Peter Ramani
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 192 kunder tycker om Peter Ramani

• Charlotta S skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-02-20

Peter är en toppenmäklare som har sålt vårt radhus. Han utstrålar kunnighet med värme och skapar trygghet till både säljaren och köparen. Rekommenderar varmt Peter från Mäklarhuset. Läs mer
  • Linda T skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-02-19

Det kändes tryggt att ha Peter som bollplank o stöd när jag köpte mitt hus. Han förkladrade processens olika steg o vägledde mig med van o stadig hand fram tills allt var klart. Såg till att det skulle bli bra både för mig som köpare samt för säljarna. Läs mer
  • Pernilla P skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-14

Trevlig, kunnig o tillmötesgående. Läs mer
  • Ulrika A skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-13

Han är varm och personlig och han tar sig tid Läs mer
  • Ola H
    Ola H skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-13

Har bara bra erfarenheter. Alltid bra bemötande, tydlig, noggrann och ärlig. Läs mer
  • Juliën L skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-13

Peter really helped us getting to know the tips and tricks of the Swedish house market and was very thorough in pointing out the good and the not so good parts of the house we bought. We were very happy with his help. Läs mer
  • Regina U skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

Vi köpte ett hus i Älta och Peter lyckades verkligen sälja in området. Läs mer
  • Tobias N skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-12

Köpte ett radhus av Peter, blev alltid bra bemött vid all kontakt.
    Han var väldigt kunnig och bra påläst om objektet. Läs mer
  • Anne Ö skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-11

under 2018 har jag köpt radhus och sålt lägenhet via Peter. Jag har genom åren både köpt och sålt bostäder via Peter så detta var inte första gången.

Jag uppfattar Peter som en tydlig och noggrann mäklare och en person som är ärlig och omtänksam.

Peter, är tydlig och noggrann med att man både inhämtar och lämnar rätt information,

Jag skulle använda Peter igenom och jag kan rekommendera hans tjänster till 100%. Läs mer
  • Åsa W skrev om Peter Ramani en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-11

Jag har sålt mitt radhus i Älta via Mäklarhuset och Peter Ramani. Peter har väldigt god kännedom om Älta och är en mäklare med väldigt hög känsla för service utan att tumma på etiken och blir för mycket 'säljare' vilket jag anser vara ett vinnande koncept. Peter är lätt att ha att göra med, enkel att nå för frågor och funderingar och hjälpsam på alla sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Älta & Tyresö

Peter Ramani