17 rekommendationer

Torsten Steding
en del av Mäklarhuset Älvsjö

Stora Mans Väg 1
125 59 Älvsjö — Visa karta

Vad tror Torsten att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Torsten Steding

• Marie H
    Marie H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Första intrycket och känslan är väldigt viktigt för mig. Jag och även min systers magkänsla visade sig också vara rätt när vi bestämde oss för Torsten Steding. Hans engagemang och kunnighet om området och snabba återkoppling på frågor gjorde att man kände sig trygg i samband med visning och försäljning. Torsten Steding levde utan tvekan upp till min förväntan.
    2017-09-13 Torsten S svarar Marie H
    Hej Marie! Stort tack för fint omdöme. Det förtjänar i sammanhanget att nämnas att anledningen till att det fungerade så bra var att ni, såsom i stort sett alla mina kunder, gav mig ert fulla förtroende i denna stora affär och att jag kunde känna mig fri att agera fullt ut ifrån den kompetens och erfarenhet jag har. Så sammantaget kan bara sägas att bra affärer är frukten av ett mycket gott samarbete - och det tycker jag att vi har haft.
  • Christina H
    Christina H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Trevlig, öppen, tillmötesgående, ärlig och ger ett allmänt gott intryck som känns och är seriöst.
    2017-09-11 Torsten S svarar Christina H
    Tack Christina för ditt fina omdöme - det värmer ett mäklarhjärta. /Torsten
  • Ann-Sofi S
    Ann-Sofi S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande
  • Jan F
    Jan F skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Professionell, engagerad, alltid tillgänglig, bra planerade visningar. Som säljare känner man sig alltid uppdaterad.
    2017-06-28 Torsten S svarar Jan F
    Tack Jan, alltid roligt när det man gör är uppskattat. Lycka till med flytten nu så ses vi vid tillträdet efter sommaren.
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten är en mycket trevlig person att arbeta med. Väldigt duktig och hjälpsam på alla vis. Jag fick förtroende för honom från första mötet, då han är lättsam och även har humor. Jag rekommendera verkligen Torsten!
    2017-02-01 Torsten S svarar Ylva H
    Sååå roligt att höra - tack Ylva! Och vad vore livet om man mitt i allt allvar inte fick skoja till det lite - det är ju där energin uppstår. Dessutom är mina kunder, av någon anledning, alltid sådär perfekt extra trevliga och lättsamma. Förhoppningsvis beror det på att ni känner er trygga och avslappnade med mig ;) Ha det fint nu så syns vi nästa gång det blir dags att göra en bostadsaffär.
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten Steding och Mäklarhuset Älvsjö är professionella, kunniga och ger den bästa service du kan få. Är supernöjd!
    2017-01-24 Torsten S svarar Ewa G
    Tack Ewa - dina ord värmer. Jag och hela mitt gäng brinner verkligen att få vara med och bidra till bra upplevelse för dig som kund. Lycka till nu med Härnösand och nytt jobb. Hälsningar /Torsten
  • Eva R
    Eva R skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Han gav ett mycket kunnigt och trovärdigt intryck. Han var lättsam att ha att göra med samtidigt som han ingav förtroende.
    2017-01-17 Torsten S svarar Eva R
    Tack Eva för ditt fina omdöme. Verkligen roligt att du uppskattade mitt arbete!
  • Malin S
    Malin S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag fick fantastiskt bra bemötande och hjälp vid försäljningen av min lägenhet. Tack för samtalet idag för att stämma av att allt är okej så här i efterhand. Torsten, du är en klippa!
    Mvh Malin
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten Steading har alltid visat ett gott bemötande, stort engagemang och visat mycket stor erfarenhet. Jag rekommenderar honom som mäklare till alla jag kommer i kontakt med
  • Anders E
    Anders E skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Jag tyckte att Torsten var mycket professionell, väl förberedd och väldigt erfaren, vilket visade sig i att han hade bra svar på alla våra frågor.
  • Hosein A
    Hosein A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Bemötandet och arbetsprocessen var väldigt bra. Jag fick förtroende för Torsten direkt. Mycket bra!
  • Carl-johan L
    Carl-johan L skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Tycker att kontakten med Torsten gick väldigt smidig och professionellt till. Bra infomation under processen och ett snabbt avslut.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Vi frågade 3 lokala mäklare men fastnade direkt för Mäklarhuset och Torsten Steding, han kändes trygg och proffsig, och ändå empatisk och inkännande, vi fick den hjälp vi behövde i alla frågor med stort engagemang.
  • Hans-gösta B
    Hans-gösta B skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket förtroendeingivande med god erfarenhet av vad som är bra och dåligt.
    Allting gick smidigt och precis som Torsten sa att det skulle göra.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Torsten och Mäklarhuset har gjort ett fantastiskt jobb när jag skulle sälja min lägenhet i Fruängen.
    Myvket varma rekomendationer!
  • Karl S
    Karl S skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Allt gick väldigt smidigt tillsammans med ett väldigt trevligt bemötande.
  • Elin Å
    Elin Å skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Mycket positiv. Kompetent, informativ och tillmötesgående. Enkel kommunikation och flexibel.
Stefan Tapay
Torsten Steding