Lars Axelsson
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-03 - 2020-02

Läs vad 5 Läs vad Lars Axelsson

• Katarina L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping

2020-03-17

Centrum
    Lägenhet, mycket kunnig och korrekt i sin mäklarroll.
    Uppskattad Läs mer
  • Annette G
    Annette G sålde sitt hus med hjälp av Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping

Långtora
    Fick ett positivt intryck av Lars Axelsson från Mäklarhuset i Enköping och han tog sig an försäljningen av vårt hus med kompetens och kunskap. Hans bemötande och engagemang var över förväntan och ska man anlita en mäklare så skulle jag välja Lars Axelsson igen.
    Han är guld värd i mina ögon. Läs mer
  • Peter J köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping

Romberga
    Jag köpte en bostadsrätts lägenhet.
    Väldigt proffsigt med bra engagemang och kundbemötande.
    Jag hade inga förväntningar eftersom jag aldrig varit i kontakt med en mäklare då de är in första bostad. Läs mer
  • Cecilia R köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping

Centrum
    Köpt
    Proffsig, kunnig, trevlig, tydligt Läs mer
  • Lars-Eric S sålde sitt hus med hjälp av Lars Axelsson en del av Mäklarhuset Enköping

Fanna
    Sålt ett radhus, trevligt bemötande. Hade tidigare Svensk Fastighetsförmedling som inte lyckades sälja fastigheten och därför kontaktade jag Lars och hade förväntning att Lars skulle lyckas, vilket han gjorde och i och med detta levde han upp till mina förväntningar.
    Proffsigt, enkelt, hjälpsam . Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enköping