Torsten Steding
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 31 Läs vad Torsten Steding

• Andreas A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-09-26

Köpte en 3a i Fruängen. Torsten är super trevlig och proffsig. Bra service. En riktig stjärna :) Läs mer
  • Adam J skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-09-02

Väldigt bra och smidig mäklare. Allt gick bra utan konstigheter Läs mer
  • Jonny N skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-06-17

Sålt en villa i Älvsjö. Torsten har varit tydlig och väl insatt i området med konkurrens och jämförande projekt mm.
    Jag anser Torsten uppfyllde våra krav.
    Vet även att det är/var kort om tid mellan visningarna för Torsten/mäklaren men jag kunde tycka att man kunde dyka upp lite tidigare än 2-5 minuter innan visning så att man kunde stämma av läget lite. Läs mer
    2019-06-17 Torsten S svarar Jonny N
    Tack Jonny för ditt uppriktiga och till huvudsakligen uppskattande omdöme ;). Det är alltid positivt med konstruktiva synpunkter vilka jag givetvis kommer att ta till mig av. Det är naturligtvis viktigt att komma i god tid inför en visning och min ambition är att alltid vara på plats minst en kvart innan visningen börjar. Denna gången blev det tyvärr inte så, vilket jag givetvis bara kan beklaga.
  • Viktor M skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-06-13

Jag köpte en 2a i Fruängen.
    Mitt första köp så har inte mycket att jämföra med.

Torsten var väldigt tydlig och professionell, jag kommer att kontakta honom när jag i framtiden vill sälja. Läs mer
    2019-06-17 Torsten S svarar Viktor M
    Tack Viktor. Visst är det så att man som köpare inte har lika mycket kontakt med mäklaren som säljaren har. Det är givetvis glädjande att du uppskattat den kontakt vi haft och du är välkommen tillbaka till mig den dag du skall flytta vidare.
  • Mats H skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-05-27

I samband med försäljningen av vår villa har Torsten varit en mycket proffisionell mäklare som tagit tillvara på både vår och köparens intressen och förenat oss på ett bra sätt. Våra starkaste rekommendationer till Torsten Steding. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Mats H
    Härligt att höra Mats. Stort tack för dina rekommendationer och ditt uppskattande omdöme. Att ta vara på båda parters intresse känns för mig som en naturlig del av processen för att affären skall funka på ett problemfritt sätt även i framtiden. Hälsningar /Torsten
  • Linda K skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-05-24

Jag sålde lgh och hela affären har gått smidigt, är mycket nöjd med mäklaren jag valde. Kunnig, vänlig och proffsig i sitt bemötande och i helhet mycket nöjd. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Linda K
    Stort tack Linda för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är så nöjd Linda. Hälsningar /Torsten
  • Lena A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-05-24

Sålt ett radhus Älvsjö och träffade Torsten för en genomgång om hur försäljning går till och hans tankar angående vårt boende.
    Torsten är ärlig, tillgänglig och inger förtroende.
    Rekommenderar helhjärtat honom som mäklare. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Lena A
    Tack Lena! Vad roligt med så fint omdöme. Tackar också för att du rekommenderat mig vidare till dina bekanta vilket jag uppskattat väldigt mycket. Hälsningar /Torsten
  • Lars A
    Lars A skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-05-24

Mycket förtroendegivande mäklare som också kan hjälpa kunden att se vad som behöver göras Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Lars A
    Stort tack för fint omdöme. Det har varit ett nöje att få jobba med er vilket naturligtvis kommer till uttryck i resultatet. Hälsningar Torsten
  • Susannah R skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-05-24

Köpt en lägenhet, en 3a i långbro park.
    Professionell och väldigt trevlig. Läs mer
    2019-06-04 Torsten S svarar Susannah R
    Tack Susannah för fint omdöme. Hälsningar /Torsten
  • Åse N
    Åse N skrev om Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö

2019-01-13

Torsten var mäklaren som hjälpte mig då jag sålde min villa. Jag hade anlitat en annan först (inte skrivit kontrakt än med denna som tur var). Av ren tilfeldighet kom jag i kontakt med Torsten. När jag mötte honom första gången försvann min säljstress och jag bestämde mig för att byta mäklare, något jag inte ångrat. Bemötandet kunde inte varit bättre under hela processen. Det var självklart för honom att hjälpa till med saker som jag gruvade mig för. Han var tydlig avseende vad som skulle göras och jag tvivlade således aldrig på vad jag skulle göra och i vilken ordning. Han underrättade mig löpande och ställde hela tiden upp avseende mina frågor på SMS, Mail eller telefon. Jag litade 100 % på honom hela tiden, något som gjorde mig lugn och trygg och säker på att allt blev så bra det kunde. Han var mycket kunnig, tryggheten själv, omtänksam och trevlig, Min villa såldes till ett pris över all förväntan Tack Torsten du är nog bästa mäklaren
    Vänlig hälsning Åse Läs mer
    2019-01-14 Torsten S svarar Åse N
    Tack Åse för dina underbara ord. Det glädjer mig väldigt mycket att höra att du upplever att allt gått så bra. Nu hoppas jag att du funnit dig tillrätta i ditt nya boende och att du kommer att trivas lika bra där som som jag upplevde att du trivts i huset. Allt gott till dig Åse och återigen - tusen tack. /Torsten

Andra mäklare hos Mäklarhuset Älvsjö

Stefan Tapay