Jörgen Lundgren

Jörgen Lundgren

Jörgen Lundgren är mäklare på Mäklarhuset Älta & Tyresö

Jörgen Lundgren har varit registrerad mäklare sedan 1997-05. Jörgen Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Lundgren har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

120 omdömen om Jörgen Lundgren

Sedan starten hos Reco 2015
Katarina V

Jörgen är seriös, trevlig och inlyssnande. Han är ödmjuk, lugn och kompetent. Vi är mycket nöjda med Jörgens insats.

Christer Ö

Proffsig, noggrann samt duktig på att hantera människor!

Gun F
Skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Ett småhus byggt på 1030-talet som varit min familjs sommarboende sedan dess, såldes nu hösten 2019. Eftersom många minnen och känslor för denna fastighet från min sida präglade hur jag ville bli bemött av Jörgen Lundgren ,kan jag säga att han på ett korrekt sätt lyssnade på mina frågor och med tålamod förklarade och inväntade mina svar och beslut. Jag har ingen erfarenhet av husförsäljning, trodde att den skulle vara som annonsering - visning - försäljning, men innehöll så mycket av omtanke och förslag hur Jörgens...

Magnus O
Skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Jörgen är kompetent, pedagogisk och tydlig. Köpet kändes tryggt.

Jesper N
Skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Både sålt och köpt bostad med Jörgen som mäklare. Proffsig, stor yrkesskicklighet och förtroendeingivande.

Alexander V

Vi köpte hus i Älta, fick mycket bra hjälp, korrekt rådgivning, nöjda och längtar till att flytta in!

Héléne P

Jag har precis fått sålt ett parhus på 108 kvm. Jörgen ger ett varmt, professionellt och pålitligt intryck. Han är lugn, pedagogisk och informativ. Om något skulle jag önska att Mäklarhuset jobbade mer drivande att nå ut till kund via nya kanaler som sociala medier mm. Det ska inte ligga på säljarens ansvar. I det hela är jag dock väldigt nöjd och skulle gärna lita på Jörgen att mäkla åt mig i framtiden.

Kristjan K

Riktigt bra och förtroendeingivande

Catherine V

Kunnig och trygg. Köpt radhus.

Anita Å
Skrev om Jörgen Lundgren en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Jörgen har på ett både professionellt och personligt sätt hjälp mig att sälja mitt hus. Tydligt och lätt att kommunicera med, snabb att återkomma med svar och gav många goda råd som visar på lång och gedigen erfarenhet. Stort TACK!