Torsten Steding
Registrerad mäklare sedan 1991-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 45 Läs vad Torsten Steding

• Peter M sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-08-10

3:a
    Björkhagen
    Trevlig, saklig, noggrann, förtroendeingivande, och lyhörd. Torsten är lika förtroendeingivande för både säljare och köpare. Läs mer
  • Pontus B köpte sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-07-01

Glömde fylla i betyget för Torsten Steding Läs mer
  • Mona B sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-06-30

Långsjö
    Sålt hus i Älvsjö. Torsten har varit till stor hjälp, det har gått smidigt att samarbeta, han upplevs som ärlig och genuin mycket trevligt och professionellt bemötande - tror även för köparna.
    Kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2020-07-01 Torsten S svarar Mona B
    Tack Mona - jätteroligt att höra att ni är så nöjda. Så som du beskriver det ovan är det "spot on" ambitionen om hur jag vill att mitt arbeta skall vara och upplevas. Återigen, tack. /Torsten
  • Inger L sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-05-25

Älvsjö centrum
    En bra mäklare som har koll på att han finns där för kunden. Läs mer
    2020-05-25 Torsten S svarar Inger L
    Tack Inger - det värmer verkligen mitt mäklarhjärta. Nu gäller det bara att lycka till med att hitta ett nytt boende till familjen ;)
  • JOAKIM Ö skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-05-20

Proffsigt bemötande. Vann inte budgivningen, men försäljningsprocessen var tydlig och ärlig. Läs mer
  • ANN-LOUISE S
    ANN-LOUISE S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-05-08

Torsten Steding Mäklarhuset i Älvsjö
    Vi fick genom rekommendation kontakt med en toppenmäklare, Torsten Steding Mäklarhuset Älvsjö, som sålde vår mammas lägenhet snabbt och till ett bra pris. Vi sålde via godman. Torsten är mycket kunnig inom detta och allt har gått mycket smidigt!!! Läs mer
    2020-05-25 Torsten S svarar ANN-LOUISE S
    Tack Ann-Louise. Jätteroligt att höra att ni blev så nöjda. Hoppas allt funkade bra med flyttlasset till Göteborg :)
    Torsten S gillar detta
  • Martin S sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-04-28

Herrängen
    Torsten hjälpte oss att sälja vår villa i Herrängen, Älvsjö. Han är kunnig, lyhörd och supertrevlig. Tydlig i sin kommunikation och väldigt hjälpsam. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-05-25 Torsten S svarar Martin S
    Härligt att höra Martin. Det var ett rent nöje att få förtroendet att förmedla försäljningen av ert jättefina hus. Lycka till med sökandet av ny bostad nu så syns vi vid tillträdet till hösten.
    Torsten S gillar detta
  • Younes K sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-04-26

4:a
    Älvsjö centrum
    Jag har sålt lägenheten. Torsten är en jättetrevlig och professionell mäklare. Jag upplevde att han försökte göra allt det han kan för att sälja lägenheten till det priset vi önskade. Läs mer
    2020-05-25 Torsten S svarar Younes K
    Tack Younes för ditt fina omdöme. Hoppas allt flyter på bra med bygget av ert nya hus.
    Torsten S gillar detta
  • Zainab K sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-04-23

4:a
    Älvsjö centrum
    Jag har sålt lägenheten. Torsten är en jättetrevlig person. Han bemöter folk med leende och fullt respekt. JAg upplevde att han försökte göra allt så att vi kan få det priset vi önskade. Han gjorde flera visningar än beräknad, ägnade mycket tid för att sälja bostaden Läs mer
  • Gerd E sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2020-04-22

Långsjö
    Våra förväntningar var att få ett smidigt förfarande. Mäklaren gav oss ett kunnigt och självständigt intryck. Han var rak i sin kommunikation. Vi fick vad vi önskade, en snabb försäljning utan hinder på vägen. Läs mer
    2020-04-23 Torsten S svarar Gerd E
    Stort tack för er uppskattning.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Älvsjö

Torsten Steding