Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Mäklarhuset Mäklarhuset Bromma

Mäklarhuset Bromma

Klädesvägen 13, 168 76 Bromma — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset Bromma - Din mäklare i Bromma! Vi gör det enkelt för dig att köpa eller sälja din bostad. Genom lång erfarenhet har vi full koll på området kring Bromma, såsom förskolor, idrottsanläggningar, affärer m.m.
Vill du att din lägenhet ska synas i sociala medier eller i lokaltidningar? Vi är den enda mäklarkedjan i Västerort som jobbar med just det. Allt för att du så snabbt som möjligt och till önskat pris ska få din lägenhet såld. Vi har även högst betyg av alla mäklarföretag när Web Service Award årligen utser Sveriges bästa webbsidor. Vi sitter för tillfället i Vällingby på Vittangigatan 47.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 152 kunder tycker om Mäklarhuset Bromma

• Agneta N skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt tomt på Färingsö. Mäklaren var trevlig, kunnig, svarade snabbt på frågor och var väldigt tillmötesgående.
    Vid kontraktsskrivningen var intrycket likaså mycket positivt; trevlig och kompetent mäklare med en sympatisk framtoning. Läs mer
    2018-11-12 Johan S svarar Agneta N
    Stort tack Agneta för det fina omdömet, önskar Er lycka till med husbygget. Tro mig, ni kommer att stortrivas i området.
  • Inger G skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi är mycket nöjda med valet av vår mäklare. Johan är kunnig, saklig, lugn och trevlig. En trygg och glad person. Vi sålde en tomt och informerades hela tiden om läget. Vi tycker att Johan verkligen är värd betyget Utmärkt.
    Hälsningar Inger Gutå Läs mer
    2018-11-11 Johan S svarar Inger G
    Tack Inger för det jättefina omdömet.
  • Lennart G skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan har hjälpt till med att sälja en avstyckad tomt från vår egen tomt.
    Johan var mycket informativ under hela försäljningen och öppen för svar på frågor.
    Jag hade hoppats på att få ut ett bra pris för min tomt och detta hjälptes upp av Johans beskrivning i annons med fina bilder och text.
    Försäljningen gick problemfritt och alla var nöjda. Läs mer
    2018-11-09 Johan S svarar Lennart G
    Tack Lennart för de fina lovorden. Ni får ju nu också en trevlig granne.
  • Mats B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Alltid tillgänglig och hjälpsam i att nå ett avslut på affären samt snabba svar på alla de frågor som kom upp under processens gång. Läs mer
    2018-11-04 Johan S svarar Mats B
    Stort tack Mats för det fina omdömet, välkommen åter till Ekerö.
  • Adrian C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Snabb
    Effektiv
    Korrekt
    Informativ
    Trevligt kundbemötamde Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Adrian C
    Tack Adrian för de fina vitsorden, välkommen till Stenhamra!
  • Mikaela S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet och har verkligen gjort ett fenomenalt jobb! Man känner sig trygg igenom hela processen.
    Bättre mäklare får man leta länge efter! Läs mer
    2018-10-24 Johan S svarar Mikaela S
    Jättekul att du är nöjd och tack för det fina omdömet Mikaela, det värmer!
  • Lotta H skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt friliggande villa.
    Blev mycket väl bemöt. Upplevde att Johan värnade om att vi som köpare skulle känna oss nöjda och trygga. Fick mer i formation och tipps än förväntat vilket var positivt. Läs mer
    2018-10-04 Johan S svarar Lotta H
    Stort tack för det fina omdömet Lotta. Hoppas och tror att ni kommer att stortrivas i ert nya hus.
  • Lina K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde vår villa på Färingsö på ett snabbt och smidigt sätt. Mäklaren erbjöd en bra dialog om förväntningar och hade en snabb återkoppling på våra frågor. Fotograf och kvalitetsansvarig var snabbt på plats.
    Vi fick bra avstämnig från märklaren under budgivning och bra support vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-04 Johan S svarar Lina K
    Tack Lina för det fina ömdömet. Det värmer.
  • Rickard O skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en villa på Ekerö.
    Johan är en mycket trevlig person och duktig mäklare.
    Johan känns ärlig,engagerad och kunnig! Läs mer
    2018-10-03 Johan S svarar Rickard O
    Tack för fina lovord, kul att ni är nöjda! Välkomna till Ekerö.
  • Magnus K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Bra och pålitlig mäklare som ser till att göra vad som krävs. Läs mer
    2018-10-08 Johan S svarar Magnus K
    Tack för ditt fina ömdöme Magnus.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan Siönäs, Mäklarhuset hjälpte oss att sälja vår fastighet. Johan utstrålar ett trevligt sätt, är mycket tillmötesgående, kunnig och professionell i sitt yrke. Vi fick genast förtroende för honom och vi rekommenderar honom varmt ! Tack Johan Siönäs för ditt engagemang och väl utfört arbete!
    Yvonne & Stefan Läs mer
    2018-10-03 Johan S svarar Yvonne A
    Stort tack för de fina vitsorden!
  • Carina J skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har blivit mycket trevligt bemött av Johan vid köp av tomt. Han är kunnig och har erfarenhet och känner mycket bra till området.
    Enbart postiv erfarenhet så här långt! Läs mer
    2018-10-02 Johan S svarar Carina J
    Tack Carina för ditt fina omdöme.
  • Andreas K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Försäljning av mitt radhus i Stenhamra, Färingsö..

Utfört uppdrag. Snabbt, trevligt, sakkunnigt och mycket bra områdes kännedom.

Uppfyllde mina förväntningar med tjänster, service samt marknadsmässigt bra slut pris.

Kort och gott en mäklarfirma med personlig och branchledande service. Läs mer
    2018-10-02 Johan S svarar Andreas K
    Tack Andreas för ditt fina omdöme. Målsättningen är ju alltid att få nöjda kunder.
  • Stefan A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är en mycket erfaren mäklare med en gedigen lokalkännedom som gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Att försäljningen tog lång tid och inte nådde upp till bedömt marknadspris kan helt tillskrivas en fallande marknad och ökad osäkerhet bland köparna. Läs mer
    2018-10-02 Johan S svarar Stefan A
    Tack Stefan, kul också att ni får bra grannar.
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte ett radhus och säljer en lägenhet via Johan, blev väldigt bra bemött och Johan var väldigt engagerad i vårt bästa, inte enbart i köp och sälj men kring vilket stadie jag och min sambo var i livet och hur vi bäst bygger vår framtid ihop.
    Jag hade ganska låga förväntningar av mäklare överlag måste jag erkänna, trodde det bara skulle vara pengar i deras tankar, men vart glatt överraskad att det var mer än så, det var omtanke och som sagt stort engagemang kring vårt bästa.

Sammanfattning är väl att vi är mycket nöjda, ska rekommendera Johan till mina nära och kära i framtiden och kan inget annat än tala väl om hans arbete han gjort. Läs mer
    2018-10-01 Johan S svarar Daniel C
    Tack för det jättefina omdömet, det värmer ett mäklarhjärta!
  • Kenneth N skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Nemas problema hela vägen
    Från A-Ö Läs mer
    2018-10-01 Johan S svarar Kenneth N
    Som det ska vara alltså. Tack Kenneth
  • Tobias Å skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag har både köpt och sålt med Robert Blomster på Mäklarhuset. Både gångerna har han överträffat alla mina förväntningar. Han har ett driv och engagemang som jag sällan skådat.

Därför vill jag rekommendera Robert till alla. Läs mer
  • Aksana S skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Robert är verkligen en proffsig mäklare, gäller både bemötande samt hantering av säljprocessen. Varmt rekommenderat! Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Försäljning av hus i Spånga. Utmärkt stöd under planeringen av försäljningen.
    Snabb och enkel affär! Läs mer
  • Gunilla K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har köpt ett radhus och sålt en villa.

Mäklaren gav ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Duktig mäklare............................ Läs mer
    Johan S gillar detta
  • Marie-Louise B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan sålde vårt hus och vi är verkligen nöjda med honom på alla sätt och vis. Läs mer
  • Lena E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Fick förtroende för mäklaren som var kunnig, tydlig, höll kontakt med oss och trevlig. Läs mer
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag är jättenöjd, Jan levde verkligen upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Sophie Y skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Professionellt bemötande och arbete, Caroline har varit omtänksam samt hjälpsam under hela köpprocessen, tänkte på alla små detaljer och var tydlig med informationen. Jag är mycket glad att jag har fått Caroline som mäklare. Super engagerad och kan sitt jobb. Caroline är helt enkelt en toppen mäklare. Läs mer
  • Åke G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mycket bra bemötande under hela försäljningsprocessen. Lyckades hitta köpare trots det skakiga marknadsläget. Läs mer
  • Adina R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne var hur underbar som helst. Såg till att jag som köpare var nöjd och ställde upp och svarade på meddelanden och samtal alla dagar i veckan. Hon verkligen över förväntan, trodde inte man skulle få så mycket hjälp som jag har fått. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Adina R
    Tack Adina hoppas du och dina vänner kommer att trivas.
  • Maximilian R
    Maximilian R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Personlig och pålitlig. Yvonne har haft löpande kontakt med oss och kommit med bra förslag längs försäljningsprocessen när hon hjälpte oss att sälja vårt hus. Hennes erfarenhet i kombination med engagemang är oöverträffbar. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Maximilian R
    Stort tack för fina ord, hoppas ni får det bra i nya boendet.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mycket professionell och saklig, samtidigt utstrålar hon värme
    och personligt engagemang,viktigt för oss som var lite ängsliga och oerfarna hussäljare/lägenhetsköpare.Allt gick smidigt och
    mycket bra.Vi kan verkligen rekomendera Yvonne Ulvegren.

Kerstin o Bosse Scullman Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Kerstin H
    Hej, tack för varma ord, lycka till i ert nya boende.
  • Magnus Å skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vänlig, engagerad, erfaren, arbetar verkligen för kundens räkning Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Magnus Å
    Hej Magnus, tack för din rekommendation, lycka till i nya boendet.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne var klar och tydlig om vad som skulle ske och hon hade ett väldigt proffsigt sätt att hantera hela flödet, från första kontakt tills affären var klar. Helt klart så överträffade hon mina förväntningar och som jag berättade för en bekant:
    - husförsäljningen var som en bra film, bara luta sig tillbaka i soffan och med spänning invänta upplösningen. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Mikael L
    Tack för trevliga ord, lycka till med nya boendet
  • Zamir K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan har ett mycket bra bemötande vad det gäller kunder. Han är även konkret när det gäller köp och försäljning. Johan ger bra information som är lätt att förstå för mig som kund. Läs mer
    2018-03-27 Johan S svarar Zamir K
    Tack för det fina omdömet Zamir, hoppas ni kommer att stortrivas i er nya bostad.
  • Jan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Korrekt och bra bemötande och ett bra genomförande av försäljningen. Läs mer
    2017-12-06 Johan S svarar Jan B
    Tack för ditt fina omdöme Jan. Med hopp om ni nu kommer att trivas på er nya bostadsort.
  • Yvonne F skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är engagerad, kunnig och tydlig. PROFESSIONELL. Vi hade en tät och bra kommunikation vilket gjorde att vi kände oss trygga. Fam. Frölander Läs mer
    2017-12-03 Johan S svarar Yvonne F
    Tack Yvonne och Mats för det fina omdömet. Verkligen kul att ert fina hus nu får en ny nöjd och hängiven ägare.
  • Lars K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Tryggt bemötande. Kunnig pålitlig. Läs mer
    2017-12-03 Johan S svarar Lars K
    Tack Lars för ditt fina omdöme. Önskar dig varmt välkommen till Ekerö och vet att du kommer att stortrivas i ditt nya hus.
  • Fernando A
    Fernando A skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    We had to chase him all the time we needed anything. We had some important issues with the apartment once started living, and he wouldn't help despite pretending to be interested in doing it. After a year, it is very unfortunate that we are still in the same situation and he hasn't responded. Läs mer
    Lars K gillar detta
  • Nanna G
    Nanna G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Denna mäklare skulle sälja ett objekt, och vi hade det näst högsta budet och meddelade om att vi ej vill gå vidare med detta objekt utan ser oss om efter annat. Sen hoppade de som budade högst av, då skickade Yvonne ett sms där det står "Kan du ringa mig? Har hänt något". Då visar det sig att de som budat högst hade ångrat sig, och vi blev erbjudna att köpa huset för det bud vi lagt. Jag förklarade att vi redan gått vidare i tankarna men bad om att få tala med min partner och återkomma. Återkopplade via sms några timmar senare och förklarade att vi, som sagt, redan har börjat titta åt andra håll och att vi ej är intresserade (dock eventuellt i framtiden om de lägger ut objektet igen). Då fick jag svaret "Vill bara tala om att min säljare mår väldigt dåligt idag, snälla lägg inga bud ni ej står för". Känns väldigt oproffsigt att försöka skuldbelägga de som hade näst högst bud för att de gått vidare. Läs mer
    2017-10-11 Yvonne U svarar Nanna G
    Ni la bud redan på visningen 300.000 över begärt pris vilket medförde ett totalstopp utom för den kunden som lade över er 25.000 men tyckte att det blev för dyrt för dom. Ni lade trots allt ett högt bud och stod inte för det. Jag välkomnar förslaget om att det även i Sverige som i andra länder är förenat med straffavgift om man inte står för bud man lägger. Varken köpare eller säljare gynnas av det system vi har idag utan det orsakar bara problem.
    2017-10-11 Nanna G svarar Yvonne U
    Det låter inte helt orimligt med det lagförslaget, jag antar att det lagförslaget även skulle innebära att om man vinner en budgivning och mäklaren säger "ni vann budgivningen" så betyder det att man måste sälja till vinnaren, även om ett bud kommer in innan kontraktskrivningen, även om den sker en vecka bort? Det har nämligen hänt oss också.

Angående vårt bud, så var utgångspriset 4 195 000 om jag inte minns fel, och vi bjöd 4.5 mkr. Om man tittade på liknande objekt som sålts i närheten så är 4.5 mkr fortfarande lågt för det området, och du själv sa på telefon att du hade sagt till säljarna att ni siktade på ca 4.7. Det är ett brott mot Marknadsföringslagen att sätta för låga priser (dock svårbevisat eftersom det ska vara satt i system, och den meningen är multifaceterad). Mitt bud på 300 000 var taktiskt och smart (dina egna ord, enligt telefonsamtal), eventuellt skrämde det bort andra spekulanter och det är väl ändå målet för köparen? Att få köpa så bra som möjligt så billigt som möjligt?

Men, huvudsaken är att mitt bud inte gällde eftersom vi blev överbudade, vilket jag sakligt förklarade för dig dels när du ringde om det nya budet, och dels när de drog tillbaka sitt bud. Menar du att ALLA som har lagt bud ska få en straffavgift om man inte köper, även om man blivit utbudad?

Jag förstår att det är en jobbig sits för säljaren och jag hoppas verkligen att de hittar rätt köpare.

Av ren nyfikenhet, budförs de bud som även dras tillbaka? Så eventuella köpare och säljare kan skydda sig mot bulvaner och andra mörkare sidor i fastighetsbranschen.
    2017-10-12 Yvonne U svarar Nanna G
    Ja alla budgivare redovisas alltid. Svårt i ditt fall står som Nanna G på visningen men du skriver hit som Hanna W??
    2017-10-12 Nanna G svarar Yvonne U
    När man loggar in på Reco med Facebook så använder de ens profilbild men de anonymiserar namn. Detta förmodligen för att kunder ska våga lämna ärliga rekommendationer. Alltså, när jag loggar in med Facebook på Reco så får jag inte välja namn, och Hanna W dök upp automatiskt. Antingen så kan du ta bort den kommentaren du skrev nu, eller så kan jag kontakta Reco så får vi höra vad de tycker om att Mäklarhuset av-anonymiserar någonting som de jobbat för att göra anonymt?
    2017-10-12 Yvonne U svarar Nanna G
    Har talat med kundtjänst Reco och dom bekräftar att kunderna skall göra inlägg med sitt riktiga namn dom förstår inte att du skulle fått alternativ
    2017-10-12 Nanna G svarar Yvonne U
    Det var det som stod när jag loggade in med Facebook, men det går att ändra under profilen såg jag nu. Dock står mitt efternamn inte med utan det står Nanna G. Känner du fortfarande för att hänga ut mig med för och efternamn, på din egna Reco sida?

Märker att du inte kommenterar prissättningen, vad du trodde fastigheten skulle nå för pris, men men.

Jag rekommenderar dig varmt att be någon utomstående gå in på din recosida, och sen får de avgöra huruvida de skulle anlita dig som mäklare eller om de väljer att anlita någon som uppför dig på ett mer proffsigt sätt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mycket professionell med ett mycket stort tålamod. Caroline ger det lilla extra för att alla parter skall bli nöjda även om situationen kan vara lite knivig ibland. Läs mer
  • Christina N skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Positiv, entusiastisk, kunnig och tillgänglig. Vad mera kan man begära. Läs mer
  • Monica T skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Väldigt trevlig, hjälpsam, snabba svar. Har genomfört 3 försäljningar med Yvonne och lika nöjd varje tillfälle.

Kan och har varmt rekommenderar henne till vänner. Läs mer
  • Evy E
    Evy E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mycket tillmötesgående och ger ett gediget intryck som förmedlar lång erfarenhet med stor kundkrets av både köpare och säljare. Läs mer
    2017-08-15 Yvonne U svarar Evy E
    Tack, lycka till i nya boendet!
  • Tommy E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Positiv, noggrann och pålitlig. Läs mer
    2017-08-15 Yvonne U svarar Tommy E
    Tack, kul att du är nöjd med affären.
  • Lena J skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Väldigt fint bemötande och förståelse. Mycket hjälpsam och snabb! Allt gick snabbt så plågan med att sälja sin bostad man bott i 17 år blev väldigt kort och nästan smärtfri :) Rekommenderar Jan som mäklare. Läs mer
    2017-06-07 Jan L svarar Lena J
    Tack ! Det var roligt att sälja er bostad och att det blev riktigt bra ! JL
  • Bo J skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag vill lämna mina bästa rekommendationer till Johan Siönäs för ett utomordentligt proffesionellt bemötande,agenderande under hela säljprocessen. Läs mer
    2017-06-04 Johan S svarar Bo J
    Tack Bo för det fina omdömet. Nöjda kunder är alltid prio ett.
  • Maria K
    Maria K skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Efter ett noga förarbete valde vi västerorts mäklarstjärna Agnetha. Hon presenterade vår bostad på ett fint sätt och var ett fint stöd under hela affären. Kommer att vara vårt självklara val vid vår nästa affär. Tack! Läs mer
    2017-04-28 Agnetha P svarar Maria K
    Tack själva Maria! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. De nya ägarna kommer ta väl hand om er lilla pärla och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar er varmt lycka till i Spånga och ert nya äventyr som villaägare! :)
  • Eleni S skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Super proffsig och duktig mäklare! Läs mer
  • Anastasios M skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hon var jätte trevligt och va tillgänglig när vi behövde ställa några frågor. Hon skötte hela projektet professionellt och gav oss alla information som vi behövde. Vi är jätte nöjda och har inga synpunkter att lägga på. Läs mer
    2017-02-19 Yvonne U svarar Anastasios M
    Tack snälla ni hoppas ni kommer trivas
  • Maria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi fick ett proffsigt och bra bemötande med snabb återkoppling i dom frågor som dök upp. Vi var mycket nöjda med Yvonne som även hade en god lokalkännedom. Läs mer
  • Christer S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Snabb, effektiv, trevligt bemötande Läs mer
  • Göte H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sympatisk och glad mäklare samt korrekt i sitt bemötande med de fakta som efterfrågades. Läs mer

Klädesvägen 13, 168 76 Bromma