Matilda Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2019-10-21
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-16
2019-12 - 2020-07

Läs vad 11 Läs vad Matilda Gustavsson

• Eva H köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

2020-07-04

Arboga
    Hjälpsam utöver vad tjänsten rimligen kan kräva, ödmjuk och mån om sina kontakter, både byggare, köpare och säljare. Jag köper bostadsrätt i nybyggd förening och det är mycket nytt och många frågor från alla möjliga håll. Matilda utger sig inte för att veta mer än hon vet, och hon tar reda på det som är oklart. Toppentjej och kommer att bli kanonmäklare när hon blivit lite mer erfaren. :) Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eva H
    Tusen tack Eva för din fina recension, uppskattas verkligen!! :) / Matilda
  • Joakim N sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

2020-07-03

Arboga
    Matilda hjälpte till med försäljning av mitt torp.
    Proffsigt, smidigt och med ett fantastiskt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Joakim N
    Tack Joakim för det fina omdömet! Ett bra samarbete där du hade en egen köpare och jag hjälpte till med det juridiska, tack för det förtroendet! Hoppas du har haft en fin sommar! / Matilda
  • Ni W köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

2020-06-21

Arboga
    Jag har köpt en lägenhet. Hon bemött mig med respektfull och en person som man kan lita på. Jag förväntar mig att få mera information för vad jag har köpt och jag fick dessa informationer från henne. Hon svarar gärna alltid frågorna som man ställer och återkommer vidare med mera information. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Ni W
    Tack snälla Ni för att du tog dig tid att skriva en recension! Hoppas du haft en underbar sommar så hörs vi framöver! / Matilda
  • Sara E köpte sitt hus med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

2020-06-19

Orkesterdiket
    Jag upplevde att mäklaren var mer på säljarens sida då vi försökte förhandla tillträde till huset. Vi upplevde det som att hon lät säljaren diktera villkoren och hoppades på att vi bara skulle anpassa oss. I övrigt var hon väldigt trevlig, men hon hade behövt stå på sig mer. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Sara E
    Tack Sara för omdömet! Tråkigt att ni upplevde det så men jag hoppas att ni är nöjda med slutresultatet och ert nya hus. Önskar er all lycka i framtiden! / Matilda
  • Hasan K sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

3:a
    Söder
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrätt och köpt hus via samma mäklare . Matilda är trevlig och proffesionell samt väldigt hjälpsam med alla papper osv . Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Hasan K
    Tack snälla Hasan att du tog dig tid att skriva en så fin recension! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i huset. Och tack igen för förtroendet att förmedla eran bostadsrätt. Ha det så bra så hörs vi! / Matilda
  • Eva Gunilla W köpte en tomt med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

Runna
    Blev mycket bra bemött , har även haft telefonkontakt efter köpet av tomt Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eva Gunilla W
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Ser fram emot att se ditt nya hus när det väl står på plats. Ha det så bra så hörs vi framöver! / Matilda
  • Eduard A sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

Orkesterdiket
    Har sålt vår villa som vi bott I 45 år!
    Har fått rekommendation av vår granne som använde Matilda och Mäklarhuset .
    Allt har fungerat enkelt och smidigt!
    Kan verkligen rekommendera Matilda till alla som funderar på att sälja något! Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eduard A
    Tusen tack Eduard för din recension! Och tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er med denna process, så tacksam! Ha det så bra så hörs vi framöver. / Matilda
  • Anna Y köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande, engagemang

Lite otydlighet mot slutet ang tillträde, dock har Matilda uppvisat stort engagemang och vilja att lösa situationen Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Anna Y
    Tack Anna för din recension. Tråkigt att det blev som det blev med tillträde men jag hoppas att ni tycker att lösningen blev okej ändå. / Matilda
  • Olle T köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

2020-06-16

3:a
    Söder
    Bra svar på alla frågor, känndes som hon var påläst, allmänt trevlig ch inte massa "säljarsnack" Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Olle T
    Tack snälla Olle för det fina omdömet! Hoppas att du fortfarande trivs i din lägenhet. / Matilda
  • Pasi S köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga

2020-06-16

Nyckelberget
    Köpte bostadsrätt i januari -20. Fick ett bra intryck och ett proffsigt bemötande, och trots att Matilda var ny på jobbet så sköttes allt korrekt.
    Lite roligt att säljaren var italienare och att affären därför genomfördes på engelska. Tufft, men även det klarade hon galant. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Pasi S
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en så fin recension, uppskattas verkligen!
    Hoppas att du skall fortsätta trivas i lägenheten. / Matilda

Andra mäklare hos Mäklarhuset Arboga