en del av Mäklarhuset Älvsjö

4.8 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Stefan Tapay

• Simon D
    Simon D skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket kunnig mäklare med bra koll på försäljningar och värdering av bostad. Stefan är en mäklare som ser till att du blir nöjd med din försäljning. Han har varit hjälpsam hela tiden under försäljningstiden av min bostad samt även nu i efterhand. Rekommenderas starkt!
    2016-10-28 Stefan T svarar Simon D
    Hej Simon! Stort tack för dina vänliga ord.
    Hälsningar Stefan
  • Assad A
    Assad A skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Det här var mitt första lägenhetsköp. Stefan Tapay var redan från början väldigt tydlig och uppmuntrade mina frågor/funderingar. Han påpekade att det var fullt naturligt och att det är viktigt för honom att detta bostadsrättsköp kändes bra både för mig och för säljaren. Vid överlåtelsen gick han lugnt och tydligt igenom alla detaljer och pausade för eventuella frågor. Efter överlåtelsen har både han och Alexandra hjälpt till med att besvara frågor på praktiska detaljer, samt förmedlat nya frågor som dykt upp till säljaren. De har även varit väldigt hjälpsamma med att justera ytterligare detaljer som uppstod då jag fick ett bättre lånelöfte från en annan bank.

Normalt brukar jag försöka ge konstruktiv feedback till förbättring, då jag uppskattar det själv när andra ger mig det. Dock var det väldigt svårt denna gång, eftersom jag inte hade något konkret att föreslå. Lugnet, tålamodet, tydligheten, det vänliga bemötandet och villigheten att vara flexibel för ändringar var över min förväntan. Jag skulle definitivt rekommendera Stefan (och Alexandra), samt vill passa på att tacka dem för allt!
    2016-10-24 Stefan T svarar Assad A
    Stort tack för din återkoppling till mig och berömmet till vår suveräna assistent Alexandra!
    Som köpare är det viktigt att känna sig trygg. För mig finns inga konstiga frågor och jag finns där för både säljare och köpare i deras livs största affär. Lycka till med ditt nya boende och jag är övertygad om att du kommer att trivas.
    MvH Stefan
  • Karin I
    Karin I skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan Tapays arbete med försäljningen av vår lägenhet var rakt igenom smidigt, trevligt och mycket väl genomfört. Dialogen oss emellan har fungerat utmärkt och vi kan varmt rekommendera honom.
    2016-09-30 Stefan T svarar Karin I
    Stort tack för det! Tack också till hela familjen som var med och gjorde lägenheten fin inför en försäljning.
    Hälsningar Stefan
  • Sussie
    Sussie skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Flaggan i topp för Stefan, en riktig 10a av 10!
    Väldigt positiv, hjälpsam och tillmötesgående. Alltid på hugget efter potentiella köpare samt uppmuntrande på alla sätt!
  • Teddy
    Teddy skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket välrutinerad mäklare som innehar mycket stor kompetens.
    Som kund känner man sig väl omhändertagen från visning till försäljning med goda råd och gott stöd.
  • Moni
    Moni skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig, lätt att kontakta honom, han har kämpat mycket på att sälja min bostad trots att jag inte har fått priset som värderades. Ändå vi är nöjda med hans satsning på att sälja bostaden.
  • Peter
    Peter skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är oerhört nöjda att vårt val föll på Mäklarhuset och Stefan Tapay, Det har varit både en trygg och smidig process, där vi aldrig upplevt att våra behov har blivit åsidosatta. Framförallt har vi uppskattat det stöd som vi fått, den trygghet som förmedlats och att det aldrig har varit några problem att ställa frågor vare sig om försäljningen eller framtida spörsmål.
  • Maria
    Maria skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi anlitade Stefan Tapay, på Mäklarhuset, till vår försäljning av lägenhet i Västertorp.
    Proffsigt, trevligt och seriöst bemötande. En riktigt engagerad mäklare som kör med raka kort. Helt rätt för oss, som även nådde en rekordförsäljning inom föreningens försäljningar.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Bemötandet har varit bra.
    Alltid tillgängligt för frågor och funderingar och snabba svar!
  • Alex E
    Alex E skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag är så glad att jag valde Stefan som mäklare för att sälja min första bostadsrätt. Han är proffsig, kunnig och noggrann! Jag kommer ringa honom när jag ska sälja nästa lägenhet!
  • Elin
    Elin skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag rekommenderar Stefan Tapay och Mäklarhuset Älvsjö. Då det var proffsigt bemötande från början till slut. Snygg och säljande annons som drog till sig rätt köpare från början. Vilket gjorde att affären gick snabbt och smidigt. Kommer vända mig till Stefan ifall jag får tillfälle att sälja igen.
  • Olof
    Olof skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Stefan Tapay har genomgående visat stort engagemang och mycket intresse för uppgiften. Han har fortlöpande underrättat uppdragsgivaren om hur försäljningen går och utfört sitt uppdrag mycket professionellt i alla delar. Det har känts tryggt att ha Stefan som mäklare, när en äldre villa med stort renoveringsbehov ska säljas. Till detta kommer ett mycket konkurrenskraftigt pris för mäklartjänsten. När det gäller Mäklarhuset i Enskede, där Stefan arbetar, bör framhållas att de kostnadsfritt erbjuder olika extra tjänster såsom flyttkartonger och lån av en stor täckt släpvagn. Verkligen mycket användbart och bra. Sammanfattningsvis är jag klart imponerad av Stefans insats som mäklare i vår försäljning och jag vill gärna varmt och uppriktigt rekommendera honom.
  • Huang
    Huang skrev om Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Älvsjö
    I sold my apartment by Stefan's great service. Stefan has a clear view on market and he is good at making correct schedule and pushing the plan to be reality. He is professional all the time, hard working and has superb communication skills, such as choose the best time to call the potential buyers.
    非常优秀专业的房屋中介!
Torsten Steding