en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Primusgatan 73, 112 67 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 5 rekommendationer
Välkommen Stockholm och dess fantastiska innerstad. Med stor kunskap och erfarenhet förmedlar vi Er bostad till högsta möjliga marknadspris inom hela innerstan. Vi söker nya lägenheter att sälja. Liten etta eller stor våning - spelar ingen roll. Alla kommer att få samma bemötande av våra professionella mäklare.

God service, aktiv försäljning och gedigen kunskap är hos oss den självklara grunden i varje fastighetsaffär. Till det lägger vi vårt helhjärtade engagemang och en personlig kontakt. Vi delar gärna med oss av våra erfarenheter och ger tips som underlättar och är lönsamma. Det är så vi inom Mäklarhuset arbetar.

Mäklarhuset, Sveriges största fristående aktör på den privata bomarknaden, står för begrepp som trygghet, kvalitet och service. Inom gruppen finns flera av landets ledande fastighetsmäklare på sina respektive orter. Vår målsättning är att Ni alltid - vid Era kontakter med oss på Mäklarhuset - skall kunna lita på att Ni är i goda händer.

Läs vad 5 användare tycker om Peter Karlsson

• Xian I
    Xian I skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Peter och Jag(Leif) kom väl överens och hade gemensamma värderingar i många frågor. Det enda jag kan tänka på som en förbättring är att Peter som till vardags säljer lägenheter kunde säga till kunden som är sällanköpare, tänk igenom en gång till innan du skriver på, om det är något du vill ha förändrat eller genomgånget. Det är så svårt att tänka på allt som köpare. Lättare för mäklaren som har det som yrke. Annars var allt bra. Bra stöd till oss som köpare
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Supernöjd! Peter skötte om allt på ett väldigt professionellt sätt från början till slut och jag som uppdragsgivare kände mig aldrig orolig. Affären gick otroligt smidigt och jag kan inte annat än att vara jättenöjd med resultatet. Peter får mina absolut bästa rekommendationer! Mvh Mikael
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Peter är trevlig, flexibel och snabbfotad. Att sälja med Peter var ett bra val eftersom han var duktig på att skapa intresse för lägenheten och dessutom mycket flexibel att visa lägenheten för nya intressenter med kort varsel. Han bemötte oss som ganska petiga uppdragsgivare på ett mycket trevligt vis.
  • Brf Körsbärsträdet 30
    Vår bostadsrättsförening har anlitat Peter Karlsson vid flera tillfällen och är mycket nöjda med allt gällande försäljningarna. Utmärkt service, fantastiskt bemötande, snabb genomförande och högsta professionalism. Både säljare och köpare har varit mycket nöjda.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll