Stefan Tapay

Stefan Tapay

Stefan Tapay är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Stefan Tapay har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Stefan Tapay har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.7. Stefan Tapay har haft 20 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att få hjälpa säljare och köpare till en bra affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min förmåga att avsluta försäljningen, trots en tuffare marknad. Dessutom är jag mycket engagerad och fokuserar alltid på att ha ett bra samarbete med säljaren.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att resa, jogga, spela golf, åka långfärdsskridskor och läsa böcker.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har rest jorden runt!

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 80 Läs vad Stefan Tapay

• sålde sitt hus med hjälp av Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Enskede
    • Tallkrogen
    2021-04-23
    Vi har sålt vårt hus i Tallkrogen. Vi upplevde Stefan mycket kunnig, professionell. trevlig och lugn. Vi rekommenderar Stefan gärna till nya säljare.
    Tack för fina ord, det uppskattar jag verkligen. Ni förberedde huset på ett bra sätt inför fotograferingen. Vi hade därefter en bra säljprocess som gav ett högt slutpris. Nu önskar jag er ett stort lycka till och är säker på att ni kommer att trivas i ert nya boende!!! Hälsningar Stefan Stefan Tapay
    • Tallkrogen
    2021-03-24
    Stefan var väldigt trevlig och snabb att svara på mina frågor.
    Du köpte ett hus via mig i söderort. Det blev en snabb affär med visning på söndag och kontrakt redan på tisdag. Jätteroligt att du är nöjd och kul att kunna hjälpa till med tips på duktig besiktningsman för din köparbesiktning. Önskar ett stort lycka till i ditt nya boende! Hälsningar Stefan Stefan Tapay
    • Enskede Gård
    2021-03-04
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vänligt bemött och proffesionellt. Att lägenheten skulle bli såld för den summa som den värderades till av mäklaren. Det blev så. Han levde upp till förväntningen. Lugn, sansad, Realistisk Bra dialog. Tycker Eva och Lars
    Stort tack! Vi tog en bild med drönare och lade ut lägenheten som en "kommande" försäljning. Ett par fick en privat visning och tyckte om lägenheten. Kontrakt skrevs snabbt på ett bra slutpris och vi behövde inte ha några öppna visningar. Härligt att ni blev så nöjda och det var roligt att arbeta tillsammans med er! Hälsningar Stefan Stefan Tapay
    • Långsjö
    2021-02-23
    Vi har köpt villa. Tycker att jag fick driva ganska mycket själv. Lite irriterad över att info om att huset inte var anslutet till fiber inte framgick tydligare utan att vi upptäckte det efter köp.
    Men sammantaget helt OK.
    Hej, tack för er Reco och synpunkten på fiber. Framöver ska jag bli bättre på att även ha med info om det som INTE finns i beskrivningen. Hälsningar Stefan Stefan Tapay
    • Farsta
    2021-02-18
    4:a i Farsta
    Proffsigt och trevlig.
    Nöjd i stort
    Stort tack. Det var snabba ryck då du hade köpt nytt boende. Fixa i ordning lägenheten, fotografering och ta ut lägenheten till försäljning gick snabbt. Trots en lugnare marknad innan Jul såldes lägenheten efter några extra privatvisningar. Lycka till med det nya boendet! Stefan Tapay
    • Bandhagen
    2021-01-06
    Engagerad och jobbade hårt. Bra kommunikation. Flexibel!
    Tack till er båda! Här krävdes det uthållighet och jag tror att vi hade 8 visningar på er fina lägenhet. Nu blev den såld då den låg som en "kommande" så vi behövde inte lägga ut lägenheten på nytt. Stort lycka till med ert nya boende! Hälsningar Stefan Stefan Tapay
    • Herrängen
    2021-01-02
    Otroligt dålig!
    Klumpig, inte lyhörd, fördomar samt ej kontaktbar
    Hej. Ni köpte ett hus jag förmedlade i mars 2020. Er stora besvikelse märktes när ni inte fick igenom ett villkor om att er egen försäljning (av er lägenhet) skulle bli klar innan köpet var formellt klart. Det gick tyvärr inte då hela risken i det fallet skulle ligga på säljarna. Jag försöker vara väldigt tillgänglig under säljprocessen, både mot köpare och säljare. Om det inte var er upplevde är det tråkigt och jag ber om ursäkt för detta. Ni ska ha beröm för att ha köpt under en tid då många på marknaden inte vågade köpa utan avvaktade. Bara ett par månader senare var marknaden en helt annan! Stort lycka till och hoppas att ni trivs i ert fina hus. Hälsningar Stefan Stefan Tapay
    • Svedmyra
    2020-12-17
    Stefan är erfaren och lyhörd, helt enkelt bäst! Han ingav stor trygghet och förtroende. Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Han lyckades med sitt uppdrag på allra bästa sätt!
    Hej Per! Speciellt roligt var att jag levererade resultat när det som bäst behövdes. Först hade du din lägenhet ute med en annan mäklare utan att något hände. Du hade redan köpt nytt och behövde sälja. Vi hade ett bra samarbete och försäljningen blev klar snabbt med ett högt slutpris. Tillträdet (utflytt) skedde efter bara en månad, precis som du ville ha det. Ett stort lycka till med ditt nya boende! Hälsningar Stefan Stefan Tapay
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Enskede
    • Farsta
    2020-12-14
    Köpte en 4rok i Farsta. Inte så engagerad.
    Ni köpte av mig i december 2020. Jag försöker ha ett stort engagemang både mot säljare och mot spekulanter och det var tråkigt att ni inte kände så. Ni fick en privat visning under dagtid och vann till slut budgivningen i konkurrens. Vid kontraktstillfället hade ni praktiska frågor runt inflytt jag inte kunde svara på och bad er skriva ner dom. Ni skickade inga frågor och det var ett misstag av mig att inte skriva ner dom direkt för att ta dom med säljaren (han var ej närvarande). Säljaren var även mycket bestämd på tillträdesdag och vile inte ändra mer än en vecka framåt trots era önskemål. Jag önskar er lycka till med ert boende och är säker på att ni kommer att trivas, speciellt med den fina innergården! Hälsningar Stefan Stefan Tapay
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Tapay en del av Mäklarhuset Enskede
    • Västertorp
    2020-12-03
    Köpt en bostadsrätt. Stefan har rätt igenom varit bra, korrekt och hållit vad han lovat.
    Ni köpte en bostadsrätt av mig i höstas. Det känns jätteroligt att ni är nöjda med hela processen. En budgivning kan vara jobbig och då är det viktigt med återkoppling så att man vet vad som händer. Stort lycka till med ert nya boende! Hälsningar Stefan Stefan Tapay