Henrik Norberg

Hyllinge
    Vi har sålt en villa .
    Allt har fungerat utmärkt . Läs mer
    2019-09-17 Henrik N svarar Pernilla L
    Roligt att läsa. En ren fröjd att få hjälpa er att sälja den fina villan! :-)
  • Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-09-16

Gustavslund
    Sålde bostadsrätt. Henrik var väldigt professionell, tydlig, och effektiv.
    Jag vill esjälv ha en smidig försäljning och det fick jag verkligen hjälp med. Läs mer
    2019-09-16 Henrik N svarar Andreas L
    Glädjer mig att du är nöjd! Rent nöje att hjälpa dig. 🤓
  • Jakob S köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-07-25

Adolfsberg
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet. Henrik Norberg är en suverän, enastående, fantastisk, & lysande mäklare! En mäklare som får en att känna sig trygg, säker och lugn. Sammanfattat kan man säga att han är en extraordinär person! Rekommenderas starkt.

Hälsningar
    Jakob Salman Läs mer
    2019-07-25 Henrik N svarar Jakob S
    Tack Jakob! Stora ord som värmer extra mycket. Alla kunder ska naturligtvis ha bra service och vänligt bemötande, men det blir extra kul att göra affärer när kunderna är glada och har humor!🤓
  • Therese E sålde sitt hus med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-07-24

Ättekulla
    Sålt och köpt!
    Mycket proffsig och raka rör!
    Snabb och noggrann! Läs mer
    2019-07-24 Henrik N svarar Therese E
    Tack så hjärtligt! Ett rent nöje att hjälpa er.
  • Gunnel N sålde sitt hus med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-05-31

Rekekroken
    Sålt en fristående villa med 6 rum. En drygt 2000 kvadratmeter tomt.
    Tyckte väldigt bra om min mäklare. Fick all tänkbar hjälp med alla handlingar. Läs mer
  • Rasmus L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-05-17

Husensjö
    Sålt lägenhet.
    Jag blev väl bemött och Henrik uppnådde alla mina förväntningar. Allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Joakim P sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-05-05

Stattena
    Vi har sålt ett radhus i Helsingborg. Snabb respons och tät återkoppling i kommunikationen runt husköpet.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Olivia M köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-04-28

Stattena
    Det har fungerat bra med mäklaren i köpet av min nya bostadsrätt. Läs mer
  • Martin M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-04-12

Viken
    Mäklaren är kunnig, noggrann och mycket kompetent. Läs mer
  • Martin B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån

2019-03-28

Centrum
    Med avseende på eventuell försäljning av min bostadsrätt antog jag erbjudandet att få den värderad.

Jag fick en tydlig redogörelse över mina utsikter. Henrik var prydlig och seriös samt respektfull vid besöket.

Under åren har jag sålt och köpt villor, jordbruksfastighet och en hel del bostadsrätter. Således har jag träffat många fastighetsmäklare. Trots Henriks ungdom fick jag intrycket att han är kunnig och pålitlig.

Mitt intryck är att om man avser att sälja sin bostad kan jag med gott samvete rekommendera Henrik Norberg som mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Flybjärsvägen