Erik Åkerberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Tack för att du är här – det är av en god anledning.

Efter att ha läst vad andra säger om mig tror jag att ditt val av mäklare blir enkelt. Ring eller sms:a mig på M0709659010 – det kan vara ditt bästa val inför bostadsaffären.

Besök även:

www.erikakerberg.com
Instagram @topofyourmind
www.hittamaklare.se/erik.akerberg

Rekommendera mig gärna till grannen, kollegan eller den som vill sälja sin bostad med en riktigt engagerad
mäklare – rekommendera dem Erik Åkerberg. Kanske vidarebefordra denna reco-sida.
Uppskattar verkligen ditt engagemang – stort tack! Läs mer

Läs vad 77 kunder tycker om Erik Åkerberg

• Nora L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag träffade några olika mäklare och har inte ångrat mitt val en sekund! Erik har genom hela processen varit tydlig, trevlig och hjälpsam. Som förstagångssäljare har jag haft ett enormt förtroende för Eriks skicklighet i sitt yrkesutövande, skulle absolut rekommendera. Läs mer
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Proffsig, inlyssnande och trevlig. Vi är helnöjda och kommer definitivt att kontakta Erik vid nästa bostadsaffär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Helena O skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik har verkligen varit en fantastisk mäklare. Oerhört servicebenägen och kunnig i sitt arbete. Allt har gått väldigt smidigt, hela processen igenom, och jag har verkligen kunnat känna mig trygg i mitt första lägenhetsköp. Jag rekommenderar varmt Erik som mäklare till alla framtida hus- och lägenhetsspekulanter! Läs mer
  • Janet Z skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är verkligen en fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och rolig! Allt fungerade till hundra procent från första mötet och fram till att affärerna var avslutade. Jag både köpte och sålde genom Erik och skulle göra det igen. Mina allra bästa rekommendationer!!
    Janet Zander Läs mer
  • Viktor L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik var mycket engagerad från början till slut, och kändes alltid rak och ärlig. Jag fick som förstagångs-säljare mycket stöd och hela processen kändes plötsligt ganska enkel. Jag fick snabbt stort förtroende för Erik, och skulle inte tveka att anlita honom igen! Läs mer
  • Eva W skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Första kontakten var genom rekommendationer från en bekant till mig.
    Jag fick förtroende för Erik från första stund. Han lyssnade vilka behov och önskningar jag hade och sen berättade Erik ingående om vad han kunde erbjuda mig som kund.
    Vi hade från början en fantastisk kommunikation och det var lätt att kontakta Erik under hela tiden fram till försäljningen och även efteråt när jag hade frågor.
    Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare. Läs mer
  • Agnetha A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en mycket inlyssnande och trevlig mäklare med skön humor. Professionell mäklare som inger ett seriöst och tryggt förhållningssätt. Bästa betyg, hälsningar Agnetha Läs mer
  • Lars S skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin haft. Trevlig, kunnig, rolig och väldigt hjälpsam.
    Kommer alltid att återanställa honom och rekommendera honom vidare till mina vänner och bekanta.
    /Lars Sundberg Läs mer
  • Tania I skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik - en förtroendegivande mäklare med positiv anda. Mitt första möte med honom gav mig inspiration och glädje. En av hans styrkor är att han älskar att samtala, vilket skapar en känsla av trygghet. Han ser endast ljuset i tunneln och kommer dit hur mörkt det än är. Det jag vill säga är att allt är möjligt för Erik och anlitar du honom för att sälja ditt objekt kommer du både att ha en bra försäljning och oförglömliga samtal (ifall det i början inte går som du hade tänkt). Jag rekommenderar Erik som mäklare alla gånger! Läs mer
  • Johanna F skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Trevligt bemötande både vid visning och kontraktsskrivandet. Även väldigt uppskattat att vi blev kontaktade flera gånger efter kontraktskrivandet. Ingav förtroende redan vid första mötet och vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enskede

Erik Åkerberg