Peter Ramani

Peter Ramani

Peter Ramani är mäklare på Mäklarhuset Älta & Tyresö

Peter Ramani har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Peter Ramani har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Ramani har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

205 omdömen om Peter Ramani

Sedan starten hos Reco 2015
Ludwig J

Vi köpte ett radhus i Älta via Peter. Vi har gått på många visningar och även haft kontakt med många mäklare i samband med egna försäljningar och kan enkelt konstatera att Peter är den bästa mäklaren vi varit i kontakt med. Oavsett om vi skulle köpa eller sälja, skulle vi önskat att någon som Peter var mäklare. Peter har fått oss att känna oss trygga i vårt köp genom ett trevligt bemötande och med en gedigen kunskap om huset han sålt. Han höll en grundlig genomgång om husets möjligheter och brister och har varit...

Gustav H

Genuin mäklare som sätter både säljare och köpare i fokus.

Marianne E

Har sålt ett radhus via Peter Ramani och han har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående samt kunnig. En positiv upplevelse att ha en kompetent och trevlig mäklare.

Eddie S

Köpt bostad. Blev direkt mött av en glad professionell mäklare i dörren. Han var väldigt mån om vad jag hade rätt till som köpare och gav väldigt bra och ingående information om bostaden. Hade varit på tiotal visningar där mäklare bara ger en broschyr och välkomnar en när man stiger in och sen förväntar dom sig att man som köpare redan ska kunna och veta alla frågor. Som köpare av första bostaden må jag säga att Peter gav ett toppen första intryck och fick mig att känna en trygg känsla direkt. Kan definitivt rekommendera honom till familj och vänner.

Åsa O

Sålt villa i Älta. Alltid välbemött av Mäklarhuset och speciellt Peter Ramani. Hade höga förväntningar angående försäljning till ett bra pris som införlivades med professionellt bemötande och arbete. Helhetsintrycket har under hela processen varit professionellt, noggrannhet, värme, intresse, ärlighet och raka besked. Väldigt nöjd!

Niklas L

Ödmjuk, fokuserad på mina och min familjs behov, saklig tar upp risker men framförallt fördelarna, att man inte hoppar in i något ogenomtänkt. Känns som om han värnar om bebyggelsen o dess invånare Mvh Niklas Landin

Anna R

Vi har köpt ett hus och Peter var mycket tillmötesgående och såg till att affären kändes bra från båda parter.

Marianne H

Superbra och ambitiös mäklare som varit otroligt enkel att ha att göra med! Rekommenderas starkt!

Jan E

Vi har sålt vår villa i Älta med hjälp av Peter Ramani. Han var både trevlig och professionell. Peter har en gåva som består i att han får säljare samt köpare att känna sig lugna och trygga. Det känns att man är i kompetenta händer. Vi hade höga förväntningar på Peter i och med rekommendationer från vänner. De överträffades med marginal. Peter Ramani och personalen på Mäklarhuset i Älta förtjänar högsta betyg. Vi är nöjda med hela försäljningsprocessen.

Björn O

Vi är mycket nöjda med Peter Ramani och Mäklarhuset. Peter har på ett professionellt sätt genomfört försäljningen av vårt hus I Älta.