Mäklarhuset Ekerö

Mäklarhuset Ekerö

www.maklarhuset.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Mäklarhuset Ekerö! Letar du bostad i Skärvik, Träkvista, Älvnäs, Ekerö sommarstad, Närsta, Bergvik eller Merhammar med omnejd? Vi på Mäklarhuset Ekerö hjälper dig med att sälja din bostad såväl som att hjälpa dig på vägen mot din nya bostad. Vi förstår att en bostadsaffär är ditt livs kanske viktigaste affär,...

200 omdömen om Mäklarhuset Ekerö

Sedan starten hos Reco 2014

Pyry N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Spånga - Bromstensstaden

Ett bra och proffsigt bemötande. Raka puckar och inget krångel. Agerade snabbt och transparent när det blev läge att skriva köpekontrakt.

Anders G
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Gabriel är en engagerad, kunnig och trevlig mäklare som hanterade vår husförsäljning i en period där marknaden helt stannade av. Han gjorde en stor arbetsinsats med separatvisningar på udda tider för krävande potentiella köpare. Han har ett starkt driv att komma i mål.

Johanna B och Gabriel N gillar detta
Mikael F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Sundbyberg

Vänlig,pålitlig och kunnig.Dessutom väldigt bra svenskt språk

Alina M
Stockholm

Very helpful and commiserative advisor.

Ali B
Spånga - Bromsten

Väldigt proffsig, återkopplar snabbt, upplever att han är väldugt kunnig, serviceinriktat

Noriko J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Jakobsberg Centrum

Gabriel Nordenhaag arbetade mycket effektivt och tillmötesgående, så vi kunde sälja lägenheten över utgångspris på kort tid, det är vi tacksam för.

Sebastian B
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Färingsö

Kompetent och duktig mäklare. Villig att jobba hårt på en tuff marknad. Trevlig och positivt bemötande vi varje samtal och möte.

Anna O
Färingsö

Trevlig och engagerad mäklare som tar sig tid.

Janne F
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Spånga - Solhem

Fått rediga svar på alla de frågor som uppkommit i samband med husförsäljningen, dessutom har jag kunnat bolla tankar kring framtida köpobjekt vilket har varit värdefullt. Johanna har en bra kombination av att vara saklig och samtidigt ha ett sympatiskt personligt bemötande.

Svar från Johanna Blomster

Stort tack Janne, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus och jag finns här som bollplank framöver också!

NATALIE S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Spånga - Solhem

Supertrevlig, professionell och tillgänglig. Allt man kan önska av en mäklare!

Svar från Johanna Blomster

Stort tack för fina ord. Betyder mycket! Hoppas ni kommer trivas i huset.

Ahri R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Hässelby strand

Detta var mitt första lägenhetsköp. Johanna är tydlig och hjälpsam med alla frågor man kan ha

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket och hoppas ni kommer trivas bra!

Arvid P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Vällingby Centrum

Proffsig, lättillgänglig, trevlig! Allt man behöver hos en mäklare.

Sirje K

Pissdålig mäklare, sålde till underpris. Har blivit grundlurad för att han ville ha sin provision på 50 000. Han såg till att jag förlorade 500 000. Dessutom sitter hans son i styrelsen för vägföreningen som har gjort Färingsö till en förort! Jag är mycket ledsen över denna idiot, lurad in till benet..

Esen K
Ekerö - Färingsö - Stenhamra

Han är grym mäklare! Kommer rekommenderas starkt! En genuin mäklare.

Anna O
Råcksta - Vällingby Parkstad

Trevlig, kunnig och outtröttlig! En riktig arbetsmyra som kämpar för sina kunder. Så nöjd!

Jonas B
Färingsö - Svartsjö

Gabriel var engagerad, intresserad och lyhörd. Han kom med bra idéer och goda råd och samarbetet fungerade fantastiskt. Han la ned en stor arbetsinsats och skötte budgivningen perfekt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till alla andra som vill sälja sitt hus och känna sig i trygga händer.

Louice E
Färingsö - Svartsjö

Träffade Gabriel på visning på ett hus som inte passade mig. Vi pratade o han kom ihåg vad jag sökte och rekommenderade senare att komma på visning till vad som blev mitt hus. Kort o gott: hjälpsam, lyhörd o trevlig

Victor N
Skå - Troxhammar

Trevlig, målmedveten och serviceinriktad! Öppen för våra tankar och förslag som säljare.

Rebecka A
Skå - Troxhammar

Tillgänglig och smidig att prata med. Kämpade på med visningar trots svårt säljläge.

Kaan G
Ekerö

Gebriel är exakt så som jag förväntar mig att en fastighetsmäklare skall vara. Lyhörd, professionell och med en mycket bra positiv energi. Med vänlig hälsning, Kaan Gentele

Felicia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Vällingby Parkstad - Råcksta

Hon höll bra kontakt med oss, uppdaterade så fort någonting nytt skedde. Märks att hon ville både köpare och säljare väl och inte endast sälja!

Tack för dina fina ord! Betyder mycket. /Johanna

John Quincy A
Hässelby - Lövsta Allé

Gabriel is a wonderful broker. He is prompt on answering the question that I have with the property. He is very helpful on the inquiries that arise. He makes the process simple and smooth. I would highly recommend Gabriel as a broker.

Johanna B och Gabriel N gillar detta
Svar från Gabriel Nordenhaag

Thanks John for your kind words! Hope you enjoy your new apartment!

Ann-marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Viksjö - Hummelmora

Johanna har en vänlig attityd och är professionell och kunnig. Hon var lätt att nå och tillgänglig för att besvara frågor och funderingar, vilket gjorde hela säljprocessen smidig.

Svar från Johanna Blomster

Tack för fint omdöme. Är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende när det är dags.

Bodil H
Tollare

Proffsigt hela vägen! Mycket nöjda med Roberts service, engagemang och kompetens. Kan varmt rekommendera honom och Mäklarhuset!

Emelie G
Tollare

Redan på visningen fick vi ett positivt och trevligt intryck av Robert, han svarade på samtliga frågor utan att vara "för på". Ett professionellt bemötande men samtidigt en stor förståelse gällande både frågor och tidsåtgång. Allt har gått smidigt och snabbt! Vi skulle mer än gärna anlita Robert om vi skulle sälja en lägenhet.

Bothaina S
Spånga - Tensta

Han är trevlig, snälla och ansvarsfull mäklaren, det var ett trevligt möte med honom. Vi är tacksama för hans snabbhjälp.

Hans S
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Har sedan tidigare god erfarenhet av Robert.

Emma W
Hässelby - Lövsta Allé

Positiv och inlyssnande. Bra försäljning utifrån det svåra läget i marknaden.

Stefan R
Hässelby - Backlura

Trevlig o servismajnlig är hörsam på vad vill o säger

Kristina R
Hässelby - Backlura

Mycket bra! Trevligt bemötande, bra svar på alla frågor

Carina U
Spånga Kyrka

Proffsig mäklare som skött min försäljning på ett förträffligt sätt - lyhörd, snabb och effektiv med ett positivt bemötande- har inget att anmärka på!

Frank E
Hässelby Södra Villastad

Professionellt, Pålitlig och Uppriktig

Ammis R
Hässelby strand

Gabriel är väldigt kunnig, trevlig och engagerad! Han drar sig inte för att hjälpa till med smått som stort och han finns så gott som alltid tillgänglig! Vi kan starkt rekommendera Gabriel! Tack för all din hjälp! :)

Svar från Gabriel Nordenhaag

Tack så mycket Ammis för ett bra samarbete😀

Ingemar N
Ekerö

Trevligt bemötande. Effektiv handläggning.

Svar från Johan Siönäs

Tack Ingemar för det fina omdömet.

Sabit S
Vällingby - Grimsta - Råcksta

bra männsika, alltid behjälplig!

Laureta R
Hässelby Stand

Vi blev bemöttat av Gabriel på ett fint sätt. Kompetent och kunnig mäklare som man kan lita på. För oss är det första bostadsköp och Gabriel var där varenda gång vi undrade om något för att förklara och tydliggöra saker och ting. Även när vi skrev på kontraktet så fick vi av Gabriel gott om tid för att förstå varje paragraf som stod i kontraktet. Spännande upplevelse och vi kommer att rekommendera honom hos våran vänner.

Jonas B
Spånga - Solhem

En lägenhetsförsäljning som gick helt enligt planerna. Robert utförde jobbet enligt överenskommelse och jag är väldigt nöjd med bemötande och hur allting har hanterats.

Carl S
Bromma - Minneberg

En mycket trevlig mäklare som visar stort engagemang och som överträffade våra förväntningar. Rekommenderas starkt!

Emma S
Bromma - Minneberg

Seriöst, supertrevlig och ambitiös mäklare!

Tommy A
Stenhamra C

Mycket bra service och trygg och säker guidning genom säljprocessen!!

Svar från Johan Siönäs

Tack Tommy för det fina omdömet. Det värmer!

Towe L
Vällingby Centrum

Professionell, uppmärksam och supertrevlig. Jag har sålt via Robert flera gånger och för mig finns ingen annan mäklare i Västerort. Rekommenderar definitivt!

Rassul B
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Norrtälje

En av bästa om inte den bästa mäklaren! Hjälpe med både försäljning och köp av bostad. Rekommenderar starkt till alla som vill komma in i bostadsmarknaden!

Dilyara-Zarina A
Norrtälje

Vi har känt Robert i många år. Han hjälpte oss med försäljning av bostad och även med köp av en ny. Robert kan sitt jobb mycket väl. Vi har erfarenhet av olika mäklare. Men Robert är en av de bästa.

Stefan P
Ekerö

Tack Johan för ett proffsigt och bra jobb vid försäljningen av våran fastighet. 👍😊

Svar från Johan Siönäs

Stort tack Stefan för ditt fina omdöme, det värmer!

Margareta W
Vällingby Centrum

Har knappast träffat Gabriel utan det är min syster som har haft den kontakten med honom, så jag har tyvärr ingen uppfattning om honom.

Ulla Birgitta M
Skälby

Kände mig trygg i en för mig mycket ovan situation efter 50 år i mitt hus. I en orolig tid på alla sätt så funderade jag mycket på hur det skulle gå. Efter bara 2 visningar så blev det sålt. Robert ger ett proffsigt intryck och resultatet blev så bra!!! Ett stort tack från en mycket nöjd kund/Ulla Mikaelsson

MATTIAS L
Stenhamra

En utmärk mäklare som kan området väl. Är påläst, drivande och mån om att hela försäljningen från start till slut genomförs på bästa sätt. Snabb på att återkoppla om några frågor uppstår. Lyhörd men även rådgivande baserad på många års erfarenhet i branschen.

Svar från Johan Siönäs

Stort tack för ditt jättefina omdöme Mattias. Det värmer ska du veta🙏

Ann L
Stenhamra

Bästa mäklaren vid både köp och försäljning. Proffsig, effektiv och gör både köpare och säljare trygga under hela köpet/ försäljningen.

Svar från Johan Siönäs

TACK Ann, ditt jättefina omdöme värmer verkligen. Stort lycka till med ert framtida drömboende!

Anita K
Hässelby - Lövsta Allé

Bra mäklare som verkligen var positiv och försökte på alla sätt uppfylla våra önskemål trots alla negativa löpsedlar om räntehöjningar, inflation och sänkta priser på bostadsrätter.

Ola K
Hässelby - Lövsta Allé

Gabriel var trevlig, korrekt och väldigt bra på att informera mig som kund vad som pågick i säljprocessen. Gabriel kommer att bli ännu bättre med lite ytterligare erfarenhet // Ola