Rebecca Nowicka

Rebecca Nowicka

Rebecca Nowicka är mäklare på Mäklarhuset Älta & Tyresö

Rebecca Nowicka har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Rebecca Nowicka har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 181 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Nowicka har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

181 omdömen om Rebecca Nowicka

Sedan starten hos Reco 2015
Jan E
Skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Proffsiga och vänliga. Behöver inte sägas mer😊

Jessica S

Rebecca är väldigt proffsig i sitt bemötande. När vi skulle sälja vår lägenhet hittade hon köpare till oss genom att rekommendera till spekulant utanför den "vanliga" visningen där vi inte fick några intressenter alls. Utan hennes nätverk och kontakter skulle vi inte ha sålt när vi behövde. Rebecca överträffar de förväntningar jag har på en mäklare.

Maria L
Skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Rebecca sålde vår bostadsrätt, hon har ett proffsigt och varmt bemötande som gör både säljare och potentiella köpare trygga. Sammanfattningsvis har allt överträffat förväntningarna!

Sarah W
Skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Köpt lägenhet på lovisedalsvägen. Mkt trevligt och proffesionellt bemötande från Rebecca. Absolut en mäklare vi gärna återkommer till.

Per O
Skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Bra, professionell och tydlig. Alltid nåbar för frågor och funderingar.

Robert S
Skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Sålde en bostadsrätt och Rebecca överträffade förväntningarna.

Niklas J
Skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Vi sålde ett radhus, och är väldigt nöjda med hela affären, från det inledande mötet tills kontraktet var påskrivet. Rebecca guidade oss skickligt hela vägen och hade hela tiden kloka svar på alla frågor som dök upp - allt ifrån styling och förberedelser till rekommendationer hur vi skulle hantera tidiga bud. Extra plus för att hon inte bara nöjde sig med den som lade första budet, utan fortsatte att arbeta med försäljningen tills det fanns en budgivare som både la ett bra pris, kändes seriösa och som var rätt för huset...

Marlene J

Köpt vårt första hus och Rebecca fick och att känna oss trygga hela vägen. Trevlig och proffsig!

Silvije A

Vi har sålt vår 5-rummare på Stensövägen och det gick så smidigt. Rebecca ordnade en VIP-visning och efter den fick vi ett bud som vi accepterade. Så skönt och snabbt! Rebecca känns proffsig på alla sätt. Hon kan sin kund. Hon gör allt för att hitta det man söker och gör allt för att sälja till ett bra pris. Jag kan rekommendera Rebecca till alla jag känner :)

Marianne E

Jag har köpt en bostadsrätt om tre rum och kök. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren och besåg bostadsrätten först ensam och vid visningen. Jag fick bra och tydlig information om bostadsrättsföreningens ekonomi och situation. Mäklaren var tillmötesgående och kunnig så det är en positiv upplevelse av att ha köpt denna bostadsrätt.