Jessica Winter
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Målmedveten och genomför varje affär med hög proffessionalitet och omtanke. Har en förmåga att skapa trygghet hos såväl säljare som köpare och vet att ett gediget engagemang resulterar i ett högt slutpris. Läs mer

Läs vad 29 kunder tycker om Jessica Winter

• Carl C skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Engagerad, strukturerad och professionell. Mycket nöjd. Läs mer
    Zolle B gillar detta
  • Marie-Louise A skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica är bra för hon är inte jobbigt "på" som många andra mäklare - lugn och saklig. Läs mer
    Jessica W, Zolle B gillar detta
  • Margareta K skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Proffsig, gjorde väldig positiv intryck på mig. Har mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-04-12 Jessica W svarar Margareta K
    Tack för orden Margareta, vi hörs av igen när det närmar sig tillträde. :)
    Jessica W, Zolle B gillar detta
  • Manar R skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt professionell och ger ett pålitligt och kunnigt intryck. Dessutom väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2017-05-11 Jessica W svarar Manar R
    Tack Manar. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad, den är så fin!
  • Stefannie S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevligt bemötande, professionell, skötte hela försäljningsprocsessen galant! Läs mer
    2017-05-11 Jessica W svarar Stefannie S
    Tack för omdömet Stefannie, ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen! :)
  • Dan E skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica är professionell, rak, seriös, har ett trevligt bemötande, känns trygg och har ett lugn. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan. Ha en riktigt God Jul så hörs vi i början av 2017! :)
  • Anette T skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och professionell.
    Tack! Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Anette T
    Tack Anette, övertygad om att ni kommer trivas.
    Må så gott och ha en riktigt god jul!
  • Kerstin F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    som kund så känner man sig trygg och omhändertagen, inga frågor som man ställer förblir obesvarade Både som säljare och köpare kanske detta är ett tillfälle i livet som man aldrig varit i kontakt med tidigare ,då kommer Jessicas lugn och kunskap väl till pass. Hennes proffsighet och vägledning är ovärderlig och att så småningom komma fram till ett resultat som man känner sig nöjd med är oerhört viktigt . i sin yrkesroll som mäklare får Jessica Winter högsta betyg av mig. Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Kerstin F
    Tack snälla Kerstin för omdömet! Ett sant nöje att hjälpa er att sälja bostaden. Även Stort Grattis till köpet, verkar ha hittat en lägenhet med alla kriterier ni sökt efter. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi av framöver.
  • Bengt F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica hanterade förmedlingen mycket professionellt trots en del strul och förseningar från vår sida. Trevlig atmosfär vid träffen med köparen och undertecknades av kontraktet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Bengt F
    Tack för omdömet Bengt, det gläder mig att ni är nöjda.
    Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!
  • Markus H skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket kunnig och pålitlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Markus H
    Hej Marcus,
    Hoppas verkligen du trivs i din nya bostad.
    Vill även passa på att önska en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt 2017!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng