Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Mäklarcity KB

Mäklarcity KB

Kungsgatan 64, 903 26 Umeå — Visa karta

Engagemang och kunskap är nyckeln.
Att sälja eller köpa en bostad är ett stort beslut – så välj en mäklare med ett genuint engagemang, personlig service och effektiv marknadsföring. Mäklarcity har den erfarenhet, lokalkännedom och kompetens som gör resan trygg före, under och efter affären. Proffsig homestyling, smakfullt foto och smart annonsering är några av de verktyg som våra rutinerade mäklare använder för att hitta rätt köpare för ditt hem.

Funderar du på att sälja? Med planering och framförhållning skapar du de bästa förutsättningarna för en bra affär. Även om du inte helt bestämt dig för att sälja kan det löna sig att förbereda sig, ”utifall att…”
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Mäklarcity KB

• Gunnar P
    Gunnar P skrev om Mäklarcity KB
    Ingen bra upplevelse i en förtroendebranch.

* De placerade ut min lägenhet på fel ställe under de viktiga första dygnen.
    * Blandade ihop mig med annan säljare så att den öppna visningen höll på att missas.
    * De glömde bort att följa upp handpenningsutbetalning och godkännande av köpare

De har inte visat intresse för att göra jobbet när marknaden blir tuffare utan enbart ta in arvodet. Läs mer
  • Peter
    Peter skrev om Mäklarcity KB
    Jag ger Mäklarcity i Umeå med Bo-Gunnar och Inger som hjälpte mig högsta betyg!
    Seriösa, kunniga, effektiva, lättillgängliga och hjälpsamma genom hela affären med allt från intag - visning - kontrakt - flyttstäd - släpvagn och deklaration vilket i min fastighetsaffär ledde till mycket nöjda säljare och köpare!
    Med andra ord ger jag högsta vitsord och kan med gott samvete rekommendera Mäklarcity till Umeåbor som är på gång att sälja! Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Mäklarcity KB
    En av Umeås absolut bästa mäklarfirmor. Har köpt två lägenheter via dem och sålt två stycken. När vi sålde vår lägenhet på Tomtebo tog vi in ett antal olika mäklare för att jämföra och Jens Kågström på Mäklarcity var ett solklart val. Jens har genom hela processen varit lyhörd, seriös, enkel att nå och har gett ett väldigt ärligt och sympatiskt intryck. Han har lyssnat på våra önskemål och varit väldigt duktig på att kommunicera. Han hjälpte oss dessutom att få ett riktigt bra pris. Vi kan ge Jens Kågström och Mäklarcity våra absolut varmaste rekommendationer! Läs mer

Bästa mäklarna i Umeå:

Lena I Lena I tycker: