Johan Siönäs är mäklare på Mäklarhuset Ekerö

Johan Siönäs har varit registrerad mäklare sedan 1989-02. Johan Siönäs har haft 15 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 120 Läs vad Johan Siönäs

• Färingsö - Iländavik
    2022-05-17 Verifierad kund
    Trevligt, proffesionellt och effektivt!
    Tack för det jättefina omdömet Jonas, det värmer. Johan Siönäs
    • Färingsö - Iländavik
    2022-05-15 Verifierad kund
    Saklig & tydlig. Följer sin rutin och lämnar inget åt slumpen.
    Stort tack Joakim för ditt fina omdöme, det värmer! Johan Siönäs
    • Ekerö - Färingsö - Stenhamra
    2022-04-19 Verifierad kund
    Mycke nöjda med Johan genom hela processen. Proffsig på alla sätt och rekommenderas varmt!
    Jättetack för ditt fina omdöme Johanna! Lycka till med nästa steg i livet. Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Ekerö
    • Bromma - Beckomberga
    2022-04-17 Verifierad kund
    Jag har varit i kontakt med Johan gällande köp av flera bostäder under åren men tidigare dragit mig för att köpa av honom pga att han uttryckt sig klumpigt gällande mig och min fru. Nu köpte jag till sist en lägenhet där han var mäklare ändå.

Min upplevelse är att Johan gör allt för säljaren men som potentiell köpare är man inte riktigt lika intressant. Han svarar inte i telefon eller på sms efter visning förrän nästkommande morgon kl 08:30, inte ens när jag försökte lägga ett bud. Han svarar snäsigt på frågor om grannar och annat och när det var dags att skriva kontrakt blev situationen gällande klausul eller inte oerhört konstig och han väljer att inte ens föreslå det jag egentligen skulle behöva för säljarna.

Till råga på allt säger han att han vill ha fem stjärnor på reco och vill man inte ge honom fem så kan man låta bli helt. När första signeringen var klar upplevde jag att jag blev bemött bättre och när det var dags att få nyckeln hade han vänt helt och var väldigt trevlig, något som tyvärr inte väger upp flera års sämre bemötande.
    Hej Helena.
    Tack för ditt omdöme även om det var mycket ledsamt att läsa dina rader.
    Jättesorgligt när kommunikationen inte fungerar.
    Jag har uppenbarligen haft några "dåliga dagar" på jobbet men drar lärdom av din upplevelse. Tack än en gång.
    Med hopp om att du kommer stortrivas i ditt nya hem.
    • Stenhamra
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket proffsig och seriös mäklare som vill göra det bästa för säljare och köpare
    Stort tack Nadia för ditt fina omdöme, det värmer! Johan Siönäs
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bra och seriös Mäklare med omtanke om både säljare och köpare.
    Stort tack Josefin för ditt fina omdöme. Vet att ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus. Johan Siönäs
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra lokalkännedom, information om köpprocessen och om köpeobjektet. Mycket trevlig mäklare!
    Stort tack för det fina omdömet Jenny, vet att ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus. Johan Siönäs
    • Färingsö - Ölsta
    2022-02-06 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få huset sålt snabbt och till ett bra pris,som mäklaren levde upp till med råge.
    Han var kunnig och serviceinriktad,han visade verkligen att han var en enormt duktig mäklare och var mån om mig som kund.
    Kan rekommendera honom på det varmaste.En toppenmäklare.
    Tack Marie och Linea för det enastående fina omdömet. Det värmer! Johan Siönäs
    2022-02-05 Verifierad kund
    En mycket proffsig mäklare som är mån om att både köpare och säljare är nöjda efter affären. Alltid tillgänglig. Bra på att komma till skott, inga långa ledtider. Duktig på att visa hus och dessutom trevlig!
    Tack för det jättefina omdömet Erik, det värmer. Johan Siönäs
    • Färingsö - Ölsta
    2022-02-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, inga speciella förväntningar men köpet och allt har varit smidigt,
    Stort tack Sanna för det fina omdömet, det värmer. Johan Siönäs