Leif Eriksson

Leif Eriksson

Leif Eriksson är mäklare på Mäklarhuset Enköping

Leif Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 1997-07. Leif Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.9. Leif Eriksson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Leif Eriksson

Sedan starten hos Reco 2020
Christian L
Skrev om Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping

Professionell mäklare. Trevligt bemötande och affären genomfördes smidigt och effektivt. Rekommenderas varmt.

Magnus H
Sålde sitt hus med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Fanna

Trevlig, erfaren, uppriktig, kompetent

Anne L
Köpte sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Fjärdhundra

Bra bemötande på visningen. Däremot inte så bra bemötande när vi la första bud som underbud/ startbud. Bra bemötande sedan när allt skulle skrivas o göras klart.

Sören L
Sålde sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Fjärdhundra

Professionell, kunnig och personlig. Lever i verkligheten, lätt att prata med.

Jennie S
Köpte sin bostad med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Enköping

Leif är en väldigt kunnig mäklare! Kan varmt rekommendera, både att köpa och sälja!

Matilda R
Köpte sitt hus med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Gånsta

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Hampus H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Centrum

Köpte en lägenhet. Har blivit väldigt bra bemött och är villig att hjälpa till med alla mina funderingar och önskemål. Rekommenderas av mig

Lars Anders L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Gånsta

Jag har köpt och sålt flera fastigheter genom Leif. Leif har stor integritet och lyckas på ett fantastiskt sätt ta tillvara både säljarens ock köparens intressen.

Tor E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Centrum

köpt och sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande.

Anders Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leif Eriksson en del av Mäklarhuset Enköping
Öster Mälarstrand

Leif har till sålt min lgh i Västerås. Leif bemötande är mycket trevligt och professionellt. Mina förväntningar var bl.a. att lägenhetsförsäljngen skulle ske smidigt med minimal inblandning av mig. Leif uppfyllde alla mina förväntingar med råge, hela försäljningen hanteras på ett professionellt sätt från början till slut. Leif är en mäklare som jag varmt kan rekommendera.