en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

5.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Mehdi Pirouzfar

• Micaela O
    Micaela O skrev om Mehdi Pirouzfar en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Efter att ha pratat med många mäklare på olika fastighetsbyråer var Mehdi det självklara valet. Otroligt serviceminded, entusiastisk och som klippt och skuren för sin yrkesroll. Under hela processen har Mehdi varit tillmötesgående, flexibel och verkligen levererat det där lilla extra. Jag rekommenderar Mehdi till alla vänner och bekanta. Tack för en toppenaffär.
  • Lars N
    Lars N skrev om Mehdi Pirouzfar en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Från det första mötet till påskrivet kontrakt och handslag med köparen, sköttes allting otroligt professionellt. Vi fick kontinuerlig information genom hela säljprocessen och förlöpande snabbt svar på våra frågor. Exportkompetens inom området vi sålde i, ett öga för detaljer och en vilja att inte lämna någonting till slumpen är två viktiga intryck vi fick av mäklaren.

Mehdi levde med råge upp till våra högt ställda krav och förväntningar och jag kan varmt rekommendera både Mehdi och Mäklarhuset!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Mehdi Pirouzfar en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt nöjd med allt från dag ett. Har varit hjälpsam på alla sätt och vis, mycket mer än vad man normalt kan önska av en mäklare. Toppbetyg!
  • Anna S
    Anna S skrev om Mehdi Pirouzfar en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fantastiskt kunnig person med ett enormt engagemang! Trevlig, snabb, flexibel och lösnings orienterad - mitt självklara val nästa gång jag behöver en mäklare!
    Zolle B gillar detta
Zolle Baleng