Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Mäklarhuset Älvsjö Torsten Steding
Torsten Steding
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 21 kunder tycker om Torsten Steding

• Margareta A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första mötet med Torsten var när vi ville få vår bostad värderad för ett par år sedan. Vi fick redan då ett första bra intryck och därför anlitade vi Torsten igen när det var dags för försäljning. Torsten är mycket proffsig, lyhörd och kunnig som mäklare och det inger förtroende när man ska göra en stor affär, men det fanns även en avspänd och härlig atmosfär under ”resans gång”. Vi kan varmt rekommendera Torsten som mäklare.
    Per-Olov&Margareta Läs mer
    2018-04-26 Torsten S svarar Margareta A
    Tack Margareta - det värmer. Ni har definitivt varit bidragande till ett bra resultat genom ert stora engagemang och genom att ni har varit helt fantastiska att arbeta tillsammans med. Ska bli riktigt roligt att ses igen på tillträdet. /Torsten
    2018-04-26 Margareta A svarar Torsten S
    Tyvärr missade jag stjärna nummer 5 men nu får du den istället. På återseende⭐️
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Gunnar J skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    I samband med våran hus försäljning hade vi kontakt med flera mäklare. Vi valde Torsten Steding utifrån hans engagemang och känslan vi fick vid första möte. Torsten har bred kunskap och har utvisat stor engagemang, entusiasm och lyhördhet. Våran bästa rekommendationer. Fam. Jacobsen Läs mer
  • Eva-Lena C skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Gav ett tryggt och kunnigt intyg både vi telefon och vid första mötet. Läs mer
  • Nina I skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi är supernöjda med Torsten som mäklare. Han inger förtroende både för dig som säljare och köpare. Känns tryggt att göra en av sina största affärer med hans stöd. Vi köpte vår lägenhet av Torsten och valde sedan att anlita Torsten när vi sedan själva sålde. Läs mer
    2018-01-17 Torsten S svarar Nina I
    Stort tack Nina för dina fina ord. Det är ett bra "teamwork" som leder fram till lyckade resultat, så mycket är er förtjänst. Att ha fullt förtroende för varandra i affärer som denna är avgörande, så en stort tack till er som varit lyhörda och bidragit med allt vad ni kunnat.
  • Marie H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första intrycket och känslan är väldigt viktigt för mig. Jag och även min systers magkänsla visade sig också vara rätt när vi bestämde oss för Torsten Steding. Hans engagemang och kunnighet om området och snabba återkoppling på frågor gjorde att man kände sig trygg i samband med visning och försäljning. Torsten Steding levde utan tvekan upp till min förväntan. Läs mer
    2017-09-13 Torsten S svarar Marie H
    Hej Marie! Stort tack för fint omdöme. Det förtjänar i sammanhanget att nämnas att anledningen till att det fungerade så bra var att ni, såsom i stort sett alla mina kunder, gav mig ert fulla förtroende i denna stora affär och att jag kunde känna mig fri att agera fullt ut ifrån den kompetens och erfarenhet jag har. Så sammantaget kan bara sägas att bra affärer är frukten av ett mycket gott samarbete - och det tycker jag att vi har haft.
  • Christina H
    Christina H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig, öppen, tillmötesgående, ärlig och ger ett allmänt gott intryck som känns och är seriöst. Läs mer
    2017-09-11 Torsten S svarar Christina H
    Tack Christina för ditt fina omdöme - det värmer ett mäklarhjärta. /Torsten
  • Ann-Sofi S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Jan F skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Professionell, engagerad, alltid tillgänglig, bra planerade visningar. Som säljare känner man sig alltid uppdaterad. Läs mer
    2017-06-28 Torsten S svarar Jan F
    Tack Jan, alltid roligt när det man gör är uppskattat. Lycka till med flytten nu så ses vi vid tillträdet efter sommaren.
  • Ylva H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten är en mycket trevlig person att arbeta med. Väldigt duktig och hjälpsam på alla vis. Jag fick förtroende för honom från första mötet, då han är lättsam och även har humor. Jag rekommendera verkligen Torsten! Läs mer
    2017-02-01 Torsten S svarar Ylva H
    Sååå roligt att höra - tack Ylva! Och vad vore livet om man mitt i allt allvar inte fick skoja till det lite - det är ju där energin uppstår. Dessutom är mina kunder, av någon anledning, alltid sådär perfekt extra trevliga och lättsamma. Förhoppningsvis beror det på att ni känner er trygga och avslappnade med mig ;) Ha det fint nu så syns vi nästa gång det blir dags att göra en bostadsaffär.
  • Ewa G skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten Steding och Mäklarhuset Älvsjö är professionella, kunniga och ger den bästa service du kan få. Är supernöjd! Läs mer
    2017-01-24 Torsten S svarar Ewa G
    Tack Ewa - dina ord värmer. Jag och hela mitt gäng brinner verkligen att få vara med och bidra till bra upplevelse för dig som kund. Lycka till nu med Härnösand och nytt jobb. Hälsningar /Torsten

Andra mäklare hos Mäklarhuset Älvsjö

Stefan Tapay