Mäklarhuset Bromma - Ekerö

Klädesvägen 13, 168 76 Bromma — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset Bromma - Din mäklare i Bromma! Vi gör det enkelt för dig att köpa eller sälja din bostad. Genom lång erfarenhet har vi full koll på området kring Bromma, såsom förskolor, idrottsanläggningar, affärer m.m.
Vill du att din lägenhet ska synas i sociala medier eller i lokaltidningar? Vi är den enda mäklarkedjan i Västerort som jobbar med just det. Allt för att du så snabbt som möjligt och till önskat pris ska få din lägenhet såld. Vi har även högst betyg av alla mäklarföretag när Web Service Award årligen utser Sveriges bästa webbsidor. Vi sitter för tillfället i Vällingby på Vittangigatan 47.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 105 kunder tycker om Mäklarhuset Bromma - Ekerö

• 2020-10-06

Urban J skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Skulle sälja villan och ville vara ute i god tid. Tog kontakt med Johan då han även var med när vi köpte villan för 24 år sedan och var ute efter hans erfarenhet och kontaktnät och det betalade sig. Efter 2 privata visningar är kontrakt skrivet med tillträde om 9 månader utan stök och bök med styling och öppna visningar. Läs mer
    2020-10-06 Johan S svarar Urban J
    Stort tack Urban för ditt fina omdöme. Nu kan ni planera i mycket god tid för er stundande flytt.
  • 2020-09-17

Jan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Köpte en tomt som Johan sålde. Enkel att ha att göra med, trovärdig och tog reda på det jag undrade över som inte fanns info om. Skulle absolut rekommendera Johan Läs mer
    2020-09-18 Johan S svarar Jan B
    Stort tack Jan för ditt fina omdöme, lycka till med byggnationen av ert nya fina hem.
  • 2020-09-14

Margareta A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan har genomfört försäljningen av vår villa på ett alldeles utmärkt sätt. Professionell , erfaren och kunnig. Läs mer
    2020-09-15 Johan S svarar Margareta A
    Stort tack för det fina omdömet.
  • 2020-09-14

Pär S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Försäljning av villa och tomt.
    Hjäpsam, pålitlig och kunnig.
    Rekommenderas å det varmaste. Läs mer
    2020-09-14 Johan S svarar Pär S
    Stort tack Pär för det fina omdömet.
  • 2020-06-01

Sarmad K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Köpte en stuga, allt gick smidigt och Johan var väldigt ärlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-06-01 Johan S svarar Sarmad K
    Tack för det fina omdömet Sarmad. Välkommen till Ekerö.
  • 2020-05-04

Rikard L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan hjälpte oss att lugnt och tryggt sälja huset, mitt i brinnande coronapandemihysteri. Läs mer
    2020-05-04 Johan S svarar Rikard L
    Tack för det jättefina omdömet Rikard.
  • 2020-04-22

Ronnie H skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Han kan sin sak
    Väldigt trevlig
    Lätt att komma i kontakt med
    Återkopplar snabbt Läs mer
    2020-04-22 Johan S svarar Ronnie H
    Stort tack Ronnie för det fina omdömet!
  • 2020-04-07

Christina F skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan hjälpte mig att sälja min lgh på Ekerö. Vi hade oturen att Corona krisen kom precis efter att vi gått ut med mitt objekt. Johan var en klippa i den situationen och det märktes att hans senioritet och erfarenhet kom väl till pass. Trots väldigt speciella omständigheter lyckades Johan sälja min bostad och få både mig och köparna nöjda. Läs mer
    2020-04-07 Johan S svarar Christina F
    Tack för ditt fina omdöme Christina!
  • 2020-03-17

Mattias A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Valdigt professional, kontaktbar och jordnara. Ger ett lugnt och stabilt intryck och ger det sjalfortroenda man behover som kopare.
    //Mattias Läs mer
    2020-03-17 Johan S svarar Mattias A
    Stort tack för ditt fina omdöme Mattias! Välkomna i sommar till ert "nya" land och hem.
  • 2020-03-11

Linnea K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan hjälpte mig att sälja min lilla tvåa i Abrahamsbergs. Från start har han varit proffsig och trevlig. Hans kunskap och känsla för området har varit ovärderlig och samarbetet oss emellan har varit mycket bra från start till mål. Det märks att han har både integritet och lång erfarenhet inom yrket. Jag kände mig helt trygg och är glad att jag tog Johan till hjälp i den största affär jag gjort i mitt liv. Läs mer
    2020-03-11 Johan S svarar Linnea K
    Nöjet och belöningen i mitt arbete är när kunderna är supernöjda, stort tack Linnea för de värmande orden.
  • 2020-03-10

Peder B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Sålt en villa i stenhamra
    Johan har bra kännedom om området och är kunnig som mäklare
    Affären gick fort o utan bekymmer
    Kan mer än väl rekommendera Johan o mäklarhuset Läs mer
    2020-03-10 Johan S svarar Peder B
    Stort tack Peder för ditt fina omdöme!
  • 2020-03-01

Jacob D skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Proffsig och tydlig kommunikation. Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-03-01 Johan S svarar Jacob D
    Tack för det jättefina omdömet Jacob.
  • 2020-02-25

Anneli B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Tack Johan för väldigt fin hjälp med vår försäljning. Snabbt smidigt och proffsigt skött. Uppskattat! Läs mer
    2020-02-26 Johan S svarar Anneli B
    Stort tack för det fina omdömet Anneli. Det är så jättekul när kunderna blir supernöjda.
  • 2020-02-19

marie a skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan inger förtroende och kunskap. Har en ärlighet i sin framtoning - inga drömsenarier till mig som säljare. Johan har sålt två hus för vår räkning på ett föredömligtsätt och varit behjälplig hela vägen, före, under och efter försäljninge. Läs mer
    2020-02-20 Johan S svarar marie a
    Stort tack för ditt fina omdöme Marie!
  • 2020-02-18

Leif E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Sålde villa Hässelby. Vi fick mycket bra bemötande, lugn, saklig, informerade. Levde väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar gärna Johan vid försäljning. Läs mer
    2020-02-18 Johan S svarar Leif E
    Tack för ditt fina omdöme Leif.
  • 2020-02-14

Andreas R skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Vi har både köpt och sålt med Johan och det har funkat kanon.
    Bra koll på läget med bra svar på frågorna man haft samt informerat om sådan man själv inte tänkt på. Läs mer
    2020-02-17 Johan S svarar Andreas R
    Stort tack för ditt fina omdöme Andreas!
  • 2020-02-13

Alice Ö skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan är det bästa stödet för både köparen och säljaren, han har stenkoll och är super ordentlig. Läs mer
    2020-02-13 Johan S svarar Alice Ö
    Jättetack för det fina omdömet Alice! Kul att ni är supernöjda.
  • 2020-02-13

Mattias S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Köpt en lägenhet, och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Kändes genuint och ärligt rakt igenom vilket uppskattas!
    Kan inte säga något annat än BRA! Läs mer
    2020-02-13 Johan S svarar Mattias S
    Stort tack för det fina omdömet Mattias och grattis till ert nya fina boende.
  • 2019-12-19

Tobias K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    En riktigt bra och professionell mäklare som sålde min lägenhet till det pris jag ville ha. Väldigt snabb och smidig affär.
    Skulle varmt rekomendera Johan. Läs mer
    2019-12-19 Johan S svarar Tobias K
    Stort tack för ditt fina omdöme Tobias!
    Johanna B gillar detta
  • 2019-12-05

Morteza Shirazi Sadeghi S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Absolut bra mäklare, köpte en ville med hjälp av Johan, han svarade alltid med glädje på alla frågor helt ärligt. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Morteza Shirazi Sadeghi S
    Stort tack för ditt fina omdöme Morteza! Vet också att ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus.
    Johanna B gillar detta
  • 2019-11-20

Spannfod Aktiebolag S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Sålde min villa med ok resultat när det var tufft att sälja. Johan gjorde ett bra jobb och förklarade enkelt på alla våra frågor. Läs mer
    2019-11-20 Johan S svarar Spannfod Aktiebolag S
    Stort tack för ditt fina omdöme Martin!
  • 2019-11-11

Carl K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Erfaren och kunnig, väldigt hjälpsam i hela processen! Läs mer
    2019-11-11 Johan S svarar Carl K
    Stort tack Calle för ditt fina omdöme! Alltid kul när försäljningar når rekordnivåer och det blir ju en bra "grundplåt" till Ert nya boende:)
  • 2019-11-11

Wilma E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Jag och min sambo köpte en 2a av Patrik och är supernöjda med all hjälp vi har fått inför köpet av våran första egna bostad! :) Läs mer
  • 2019-11-08

Kalle E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Vi köpte en lägenhet och är väldigt nöjda med Johans insats. Väldigt trevlig och kunnig, förklarade allt på ett pedagogiskt sätt. Om vi någon gång kommer sälja lägenheten så kommer Johan definitivt vara vår mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Johan S svarar Kalle E
    Stort tack för dina fina vitsord Kalle! Vet att ni kommer att stortrivas i den nya bostaden:)
  • 2019-10-31

Farid M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Vi sålde med Johan,
    Vi är supernöjda med Johan som Mäklare!!
    Proffsig och alltid positiv. Svarade på alla frågor och återkopplar alltid. Läs mer
    2019-11-13 Johan S svarar Farid M
    Stort tack för dina fina vitsord Farid!
  • Dennis M

2019-10-05

Dennis M skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Seriös mäklare snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-10-05 Johan S svarar Dennis M
    Tack Dennis för ditt fina omdöme. Vet att du kommer att stortrivs i ditt nya hus.
  • 2019-10-02

Lars C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Trevligt bemötande och professionellt utförd försäljning av min lgh.
    Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-10-03 Johan S svarar Lars C
    Strot tack för ditt fina omdöme Lasse! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-10-01

Michael A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Vi sålde en sjötomt. Samarbetet med Johan siönäs har fungerat super bra! Vi blev trevligt bemötta av Johan och skötte allting själv väldigt professionellt! Vi är väldigt nöjda och det var väldigt god servis! Läs mer
    2019-10-01 Johan S svarar Michael A
    Stort tack för ert fina omdöme Michael, det värmer!
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • 2019-10-01

Gun S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Redan vid första mötet med Johan sa min magkänsla, den här killen, mannen vet vad han håller på med.
    Johan är proffsig , kunnig, bra pedagog, saklig alltid snabb återkoppling. Vi har aldrig köpt eller sålt hus inom loppet av några månader, det kändes tryggt med johan tänk så rätt min magkänsla var.
    Varma kramar till Johan från oss
    Gunsan och Raffe Svanberg Läs mer
    2019-10-02 Johan S svarar Gun S
    Stort tack till er båda för det jättefina omdömet och det trevliga samarbetet. Jag brukar ju säga att man ska använda båda huvudet, magen och hjärtat när man väljer partner och mäklare:) Sköt om er och lycka till med ert nya liv!
    Johan S, Johanna B gillar detta
  • 2019-08-13

Camilla E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Köpte en lägenhet som Patrik förmedlade.
    Från första kontakt till avslut var Patrik mycket lyhörd och snabbt behjälplig. En trevlig och kunnig mäklare jag starkt rekommenderar.
    // Camilla Läs mer
  • Vardges K

2019-08-12

Vardges K skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Patrik är den bästa mäklaren man kan hitta på marknaden. Väldigt professionell, alltid tillgänglig och rak i kommunikationen. Man kan inte önska sig något mer, vare sig man köper eller säljer med honom som mäklare.

Vi både köpte vår nya lägenhet och sålde vår dåvarande lägenhet med Patrik. Båda affärerna gick så smidigt det kan gå, mycket tack vare Patriks engagemang och arbete. Väldigt nöjd kund, kommer att kontakta Patrik när det är dags igen! Läs mer
  • 2019-07-13

Mia S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Jag var på jakt efter en lägenhet i Vällingbyområdet och mötte Patrik på en visning av en tvåa. Den lägenheten var fin men för stor för mitt behov. Då tipsade han om att en fin etta skulle komma ut till försäljning inom närmsta tiden. När den på Vittangigatan 1 dök upp på hemnet förstod jag att det var den och jag var på visning och fick ett jättebra bemötande. Därefter tycker jag att allt gått jättebra och jag har snabbt fått den information jag behövt. Patrik har varit väldigt hjälpsam! Jag är jättenöjd! Tack tack! :) Läs mer
  • 2019-07-11

Kristian P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Som köpare fick jag bra guidening genom hela processen och var det något jag undrade så fixade Patrik fram infon. Både säljare och jag fick också hjälp av Patrik med att involverandet en entreprenör så att köpet kunde bli av vilket var mycket avlastande. Helt nöjd, nu ska jag njuta av mitt nya hus! Mvh Kristian Läs mer
  • 2019-06-29

Elias S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Förtroendeingivande, professionell och en skicklig förhandlare. +++++ Läs mer
  • 2019-06-12

Somia E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Från första mötet med Johan har jag känt mig trygg tack vare att Han är en erfaren person, han vet vad han pratar om Och väldigt övertygande.Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-06-12 Johan S svarar Somia E
    Stort tack Somia för det jättefina omdömet! Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-06-10

Robin B skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Har köpt en lägenhet.

Patrik var alltid ärlig och rak på sak, vilket uppskattdes. Riktigt trevlig och hjälpsam, alltid lätt att få tag i. Han var över förväntan. Läs mer
  • 2019-05-02

Jimmy W skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Mäklaren fick i uppdrag att sälja vår lägenhet i Mariehäll och vill upplever att han skötte det galant.
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande, samt väldigt god kommunikation med oss som säljare.
    Kan varmt rekommendera honom som mäklare och kommer absolut anlita honom vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2019-05-02

Midya S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Jag är jättenöjd med Patrik Lidholm som mäklare, ett bra bemötande, kan sin sak. Jag har köpt en lägenhet. Har kunnat fråga vad som helst och han har svarat. Jag fick ett bra förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-04-10

Kerstin Q skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Bra, snabbt och informativt startmöte. Motsvarade våra förväntningarna. Läs mer
    2019-04-10 Johan S svarar Kerstin Q
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Johanna B, Johan S gillar detta
  • 2019-04-08

Elisa P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    - Jag såld
    - Jag kontaktede honom genom en annan mäklares telefonnummer som jag hade träffat för ut
    - ja
    - Han är konkret med sitt arbete. Läs mer
  • Max B

2019-03-09

Max B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan är mycket proffesionell i sitt bemötande, upplägg och utförande av sitt uppdrag. Vi sålde en villa och det gick över förväntan då marknaden beskrivits som väldigt svår nu. Jag är väldigt nöjd med Johans arbete. Läs mer
    2019-03-09 Johan S svarar Max B
    Stort tack Max för ditt fina omdöme. Alltid kul att kunna överträffa högt ställda förväntningarna.
  • 2019-03-07

Eddie E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Patrik har gjort ett riktigt bra jobb Läs mer
  • Natalie N

2019-03-05

Natalie N skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Kan verkligen rekommendera Patrik.
    Engagerad och professionell. Smidig affär och jag kommer med glädje anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-02-22

Johan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Kunnig och trevlig. Köpte ett hus. Läs mer
    2019-03-08 Johan S svarar Johan B
    Tack Johan, vet att ni kommer att stortrivas i ert nya hus!
  • 2019-01-30

Nicklas L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Vi har köpt ett hus i Stenhamra av Johan som är mycket trevlig och kompetent. Kan starkt rekommendera Johan och Mäklarhuset! Läs mer
    2019-01-30 Johan S svarar Nicklas L
    Stort tack för det fina omdömet Niklas!
  • 2019-01-29

Louise K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan är Otroligt proffesionel. God kommunikation och snabb återkoppling. Alltid trevlig att samtala med och fick mig att känna att jag var i trygga händer.
    Jag vill starkt rekommendera Johan och mäklarhuset. Det har varit en ren fröjd att samarbeta med honom/dom. Läs mer
    2019-01-29 Johan S svarar Louise K
    Stort tack för de värmande orden Louise. Mitt måtto är ju att försöka överträffa kundernas högt ställda förväntningar.
  • 2018-11-12

Agneta N skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Köpt tomt på Färingsö. Mäklaren var trevlig, kunnig, svarade snabbt på frågor och var väldigt tillmötesgående.
    Vid kontraktsskrivningen var intrycket likaså mycket positivt; trevlig och kompetent mäklare med en sympatisk framtoning. Läs mer
    2018-11-12 Johan S svarar Agneta N
    Stort tack Agneta för det fina omdömet, önskar Er lycka till med husbygget. Tro mig, ni kommer att stortrivas i området.
  • 2018-11-11

Inger G skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Vi är mycket nöjda med valet av vår mäklare. Johan är kunnig, saklig, lugn och trevlig. En trygg och glad person. Vi sålde en tomt och informerades hela tiden om läget. Vi tycker att Johan verkligen är värd betyget Utmärkt.
    Hälsningar Inger Gutå Läs mer
    2018-11-11 Johan S svarar Inger G
    Tack Inger för det jättefina omdömet.
  • 2018-11-09

Lennart G skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Johan har hjälpt till med att sälja en avstyckad tomt från vår egen tomt.
    Johan var mycket informativ under hela försäljningen och öppen för svar på frågor.
    Jag hade hoppats på att få ut ett bra pris för min tomt och detta hjälptes upp av Johans beskrivning i annons med fina bilder och text.
    Försäljningen gick problemfritt och alla var nöjda. Läs mer
    2018-11-09 Johan S svarar Lennart G
    Tack Lennart för de fina lovorden. Ni får ju nu också en trevlig granne.
  • 2018-11-04

Mats B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Bromma - Ekerö
    Alltid tillgänglig och hjälpsam i att nå ett avslut på affären samt snabba svar på alla de frågor som kom upp under processens gång. Läs mer
    2018-11-04 Johan S svarar Mats B
    Stort tack Mats för det fina omdömet, välkommen åter till Ekerö.

Klädesvägen 13, 168 76 Bromma

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte