Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Mäklarcity KB

Mäklarcity KB

Kungsgatan 64, 903 26 Umeå — Visa karta

Mäklare nära Mäklarcity KB:

Skolgatan 57 G, UMEÅ
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Monica H:
Fick ett bra bemötande och vi fick det vi förväntade oss av honom.

Kungsgatan 46, Umeå
Erik L:
Trevlig och sakkunnig. Fanns alltid till hands om man hade några frågetecken.

Kungsgatan 35 B, Umeå
MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela... Läs mer ›
Jan B:
Kunnig och trevlig, seriös. Tyvärr blev kostnaden mycket högre än beräknat.

Läs vad 2 kunder tycker om Mäklarcity KB

• Peter
    Peter skrev om Mäklarcity KB
    Jag ger Mäklarcity i Umeå med Bo-Gunnar och Inger som hjälpte mig högsta betyg!
    Seriösa, kunniga, effektiva, lättillgängliga och hjälpsamma genom hela affären med allt från intag - visning - kontrakt - flyttstäd - släpvagn och deklaration vilket i min fastighetsaffär ledde till mycket nöjda säljare och köpare!
    Med andra ord ger jag högsta vitsord och kan med gott samvete rekommendera Mäklarcity till Umeåbor som är på gång att sälja!
  • Anders A
    Anders A skrev om Mäklarcity KB
    En av Umeås absolut bästa mäklarfirmor. Har köpt två lägenheter via dem och sålt två stycken. När vi sålde vår lägenhet på Tomtebo tog vi in ett antal olika mäklare för att jämföra och Jens Kågström på Mäklarcity var ett solklart val. Jens har genom hela processen varit lyhörd, seriös, enkel att nå och har gett ett väldigt ärligt och sympatiskt intryck. Han har lyssnat på våra önskemål och varit väldigt duktig på att kommunicera. Han hjälpte oss dessutom att få ett riktigt bra pris. Vi kan ge Jens Kågström och Mäklarcity våra absolut varmaste rekommendationer!

Kungsgatan 64, 903 26 Umeå