Rebecca Hellström

Rebecca Hellström

Rebecca Hellström är mäklare på Mäklarhuset Arboga

Rebecca Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Rebecca Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Hellström har haft 19 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 12 Läs vad Rebecca Hellström

• Kungsör
    2021-07-22
    Rebecca arbetar professionellt och effektivt. Hon hanterade mina och köparens papper galant när jag sålde mitt hus i Valskog.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Centrum
    2021-06-16
    Snabb kommunikation, professionellt agerande. Engagerad och hjälpsam.
    Tack så mycket för den fina recensionen, jag hoppas ni ska trivas i lägenheten! /Rebecca Rebecca Hellström
  • sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Sundänge
    2021-06-05
    Har sålt ett fritidshus. Jättetrevlig mäklare. Bra och seriöst bemötande. Rimligt arvode. Vi är nöjda!
    Tack för din recension, det var roligt att få hjälpa er med den spännande försäljningen och är glad att ni blev nöjda :). Rebecca Hellström
  • sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Högfors
    2021-05-10
    Rebecca hjälpte oss att sälja vårt fritidshus.
    Rebecca är väldigt professionell och överträffade våra förväntningar. Svarar alltid när man ringer. Tog kontakt med myndigheter för att få svar på olika frågor.
    Tack så mycket för en fin recension, det var roligt att få förtroendet att förmedla erat vackra fritidshus i Högfors! Jag hoppas att ni snart ska hitta ett nytt som ni kan glädjas åt. Rebecca Hellström
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Kungs Barkarö
    2020-11-01
    Rebecca Hellström är en förstklassig mäklare, hon är mycket engagerad och tar hand om alla frågor omedelbart. Webbplatserna och broschyrerna för de hus du representerar är realistiskt utformade och inte alltför tungt redigerade med Photoshop.
    Turerna hanteras mycket väl och hon ser till att inte alltför många människor finns runt samtidigt.
    Vi skulle köpa ett hus av henne igen ;-)
    Thank you for a nice review. It was fun to meet you outside our office and to know that you are happy with the house :) Rebecca Hellström
    • Söder
    2020-10-02
    Hon är bästa , därför just nu om någon vill ha en lägenhet, jag ska ringa till henne, lycka till Rebecca .
    Tack för din fina recension och hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Rebecca Hellström
    • Östanås
    2020-08-10
    Köpte en bostadsrätt i köping. Rebecca är flexibel, snabb och ger ett trevligt bemötande! Är mycket nöjd med henne som mäklare.
    Har sett att jag missat svara på din recension här. Tack så mycket för den och jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och fick in diskmaskinen tillslut! Rebecca Hellström
    • Brattberget
    2020-06-27
    Sålde hus i Arboga, blev affär före visning tack vare Rebaccas snabba insatser med spekulanter och besiktning.

Rätt val att köparen fick delta på besiktningen och själv kunna ställa frågor.

Mvh Daniel
    Tack Daniel för en fin recension! Ha det fint! Rebecca Hellström
    • Nannberga
    2020-06-25
    Sålde en villa.

Rebecca var alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på mail.
    Tack för din recension, det uppskattas! Hoppas du får en trevlig sommar! Rebecca Hellström
    • Nannberga
    2020-06-25
    Tillgänglig över förväntan.

Drev på affären bra.

Höll ihop budgivningen väldigt bra.

Perfekt upplägg och förberett för betalning och kontraktsskrivande.
    Hej! Vad kul att ni är nöjda med affären, ha en trevlig sommar! Rebecca Hellström