Niklas Friberg
Registrerad mäklare sedan 2017-11-06
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Niklas Friberg

• Mattias L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-08-03

4:a
    Vi har köpt en takvåning i ett sekelskifteshus i Helsingborg.
    Niklas har varit väldigt flexibel och tillmötesgående. Han visar och presenterar på ett lugnt och sakligt sätt. En behaglig men professionell still genom hela processen. Läs mer
  • Filip J köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-07-21

3:a
    Vi har köpt en bostadsrätt via Niklas som ledde hela processen på ett väldigt enkelt och smärtfritt sätt. Vi är väldigt nöjda och kommer absolut att behålla kontakten för framtida syften. Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-05-31

Söder
    Sålde en bostadsrätt och allt från början till slut kändes rätt hela vägen. Fick snabbt förtroende för Niklas.
    Förväntningarna vi hade stämde överens med slutresultatet. Läs mer
    2020-06-01 Niklas F svarar Johan H
    Jättekul att höra (läsa) :) Tack för förtroendet!
    Niklas F gillar detta
  • Lars Olof E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-05-27

Söder
    Har köpt en bostadsrätt. Har nuvarande under försäljning. Har fått ett professionellt bemötande. Förväntade att han skulle ge mig en bra affär, och jag är nöjd hittills. Läs mer
  • Veronika S köpte sitt hus med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-04-29

Billesholm
    Köpt bostad. Bra återkoppling. Han hade missat någon info om huset hade egen brunn eller ej men för övrigt har jag fått en bra uppfattning om honom. Läs mer
    Niklas F gillar detta
  • Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-03-15

Eneborg
    Mycket hjälpsam med allting!
    Mycket professionell. Läs mer
    2020-04-08 Niklas F svarar Fredrik E
    Det var enbart kul att få hjälpa dig med köpet av din första lya! Nu vet du vem du ska kontakta vid framtida försäljning ;)
  • Sofia B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-03-15

3.5:a
    Stattena
    Trevligt och korrekt bemötande vid köp av bostadsrätt. Snabba, ärliga svar och transparent dialog. Läs mer
    2020-04-08 Niklas F svarar Sofia B
    Tack för bra feedback! Förlåt för min försummelse angående månadsavgiften vid tillträdet. Glad Påsk :)
    Niklas F gillar detta
  • Camilla J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-03-12

3.5:a
    Stattena
    Niklas var hjälpsam och hade ett tydligt och informativt bemötande.
    Jag som säljare, fick den hjälp och service som behövdes samt kände mig trygg med Niklas som min mäklare.
    Donationsgatan 31B... Camilla Jonassen Läs mer
    2020-03-13 Niklas F svarar Camilla J
    Tack Camilla! Det var en ynnest att få hjälpa dig med din försäljning.
  • Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-02-24

Brunnsberga/Gustavslund
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Niklas.
    Niklas har agerat vänligt och professionellt. Han har varit rak i kommunikation. Han har under hela försäljningen hållit mig underättad om vad som skett och vad han behövt för information. Han har gett mig råd, men samtidigt talat om att det har varit upp till mig att besluta mig för vad som ska hända. Resultatet har levt upp till de förväntningar jag hade på fortlöpande av affären och resultat. Jag kommer definitivt att anlita Niklas om det blir aktuellt med fler uppdrag. Läs mer
    2020-02-24 Niklas F svarar Stefan E
    Tack Stefan, det värmer att höra :) Snabbt, smidigt och raka rör är ledorden i min förmedling. Skulle bli jätteglad om jag får äran att hjälpa dig igen. Vi ses i bastun!
  • Roland O köpte sitt hus med hjälp av Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån

2020-02-23

Billesholm
    Mkt nöjd med service o bemötande Läs mer
    2020-02-24 Niklas F svarar Roland O
    Tack för de vänliga orden! Nu vet du vem du ska kontakta när det är dags för försäljning :)

Senaste försäljningarna

Karl X Gustavs gata