Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Mäklarhuset Älvsjö Torsten Steding
Torsten Steding
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 22 kunder tycker om Torsten Steding

• Åse N
    Åse N skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-01-13

Torsten var mäklaren som hjälpte mig då jag sålde min villa. Jag hade anlitat en annan först (inte skrivit kontrakt än med denna som tur var). Av ren tilfeldighet kom jag i kontakt med Torsten. När jag mötte honom första gången försvann min säljstress och jag bestämde mig för att byta mäklare, något jag inte ångrat. Bemötandet kunde inte varit bättre under hela processen. Det var självklart för honom att hjälpa till med saker som jag gruvade mig för. Han var tydlig avseende vad som skulle göras och jag tvivlade således aldrig på vad jag skulle göra och i vilken ordning. Han underrättade mig löpande och ställde hela tiden upp avseende mina frågor på SMS, Mail eller telefon. Jag litade 100 % på honom hela tiden, något som gjorde mig lugn och trygg och säker på att allt blev så bra det kunde. Han var mycket kunnig, tryggheten själv, omtänksam och trevlig, Min villa såldes till ett pris över all förväntan Tack Torsten du är nog bästa mäklaren
    Vänlig hälsning Åse Läs mer
    2019-01-14 Torsten S svarar Åse N
    Tack Åse för dina underbara ord. Det glädjer mig väldigt mycket att höra att du upplever att allt gått så bra. Nu hoppas jag att du funnit dig tillrätta i ditt nya boende och att du kommer att trivas lika bra där som som jag upplevde att du trivts i huset. Allt gott till dig Åse och återigen - tusen tack. /Torsten
  • Margareta A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2018-04-26

Första mötet med Torsten var när vi ville få vår bostad värderad för ett par år sedan. Vi fick redan då ett första bra intryck och därför anlitade vi Torsten igen när det var dags för försäljning. Torsten är mycket proffsig, lyhörd och kunnig som mäklare och det inger förtroende när man ska göra en stor affär, men det fanns även en avspänd och härlig atmosfär under ”resans gång”. Vi kan varmt rekommendera Torsten som mäklare.
    Per-Olov&Margareta Läs mer
    2018-04-26 Torsten S svarar Margareta A
    Tack Margareta - det värmer. Ni har definitivt varit bidragande till ett bra resultat genom ert stora engagemang och genom att ni har varit helt fantastiska att arbeta tillsammans med. Ska bli riktigt roligt att ses igen på tillträdet. /Torsten
    2018-04-26 Margareta A svarar Torsten S
    Tyvärr missade jag stjärna nummer 5 men nu får du den istället. På återseende⭐️
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Gunnar J skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2018-03-17

I samband med våran hus försäljning hade vi kontakt med flera mäklare. Vi valde Torsten Steding utifrån hans engagemang och känslan vi fick vid första möte. Torsten har bred kunskap och har utvisat stor engagemang, entusiasm och lyhördhet. Våran bästa rekommendationer. Fam. Jacobsen Läs mer
  • Eva-Lena C skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2018-01-17

Gav ett tryggt och kunnigt intyg både vi telefon och vid första mötet. Läs mer
  • Nina I skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2018-01-16

Vi är supernöjda med Torsten som mäklare. Han inger förtroende både för dig som säljare och köpare. Känns tryggt att göra en av sina största affärer med hans stöd. Vi köpte vår lägenhet av Torsten och valde sedan att anlita Torsten när vi sedan själva sålde. Läs mer
    2018-01-17 Torsten S svarar Nina I
    Stort tack Nina för dina fina ord. Det är ett bra "teamwork" som leder fram till lyckade resultat, så mycket är er förtjänst. Att ha fullt förtroende för varandra i affärer som denna är avgörande, så en stort tack till er som varit lyhörda och bidragit med allt vad ni kunnat.
  • Marie H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2017-09-11

Första intrycket och känslan är väldigt viktigt för mig. Jag och även min systers magkänsla visade sig också vara rätt när vi bestämde oss för Torsten Steding. Hans engagemang och kunnighet om området och snabba återkoppling på frågor gjorde att man kände sig trygg i samband med visning och försäljning. Torsten Steding levde utan tvekan upp till min förväntan. Läs mer
    2017-09-13 Torsten S svarar Marie H
    Hej Marie! Stort tack för fint omdöme. Det förtjänar i sammanhanget att nämnas att anledningen till att det fungerade så bra var att ni, såsom i stort sett alla mina kunder, gav mig ert fulla förtroende i denna stora affär och att jag kunde känna mig fri att agera fullt ut ifrån den kompetens och erfarenhet jag har. Så sammantaget kan bara sägas att bra affärer är frukten av ett mycket gott samarbete - och det tycker jag att vi har haft.
  • Christina H
    Christina H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2017-09-06

Trevlig, öppen, tillmötesgående, ärlig och ger ett allmänt gott intryck som känns och är seriöst. Läs mer
    2017-09-11 Torsten S svarar Christina H
    Tack Christina för ditt fina omdöme - det värmer ett mäklarhjärta. /Torsten
  • Ann-Sofi S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2017-07-02

Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Jan F skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2017-06-28

Professionell, engagerad, alltid tillgänglig, bra planerade visningar. Som säljare känner man sig alltid uppdaterad. Läs mer
    2017-06-28 Torsten S svarar Jan F
    Tack Jan, alltid roligt när det man gör är uppskattat. Lycka till med flytten nu så ses vi vid tillträdet efter sommaren.
  • Ylva H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2017-02-01

Torsten är en mycket trevlig person att arbeta med. Väldigt duktig och hjälpsam på alla vis. Jag fick förtroende för honom från första mötet, då han är lättsam och även har humor. Jag rekommendera verkligen Torsten! Läs mer
    2017-02-01 Torsten S svarar Ylva H
    Sååå roligt att höra - tack Ylva! Och vad vore livet om man mitt i allt allvar inte fick skoja till det lite - det är ju där energin uppstår. Dessutom är mina kunder, av någon anledning, alltid sådär perfekt extra trevliga och lättsamma. Förhoppningsvis beror det på att ni känner er trygga och avslappnade med mig ;) Ha det fint nu så syns vi nästa gång det blir dags att göra en bostadsaffär.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Älvsjö

Stefan Tapay