Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarhuset Mäklarhuset Älta & Tyresö

Mäklarhuset Älta & Tyresö

Ältavägen 202, 138 30 Älta — Visa karta

Vi på Mäklarhuset kan området runt Älta och Tyresö fullt ut. Vi har lång erfarenhet och förutom bostäder även koll på skolor, kommunikationer och service. Vår breda kunskap har lett till landets nöjdaste kunder, något som vi är mycket stolta över.

Vi förmedlar lägenheter, fritidshus, villor och tomter. Dessutom erbjuder vi fri värdering och rådgivning vid alla steg i din affär. Vi vill att det ska vara tryggt och säkert att byta bostad. Välkommen till oss, vi lovar att affären blir framgångsrik och enkel!

Läs vad 452 kunder tycker om Mäklarhuset Älta & Tyresö

• Max S
    Max S skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    *Vi har köpt genom Jörgen
    *Vi blev väl bemötta, det som kan bli bättre är återkopplingen, i synnerhet under pågående budgivning
    *Sammantaget bedömer vi Jörgen som en kompetent och påläst mäklare som vi kan rekommendera andra Läs mer
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi har köpt en villa av Peter och vi uppskattar hans professionella, flexibla och mycket trevliga bemötande! Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter är en duktig, trevlig och lyhörd mäklare som känner till Älta väldigt väl. Husförsäljningen gick mycket smidigt trots en trög bostadsmarknad. Peter och hans kollegor är tillmötesgående och noggranna, vilket känns tryggt för både köpare och säljare. Vi har fått ett mycket fint bemötande av samtliga medarbetare på Mäklarhuset i Älta och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Saklig, ärlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Karl W
    Karl W skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Professionell med positiv attityd, kan rekommenderas! Läs mer
  • Göran Ö
    Göran Ö skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Sålt villa
    Bra
    Jag hade inga förväntningar
    Peter jobbade på bra men han måste veta var han ska nånstans Läs mer
  • Annette T
    Annette T skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi har sålt en 2:a i Älta med hjälp av Rebecca på Mäklarhuset. Bemötande var alldeles utmärkt gott. Hon hade full koll på allt och förklarade för oss och köparen på ett bra sätt, hon var mycket tydlig och kunnig. Jag kommer att rekommendera Rebecca för mina vänner. Anlitar gärna Mäklarhuset igen. 👍 Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Han är en person som bryr sig om sina kunder och respekterar vilket stort beslut detta är för dem. Han ser förbi affären och får dig att känna att han är med dig i denna stora ”kanske” livsavgörande händelse. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    En reko mäklare som talar klarspråk. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet av Peter Ramani.

Otroligt bra bemötande, intresserad och engagerad precis som en mäklare ska vara. Mäklaren levererade över förväntan! Alla på Mäklarhuset Älta & Tyresö som vi var i kontakt med får högsta betyg! Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Köpte en lägenhet i Älta. Hade inte möjlighet att komma på visningsdagen men då ordnade Peter en annan tid som passade oss bättre. Fick även att träffa säljarna och ställa de frågor vi hade. Peter är oerhört seriös och mycket trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Richard B
    Richard B skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Brf köpt i Älta.
    Mycket bra mäklare.
    Kunnig, ordning och reda.
    Klara besked i snabba svar.
    Hjälpsam med praktiska saker och dito råd för en kund som saknar kunskap om alla regler och bestämmelser som rör nutidens "komplicerade" bostadsköp och försäljning. Läs mer
  • Shakeb R
    Shakeb R skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag har köpt en lägenhet i Älta. Rebecka är väldigt engagerade i sitt jobb och man kan lita på henne som kund. Hon gör den lilla extra för att båda parterna blir nöjda. Läs mer
  • Torgrim L
    Torgrim L skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Informativ, ärlig och engagerande Läs mer
  • Stina F
    Stina F skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Hon förtjänar sitt goda rykte och är en starkt bidragande faktor till lyckade försäljningar. Läs mer
  • Lech B
    Lech B skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag har sålt en lägenhet i älta.vid ett besök på kontoret har jag tagit kontakt med Jörgen och kontakten var fantastisk.situationen på marknaden är svår så det var bara att vänta men Jörgen var lugn och skön,en mycket trevlig och sympatisk man . Jag är mycket nöjd med försäljningen.Hjärtliga. hälsningar från mig till Jörgen och önskar allt gott samt lycka till med försäljningen /Lech B Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jörgen har varit en väldigt bra mäklare att köpa av.
    Kunnig, ärlig, och bra koll.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    sålt en lägenhet med ett bra bemötande från Peter men det är lite snurrigt med sin assistent. tydligare riktlinjer mellan dem, vem som jag vad är bra för kunderna. Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Sålt min bostadsrätt på Oxelvägen 51, 7 tr 2 r o k. Tidigar även samma adres men 3 r o k.
    Peter är alltid proffsig i sitt sätt gentemot säljare och de som är intressenter. Alltid bra information om vad som gäller för säljare och köpare. Glad och trevlig. BÄST

Nöjd båda gångerna med mycket bra försäljningspris. Läs mer
  • Gunilla Maria S
    Gunilla Maria S skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Hej!
    Jag har köpt en bostdsrätt (3:a) i Äta. Vi blev bemött från första början på ett trevligt sätt och mäklaren gav oss tydlig och bra information. Mäklaren var tillmötesgående och ville hjälpa till på bästa sätt. Vi kände oss trygga med det.
    Totalt sätt var vi helt nöjda med köpet och hur vi blev mottagna av mäklaren. Tack för detta. Vänliga hälsningar Gunilla Selldén Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi köpte via Peter och fick verkligen ett bra bemötande på alla sätt och vis. Trevlig, professionell och rutinerad, inte den stress som vi tidigare erfarit hos andra mäklare. Vi hade lite strul med banken och Peter var verkligen flexibel och stödjande när vi kände mest stress. En härligt kille som vi verkligen rekommenderar. Läs mer
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mäklaren Peter va väldigt hjälpsam under hela affären och vi höll hela tiden en dialog. Vi är väldigt nöjda med mäklaren och affären i sin helhet. Läs mer
  • Kajsa N
    Kajsa N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket trevlig, ärlig och engagerad. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Otroligt vänlig och professionell! Vårt första bostadsköp och han fanns där i alla våra frågor och hade hög tillgänglighet. Var inte heller för pushig i beslutsprocessen!

Vi kände oss trygga hela vägen och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Katja J
    Katja J skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi tycker att Rebecca har varit positivt engagerad i vår husförsäljningsprocess och lett oss igenom den med trygg hand och Rebecca har skinn på näsan och en tydlighet i sin kommunikation, vilket har gjort att vi kunnat känna oss lugna och väl omhändertagna. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter kan sitt jobb och är mkt bra att ha att göra med. Trevlig och omtänksam kille! Läs mer
  • Tobias K
    Tobias K skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi köpte via Peter och hans team som hjälpte oss utmärkt. De var tillgängliga för rådfrågning och väl informerade om bostaden och köpprocessen. Mycket sympatiskt bemötande! Läs mer
  • Marita B
    Marita B skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Med Peter Ramani som mäklare känner jag mig trygg både som säljare och köpare. Han och hans medarbetare är mycket tillmötesgående och trevliga. Det känns att det försöker göra sitt yttersta för att det ska bli en bra affär för alla inblandade. Jag rekommenderar alla jag känner att vända sig till Peter om de funderar på att sälja sin bostad i Älta.
    /Marita Barendsen Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag upplever Peter som en väldigt kompetent och ödmjuk person som är väldigt korrekt i sitt yrkesutövande samtidigt som han inger stort förtroende.
    Han är väldigt tydlig i sin information om vad som ska ske.
    Monica Poromaa Läs mer
  • Ann-kristin K
    Ann-kristin K skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren gav mig ett kunnigt och kundvänligt bemötande. Hade svar på min frågor. Vänligt bemötande utan att vara påstridig. Jag fick i lugn och ro titta på lägenheten. Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Otroligt vänligt och proffsigt bemötande som skapar förtroende . Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jörgen är mycket proffesionell och kunnig i sin roll. Lyhörd och metodisk. Precis som en mäklare ska vara. Läs mer
    Jörgen L gillar detta
  • Mihai T
    Mihai T skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jorgen is a helpful and warm person. He was very patient with all our questions regarding our first ever purchased home. He really understood what a big step that was for us and went out of his way to make us feel comfortable with everything. Läs mer
    Cecilia Lagerborg, Caroline Jönsson, Jörgen L gillar detta
  • Ann-mari G
    Ann-mari G skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca är kunnig, driftig, lätt att samarbeta med och dessutom trevlig. Två snabba affärer ett köp och ett sälj har hon hjälpt oss med. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Trevlig, proffsig och ger ett betryggande bemötande. Läs mer
  • Bartos P
    Bartos P skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Även som köpare kände vi oss trygga rakt igenom hela processen Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande av Peter Ramani från första stund. Han är mycket vänlig, sätter kunden i fokus, lyhörd, och har en känsla för detaljer. Han har stor kunskap om branschen och även svarat på frågor och varit tillgänglig väldigt snabbt när vi har undrat något. Han har verkligen varit en stor tillgång i samband med våran försäljning. Jag kan varmt rekommendera Peter. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Peter. Han har gett oss bra rekommendationer om tidpunkt för visning och många bra tips om vad som är viktigt att tänka på vid en försäljning. Vi tycker att han levde upp till vår förväntan och vi skulle gärna rekommendera honom till andra som vill sälja. mvh Henrik och Lena Junegren Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi är väldigt nöjda. Peter är oerhört professionell i alla lägen och en trevlig person att ha att göra med. Hans kunnande och säkerhet har varit en enorm trygghet för oss som säljare och han har lett oss på bästa sätt genom processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Bra bemötande, hjälpsam och bra återkoppling. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Entusiastisk och mkt snäll😍Vill alla väl Läs mer
  • Inger G
    Inger G skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Är mycket nöjd med det fina bemötandet och det stora förtroendet man känner för Peter i sitt arbete. Hans ambition är hela tiden att allt ska bli till det bästa! Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Vi har i mötet med Peter Ramani, fått ett mycket engagerat och proffsigt mottagande. Både vid köp och försäljning av våra lägenheter. Läs mer
  • Linn K
    Linn K skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Hela mäklarhuset är väldigt tillmötesgående och vill allas bästa. Gällande Peter Ramani så är han extremt lyhörd, vill kundens bästa och gör allt för att det ska bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Sven E
    Sven E skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter har genomfört arbetet med försäljningen på ett sätt som gjort att vi känt en stor trygghet i att allt skett på bästa sätt Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jättebra mäklare! Lugn och professionell.Ett mycket bra bemötande. Peter gick oss till mötes på alla sätt, visade att han ville hjälpa oss och det resulterade i ett mycket bra husköp. Läs mer
  • Christina V
    Christina V skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Ett väldigt trevligt bemötande och att han gör allt för att vi skulle bli nöjda och det blev vi. Kommer att rekommendera Peter Ramani till våra vänner. Läs mer
  • Bo N
    Bo N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande Läs mer
  • Sverker N
    Sverker N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Alltid lika trevligt att få hjälp av PR med sitt team inför försäljning eller köp. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca tar hand om affären från början till slut och lämnar ingenting obesvarat. Vi kände oss trygga genom hela processen. Vi upplevde också att hon tog väldigt god hand om samtliga spekulanter så att de också fick information och stöd längs vägen.
    Vi vill starkt rekommendera Rebecca som mäklare! Läs mer

Ältavägen 202, 138 30 Älta