Fredrik Notini

Fredrik Notini

Fredrik Notini är mäklare på Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

Fredrik Notini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Fredrik Notini har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

64 omdömen om Fredrik Notini

Werner H
Skogås

Har inte så mycket erfarenhet av fastighetsmäklare, men jag kan inte tänka mig på vilket sätt jag skulle blivit bättre bemött, Fredrik Notini på Mäklarhuset Enskede rekommenderas starkt.

Bashir H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
Skogås

Jag tycker att han är väldigt bra Mäklare fått massa erfarenheter. Jag är väldigt nöjd med honom😁😃

Sofia E
Högdalen

Kunnig och glad mäklare som ger snabb och relevant feedback i försäljningsprocessen.

Emilia W
Stureby

Fredrik har haft ett otroligt engangemang och kunskap, bättre mäklare kunde jag inte ha önskat mig!

Jenny H
Örby Slott

Fredrik hjälpte oss både med köp och försäljning av hus. Fredrik var väldigt kundfokuserad och vi upplevde honom som lyhörd, väldigt flexibel och snabb att svara och agera.

John M
Gamla Enskede

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Öppen kommunikation och lyssnade på mina önskemål. Fredrik anlitade en väldigt duktig fotograf och ordnade en 5+ annons. Försäljningen gick snabbt och priset blev högre än förväntat, en mycket positiv upplevelse överlag.

Jessica J
Enskede Svedmyra

Super trevlig och hjälpsam! Jag blev jätte nöjd med min försäljning.

Zarmina H
Orminge

Jag väntade att dem sälja högre än jag sålde nu

Svar från Fredrik Notini

Hej Zarmina, tack för ditt fina betyg. Ja, priserna är tyvärr sämre än vi hade räknat med från början, jag förstår din besvikelse. Hoppas beslutet ändå kommer kännas bra när det väl är klart. /Fredrik

Nasrin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
Orminge

Fredrik har varit väldigt professionell och är hela tiden tillänglig för mig. Det känns tryggt att jobba med honom. Vi är inte färdigt med säljprocessen än och jag är köparen men jag är säkert att Fredrik slutför affären på bästa sätt.

Svar från Fredrik Notini

Tack Nasrin! Det var trevliga ord att höra. Självklart ska fortsättningen av processen göra dig lika nöjd. Hoppas du kommer trivas i nya bostaden! /Fredrik

Mikael S
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
Skogås

Lättsam och tillgänglig. gav den information jag behövde för att kunna bestämma mig

Svar från Fredrik Notini

Tack Mikael, ni har köpt en ev områdets trevligaste tomter vid skogen. Hoppas ni kommer trivas och vara nöjda med köpet! Vi hörs i framtiden, eller ring mig om du har några som helst frågor. /Fredrik