Läs vad 20 Läs vad Matilda Gustavsson

• 2020-12-24
    Hon sa redan från början att hon var under utbildning. Hon gav ett vänligt intryck, Blev många visningar men vi hade inte prata om vad jag skulle få kvar om jag accepterar ett pris under det jag ville ha.Om vi gjort det hade mitt hus blivit sålt tidigare och troligen blivit budgivning också. Hon borde höra av sig mer, för säljare alltså jag väntar ju på information. Tänkte byta mäklare men tyckte vi hade bra kontakt, men inget hände!!! Nu är det sålt till en som jag hade tipsat om. Så jag är ändå nöjd. Men hoppas hon har lärt sig att kommunikation är viktigt. Jag var ju hennes första kund.
    Eva Margareta S
    • 3:a
    • 56.0 m²
    • Sundänge
    sålde sin stuga med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
  • 2020-11-03
    Jag har både köpt och sålt med Matilda och det har varit så smidigt som det kan vara. Rekommenderas!
    skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
  • 2020-11-01
    Trevlig och gav ett trovärdigt intryck! Köpte en lägenhet och skulle absolut kunna tänka mig att anlita både firman och mäklaren igen när det är dags att sälja.
    Sandra B
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Söder
  • 2020-10-28
    Hej!
    Har nyligen fått hjälp utav Matilda Gustavsson att sälja vår villa i Kungsör. Det gick mycket snabbt och över vår förväntan. Hon lade ned ett jättefint arbete med fotografier och en jättefin beskrivning på vår villa varmt och inbjudande.
    Hon har ett varmt och engagerande sätt att arbeta och lyssnar till oss som säljare hur vi ville ha det på bästa sätt. Vi är mycket tacksamma och önskar henne all lycka till med framtida säljare/köpare.
    Med Vänliga Hälsningar Camilla o Jacek Bryniarski
    Camilla B
    • 99.0 m²
    • Kungsör
    sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
  • 2020-10-28
    Vi är jättenöjda med Matilda! Vi köpte hus genom henne -
    Alltid snabb respons på samtal och sms, samt väldigt hög servicekänsla! 10 poäng!
    Andreas G
    Andreas G
    • 99.0 m²
    • Kungsör
    köpte sitt hus med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
  • 2020-10-19
    Jag köpte en lägenhet men använde bara mäklare för pappersarbetet.Väldigt trevlig och hjälpsam.Allt har varit jättebra
    Anneli P
    • Arboga
  • 2020-10-17
    Hej! Jag har precis köpt min egna första lägenhet.

Jag fick ett bra o väldigt trevligt välkomnande av Mathilda.

Jag hade en del men inte så många förväntningar tex att man skulle med tiden få mer och mer inblick i o med köpet av lägenheten o allt runtikring, men kan ibland tycka det blev lite rörigt via telefon och kände mig lite osäker på vissa saker men då hörde jag av mig till Mathilda. Tyckte Mathilda va väldigt trevlig och bra att prata med o va tydlig i verkligheten när vi pratade.

Sammanfattningsvis tyckte jag allt va bra och Mathilda va väldigt trevlig och professionell. Med vänlig hälsning, Lisa :-)
    Lisa G
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Köping
  • 2020-10-16
    Matilda hjälpte mig att sälja min 1:a i Köping. Efter att varit i kontakt med ett antal olika mäklare valde jag Matilda mycket på grund av hennes positiva attityd och otroligt vänliga bemötande. Under försäljningsperioden har Matilda varit otroligt hjälpsam, proaktiv och bemötande. Rekommenderas varmt!
    Emma P
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Köping
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
  • 2020-10-02
    Köpte fritidshus, jag blev varmt och trevligt bemött av en ung och vacker kvinna. Hon skötte det på ett mycket seriöst sätt.
    Är väldigt nöjd med affären
    Kent W
    • 78.0 m²
    • Lindesberg
    köpte sitt hus med hjälp av Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Tack Kent för din fina recension, kul att du är nöjd!

Visa svar
  • 2020-07-04
    Hjälpsam utöver vad tjänsten rimligen kan kräva, ödmjuk och mån om sina kontakter, både byggare, köpare och säljare. Jag köper bostadsrätt i nybyggd förening och det är mycket nytt och många frågor från alla möjliga håll. Matilda utger sig inte för att veta mer än hon vet, och hon tar reda på det som är oklart. Toppentjej och kommer att bli kanonmäklare när hon blivit lite mer erfaren. :)
    Eva H
    • 4:a
    • 110.0 m²
    • Arboga
    Tusen tack Eva för din fina recension, uppskattas verkligen!! :) / Matilda

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte