MakeClean AB
  • 2021-07-30
    Bra service, bra kontakt med företaget och bra städning.
    Hej Hilda. Tack så mycket för ditt omdöme och det fina betyget! Jättekul att du blev nöjd med städningen. Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-07-19
    Vi anlitade MakeClean för en flyttstädning och var mycket nöjda med utförande och resultat. Proffsigt och bekvämt!
    Hej Marcus. Tack så mycket för din feedback och det fina betyget. Jätteroligt och läsa att ni blev nöjda med er flyttstädning! Trevlig helg! Med vänlig hälsning Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-07-09
    Fungerade mycket bra och resultatet motsvarade förväntningarna.
    Bra bemötande och bra städat.
    Hej Mårten. Stort tack för din recension och toppbetyg! Jättekul och läsa att ni blev nöjda med er storstädning och att vi kunde leva upp till era förväntningar. Det värmer! Ha en fin helg! Mvh Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-07-09
    Trevligt bemötande och okej städning.
    Hej Povel. Tack för omdömet! Vi skulle uppskatta om du kan återkomma med synpunkter på vad vi kan förbättra. Trevlig helg! Hälsningar Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-07-07
    Var i kontakt med oerhört trevlig personal, och allt gick problemfritt!
    1 mail och 2 samtal var allt som krävdes. Besiktningen blev dessutom godkänd.
    Hej Jesper! Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din flyttstädning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin sommar! Hälsningar, Mamod MakeClean MakeClean AB
    2021-07-06
    Positivt bemötande. Det gällde grovstäd i hus som stått tomt nästan ett år.
    Hej Ann. Tack så mycket för din fina feedback! Det glädjer oss och läsa att ni blev nöjda med er städning. Trevlig sommar! Hälsningar, Mamod MakeClean MakeClean AB
  • 2021-06-29
    Vi blev mycket nöjda med storstädningen som vi bokat så nu ska vi testa även hemstäd.
    Hej Anette. Tack så mycket för din feedback och det fina betyget. Jätteroligt och läsa att ni blev nöjda med er storstädning! Vi önskar er en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-06-29
    Flyttstädning. Det gick smidigt, de kunde hjälpa mig med kort varsel, anständigt pris och jag har inte haft några klagomål från de som tog över lägenheten.
    Hej Mihaela. Tack så mycket för rekommendationen och det fina betyget! Vad roligt att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-06-08
    Mycket bra resultat. Städningen genomfördes professionellt, smidigt med en väl samordnad grupp. Kan rekommenderas.
    Hej Rurik. Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation. Jättekul att du blev nöjd med din storstädning. Ha en fin dag! Vänlig hälsning Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-06-07
    Generally it’s Ok. Bathroom is cleaner than expected. But there are some mistakes for example the kitchen ventilator is not clean. The slots of the windows in the balcony is not clean as well. The roof of the hall has not been cleaned. And some cabinet doors are still dirty. Please be aware of every some details because it is for moving out cleaning.
    Hello Zhenkan. Thanks for your review. You have sent us 3 pictures of the stain in the kitchen with some small dots that you announced that you will fix yourself. You have not informed us about the balcony and the hall either. We would have gladly come and fixed it. This is your email to us "" The cleaning is overall very good. Thanks to your staff. Some minor things are dirty. I think I try to clean it. As we have understood the landlord has also approved the cleaning. Great that it has gone well. Have a nice day! Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-06-07
    Storstädning och fönsterputsning.
    Hej Jonas. Tack så mycket för ditt toppbetyg. Jättekul att du blev nöjd med din städning. Ha en fin dag! Vänlig hälsning Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-06-04
    Köpte storstädning och blev supernöjd. De städade allt, inklusive saker jag inte ens hade tänkt på borde städas.
    Hej Maria. Vad roligt att ni blev nöjda med er storstädning! Tack så mycket för det fina betyget. Med vänlig hälsning Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-05-26
    Beställde storstäd inför sommaren vilket genomfördes på ett ypperligt sätt. Skinande rent vid hemkomst. Städarna löste till och med ut mindre sladdhärva, och trots allmän oreda i boendet blev allt rent och personliga ägodelar helt intakta (och rena).

De var även mycket flexibla, jag hade specifika krav på nyckelhämtning då jag hade lite tidskrav men det löstes alldeles utmärkt och utan extra ansträngning från min sida.

Kontakten med företaget har även den varit helt utan anmärkning och jag kommer fortsätta använda deras tjänster även i framtiden.

Rekommenderas varmt.
    Hej Manne. Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa dig med uppdraget och att du har trivts med första kontakten till resultatet. Ha en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean MakeClean AB
    2021-05-26
    Vi har köpt kontorsstädning av MakeClean i snart ett halvår och har en mycket positiv känsla för företaget.
    Hej Ola. Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och toppbetyg! Jättekul och läsa att ni är nöjd er kontorsstädning och oss på MakeClean. Ha en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-05-24
    Hyr MakeClean för städ av vårt kontor. Trevlig service, och väldigt bra städ-resultat
    Hej Hannes. Vi tackar och bockar för er fina feedback och toppbetyg! Vi är väldigt glada att ni är nöjda med er kontorsstädning, att ni trivs med vårt bemötande samt med personalens insats! Vi önskar er en fin sommar! Hälsningar Hasse, MakeClean MakeClean AB
    Köpte flyttstädning

Absolut inget att klaga på. Mycket väl utförd städning. Rekommenderas.
    Irene
    Hej Irene. Tack så mycket för rekommendationen och det fina betyget! Vad roligt att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Mamod, MakeClean MakeClean AB
    Städning
    Bolaget är väldigt service minded
    och utför ett bra arbete
    Hej Thomas. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din städning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar, Mamod MakeClean MakeClean AB
  • 2021-05-24
    Storstädning! Mycket bra städat. Utfört mycket grundligt.
    Hej Maria. Tack så mycket för din fina feedback! Det glädjer oss och läsa att ni blev nöjda med er städning. Ha en fin dag! Hälsningar, Mamod MakeClean MakeClean AB
  • 2021-05-06
    Jag köpte storstädnoch lägenheten blev som ny. Personalen är väldigt trevlig och det är lätt att komma i kontakt med de. Jag rekommenderar MakeClean och jag kommer givetvis att beställa städhjälp igen!
    Hej Izabella. Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation! Det glädjer oss att du blev nöjd med din storstädning och oss på MakeClean. Du är varmt välkommen att höra av dig igen. Vi önskar dig en trevlig helg! Hälsningar Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-05-04
    Köpte hemstädning. Mycket noggrann och fin städning på utsatt tid.
    Lever upp till förväntningarna
    Inga konstigheter
    Känns som ett nytt hem
    Hej Christian. Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att läsa att du blev nöjd med din städning och upplevelsen av oss. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-05-02
    Min flyttstädning var toppenbra! Jag är supernöjd!
    Hej Shirin. Tack så mycket för din feedback och det fina betyget. Vad roligt att ni blev nöjda med er städning! Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Mamod, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-04-08
    We had a moving cleaning done by makeclean AB and the end result was great. The owners of the house were satisfied and everything from arranging the cleaning to getting the process done was very professional.
    Hello Sriram. Thank you so much for your great review! Great that you and the owner were satisfied. Have a good day! MakeClean MakeClean AB
    2021-03-18
    Flyttstäd.

Väldigt trevligt bemötande och det blev verkligen rent i hela lägenheten!
    Hej Ida. Tack så mycket för din recension! Jättekul och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och vår service. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Teamet, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-02-10
    Väldigt cleant. Bra städat. .. ..
    Hej Oscar! Stort tack för ditt toppbetyg och omdöme! Jättekul och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning. Ha en fin dag! Mvh Hasse MakeClean AB
  • 2021-01-31
    Jag köpte en flyttstädning. Jag blev väl mottagen i telefon.
    Man gjorde sitt yttersta att möta våra önskemål.
    Städningen blev till belåtenhet.
    MakeClean rekommenderas.
    Hej Claes. Tack så mycket för ett fint omdöme och rekommendation. Jätteroligt att läsa att du blev nöjd med personalens insats, din flyttstädning och oss på kontoret. Ha det så fint! Vänlig hälsning Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-01-29
    Otroligt väl städat. Lite otydligt vad hårt smutsat betyder.
    Hej Sofia. Tack så mycket för din feedback och recension! Jättekul och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning. Självklart kommer vi se till och förtydliga mer om vad som menas med hårt smutsat i vår bokningsbekräftelse och hemsidan. Vi önskar dig en fin helg! Mvh Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-01-22
    Jag kontaktade och beställde flyttstäd av MakeClean AB. ag blev bra bemött både ivd samtal i telefonen som när vi träffades vid själva flyttstädningen. Jag blev också nöjd med resultatet.
    Hej Sunanda. Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med personalens insats, din flyttstädning och oss på kontoret. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2021-01-21
    Jag anlitade MakeClean för flyttstäd av min hyreslägenhet. Är mycket nöjd med städningen, som även godkändes av min hyresvärd. Jag hade lite frågor om städningen och fick exemplarisk hjälp av Hasse, som svarade snabbt och väldigt trevligt på alla mina funderingar. Kan varmt rekommendera MakeClean!
    Hej Erika! Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme och rekommendation! Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service. Önskar dig en fin dag! Hälsningar Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-12-23
    Beställde flyttstäd av en studentlägenhet. Bokningssystemet på hemsidan var smidigt och lättanvänt. Snabb och smidig kommunikation via mail. Jättefint utförd städning.
    Hej Magnus! Tack så mycket för din recension! Jättekul och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Hälsningar, Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-12-23
    Prisvärd flyttstädning. Lätt att boka och trevlig bemötande.
    Hej Sophie. Tack så mycket för din recension! Jättekul och läsa att du blev nöjd med oss och din flyttstädning. Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Hälsningar, Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-12-23
    Flyttstäd. Bra och smidigt bemötande. Otroligt bra jobb, det blev rent och snyggt!
    Hej Susan! Tack för din recension! Jättekul och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Hälsningar, Hasse, MakeClean MakeClean AB
    2020-12-16
    Bokade storstäd men var inte helt nöjd. En del som missades, lister, dörrkarmar, blandare osv. Var inga problem för dem att komma tillbaka och åtgärda så det var bra. En del valde jag att åtgärda själv. Städarna var trevliga. Tyvärr lämnades rengöringsmedel kvar på golv samt matsalsbord och efter att jag torkade bort medlet var det bestående fläckar. Golvet var visserligen slitet sedan innan men ändå inte okej. Matsalsbordet blev jag desto mer ledsen för. Företaget förnekar och väljer sedan att inte svara alls.
    Hej Emma. Tack för din feedback! Vad tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi ALLTID kommer tillbaka direkt och åtgärdar det kunden inte känner sig nöjd med. Detta framgår på vår hemsida och mejlbekräftelsen du har fått av oss. När det gäller rengöringsmedel så har vi mejlat dig om att vi inte använder oss av några starka kemikalier. Det vi har använt hos er är diskmedel/vatten- såpa/vatten samt tanet-allrengöring/vatten. Trevlig dag! Hälsningar Hasse, MakeClean MakeClean AB
    2020-11-21
    Gör alltid ett grymt jobb och är alltid lika trevliga och proffsiga.
    Hej Amar! Tack så mycket för ett fint omdöme. Ha det så fint! Vänlig hälsning Daniela, MakeClean MakeClean AB
    2020-11-20
    Använt MakeClean både till flyttstädningen och storstädning och var supernöjd båda gångerna!
    Hej Unni! Vad roligt att ni blev nöjda! Tack så mycket för det fina betyget. Med vänlig hälsning Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-11-20
    Hej Marcus! Tack för omdömet! Vi skulle uppskatta om du kan återkomma med synpunkter på vad vi kan förbättra. Ha det fint! Vänlig hälsning Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-11-19
    Seriös städfirma som städar noga och skyndsamt. Rekommenderar denna firma starkt.
    Hej Veronica! Tusen tack för ett fint omdöme! Ha det så fint. Vänlig hälsning Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-11-18
    Är väldigt nöjd med det jobb som är utförts. En fler dagar rensning av min lägenhet är utfört och allt till belåtenhet.
    Hej Patrik! Vad roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för det fina betyget. Vänlig hälsning Daniela, MakeClean MakeClean AB
    2020-11-03
    Anlitade makeclean för flyttstäd. Noggrannt utfört, bra kommunikation. Inget att anmärka på , rekommenderas. Dan Christensson
    Hej Dan! Tack så mycket för det fina omdömet. Ha det så fint! Med vänlig hälsning Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-10-08
    Trevligt bemötande vid initial kontakt, och även fortsättningsvis. Enkelt och smidigt att lämna nyckel. Städningen var bra genomförd.
    Hej Oscar! Vad roligt att du blev nöjd! Tusen tack för ett fint betyg. Vänliga hälsningar Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-09-28
    Okej städning, nöjd med ugn och kök, badrum inte mer än ok.

Företaget tar inte ansvar för skador de orsakat.
    De har repat vårt parkettgolv och vill inte på något sätt kompensera/ersätta.
    Upplevs mycket oseriöst.
    Hej Annie, Du har under flera veckors tid inte kommit med en enda synpunkt på storstädningen du köpt av oss. Vi har heller inte orsakat reporna på ert parkettgolv. Därför är väldigt tråkigt och läsa att du upplever som oseriösa. Trevlig dag! Mvh Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-09-08
    Otroligt seriösa och kunniga i en bransch som tyvärr finns många oseriösa. Bra bemötande och hjälpsamma. Rekommenderar starkt 👍👍👍👍👍
    Hej Sasha! Tack så jättemycket för det fina omdömet! Ha en fin dag! Häsningar Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-09-08
    Mycket nöjd med flyttstädningen! Kan verkligen rekommendera.
    Hej Agnes! Vad roligt att höra att du blev nöjd! Tusen tack för det fina betyget. Hälsningar Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-09-07
    Första gången jag använde mig av flyttstäd.
    Helt klart värt det och vi var mycket nöjda med resultatet. Trevlig och rak kommunikation med företaget, allt gjordes enligt förväntningar.
    Kommer definitivt använda mig igen av samma företag vid nästa tillfälle.
    Hej Karolina! Vad roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för ett fint omdöme. Ha det så fint! Hälsningar Daniela, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-08-24
    Flyttstäd.

Mycket nöjda med städet som utförts!
    Hej Petra, Tack så mycket för ditt toppbetyg! Jättekul och läsa att du är nöjd med din flyttstädning! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-07-16
    Flyttstädning. Bra bemötande, höll vad de lovade och genomförde en bra städning.
    Hej Anders! Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service. Önskar dig en fin sommar! Hälsningar Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-06-25
    Flyttstäd som överträffade alla förväntningar!
    Hej Andrée! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jätteroligt att höra att du blev nöjd. Ha en fin dag! Vänlig hälsning, Daniela MakeClean AB
    2020-06-02
    Beställde flyttstäd till vår lägenhet på 60kvm efter en rekommendation av en vän som nyligen använt dom vid flytt . Blev uppringd och hade ett trevligt samtal om vad som skulle göras och när det passade.

Vår hyresvärd sa att det var minst lika vanligt att han inte godkände städningar utförda av städfirmor som om man gör det själv. Vi var därför nervösa att vi skulle få någon anmärkning. Vi blev ännu mer nervösa när städarna ringde och sa att de var klara redan efter 2 timmar, men när besiktningen gjordes var hyresvärden så imponerad att han valde att bortse från en repa i taket (som inte ingick i avtalet med MakeClean), samt att han även skrev ner företagets namn för framtida referens. Det enda som hade missats var skarvarna i handfatets handtag, något som vi själva åtgärdade på ett ögonblick.

Sammanfattat var det ett väldigt trevligt bemötande både från personalen på kontoret och personalen på plats. Lägenheten såg ut som den gjorde när den var nyproducerad och vi flyttade in, och tom vår väldigt pedantiska hyresvärd var imponerad.
    Hej Olof! Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation! Underbart att läsa att du blev nöjd med personalens insats, din flyttstädning och oss på kontoret. Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Hasse, MakeClean MakeClean AB
  • 2020-06-02
    Jag köpte en tjänst av flyttstädningen. Bemötandet var väldigt proffesionellt och det var väldigt smidigt med bokningen.

Jag blev väldigt nöjd med resultatet och skulle rekommendera Makeclean AB till alla.
    Hej Ninos, Tack så mycket för din feedback! Jättekul och läsa att du blev nöjd med oss och resultatet av din flyttstädning! Ha en fin dag! Hälsningar MakeClean MakeClean AB
  • 2020-04-26
    Bra och lätta att ha att göra med. Trevlig personal. Lätt att boka på nätet och man såg vad allt kostade.
    Flyttstädning var bokad resultatet var bra men inte som jag hade gjort det själv.
    Kan rekomendera er igen. Tack!
    Hej Charlotte. Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation! Underbart att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats. Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar, MakeClean MakeClean AB