Läs vad 54 Läs vad Torsten Steding

• 2020-12-28
    Torsten har stenkoll och de saker har saknar vetskap om fixar han. Han är otroligt engagerad och har en utomordentlig service. Vi är helnöjda!
    Hanna L
    • 107.5 m²
    • Långbro
  • 2020-12-23
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Torsten. Han bemötte mig väl o på ett väldigt proffesionellt sätt.
    Torsten levde verkligen upp till de förväntningar jag hade, han var tydlig, lyhörd, pålitlig och otroligt hjälpsam som var vid min sida genom hela processen.
    Sammanfattningsvis är jag supernöjd med min mäklare och hela affären gick smidigare än förväntat tack vare Torsten.
    Rayhana H
    • 68.5 m²
    • Hagsätra / Ormkärr
  • 2020-11-10
    Fantastisk mäklare som är seriös, uppriktig, ärlig och väldigt trevlig. Det känns verkligen bra att köpa av Torsten. Om vi säljer någon dag så är valet av mäklare väldigt enkelt. Det finns mäklare som bör lära sig av Torsten!
    Robin L
  • 2020-11-08
    Torsten ger ett mycket proffsigt och kunnigt bemötande.
    Han skapar trygghet och förtroende.
    Dessutom är han mycket trevlig, social och glad.
    Vi är jättetacksamma!
    Frida L
  • 2020-11-07
    Fick kontakt med mäklaren ca 3 år före köpet och fick en preliminär prisbedömning av vår villa. Då försäljning blev aktuell tog vi förnyad kontakt och fick god hjälp av mäklaren. Vi är helt nöjda med mäklarens insats i detta fall.
    Mona Viola L
    sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
  • 2020-10-16
    Vi har köpt en lägehet.
    Våra möten med Torsten har varit fantastiskt, engagerad och vi kände oss väl omhändingtagande.
    Absolut att vi tyckte han levde upp till våra förväntningar där vi ska göra en stor affär och att vi alltid fick bra och ärliga förklaringarna och Torsten var proffsig .
    Se ovan kommentarer och att han är lugn, saklig, ärlig och ger ett behagligt framförande och servicedmainnded.
    Lena G
    Lena G
    • 74.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
  • 2020-10-14
    Sålt bostadsrätt.
    Bemötandet har varit professionellt vänligt och mycket aktivt
    Förväntningarna var att han hade upparbetat kontaktnät.
    Sammanfattningsvis så vår förväntan överträffats med ett manligt och professionellt bemötande som skapat ett bra förtroende
    Thomas E
    • 74.0 m²
  • 2020-09-15
    Torsten agerade mäklare åt mig i samband med försäljning av min lägenhet i Älsvjö, 3 rok, Långbro park. Torsten har gedigen erfarenhet av försäljning i hela Älvsjö området. Det medför att ärendet flyter på, han har hela tiden en tidsplan som man successivt arbetar efter ända tills affären går i lås.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle hamna i bästa möjliga läge på marknaden, det lyckades Torsten med till fullo. Jag kan starkt rekommendera Torsten Steding och Mäklarhuset.
    David L
    David L
    • 63.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Ditt omdöme värmer verkligen ett mäklarhjärta. Tusen tack David :)

• 2020-08-18
    Mycket trevlig och kunnig mäklare!
    Christer K
    • 182.0 m²
    • Fornudden
    sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Tack för fin Reco. Välkomna tillbaka till Enskede.

• 2020-08-10
    Trevlig, saklig, noggrann, förtroendeingivande, och lyhörd. Torsten är lika förtroendeingivande för både säljare och köpare.
    Peter M
    • 65.0 m²
    • Björkhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Älvsjö
    Tack Peter för fin uppskattning och bra samarbete.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte