en del av Mäklarhuset Enskede

Handelsvägen 186, 122 38 Enskede — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 51 rekommendationer
Tack för att du är här – det är av en god anledning.

Efter att ha läst vad andra säger om mig tror jag att ditt val av mäklare blir enkelt. Låt mig hjälpa dig i den här stora händelsen =)

Titta också på www.erikakerberg.com för att få ytterligare en dimension av personen Erik.

Rekommendera mig gärna till grannen, kollegan eller den som vill sälja sin bostad med en riktigt engagerad
mäklare – rekommendera dem Erik Åkerberg. Kanske vidarebefordra denna reco-sida.
Uppskattar verkligen ditt engagemang – stort tack!

Läs vad 51 användare tycker om Erik Åkerberg

• Gabriela H
    Gabriela H skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik klev in genom dörren för att göra en värdering med en sådan energi och entusiasm att det inte gick att värja sig. Från första mötet har det varit en rak kommunikation, ett proffesionellt bemötande och mycket glädje! Kan varmt rekommendera Erik som mäklare både för säljare och köpare. Han är helt enkelt grymt duktig på sitt jobb!
    2016-12-09 Erik Å svarar Gabriela H
    Tack Gabriela!

Så värdefullt att få läsa dina ord. Uppskattar det :)
    16 år till ända på det bästa sätten. Nytt kapitel i samma område på ingång, 2017 blir mycket spännande. Hälsa familjen :)
  • Loredana D
    Loredana D skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    I onsdag var en fantastisk dag för mig! Jag har köpt en lägenhet och hade äran att träffa Erik Åkerberg.
    Mäklare Erik, är en ärlig o professionell person, effektiv, snabb, empatisk och sympatisk, betong, artig.....Jag insåg snabbt att jag var i goda händerna och att jag kunde lita på honom, och för mig är detta viktigt! Bara några månader sen, sålde jag min lägenhet i Rom o det var det inte lätt att hitta mäklaren att lita på!
    Så, jag rekommenderar mäklare Erik Åkerberg, till alla mina kompisar, till alla som vill köpa, sälja eller hyra en lägenhet.
    Han verkligen hjälpa dig att förverkliga dina drömmar.
    Han är, helt enkelt, den bästa!
    Loredana D'amato
    2016-12-09 Erik Å svarar Loredana D
    Tack Loredana! Vilken händelserik onsdag vi hade :)
    Två visningar ett kontrakt och köpare till er bägges förstahandsval. Grattis! Ni kommer trivas.
    Jag finns här för dig Lori så hör av dig när helst du har frågor.

Ciao :)
  • Hasse S
    Hasse S skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är en mycket trevlig man med mycket kunskap och med båda fötterna på jorden (ibland lite disträ men inget som stör). Skulle gärna anlita honom igen och kommer att rekommendera honom till andra. En av de bästa jag har träffat.
    2016-12-09 Erik Å svarar Hasse S
    Tack Hasse!

Det var en händelserik affär med vind i seglet hela vägen, jag är så glad för er skull.
    Ni hamnar ju nära så vi kommer att ses med jämna mellanrum. Dörren är alltid öppen här :)
    Hälsningar till er bägge :)
  • Anja L
    Anja L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik verkar verkligen gilla sitt jobb! Han upplevdes som engagerad och professionell och dessutom med ett trevligt bemötande. Fick jättebra tips om styling av lägenheten. Affären gick väldigt snabbt och smidigt och med ett mycket bättre resultat än vad jag hade vågat hoppas på. Det här var den bästa mäklaren jag kunde få tror jag.
    2016-11-22 Erik Å svarar Anja L
    Tack för värmande och genuina ord Anja :)

Det är så glädjande att ni efter köpet för några år sedan kommer tillbaka till mig. Stort tack för förtroendet och lyhördheten inför förberedelserna. Resultatet blev sannerligen förträffligt och det är så glädjande att du värdesätter det.

Den bästa mäklaren finns här för dig och teamet nästa försäljning eller den dag en fråga behöver svar.

Ha en glimmrande dag :)

E
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Min kontakt med Erik Åkerberg överträffade mina förväntningar.

Jag upplevde att Erik var informativ, humoristisk och rättfram. Erik har förmåga att fånga intresset hos andra och att hålla kvar det under lång tid. Han var påläst, hade kommunikation med närvarande personer men höll tråden trots många avbrott för frågor. Jag anser att Erik har "talang" för kommunikation med andra människor.
    2016-11-22 Erik Å svarar Marianne S
    Så härligt att läsa dina ord Marianne! Tack :D

Sannerligen utmanande och stimulerande att ha er som lyssnare och tack för ditt engagemang.
    Jag kommer gärna till er igen och berättar om del 2 :)

/ Erik
  • Erica E
    Erica E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag köpte nyligen lägenhet via mäklaren Erik Åkerberg. Jag har haft kontakt med många mäklare tidigare och Erik är den som ingett allra mest förtroende och trygghet. Han var fullkomligt närvarande och intresserad i varje möte och kontakt. Jag kände mig mycket vänligt och professionellt bemött från början till slut.
    2016-11-22 Erik Å svarar Erica E
    Tack Erica!

Så härligt att läsa att din upplevelse i bostadsköpet har varit tryggt och säkert :)

Det fortsätter efter tillträdet. När helst du behöver rådgivning och svar på funderingar finns jag här för dig.

Njut din fina bostad.

/E
  • Birtt-Marie A
    Birtt-Marie A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Då jag skulle sälja min mors lägenhet föll valet av mäklare på Erik. Det är ett val jag är mycket glad över för Erik har visar sig vara en genuint skicklig mäklare. Vare sig det hat gällt styling, bemötande eller professionalism har Erik infriat alla tänkbara förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Erik.
    2016-11-22 Erik Å svarar Birtt-Marie A
    Stort tack Britt-Marie!

Så härligt att läsa dina varma ord - det värmer verkligen. En viktig del i livet när det kommer till att ta ens kära mors intressen till vara. Tack för att jag fick vara en del av den händelsen :)

/ Erik
  • Sten A
    Sten A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är väldigt glad att vi valde Erik för att sälja min mors lägenhet. Erik är professionell, kunnig, engagerad, förtroendefull och inte minst viktigt väldig trevlig. Vi fick en introduktion i säljprocessen som Erik sedan följde på ett mycket övertygande sätt från det första mötet, fotografering, visning och kontraktskrivning. Med mina erfarenheter från Erik som mäklare vill jag med det varmaste rekommendera hans tjänster.
    2016-11-22 Erik Å svarar Sten A
    Tack Sten!

Ett förtroendeuppdrag av dignitet när det handlar om ens mors bostad. Stort tack för förtroendet att hjälpa dig och hela familjens angelägenheter :)

Tack för din rekommendation - sätter oerhört stort värde i det.

// Erik
  • Anders W
    Anders W skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag följde min magkänsla och den visade sig vara helt rätt. När bläcket hade torkat på kontraktet så hade jag gjort min livs bästa bostadsaffär - det har jag Erik att tacka för. Man kan skriva långa & många meningar om Eriks kompetens och engagemang. Eller så kan man bara skriva att han är bäst. För det är precis det han är.
    2016-09-20 Erik Å svarar Anders W
    "Gambler by hart" sade du under arbetet och du har sannerligen känsla för vad du har på din hand :)
    Utmärkt förarbete, teamwork och vad roligt vi har haft under arbetet.
    Ny giv, snart ny bostad...gissar att du går all in på nästa bostad :)
  • Peter E
    Peter E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en oerhört trevlig och lyhörd mäklare. Han har koll på de små detaljerna och visade stor förståelse för mig som säljare under hela sitt uppdrag. Tack för ett bra jobb!
    2016-09-20 Erik Å svarar Peter E
    Tack Peter!

Vilken fantastisk start på dagen att läsa dina ord. Tack!

Det var så glädjande att få höra att flera spekulanter hade din bostad som förebild när jag senare träffade dem i andra bostäder i närheten. Snacka om fin touch för att skapa ett vackert hem. Förstår att ni har trivts. Dags för nästa kapitel :D

Ha den bästa dagen och jag finns här när ni vill ha ett bollplank!
  • Ammanuel M
    Ammanuel M skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    När vi planerade att sälja vår lägenhet fick vi en rekommendation om Erik Åkerberg att han är en bra mäklare.
    Det var ju sant men Verkligheten var mer än vi har hört. Erik är en veldigt trevligt, social, omtyckt, altid glad och positiv människa. Vi var jätte glada att vi har träffats Erik som människa och som vår mäklare.
    Mvh. Ammanuel Mekonnen
    2016-09-15 Erik Å svarar Ammanuel M
    Tack Ammanuel!

Det är så värdefullt att läsa dina varma ord. Det har varit ett långt samarbete, nästan två år, ochvilken framgång det blev :D
    Njut nya bostaden och när ni vill ha min hjälp vid nästa bostadsförsäljning så hjälper jag er mer än gärna :)

Återigen tack!

Hälsa familjen
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi blev rekommenderade av en vän att anlita Erik Åkerberg när vi skulle sälja vår lägenhet. "Han e grym"! sa hon och vi håller med! Som vår fastighetsmäklare har han gjort en fantastisk, engagerad och snabb försäljning på vår lägenhet, enligt våra önskemål. Erik har ett mycket trevligt bemötande och arbetar mycket effektivt med det han brinner för. Vi är så tacksamma för att vi fick träffa honom. Tack!! Vi kommer naturligtvis att rekommendera honom vidare.
    / Ewa o Kjelle
    2016-09-15 Erik Å svarar Eva Å
    Tack Ewa o Kjelle!

Jag är så tacksam över att vi har arbetat tillsammans och dessutom med riktigt framgångsrikt resultat. En bra avrundning på Stockholm som med en god portion positiv energi kommer göra gott på det nya äventyret. När ni minst anar det kommer jag med familjen ner för att checka in hos er :D :D :D

Sköt om!

E
  • Ziggy C
    Ziggy C skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är omtänksam, hjälpsam och tillgängligt när man behöver honom.
    Erik är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Hans trevliga sätt och uppriktiga intresse för sitt jobb gjorde att jag har känt mig trygg genom hela försäljningen.

Toppen kille! Tack Erik
    2016-09-15 Erik Å svarar Ziggy C
    You made my day! - Tack Ziggy!

Så härligt att se att sommaren är en fantastisk tidpunkt att sälja på! Du har mitt direktnummer och känn att du alltid kan ringa till mig :)

Njut nya bostaden :)
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag har blivit mkt bra bemött och har upplevt min mäklare som seriös och kunnig.
    Informationen från mäklaren har varit tydlig och enkel.
    Jag rekommenderar varmt Mäklarhuset i Enskede/ mäklare Erik Åkerberg om du ska sälja din bostad!
    2016-09-15 Erik Å svarar Gudrun B
    Tack Gudrun!

Så härligt att läsa dina ord. Det värmer och jag kommer fortsätta att arbeta med en seriös framtoning i det här hantverket. När du behöver mina tjänster eller vill fråga något. Då finns jag här för dig :)

Njut er nya borg :D
  • Eja B
    Eja B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag valde Erik Åkerberg som mäklare,när vi skulle sälja vårt föräldrahem.Från mitt första möte med Erik kände jag stort förtroende för honom,vilket visade sig vara helt rätt.Erik har varit mycket tillmötesgående tillgänglig o proffsig under hela processen.Slutpriset blev klart över förväntan.Erik är trevlig medmänsklig o omtänksam.Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare,tack för allt.
    Eja säljare
    2016-09-15 Erik Å svarar Eja B
    Tack Eja!

Så glad att jag har fått vara en stabil hjälp i den här viktiga och emotionella händelsen och det är så härligt att läsa hur du har upplevt det. Känn att du alltid är välkommen att komma till mig när du har frågor och funderingar du vill ta upp. Sköt om dig till vi ses igen :)

// Erik
  • Steven N
    Steven N skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är den bäste mäklaren jag har haft samarbete med. Alltid tillgänglig, håller sitt ord, ger det lilla extra servisen som ofta ger bäde kundnöjdhet och även återkommande kunder. Jag starkt rekommenderar Erik!!
    2016-06-23 Erik Å svarar Steven N
    Tack Steven! Låt oss fortsätta det här strålande samarbetet och lika väl levla upp från nu ;)
  • Olof  L
    Olof L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är en riktigt vass mäklare! Allt sköttes med en extrem smidighet och precision, alla frågor var besvarade innan de va ställda. Det var enkelt att hänga med i processen.

Förutom att Erik är extremt proffesionell så är han även service minded!
    2016-06-23 Erik Å svarar Olof L
    Stooort tack Olof. Det betyder mycket att läsa dina ord, värdesätter det! Jag finns alltid här när du har frågor. Hörs framgent :)
  • Alex G
    Alex G skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Från mitt första möte med Erik på en visning i Johanneshov, visste jag att han skulle sälja min lägenhet när det väl var dags. Lyhörd, ödmjuk och superengagerad! Han älskar verkligen det han gör... Och när det väl var dags (över 1 år senare) visade han än fler sidor och fortsatte överraska på ett positivt plan. Han har ett öga för detaljer och en tanke bakom varje aktion. Det var ett sant nöje från första mötet till tillträdet och även efter, då Erik är närvarande, tillgänglig och återkopplande under hela processens gång. Även om det vart många objekt i omlopp under samma veckor som försäljningen ägde rum kände man sig aldrig mindre viktig än någon annan kund. Vi tog fantastiska bilder där jag stylade och Erik fick utlopp för det lilla extra med sin touch och sina moves i samarbete med en grym fotograf. Detta toppade han i sin tur med en genial objektbeskrivning som sammanfattade essensen av min pärla =) Jag rekommenderar Erik helhjärtat och hoppas att jag i framtiden kommer behöva honom igen... Kommer sakna att sälja lägenhet med Mäklarhuset och deras Rockstjärna!
    2016-06-23 Erik Å svarar Alex G
    You are the one Alex! Taaaack som bara den! Jag läser och älskar det du skrivet. Jag kan vänja mig vid att vara rockstjärnan här :D :D :D
    När det i dags igen i Stockholm så kommer jag gladerligen vara din rockstjärna eller en annan del av världen ;)
    Vi ses när du är på plats igen
  • Adrian T
    Adrian T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag och Erik Åkerberg har haft lite sammarbete genom våra jobb. De kunder jag har slussat till Erik har blivit väldigt väl omhändertagna tack vare att han har ett bemötande i världsklass. Jag känner mig otroligt trygg med att rekommendera Erik som mäklare. Han har de egenskaperna jag själv skulle efterfråga den dagen jag behöver en mäklare.
    2016-06-23 Erik Å svarar Adrian T
    Tack som 17 Adrian! Uppskattar att du tog dig tid och fick ner så värdefulla ord. Den dagen du ska sälja så kör vi :D :D :D
  • Karin Helena G
    Karin Helena G skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Charmig och kunnig mäklare med lång erfarenhet som sätter kunderna i fokus och skapar stor kundnöjdhet. Jag känner mig trygg med att rekommendera Erik till mina kunder och bekanta.
    2016-06-15 Erik Å svarar Karin Helena G
    Stort tack Karin för att du tagit dig tid! Så roligt att du sätter ord på min filosofi. Du är alltid välkommen att rekommendera mig. Du och din insats betyder oerhört mycket för mig.
  • Adrian T
    Adrian T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    När jag kom i kontakt med Erik såg jag en professionell mäklare som är lätt att prata med och kan sättas sig i kundens situation. Erik är lätt tillgänglig och hör alltid av sig när jag behövde hjälp. Jag upplever att Erik har lyckats att uppnå alla mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt och ser fram emot att kontakta honom nästa gång jag behöver komma i kontakt med någon mäklare.
    2016-06-15 Erik Å svarar Adrian T
    Alltid redo Adrian! Tack för feedback. Det gläder mig att jag har lagt ribban. Här ifrån eller ännu bättre nästa gång :)
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag har under flertalet år haft kontakt med Erik och även rekommenderat honom till vänner och klienter. Har faktiskt ingen som har uttryckt missnöje på något sätt. Professionellt bemötande, vänligt och på ett personligt plan vilket gör att man lätt för ett förtroende för Erik som han sedan förvaltar på ett förträffligt sätt.
    2016-06-15 Erik Å svarar Fredrik M
    Tack Fredrik! Det känns jätteroligt att läsa dina rader och du kan alltid känna dig trygg i att jag ger allt för att uppnå förträfflighet även i fortsättningen :)
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg levererade lång över förväntan, mycket bra kundservice.
    Ska jag sälja igen kommer Erik vara mitt första val.
    2016-06-15 Erik Å svarar Staffan A
    Förstavalet står redo! När det är dags är det ett serveess vi lägger upp för :)
  • Annika B
    Annika B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg är en riktig Mirakel Mäklare.
    Erik har ett proffsigt sätt att arbeta från första kontakten genom hela processen fram till avtalsskrivning. Skulle jag i framtiden köpa eller sälja så är det självklart Erik som kommer att få det uppdraget.
    2016-06-15 Erik Å svarar Annika B
    Mirakel Mäklare eller MM som vi säger är jag riktigt stolt över att du ser mig som! Tack för förtroendet att sälja ert hus och att jag faktiskt får vara med i uppfyllelse av era målsättningar :)

Hälsa teamet!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Hans trevliga sätt och uppriktiga intresse för sitt jobb gjorde att jag har känt mig trygg genom hela försäljningen, från första mötet, visningar, till överlåtelsen av lägenheten till nya ägaren. Erik kan marknaden, är professionell och vet vad han gör och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2016-06-15 Erik Å svarar Jenny L
    Tack Jenny! Det värmer att läsa dina ord. Tack för superb styling! Flera kommande försäljningar behöver stylas ;)

Hälsa teamet :D
  • Patricia  H
    Patricia H skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Intresserad från första stund, väldigt hjälpsam under hela processen och enormt kunnig. Kändes väldigt tryggt hela vägen.
    2016-05-31 Erik Å svarar Patricia H
    Tack för feedback Patricia! Uppskattar dina kärnfulla ord.

Stort tack för lyhördheten inför förberedelserna och jag vet hur den där möbeln skapade lite extraarbete ;D Låt oss fokusera på slutresultatet dock, som blev långt över förväntan. Snyggt jobbat!

Njut nya...länge! Sen när det är dags att sälja igen - då finns jag här för er :)
  • Kristoffer  T
    Kristoffer T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik Åkerberg utförde sitt uppdrag väldigt ödmjukt och proffsigt. Fick rådgivning och hjälp i både lägenhetsköp och mäklarfrågor.

Hans kunskap och erfarenhet gjorde att försäljningen av min bostad både gick snabbt och enkelt.

Kommer varmt rekommendera vidare honom till vänner och bekanta

#TheStoppingPower
    2016-05-04 Erik Å svarar Kristoffer T
    Tack Kristoffer!

Pricken över i:et blev hatten! Snacka om att förstabilden fick #TheStoppingPower :D :D :D

Lycka till nu med ny bostad och musik!

Hörs snart!

The E
  • Carolin B
    Carolin B skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag köpte via Erik och jag uppfattade honom som väldigt proffsig och kompentent. Han brinner verkligen för sitt arbete, så rätt man på rätt plats beskriver verkligen Erik som mäklare tycker jag. Jag kan rekommendera Erik och jag kan verkligen tänka mig att anlita Erik om/när det blir aktuellt för mig att sälja i framtiden.
    2016-05-03 Erik Å svarar Carolin B
    Hej Carolin,
    Tack för att du har tagit dig tid. Vet att det har varit mycket i och med flytten :)
    Jag vet att du kommer trivas och om och när du förändrar planlösningen som vi har talat så kommer ni alla njuta :)
    Finns alltid här när du har frågor och funderingar eller när du är på BEA så kom in på en java vettja.
    Sköt om er :)
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Jag är otroligt glad över att vi valde Erik när vi skulle sälja vår lägenhet. Professionell, kunnig, driven och dessutom otroligt trevlig. Det var en tuff situation rent privat som föranledde försäljningen, och det sista som skulle ha behövts då var en jobbig säljprocess. Det sätt som Erik utförde sitt uppdrag på underlättade enormt på alla sätt, tack!
    2016-03-07 Erik Å svarar Oskar J
    Tack å det varmaste Oskar! Betyder oerhört mycket att läsa dina uppriktiga ord :)

Sköt om dig tills vi ses igen!
  • Ellekari S
    Ellekari S skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Att sälja vår lägenhet var en stor och nervös affär.
    Vi träffade många mäklare innan vi bestämde oss. Erik hade i vårt tycke dom absolut bästa bilderna och objektsbeskrivningingarna, och gav ett kunnigt, nyfiket, positivt och mycket tillmötesgående intryck. Seriös med humor! Han verkade väl insatt i området, och vilka andra likvärdiga lägenheter som låg ute och hade sålts, även i jämförelse med dom lokala mäklarna.
    Vi höll själva inte riktigt tidsramarna som vi satte upp, men när vi väl var klara för fotografering så var Erik flexibel och gjorde en ny bästa möjliga tidsplan utifrån våra nya förutsättningar.
    Jag är lite ängslig och kontrollfreak, men litade på Erik hela vägen. Vi fiket ett superbra pris, som vi knappt vågat drömma om till slut. Råden vi fick längs vägen var toppen.
    Jag är helt enkelt mycket glad att vi valde Erik att sälja vår lägenhet. Vi kunde inte haft en bättre mäklare.
    2016-03-07 Erik Å svarar Ellekari S
    Hej Ellekari!

Tack för de värmande orden! Det är med ett leende på läpparna jag läser dina och teamets upplevelser och beskrivande ord.
    Ni tog verkligen mina tips och råd på största allvar och resultatet blev ju enastående. Väl förberedd så blir resultatet just enastående :D

När mäklare kommer upp i samtalsämnet så får ni gärna berätta om er erfarenhet av mig :D

Sköt om dig och hälsa hela teamet!
  • Oscar R
    Oscar R skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är ett riktigt fullblodsproffs genom hela lägenhetsaffären. Han har ett riktigt bra sinne för detaljer och fotografering -- vi kände knappt igen lägenheten på bilderna ;)

Mitt intryck av honom som person är att han är målmedveten, försöker se det positiva i varje situation, och inspirerar trygghet.

Kortfattat kan jag säga att Erik är min mäklare, och att jag ringer honom när det är dags för nästa försäljning.
    2016-02-23 Erik Å svarar Oscar R
    Tack Oscar för de värmande orden!

Tack för att ni var så lyhörda inför att styla bostaden :)

Jag är din o teamets mäklare så nästa gång står jag till förfogande!

Hälsa hela teamet :D
  • Sara  J
    Sara J skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Som köpare upplevde jag Erik som varm, positiv och skicklig på det han gör. Vid en eventuell framtida försäljning skulle jag alla dagar i veckan välja att anlita Erik!
    Sara
    2016-02-15 Erik Å svarar Sara J
    Hej Sara!

Tack för värmande ord! Ni kommer stortrivas i er nya bostad och vad roligt att flyttsläpet hjälpte er. Sköt om er och återkoppla när ni har funderingar :)
  • Mariana v
    Mariana v skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Proffsig, duktig och engagerad. Erik har även ett stort öga för detaljer vilket uppskattas!
    2016-02-15 Erik Å svarar Mariana v
    Tack Mariana!

Boxningshandskarna var en riktigt skön detalj :D
    Sköt om er!
  • Fabien C
    Fabien C skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik was professional and very helpful , but also friendly and kind. He took the time to translate the contracts in English with us, and explain the particularities of the Swedish house market. It was really nice buying an apartment through him.
  • Rachel A
    Rachel A skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    It was the first time we bought a flat with my husband, as a young couple it can be really scary at first.
    But hopefuly we met our broker Erik Åkerberg who he has been really welcoming and professional since the beginning. It was comforting to have Erik with us in the process, he has been really thoughtful and helpful until we get the key.
    So if you want to sell your flat or buy one, we warmly recommend Erik, he is a really good broker.
  • Anwar K
    Anwar K skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik som mäklare är otroligt duktigt. Han är lyhörd, kreativ och hjälpsam.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik rekommenderas av min bankman. Han har varit mäklare vid försäljningen av mitt hus.Han kom hem och vi diskuterade mäklaruppdraget. Från början verkade han seriös, en utmärkt lyssnare, men också men en trevlig humor. Han gav sig verkligen tid. Tidigt under samtalet fick jag en mycket stark känsla av förtroende. Sen blev det bara bättre. Tydlig, rak, engagerad, gav sig tid. Så här i efterhand var det med saknad som uppdraget faktiskt slutfördes. Jag har bara goda saker att säga, jag hade gärna givit honom betyget 11 på en tiogradig skala! Kan inte nog rekommendera honom!
  • Per T
    Per T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är två familjer som gjort en bra bostadsaffär. Vi har sålt och en ny familj har blivit ägare till en fin bostadsrätt i Enskededalen. Erik har fullföljt sitt uppdrag och ansvar perfekt.

Erik skapar förtroende och är helt öppen i sina råd och omdömen. Om ni ska sälja er bostad försök att få honom som mäklare.
  • David L
    David L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Ett trevligt och bra bemötande, redan från första mötet. Vi är mycket nöjda med försäljningen!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    100% nöjd med Erik som mäklare. Professionellt bemötande, väldigt trevlig som person och ett slutpris över förväntan - finns absolut ingenting att klaga på.
  • Karin E
    Karin E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Mäklarhuset i Enskede genom mäklare Erik Åkerberg försålde vår lägenhet på ett mycket trevligt, engagerat och kunnigt sätt. Kan varmt rekommenderas! Karin Ekholm
  • Alberto R
    Alberto R skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi är sååååå tacksamma för världens bästa mäklare som såg till att vi sålde våran lägenhet till bästa möjliga priset.
    Tack Erik.
  • Anna V
    Anna V skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi fick ett oerhört proffsigt bemötande av Erik när han hjälpte till att sälja vår bostadsrätt. Hans engagemang och driv tillsammans med mycket erfarenhet gjorde att vi fick ett stort förtroende för honom från första stund. Försäljningen överträffade alla våra förväntningar och vi kan verkligen rekommendera Erik. Han är lätt den bästa mäklaren vi har varit i kontakt med!
  • Peter D
    Peter D skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vill varmt rekommendera Erik Åkerberg på mäklarfirman Mäklarhuset. Det var i samband med att jag och min exsambo skulle flytta isär som vi kom i kontakt med Erik Åkerberg. Vi hade haft ett antal mäklare som värderat min lägenhet, men hade inte fastnat för någon. Då jag själv som spekulant på lägenheter haft att göra med bra och mindre bra mäklare, insåg jag och min dåvarande sambo vikten av att anlita en bra mäklare vars bemötande är både personligt och proffsigt. En mäklare som ser till att säljare och köpare känner sig sedda, och som ger det där lilla extra. Erik var under hela processen lätt att få tag på, samt behjälplig med frågor efter försäljningen. Han hjälpte oss med allt pappersarbete, samt ordnade med avsägandet av samboavtalet. Hela tiden mån om att både jag och sambon förstod vad detta innebar, och var överrens. Vi fick även många goda råd och tips om hur vi skulle inreda lägenheten inför fotografering och visning. Vill tacka Erik för att han gjorde en av livets lite svårare tider något mer bekymmersfri genom sitt arbete. Tack!

Peter & Linda
  • Eric M
    Eric M skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Mitt val av mäklare var självklart från början då jag fick ett sånt bra och starkt intryck av dig redan vid köpet för två år sen. Med det menar jag din ödmjukhet, yrkeskunnande och trevliga personlighet! Du gav mig en trygghet genom hela försäljningen.

// Eric, säljare Bjursätragatan
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vi kan verkligen rekommendera Erik! Vi kände oss väldigt trygga med vårt lägenhetsköp. Fick bästa tänkbara service och allt gick så himla smidigt.
    Om vi kommer sälja en vacker dag, då ringer vi Erik!
    /Carlos & Fia
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en trevlig person som är lätt att prata med. Han skötte försäljningen effektivt med bra information om läget hela tiden. Lägenheten var såld inom en månad och till ett bra pris Jag kan verkligen rekomendera honom och kontaktar gärna Erik fler gånger.
  • Biniam T
    Biniam T skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Erik är en fantastisk och öppen att hjälpa med försälningen av vår lägenhet.allting gick som han lovade upp till 100%.
  • Linda O
    Linda O skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Att sälja en lägenhet är en stor affär. Erik gjorde ett strålande jobb och vi kände oss trygga under hela processen. Professionell mäklare som även är omtänksam person!
    Rekommenderar honom så fort någon pratar om att sälja!
  • Carina E
    Carina E skrev om Erik Åkerberg en del av Mäklarhuset Enskede
    Vår familj såg en annons om en bostadsrättslägenhet som vi tyckte var väldigt intressant. Vi hade några frågor om den och kontaktade mäklaren som var Erik Åkerberg. Redan efter första telefonsamtalet med Erik fick vi bra intryck av honom.

Han tog sig tid och var väldigt trevlig.

Samma intryck fick vi efter att ha träffat Erik personligen på lägenhetsvisningen. Det var mycket folk på visningen, men Erik tog sig tid och berättade om lägenheten och bostadsrättsföreningen, samt området runtomkring som t ex kommunikation, utbud av affärer och restauranger.

Vi hade turen att vinna budgivningen och när det var dags att skriva avtal, gick Erik igenom det mycket grundligt och noggrant.

Allt fungerade väldigt bra med både Erik och säljaren, och vi stortrivs med lägenheten.

Skulle vi i framtiden anlita en mäklare så skulle vi utan tvekan vända oss till Erik på Mäklarhuset.
    Vi rekommenderar varmt Erik Åkerberg och hans alltid trevliga bemötande.

Med vänliga hälsningar

Caroline, Madeleine, Carina o Lennart Eriksson