Mäklarhuset Enköping

Mäklarhuset Enköping

En del av Mäklarhuset www.maklarhuset.se
  • BadgeFourYears
Ring 0171-243 00 Dela

Letar du bostad i Enköping, Bålsta, Sneby, Grillby, Kroby, Laxå eller Upplands-Bro med omnejd. Tveka inte att kontakta oss eller gå in på vår hemsida för att se vilka lediga objekt som finns ute. Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja med cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig en smart,...

192 omdömen om Mäklarhuset Enköping

Sedan starten hos Reco 2014

Malin H
Enköping

Allt har varit toppen bra! Snälla, trevlig och hjälpsam.

Sara K
Enköping

Professionell, tydlig, lyhörd för önskemål och gör ett engagerat jobb genom hela processen.

Anna Karin S
Galgvreten

Vi hade nöjet att arbeta med Helena Wass som vår mäklare, och vi kan med säkerhet säga att hon är helt fenomenal. Inledningsvis tog vi kontakt med Helena för att utvärdera vårt hem på grund av hennes rykte som en topp-mäklare i Enköping. Men efter att ha träffat henne förstod vi verkligen varför hon har fått sådan beröm. Det var hennes varma, vänliga personlighet och hennes uppenbara kärlek till det hon gör som skilde henne åt. Från det ögonblick vi träffade Helena fick hon oss att känna oss som uppskattade kunder. Hon...

John Y
Sankt Ilian

Kunnig, trevligt bemötande, bra återkoppling

Alice G
Sankt Ilian

Helena var väldigt trevlig och vi hade bra kommunikation under hela processen. Kan varmt rekommendera att ta hjälp av henne!

Ulrika P
Centrum

Helena har haft i uppdrag att sälja 2 objekt åt oss. Hon är snabb, tydlig, trevlig och proffsig. Jag kan varmt rekommendera henne

Camilla G
Simtuna

Helena är mycket professionell och har ett fantastiskt bemötande! Hon har mycket erfarenhet och kunde svara på alla våra frågor och komma med bra svar. Gav oss många bra råd att tänka på! Kan med hela mitt hjärta rekommendera henne!!! Tack!

Christian H
Fjärdhundra

Mycket kunnig och tydlig i sin kommunikation.

Carina Madeleine L
Häggeby

Otroligt lyhörd, hjälpsam och proffsig.

Inga R
Österunda

Fantastiskt bemötande. Hon levde upp till förväntningarna med råge. Kändes som att hon alltid hade tid med oss. Otroligt trevlig och tillmötesgående. Vi rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja sina bostäder. Hälsningar Inga och Inge Rydstedt

Jessica P
Enköping

Väldigt noggrann och strukturerad och trevlig 🤗

Magnus T
Enköping

Helena är kunnig, trevlig och erfaren. Hon har väldigt god områdeskännedom vilket är en fördel i ett ganska stort område som Enköping.

Leif W
Enköping

Positiv, kunnig på sitt arbete. Tillmötesgående.

Lilit K
Lillsidan

Inställningen var mycket positiv och bra, och mäklaren är snälla och förstår sin arbete. Vår enda förväntan var att allt skulle göras på ett rättvist sätt, och det var så det blev.

Marie S
Lillsidan

Respektfull, förtroendeingivande och trevlig. Tydlig och håller dig som säljare uppdaterad.

Kelly H
Enköping

Vi har varit mycket nöjda med Helena genom hela köpprocessen av vår gård och även vid tidigare visningar av gårdar. Hon tar sig tid att lyssna och förstå vad köparen söker och all kommunikation sker på ett professionellt sätt.

Madelene J
Enköping

Vi är jätte nöjda med Helena som var väldigt professionell och visste vad hon gjorde . Vi kände oss väldigt trygga i hennes händer och anlitar henne gärna igen

Lars L
Skörby

Vart rekommenderad Helena via bekant och det visade sig vara helt rätt. Mycket bra upplevelse genom hela processen, stöd i processen med råd gällande beslut gällande marknadsläge.

Åsa L
Skörby

Proffsigt bemötande från början till slut. Också värdefull rådgivning i en marknad som har förändrats

Stanislav A
Sålde en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
Trögden

Engagerad och kunnig och mån om både säljare och köpare.

Julie M
Köpte en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
Trögden

Exceptional Service and Dedication from Helena Wass! Review: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ I want to take a moment to express my deepest gratitude and appreciation for Helena Wass, our real estate broker. Despite not purchasing the property we had initially set our sights on, our experience with Helena was nothing short of outstanding. Her professionalism, expertise, and unwavering dedication to helping us find the perfect property were truly remarkable. From the very beginning, Helena exhibited a deep understanding of the local...

Shawn M
Köpte en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
Trögden

Fantastisk upplevelse med Helena. Hon var alltid tillgänglig för frågor och vägledning genom hela processen. Rekommenderar alla att begära henne som mäklare!

Rolf Jonny S
Fanna

En mycket engagerad Mäklare med kunden i fokus. Tillgänglig, lätt att nå. Hon har väglett oss genom hela processen. En mäklare jag gärna rekommendera..

Reine J
Österunda

Snabbt och smidigt!Mycket kunnig och tillmötesgående.

Gisela P
Enköping

Vi blev vänligt bemötta och fick svar på de frågor vi ställde.

Edgaras J
Enköping

Hon är professionell och jag rekommenderar henne till andra.

Sandra L
Enögla

Trevlig och korrekt, gav oss precis lagom mycket utrymme på visningen och hade allt i ordning för kontraktsskrivningen. Minus för lite långsam återkoppling ett flertal gånger.

Pirjo J
Enögla

Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Helena Wass. Hon är trevlig, kunnig och tillmötesgående. Hon kommer med bra tips och råd! Avtalsgenomgången var bra och tydlig.

Bengt A
Enögla

Helena är mycket insatt i olika frågor och ger mycket bra service. Hennes engagemang är stort och detta bidrar till att vi som säljare får bästa möjliga service och en bra försäljning. Vi är mycket nöjda.

Andreas A
Märsön

Helena är driftig och lösningorienterad, och dessutom mycket trevlig att jobba med. Kan varmt rekommenderas.

Marina S
Enköping

Helena gav ett öppet och ärligt intryck. Vi ville sälja snabbt och Helena var snabb och effektiv i arbetet med försäljningen.

Jan Jonas S
Enköping

Kunnig, seriös och trovärdig. Ledde oss igenom köpprocessen på ett mycket bra sätt.

Tove S
Enköping

Helena ger alltid ett lungt och kunnigt intryck och ett väldigt trevligt bemötande.

Lars-Erik S
Sålde sin bostad med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
Enköping

Mycket bra bemötande. Överträffade förväntningarna, bra kännedom om marknaden och kan rekommenderas.

Andreas M
Enköping

Ordnad och professionell men med värme. Hon löste uppkomna problem genom anpassningsförmåga och ett gott kontaktnät.

Robert T
Fålhagen

Väldigt duktig mäklare som vi är mkt nöjda med!

Maud N
Enköping

En mycket trevlig mäklare. Vi blev bemötta på bästa sätt. Allt gick väldigt smidigt och fort med försäljningen av vårt hus. Helena fanns alltid tillhands när vi hade frågor och hon höll oss uppdaterade om vad som hände under försäljningen. Vi är jättenöjda.

Prakong Å
Enköping

Helena har skött försäljningen på ett trevligt och profesionellt sätt även den här gången. Både säljare och köpare nöjda, mer kan man inte begära. Tack Helena. Prakong Åberg genom Klas Andersson

Helena T
Enköping

Bra Allt gick så snabbt och smidigt. Trevlig tjej. Vi är nöjda.

Erica S
Håbo

Bra och proffsig på alla sätt. Sålde vårt hus i tuffa marknadstider.

Per Håkan A
Enköping

Vi fick en bra kontakt med Helena redan när vi köpte en fastighet för ett halvår sedan. Förväntningarna var naturligtvis att få vårt hus sålt och det till ett pris som vi kunde acceptera. Även om det tog tid så gick det i lås. Helena hade trots utvecklingen av fastighetsmarknaden alltid en positiv inställning som påverkade oss till att inte ge upp hoppet. Till slut lyckades det.

Johan F
Enköping

Proffsig, seriös och mycket kunnig. Känner ett stort förtroende för Helena. Jag rekommendera mäklaren!

Jan S
Sålde sin bostad med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
Enköping

Vi blev rekommenderade att anlita Helena och det är vi mycket glada och nöjda med. Helenas bemötande har varit mycket proffesionellt och ändå personligt och vi har känt oss trygga, väl informerade och hon har tåligt och med ett mycket trevligt sätt svarat på våra frågor. Med andra ord helt underbar! Vi kommer naturligtvis att rekommendera Helena som säljare när tillfälle ges.

Johan L
Enköping

Då jag känner mig vilsen och osäker på fastighetsmarknaden skulle se ut i år så jag är enormt tacksam att Helena wass hjälpt mig genom denna beslutsprocess. Jag känner mig trygg med mitt köp och skulle absolut anlita Helena vid en försäljning.

Anne G
Enköping

Trevlig, kunde svara på våra frågor . Hon är tydlig och bra på att förklara. Snabb och tät komnunikation. Vi är mycket nöjda med allt.

Malin H
Enköping

Helena har med sin kunskap, sitt enorma driv och sin fina förmåga att se människor varit en dröm att ha som mäklare både när vi köpte vårt nya hus och nu när vi sålt vårt gamla. Hon har särskilt varit rent oumbärlig för oss i vår försäljningsprocess, varje detalj har det funnits en tanke med och hon har inte lämnat något åt slumpen. Finns inte en enda fråga hon inte kunnat svara på och förklara för oss! Finns absolut ingenting vi önskar skulle gjorts på ett annat sätt, vi ger utan tvekan våra varmaste rekommendationer!

Jeanette P
Enköping

Ärlig och rak. Värderade rätt prislapp. Återkopplar bra och är hjälpsam. Kunnig och känner av köpare på ett bra sätt

Lars-Peter S
Enköping

Proffsig. Bra bemötande och stöd i säljprocessen.

Per K
Enköping

Hittills har Helena varit en trevlig och pålitlig person. Vi har inte ännu flyttat, men fått löfte om superb hjälp även med denna för oss jobbiga process. Totalomdöme super.

Caroline S
Enköping

Toppen! Supersnabb återkoppling och hjälpsam!