Tommy Sundvall

Tommy Sundvall

Tommy Sundvall är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Tommy Sundvall har varit registrerad mäklare sedan 1991-02. Tommy Sundvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommy Sundvall har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kombinationen av att jobba med människor och alla beståndsdelar som en bostadsförsäljning består av, som juridik, ekonomi och byggnadsteknik. Man blir aldrig fullärd utan möter alltid nya situationer och utmaningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att de som anlitar mig ska kunna slappna av, och med fullt förtroende känna att jag kan lösa allt som berör bostadsförsäljningen på bästa sätt. Min drivna och målinriktade personlighet ger goda försäljningsresultat.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en musikälskare som gillar resor och konserter.

220 omdömen om Tommy Sundvall

Ingegärd B
Sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
Svedmyra

Lotsade oss på ett utmärkt sätt genom hela försäljningen, från första mötet till kontraktskrivning.

Katarina K
Bandhagen

Vi har anlitat Tommy förut angående vår förra lägenhetsförsäljning och vi är lika nöjda denna gång. Han är skicklig rakt igenom och har stor erfaranhet. Vi har därför känt oss trygga och kunnat förlita oss på hans råd och vägledning. Rekommenderar Tommy varmt!

Lena K
Sålde sitt hus med hjälp av Tommy Sundvall en del av Mäklarhuset Enskede
Stureby

Hade inte klarat försäljningen utan Tommy. Så lugn, trevlig, kunnig och alltid tillgänglig för alla frågor.

Alin S
Svedmyra

Great communication from start to finish: good recommendation for a stylist, excellent photographs, great description. Even in a slower market, he managed to find someone really interested and closed the deal before having a public viewing

Claes I
Stureby

Tommy har lång erfarenhet som mäklare vilket också märks då han är mycket kunnig, lugn, tålmodig och supportande. Jag är mycket nöjd med hur han hjälpte mig med min bostadsaffär.

Agneta Å
Årsta

Har bara träffat honom kort ett par gånger han gav ett professionellt intryck o dessutom väldigt trevlig

Alexander R
Årsta

Bra och smidig hjälp vid försäljningen. Proffsigt.

Anette R
Farsta centrum

Hej! Då jag är bosatt i Australien så har jag bara träffat Tommy i initialskedet när vi skulle välja mäklare. Jag vidarebefordrade hans kontaktuppgifter till min syster som är bosatt i Stockholm, Sverige och det är hon som kan utvärdera hela upplevelsen. Jag kan dock säga att första intrycket och hans kunskap samt att han utstrålade erfarenhet gjorde att jag valde att vi skulle samarbeta med honom. Hoppas detta hjälper. Mvh Anette

Inger E
Farsta centrum

Min första mäklarupplevelse får högsta betyg. Förväntningarna var att känna mig trygg, få tydlighet och kommunikation. Allt det har jag fått. Känts att Tommy haft full koll på processen, engagemang och ansvar och kunnig om vårt område, huset kundkretsen. Att affären sedan gick ursmidigt och snabbt kallar han tur. Må så vara men jag är bara nöjd med Tommys hantering av försäljningen.

Johanna J
Svedmyra

Det var min första lägenhetsförsäljning och Tommy var verkligen en stor trygghet. Det var enkelt att kommunicera med Tommy och han svarade alltid bra, snabbt, öppet och ärligt på mina frågor och funderingar. Han gav bra och rimliga förväntningar och gjorde verkligen sitt yttersta i denna försäljning. Jag är verkligen tacksam för den hjälp jag fick av Tommy!