Henrik Norberg

• Göran H
    Göran H köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-03-19

Ringstorp
    Seriös ärlig klumpig och trevlig Läs mer
    2020-03-19 Henrik N svarar Göran H
    Syftar du på när jag ramlade ner för trappan? Trodde vi var överens om att du inte fick berätta det för någon?! Tack ändå!😂
  • Maja K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-03-08

Ringstorp
    Har sålt min bostadsrätt i Helsingborg och är mycket nöjd med Henriks insats. Läs mer
    2020-03-08 Henrik N svarar Maja K
    Tack för det! Roligt att få hjälpa dig i den här okomplicerade affären.🤓
  • Johanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-03-08

Stattena
    Sålt bostadsrätt. Smidigt, snabbt och inget krångel! Kunnig och erfaren mäklare som löste allt som behövdes på bästa sätt. Flexibel vad gäller tider för inbokade möten m.m. Läs mer
    2020-03-08 Henrik N svarar Johanna M
    Tackar!🙏 Ett rent nöje att få hjälpa dig.🤓
  • Emil L köpte sitt hus med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-02-28

Brunnsberga/Gustavslund
    Köpte radhus via Henrik. Blev väldigt professionellt bemött och fick snabba svar vid budgivning.
    Vi är väldigt nöjda då vi fick bostaden trots vi inte hade högsta bud. Läs mer
    2020-03-08 Henrik N svarar Emil L
    Hej! Roligt att hjälpa er och att ni är nöjda. Valet av er som köpare var dock säljarens. Mvh, Henrik
  • Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-02-26

Slottshöjden
    Oerhört spännande och sexig karl Läs mer
    2020-02-26 Henrik N svarar Peter K
    Vänliga och starka ord från en statligt anställd så kallad he-man. 🙏
  • Bende L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-01-28

Strandbaden
    Motsvarade mina förväntningar,bra!!Sålde min villa. Läs mer
    2020-01-29 Henrik N svarar Bende L
    Tack så mycket! Känns extra bra att få så gott betyg av en levande legend!🙏🤓
  • Björn S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-01-27

Allerum
    Mycket trevlig och duktig. Bra på att uppdatera och enkel att ha att göra med. Snabb på att svara om man hör av sig. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-01-27 Henrik N svarar Björn S
    Tack så mycket, Björn! Ett rent nöje att få hjälpa dig. Och ett extra tack för dina vänliga och starka rekommendationer.🙏
  • Naghi S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-01-22

Östra Lerberget
    Jag har köpt en villa och såld en villa i samma område. Herik är ärligt använder rak kommunikation utan krångel. Han är tydligt och sak kunnig. Min upplevelse är positiv. Läs mer
    2020-01-22 Henrik N svarar Naghi S
    Tack så mycket! Det var ett rent nöje att hjälpa er och det underlättar naturligtvis även för mäklaren när kommunikationen är så rak och enkel som vår har varit hela tiden. Hoppas verkligen ni trivs i det nya huset! Med vänlig hälsning,
    Henrik
  • Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-01-21

Ringstorp
    Trevligt bemötande!! Bra och snabb affär, för mig kändes det skönt och jag kunde lägga mitt focus på nästa boende. Tack!! Läs mer
    2020-01-21 Henrik N svarar Mats P
    Man får vad man förtjänar! Roligt att det gick så snabbt och blev bra. Jag är beredd om 20-25 år när era blivande barn flyttat hemifrån och ni ska sälja radhus och flytta till lägenhet (igen). :-)
  • Sanjin H köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2020-01-21

Husensjö
    Härligt bemötande, hjälpsam och förståelig. Kommer garanterar att vända mig till Henrik i framtiden! Läs mer
    2020-01-21 Henrik N svarar Sanjin H
    Tack för de vänliga orden! Och så trevlig som du själv varit är du naturligtvis mer än välkommen åter!
    Mvh,
    Henrik