Mäklarhuset Bromma - Ekerö

Klädesvägen 13, 168 76 Bromma — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset Bromma - Din mäklare i Bromma! Vi gör det enkelt för dig att köpa eller sälja din bostad. Genom lång erfarenhet har vi full koll på området kring Bromma, såsom förskolor, idrottsanläggningar, affärer m.m.
Vill du att din lägenhet ska synas i sociala medier eller i lokaltidningar? Vi är den enda mäklarkedjan i Västerort som jobbar med just det. Allt för att du så snabbt som möjligt och till önskat pris ska få din lägenhet såld. Vi har även högst betyg av alla mäklarföretag när Web Service Award årligen utser Sveriges bästa webbsidor. Vi sitter för tillfället i Vällingby på Vittangigatan 47.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 195 kunder tycker om Mäklarhuset Bromma - Ekerö

• 2020-07-03

Tuuli S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålt en villa i Jakobsberg, Järfälla, 1 juli 2020. Kontaktade Agnetha i början av året, fick bra känsla direkt. Trevlig, strukturerad, noga, proffsig, hörde av sig vid minsta lilla fundering, jordnära med glimten i ögat. Hjälpte till med tankar kring coronavirusets ev. påverkan. Vi ville helst sälja så fort och smidigt som möjligt till bra pris, mest pga att börja en ny fas i livet som pensionär i ett befintligt fritidshus. Försäljningen gick otroligt bra, över förväntningarna på 3 dgr. Agnetha lyckades matcha köparen med huset och det kändes väldigt bra att sälja just till den familjen. Högsta betyg i alla detaljer! Läs mer
  • 2020-07-02

Joakim S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Villa-försäljning.
    Agneta visade professionalism och var glad, öppen och lyhörd. Läs mer
  • 2020-07-02

Jalina E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt villa. Jättebra bemötande av Agnetha. Läs mer
    2020-07-06 Agnetha P svarar Jalina E
    Tack Jalina! Är helt säker på att familjen kommer trivas jättebra!
  • 2020-06-01

Sarmad K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte en stuga, allt gick smidigt och Johan var väldigt ärlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-06-01 Johan S svarar Sarmad K
    Tack för det fina omdömet Sarmad. Välkommen till Ekerö.
  • 2020-05-04

Rikard L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte oss att lugnt och tryggt sälja huset, mitt i brinnande coronapandemihysteri. Läs mer
    2020-05-04 Johan S svarar Rikard L
    Tack för det jättefina omdömet Rikard.
  • 2020-04-22

Ronnie H skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Han kan sin sak
    Väldigt trevlig
    Lätt att komma i kontakt med
    Återkopplar snabbt Läs mer
    2020-04-22 Johan S svarar Ronnie H
    Stort tack Ronnie för det fina omdömet!
  • 2020-04-07

Christina F skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte mig att sälja min lgh på Ekerö. Vi hade oturen att Corona krisen kom precis efter att vi gått ut med mitt objekt. Johan var en klippa i den situationen och det märktes att hans senioritet och erfarenhet kom väl till pass. Trots väldigt speciella omständigheter lyckades Johan sälja min bostad och få både mig och köparna nöjda. Läs mer
    2020-04-07 Johan S svarar Christina F
    Tack för ditt fina omdöme Christina!
  • 2020-03-17

Mattias A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Valdigt professional, kontaktbar och jordnara. Ger ett lugnt och stabilt intryck och ger det sjalfortroenda man behover som kopare.
    //Mattias Läs mer
    2020-03-17 Johan S svarar Mattias A
    Stort tack för ditt fina omdöme Mattias! Välkomna i sommar till ert "nya" land och hem.
  • 2020-03-16

Joel Eric S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Den mest oförskämda mäklare vi mött!

Vi är i 30-årsåldern, jag arbetar som konsult inom bank och frun är framgångsrik företagare. Vi har varit gifta i snart 10 år och har tre barn. Bor redan i området där huset hade visning - och tittar nu efter större villa.

Vi upptäckte huset ganska sent och frun bestämde sig under kvällen för att ta en promenad för att besöka visningen.

Mäklaren ifrågasatt varför min fru var där och böjde sig framåt och frågade med en översittande ton ”vart hennes föräldrar var”. Min fru är i 30-års åldern - det är omöjligt att missta henne för en 20-åring, eller en 15-åring. Ett oerhört otrevligt bemötande. Obergripligt!

Vidare anklagade mäklaren min fru för att ”inte ha råd” med fastigheten och ”bara vara där för att hon var nyfiken”. Inget av dessa orimligt otrevliga berömmandet tillika påhopp stämmer ö.h.t.

Mäklaren beteende gjorde oss oerhört förnärmade och jag vill förtydliga detta oerhört dåliga beteende och ge en varningssignal till alla som funderar på att anlita denna mäklare. Har aldrig någonsin mött en mäklare som ens varit i närheten av en så otroligt otrevlig attityd. Läser man här nedan på Reco verkar fler haft liknande erfarenheter. Tycker främst synd som säljarna som riskerar att förlora potentiella köpare av denna oerhört otrevliga mäklare. Läs mer
    2020-03-16 Yvonne U svarar Joel Eric S
    Varför respekterar man inte att anmälan skall ske. Och din fru kan vara glad att jag trodde hon var så ung. Om ni var intresserade varför var inte du med?
    2020-03-16 Joel Eric S svarar Yvonne U
    Jag tror det här svaret är ett perfekt bevis för alla som funderar på att anlita dig. Noll självinsikt. Borde inte ens bemöta ditt svar - alla ser hur du hanterar intressenter, och det var det jag ville informera omvärlden.

Men:
    1) ”Kan vara glad att jag trodde hon var så ung”. Så ung att hon skulle kommit med sina föräldrar? Obegripligt.

2) ”Om ni var intresserade” - såklart vi var. Måste båda gå på visning för att man ska vara intresserade?

3) Varför jag inte följde med? Det angår inte dig överhuvudtaget. Jag kanske var sjuk? Jobbade sent? Jag litar för övrigt helt på min frus omdöme. Men om du behöver veta vi har tre barn i som går i skola och förskola som behöver sova. Hade du uppskattat mer om barnen följde med?

4) Vi respekterar att anmälan ska ske och du kunde givetvis informera om att det visningen var stängd och inte tillåtit henne att komma in. Vi upptäckte huset i sista minut, bor i närheten och gjorde en chansning. Hade varit helt OK om du nekade henne att komma in och krävde att vi bokade privat visning. Istället var du extremt otrevlig. Vilket du med ovanstående svar tydligt bekräftar för alla som kommer besöka din Reco sida. Tråkigt, att du bemöter intressenter med en så oartig attityd.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Joel Eric S gillar detta
  • 2020-03-11

Linnea K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte mig att sälja min lilla tvåa i Abrahamsbergs. Från start har han varit proffsig och trevlig. Hans kunskap och känsla för området har varit ovärderlig och samarbetet oss emellan har varit mycket bra från start till mål. Det märks att han har både integritet och lång erfarenhet inom yrket. Jag kände mig helt trygg och är glad att jag tog Johan till hjälp i den största affär jag gjort i mitt liv. Läs mer
    2020-03-11 Johan S svarar Linnea K
    Nöjet och belöningen i mitt arbete är när kunderna är supernöjda, stort tack Linnea för de värmande orden.
  • 2020-03-10

Peder B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålt en villa i stenhamra
    Johan har bra kännedom om området och är kunnig som mäklare
    Affären gick fort o utan bekymmer
    Kan mer än väl rekommendera Johan o mäklarhuset Läs mer
    2020-03-10 Johan S svarar Peder B
    Stort tack Peder för ditt fina omdöme!
  • 2020-03-01

Jacob D skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Proffsig och tydlig kommunikation. Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-03-01 Johan S svarar Jacob D
    Tack för det jättefina omdömet Jacob.
  • 2020-02-25

Anneli B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Tack Johan för väldigt fin hjälp med vår försäljning. Snabbt smidigt och proffsigt skött. Uppskattat! Läs mer
    2020-02-26 Johan S svarar Anneli B
    Stort tack för det fina omdömet Anneli. Det är så jättekul när kunderna blir supernöjda.
  • 2020-02-19

marie a skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan inger förtroende och kunskap. Har en ärlighet i sin framtoning - inga drömsenarier till mig som säljare. Johan har sålt två hus för vår räkning på ett föredömligtsätt och varit behjälplig hela vägen, före, under och efter försäljninge. Läs mer
    2020-02-20 Johan S svarar marie a
    Stort tack för ditt fina omdöme Marie!
  • 2020-02-18

Leif E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålde villa Hässelby. Vi fick mycket bra bemötande, lugn, saklig, informerade. Levde väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar gärna Johan vid försäljning. Läs mer
    2020-02-18 Johan S svarar Leif E
    Tack för ditt fina omdöme Leif.
  • 2020-02-14

Andreas R skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har både köpt och sålt med Johan och det har funkat kanon.
    Bra koll på läget med bra svar på frågorna man haft samt informerat om sådan man själv inte tänkt på. Läs mer
    2020-02-17 Johan S svarar Andreas R
    Stort tack för ditt fina omdöme Andreas!
  • 2020-02-13

Alice Ö skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är det bästa stödet för både köparen och säljaren, han har stenkoll och är super ordentlig. Läs mer
    2020-02-13 Johan S svarar Alice Ö
    Jättetack för det fina omdömet Alice! Kul att ni är supernöjda.
  • 2020-02-13

Mattias S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt en lägenhet, och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Kändes genuint och ärligt rakt igenom vilket uppskattas!
    Kan inte säga något annat än BRA! Läs mer
    2020-02-13 Johan S svarar Mattias S
    Stort tack för det fina omdömet Mattias och grattis till ert nya fina boende.
  • 2019-12-19

Tobias K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    En riktigt bra och professionell mäklare som sålde min lägenhet till det pris jag ville ha. Väldigt snabb och smidig affär.
    Skulle varmt rekomendera Johan. Läs mer
    2019-12-19 Johan S svarar Tobias K
    Stort tack för ditt fina omdöme Tobias!
    Johanna B gillar detta
  • 2019-12-19

Verifierad kundrelation
    Soleiman B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag mejlade Yvonne (två gånger) samma morgon som radhuset blev annonserad på hemnet och visade stort intresse. Hon ringde tillbaka men jag kunde ej ta samtalet i det ögonblicket. Sedan ringde jag tillbaka och nämnde att jag var väldigt intresserad av att radhuset som hon annonserade upp på hemnet. Jag fick ett nonchalant svar: "Vad har du för förutsättningar av att köpa radhuset?".

Jag kan förstå om Yvonne frågade mig om jag har ett lånelöfte (vilket jag hade) men att hon frågar mig vilka förutsättningar jag har för att köpa radhuset har hon ingenting med att göra. Till en början gjorde jag inte en stor grej av det och helt enkelt ignorerade att svara på den frågan, hon bad mig sedan att återkomma trots att jag sa i telefon att jag vill boka ett personligt face-to-face möte med henne för att diskutera mer detaljer kring radhuset för att annonsen var inte så informativ.

Vi båda la på och jag fick en dålig känsla av att hon var jävligt osugen på att sälja till mig, trots jag jag närmade mig henne med en trevlig ton. Jag började fundera över varför hon frågade mig om mina förutsättningar. Var det pga mitt namn som ledde till att hon ställde en sån konstig fråga? Varför är hon så osugen på att sälja till mig? Vad kan det vara undrade jag?

Så jag ringde tillbaka, återigen med en trevlig ton och sa att jag är väldigt intresserad av detta radhus, svaret jag fick var:
    - Yvonne "Du vet väl om att det är många som har ringt och är intresserade, kanske 15 har ringt och är intresserade".

- Jag "Eeehh ok, jag och min fru är nu en av dem då, dessutom anmälde jag intresse minuten du la upp annonsen vad är det du vill få sagt här egentligen?"

- Jag frågade sedan: "Vad menade du när du frågade hur mina förutsättningar ser ut?"

- Yvonne: "Hur ser din ekonomi ut?"

- Jag: "Det är mellan mig och min bank" svarade jag.

- Jag "Jag skulle vilja boka ett möte med dig för att diskutera detaljerna kring radhuset"

- Yvonne "Njaaaee, jag är väldigt fullbokad men ring mig nästa vecka på måndag"

Vi båda la sedan på och min dåliga känsla i magen kvarstod att hon var jävligt osugen på att sälja till mig av någon anledning som jag ej är medveten av. Det slutade med att jag ej ringde henne på måndagen pga detta. Jag vill bara att folk ska veta vad det här är för typ av mäklare om ni någonsin råkar ut för samma behandling av henne så vet ni nu varför.

Mvh. Läs mer
  • 2019-12-05

Morteza Shirazi Sadeghi S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Absolut bra mäklare, köpte en ville med hjälp av Johan, han svarade alltid med glädje på alla frågor helt ärligt. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Morteza Shirazi Sadeghi S
    Stort tack för ditt fina omdöme Morteza! Vet också att ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus.
    Johanna B gillar detta
  • 2019-11-20

Spannfod Aktiebolag S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Sålde min villa med ok resultat när det var tufft att sälja. Johan gjorde ett bra jobb och förklarade enkelt på alla våra frågor. Läs mer
    2019-11-20 Johan S svarar Spannfod Aktiebolag S
    Stort tack för ditt fina omdöme Martin!
  • 2019-11-11

Carl K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Erfaren och kunnig, väldigt hjälpsam i hela processen! Läs mer
    2019-11-11 Johan S svarar Carl K
    Stort tack Calle för ditt fina omdöme! Alltid kul när försäljningar når rekordnivåer och det blir ju en bra "grundplåt" till Ert nya boende:)
  • 2019-11-08

Kalle E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en lägenhet och är väldigt nöjda med Johans insats. Väldigt trevlig och kunnig, förklarade allt på ett pedagogiskt sätt. Om vi någon gång kommer sälja lägenheten så kommer Johan definitivt vara vår mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Johan S svarar Kalle E
    Stort tack för dina fina vitsord Kalle! Vet att ni kommer att stortrivas i den nya bostaden:)
  • 2019-10-31

Farid M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde med Johan,
    Vi är supernöjda med Johan som Mäklare!!
    Proffsig och alltid positiv. Svarade på alla frågor och återkopplar alltid. Läs mer
    2019-11-13 Johan S svarar Farid M
    Stort tack för dina fina vitsord Farid!
  • Dennis M

2019-10-05

Dennis M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Seriös mäklare snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-10-05 Johan S svarar Dennis M
    Tack Dennis för ditt fina omdöme. Vet att du kommer att stortrivs i ditt nya hus.
  • 2019-10-02

Lars C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Trevligt bemötande och professionellt utförd försäljning av min lgh.
    Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-10-03 Johan S svarar Lars C
    Strot tack för ditt fina omdöme Lasse! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-10-01

Michael A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde en sjötomt. Samarbetet med Johan siönäs har fungerat super bra! Vi blev trevligt bemötta av Johan och skötte allting själv väldigt professionellt! Vi är väldigt nöjda och det var väldigt god servis! Läs mer
    2019-10-01 Johan S svarar Michael A
    Stort tack för ert fina omdöme Michael, det värmer!
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • 2019-10-01

Gun S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Redan vid första mötet med Johan sa min magkänsla, den här killen, mannen vet vad han håller på med.
    Johan är proffsig , kunnig, bra pedagog, saklig alltid snabb återkoppling. Vi har aldrig köpt eller sålt hus inom loppet av några månader, det kändes tryggt med johan tänk så rätt min magkänsla var.
    Varma kramar till Johan från oss
    Gunsan och Raffe Svanberg Läs mer
    2019-10-02 Johan S svarar Gun S
    Stort tack till er båda för det jättefina omdömet och det trevliga samarbetet. Jag brukar ju säga att man ska använda båda huvudet, magen och hjärtat när man väljer partner och mäklare:) Sköt om er och lycka till med ert nya liv!
    Johan S, Johanna B gillar detta
  • 2019-09-27

Victoria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne har min sin otroliga kunskap och erfarenhet både hjälpt oss till ett tryggt köp och efter det en trygg försäljning. En mäklare med en härlig personlighet som varmt rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-09-27

Robert L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Proffsig, rak och ärlig mäklare som har en mycket god kännedom om området.
    Skötte både mitt köp av hus samt försäljningen av mitt tidigare hus mycket smidigt, tryggt och effektivt. Läs mer
  • 2019-09-12

Jenny P skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Jenny P
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :)
  • 2019-09-09

Maria O skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Maria O
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till!
  • Daniel Y

2019-08-12

Daniel Y skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte hus i Spånga där Yvonne var ansvarig mäklare. Yvonne är trevlig och professionell. Kändes tryggt under hela processen. Läs mer
    2019-08-12 Yvonne U svarar Daniel Y
    Hej och tack, lycka till med huset.

Krister L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne är rak och tydlig i sin kommunikation och har all fokus på att såväl säljare som köpare skall mötas och känna tillfredsställelse i en avslutad affär.

En mycket kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    Yvonne U gillar detta

Marie L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    En eldsjäl som jobbar hårt för sina kunder vare sig det är vardag eller helg.
    Vi är mycket nöjda med Yvonne
    och kommer att rekommendera henne varmt! Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Marie L
    Tack för goda rekommendationer. Ni är också väldigt trevliga säljare att ha att göra med.
    Yvonne U gillar detta

Berit D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Dödsbo. Fått mycket bra hjälp vid försäljning av lägenhet. Upplevt mäklaren som kompetent och trygg i sin yrkesroll. Professionell. Glad och trevlig. Tydlig info både till mig och köparen i samband med att avtal skrevs. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Berit D
    Tack för god rekommendation, ni är också lätta att ha att göra med. Hälsa Mats!
  • 2019-06-23

Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare Läs mer
    2019-06-24 Agnetha P svarar Håkan S
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!
  • 2019-06-19

Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Daniel H
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!
  • 2019-06-19

Caroline H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus! Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Caroline H
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra!
  • 2019-06-12

Somia E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Från första mötet med Johan har jag känt mig trygg tack vare att Han är en erfaren person, han vet vad han pratar om Och väldigt övertygande.Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-06-12 Johan S svarar Somia E
    Stort tack Somia för det jättefina omdömet! Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-05-06

Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Chet B
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.
  • Henrik N

2019-05-06

Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Henrik N
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!
  • Moa E

2019-05-06

Moa E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en villa genom Agnetha. Hon var trevlig och lätt att få tag på. Hon såg till att vi fick en privat visning när budgivningen redan påbörjats. Vi ändrade även tillträdesdag i sista sekund och det löste hon, vilket var väldigt positivt för både oss och säljaren.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Eftersom vi fick vårt drömhus så är jag ju väldigt tacksam över att Agnetha ställde upp så mycket för oss och gjorde detta möjligt! Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Moa E
    Tack Moa för fina ord! Det var väldigt trevligt att vara med på er resa när ni ville köpa hus. Ni kommer att trivas så bra i ert drömhus! Varmt lycka till!
  • 2019-04-16

Gunilla L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne sålde min lägenhet i Spånga. Jag fick bra råd och tips inför försäljningen. Bra återkopplande vid de olika processerna. Hon är erfaren och har ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-16 Yvonne U svarar Gunilla L
    Tack Gunilla det var bara roligt o trevligt att hjälpa dig.
  • Elis-elisabeth S

2019-04-11

Elis-elisabeth S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Lägenhet på Gränsvägen solhemshjärta.
    Jag upplevde att köpet gick snabbt och smidigt. Yvonne var lätt att nå. Bra bemötande samt trevlig. Fick all information förklarat för mig och hon var väldigt service inriktad. Överlag är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2019-04-10

Kerstin Q skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Bra, snabbt och informativt startmöte. Motsvarade våra förväntningarna. Läs mer
    2019-04-10 Johan S svarar Kerstin Q
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • Melisa B

2019-03-19

Melisa B skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag sålde min bostadsrätt via Robert Blomster och jag döper honom härmed till Mäklarnas Magiker ! För det han lyckades med är rent utav magiskt.
    Jag hade min lägenhet tidigare ute på Hemmet , då marknaden va som bäst för att sälja, med en av sveriges bästa Mäklare som vunnit massa priser osv osv men tackade nej till buden jag fick då det va alldeles för lite för min bostad då .
    Nu när jag skulle sälja min bostadsrätt med Robert hade vi alla ods emot oss. Jag hade en deadline att gå efter för att sälja min lägenhet , vi befinner oss i Januari (årets värsta månad typ!) och marknaden är som värst för den som säljer ! Men !
    Robert gör magi och säljer min lägenhet för mycket mer när marknaden är som värst jämfört när jag försökte sälja den då när marknaden va som bäst !
    Utöver att jag kan tacka han för 1M i vinst på en orenoverad 2a utanför vällingby/hässelby så är jag även välldigt tacksam och nöjd över hans flexibilitet , service, strategi och kontakt ! Jag fick blixtsnabbt svar på alla frågor och funderingar jag hade både innan , under och efter försäljningen. Massor med goda råd och tipps ! Och välldigt snabba och smidiga lösningar kring allt fr nyckelhantering till skriva på överlåtelseavtal , vilket inte är så lätt att anpassa sig till min kaotiska och pressade schema i övrigt .
    Att bara säga att jag är nöjd känns så svagt sagt , att bara säga att jag kan rekommendera honom varmt känns lite lame t o m - Jag säger att NI MÅSTE HA ROBERT SOM MÄKLARE , bättre får ni länge leta efter !
    Tack Robert , TACK ! Läs mer
  • Max B

2019-03-09

Max B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är mycket proffesionell i sitt bemötande, upplägg och utförande av sitt uppdrag. Vi sålde en villa och det gick över förväntan då marknaden beskrivits som väldigt svår nu. Jag är väldigt nöjd med Johans arbete. Läs mer
    2019-03-09 Johan S svarar Max B
    Stort tack Max för ditt fina omdöme. Alltid kul att kunna överträffa högt ställda förväntningarna.
  • 2019-02-22

Johan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Kunnig och trevlig. Köpte ett hus. Läs mer
    2019-03-08 Johan S svarar Johan B
    Tack Johan, vet att ni kommer att stortrivas i ert nya hus!

Klädesvägen 13, 168 76 Bromma