Leif Eriksson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 15 Läs vad Leif Eriksson

• Matilda R köpte sitt hus med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

2020-03-29

Gånsta
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Hampus H köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

2020-03-08

Centrum
    Köpte en lägenhet. Har blivit väldigt bra bemött och är villig att hjälpa till med alla mina funderingar och önskemål. Rekommenderas av mig Läs mer
  • Lars Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Gånsta
    Jag har köpt och sålt flera fastigheter genom Leif. Leif har stor integritet och lyckas på ett fantastiskt sätt ta tillvara både säljarens ock köparens intressen. Läs mer
  • Tor E skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-17

köpt och sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Öster Mälarstrand
    Leif har till sålt min lgh i Västerås. Leif bemötande är mycket trevligt och professionellt. Mina förväntningar var bl.a. att lägenhetsförsäljngen skulle ske smidigt med minimal inblandning av mig. Leif uppfyllde alla mina förväntingar med råge, hela försäljningen hanteras på ett professionellt sätt från början till slut.
    Leif är en mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Kristina B sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Romberga
    Sålt hus.Sålt lägenhet.
    Kunig med sitt arbete.Ingav förtroende. Kunskap i närområdet.Han lyssnade på
    våra frågor,svarade.Inga svävande svar.
    Han var proffsig med sitt jobb.
    Skulle gärna anlita honom igen.
    Kan rekommendera Leif.
    Han kan sitt jobb att vara lagom inte för mycket.
    Mycket nöjd med Leifs uppdrag. Läs mer
  • Camilla E sålde sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Centrum
    Vi sålde vår villa med hjälp av Leif.
    Leif höll kontakt med oss under hela processen och involverade oss i alla steg vilket vi uppskattade väldigt mycket.
    Sammantaget är Leif en mycket duktig och proffesionell mäklare som inger ett stort förtroende hos både köpare och säljare. Läs mer
  • Leif S köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Romberga
    Köpt lägenhet, mycket bra upplevelse av mäklaren. Läs mer
  • Andreas E köpte sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Vallby Lidingby
    Lugn och trygg. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Claes H
    Claes H sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Centrum
    Leif har sålt både vårat hus 2016 och vår Brf 2018.
    Dessutom svärmors Brf 2018.
    Det har han gjort på bästa sätt för oss alla med utmärkt resultat och bemötande på ett proffsigt sätt.Vi kan verkligen rekommendera Mäklarhuset och Leif för framtida kunder. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enköping

Leif Eriksson