Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarhuset Mäklarhuset Älta & Tyresö

Mäklarhuset Älta & Tyresö

Ältavägen 202, 138 30 Älta — Visa karta

Vi på Mäklarhuset kan området runt Älta och Tyresö fullt ut. Vi har lång erfarenhet och förutom bostäder även koll på skolor, kommunikationer och service. Vår breda kunskap har lett till landets nöjdaste kunder, något som vi är mycket stolta över.

Vi förmedlar lägenheter, fritidshus, villor och tomter. Dessutom erbjuder vi fri värdering och rådgivning vid alla steg i din affär. Vi vill att det ska vara tryggt och säkert att byta bostad. Välkommen till oss, vi lovar att affären blir framgångsrik och enkel!

Läs vad 409 kunder tycker om Mäklarhuset Älta & Tyresö

• Linn K
    Linn K skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Hela mäklarhuset är väldigt tillmötesgående och vill allas bästa. Gällande Peter Ramani så är han extremt lyhörd, vill kundens bästa och gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.
  • Sven E
    Sven E skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter har genomfört arbetet med försäljningen på ett sätt som gjort att vi känt en stor trygghet i att allt skett på bästa sätt
  • Helena N
    Helena N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jättebra mäklare! Lugn och professionell.Ett mycket bra bemötande. Peter gick oss till mötes på alla sätt, visade att han ville hjälpa oss och det resulterade i ett mycket bra husköp.
  • Christina V
    Christina V skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Ett väldigt trevligt bemötande och att han gör allt för att vi skulle bli nöjda och det blev vi. Kommer att rekommendera Peter Ramani till våra vänner.
  • Bo N
    Bo N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande
  • Sverker N
    Sverker N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Alltid lika trevligt att få hjälp av PR med sitt team inför försäljning eller köp.
  • Maria L
    Maria L skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca tar hand om affären från början till slut och lämnar ingenting obesvarat. Vi kände oss trygga genom hela processen. Vi upplevde också att hon tog väldigt god hand om samtliga spekulanter så att de också fick information och stöd längs vägen.
    Vi vill starkt rekommendera Rebecca som mäklare!
  • Petra S
    Petra S skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Bra bemötande, professionellt, kunnigt
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Toppen bemötande och levde helt upp till min förväntning. Mycket professionell med stor kunskap om Älta och bostadsmarknaden där.
  • Dennis Å
    Dennis Å skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca var bra och fin rekommenderar
  • Nils A
    Nils A skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Fantastiskt trevlig och uppfattas mycket kompetent! Helt nöjd!
  • Ann-Marie M
    Ann-Marie M skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Tydlig, tillgänglig, transparent, arbetsam, noggrann - allt man behöver! Kan varmt rekommendera Rebecca Nowicka!
  • Madeleine D
    Madeleine D skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca är en trevlig, serviceinriktad och kunnig mäklare.
  • Robert S
    Robert S skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Utmärkt bemötande. Väldigt professionell och kunnig. Levde verkligen upp till vår förväntan.
  • Sara B
    Sara B skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Väldigt bra bemötande och upplevelse i helhet
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jörgen Lundgren var korrekt, kunnig, sympatisk och ”lagom” försäljarinriktad. Kände inte på något vis att han pushade på i beslutsprocessen utan fanns till hands närhelst vi ville nå honom. Hög tillgänglighet gentemot oss.
    Han såg till hela vår situation och gav oss goda råd som vi tog till oss. Kände verkligen att han såg till vårt bästa i den köpsituation vi var i och den säljsituation vi skall komma i.

Vi är mycket nöjda med den kontakt vi haft och rekommenderar honom till det allra bästa.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jörgen är en kompetent mäklare med stort engagemang och personligt/ärligt bemötande mot både köpare och säljare. Det vi uppskattat mest är hans förmåga att förbli positiv, jobba hårt och aldrig kasta in handduken genom en ganska utdragen försäljningsprocess. Han är också bra på att hålla säljaren uppdaterad hela tiden. Vi skulle helt klart rekommendera honom till andra.
  • Lena S
    Lena S skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca hade svar på alla mina frågor och tog sig alltid tid .
    En påläst ,trevlig och noggrann mäklare.
  • Lina K
    Lina K skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket positiv upplevelse av att ha haft Rebecca N på Mäklarhuset i Älta som mäklare (vi var köpare), över förväntan. Hon hade ett gott bemötande, agerade proffesionellt och var alltid väldigt positiv. Fick en att känna att man fick en personlig och engagerad relation. Vi hade gärna använt oss av Rebecca för att sälja vår lägenhet, om hon hade jobbat i stan.
  • Annika M
    Annika M skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Trevlig och aktiv mäklare!
    Kändes kunnig och sympatisk.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Kändes helt rätt redan från början. Alltid lika glad och positiv men främst proffsig. Känslan är att hon vill det här lika mycket som vi och gör allt för en så bra försäljning som möjligt.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Proffsigt bemötande. Trevlig, rak & tydlig i sin information samt lyhörd. Väldigt kunnig och hjälpsam. En mäklare som vi verkligen ger våra bästa rekommendationer!
  • Björn S
    Björn S skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Trevlig och kundorienterad mäklare som verkar seriös och noggrann.
  • Maud E
    Maud E skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag är mycket nöjd med min mäklare Peter Ramani. Jag anlitade honom efter rekommendation, jag hade höga förväntningar och blev inte besviken. Det bästa är att både säljare och köpare känner stort förtroende genom hela processen.
  • Rosie N
    Rosie N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Slipad säljare som är kunnig inom sitt område.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Proffsig, hjälpsam och uppfyllde alla förväntningar
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    STOR eloge till Rebecca Nowicka på Mäklarhuset i Älta som var vårt självklara val när vi skulle sälja vår villa. Med sin starka personlighet, sitt yrkeskunnande och personliga engagemang har Rebecca tagit hand om vår försäljning på bästa tänkbara sätt. Rebecca har under hela försäljningen varit lätt att få tag på och hon har hjälpt oss som säljare mer än vad vi kunde drömma om :0) Vi kan varmt rekommendera Rebecca Nowicka på Mäklarhuset i Älta till er som går i säljtankar.
  • Anna E
    Anna E skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter har lång erfarenhet av fastighetsmarknaden i Älta och är mycket kunnig inom sitt område. Han arbetar engagerat och professionellt tillsammans med sitt team för att skapa bästa möjliga förutsättningar för en lyckad försäljning. Peter tar sig tid att gå igenom detaljer, både i huset och i kontraktet, vilket skapar trygghet för båda parter. Det har varit mycket positivt att ha kontakt med Peter och teamet genom hela processen.
  • Maria L
    Maria L skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket bra! Professionell, ärlig och vänlig.
  • Annica W
    Annica W skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter Ramani är väldigt proffsig och vänlig. Ett väldigt omtänksamt och trevligt bemötande hela vägen under försäljningsprocessen. Ordning och reda i alla steg!
  • Maria G
    Maria G skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Peter är en otroligt sympatisk och supertrevlig person med fingertoppskänsla för hur man åstadkommer smidiga affärer. Han verkar dessutom ha ett kunnande och detaljkännedom utöver det vanliga om hur allt fungerar i ett hus.... och då menar jag allt! Det har varit stöttande och givande att ha en mäklare som Peter i en sådan här svår och lite tung affär som det ändå är att sälja ett hus efter så många år. Vi kunde inte fått någon bättre mäklare än honom.
  • Elin N
    Elin N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Trevlig och rolig! Har kunskapen om allt man vill veta när man ska köpa en bostad, vi är mycket nöjda!
  • Anna T
    Anna T skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Fick otroligt bra hjälp och stöd av mäklaren. Proffesionellt och samtigt med känsla.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Absoluta toppklass på service, bemötande och insatsen överlag. Jag är väldigt nöjd med hela Mäklarhuset Älta. Alla som varit delaktiga på något sett har levererat till 100%
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Hon get ett gott intryck och verkar väldigt kunnig inom området. Tillmötesgående och lättillgänglig. Känns som att hon ställer höga krav på sig själv som mäklare samt oss som säljare.
  • Inger D
    Inger D skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Kunnig, trovärdig, ärlig, påläst, noggrann. En bra person o mäklare.
  • Ann-louise O
    Ann-louise O skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Bra och lugnt bemötande. Bra service och bra återkoppling.
  • Dan L
    Dan L skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    En mycket kompetent mäklare som som sätter dig som kund i fokus. Jag rekommenderar varmt Peter Ramani
  • Anders S
    Anders S skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket proffsigt och hjälpsamt bemötande.Stort engagemang för att hjälpa oss😀
  • Martin A
    Martin A skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Skulle sälja med Rebecca alla dar i veckan. Både proffsig och mänsklig på ett imponerande sätt.
  • Titti B
    Titti B skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mycket proffsig, klok o sansad
  • Lars B
    Lars B skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Mkt bra. Han sålde lgh inom "utlovad" tid och till ett högrepris, trots pressat marnadsläge
  • Malin W
    Malin W skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca är grym på det hon gör! Hon är kunnig, ger alltid snabb återkoppling och är väldigt engagerad.

Vi är mycket nöjda med Rebecca som mäklare!
  • Arezo-zohre M
    Arezo-zohre M skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag upplever Rebecca väldigt sympatisk, korrekt och trygg som person.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca har verkligen agerat proffesionellt och förtroendeingivande i sin roll och uppdrag. Samtidigt en mycket glad, positiv och trevlig person. Jag skulle anlita henne igen om jag skulle sälja ett objekt.
  • Emma K
    Emma K skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca var engagerad och proffsig under varje steg i säljprocessen. Vi kände oss trygga hela vägen och kan med värme rekommendera Rebecca till alla som går i säljtankar. Säljer vi igen anlitar vi utan tvekan Rebecca!
  • Maria S
    Maria S skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag är jättenöjd med Rebecca. Hon är toppen!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Jag kände mig mycket väl bemött av Rebecca, hon är professionell i sitt sätt och väldigt trevlig!
  • Christer H
    Christer H skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca ger ett proffsigt och förtroende ingivande intryck direkt vid första mötet , man behöver inte konsultera fler mäklare efter mötet! Hon ger ett ärligt och uppriktigt intryck . Det visar sig efter försäljningen att vi alla är jätte nöjda. 😁
  • marie h
    marie h skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö
    Rebecca har genomfört vår husförsäljning tryggt och professionellt. Rekommenderar henne verkligen!

Ältavägen 202, 138 30 Älta