Zolle Baleng
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
?
Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad! Läs mer

Läs vad 68 kunder tycker om Zolle Baleng

• Paulina E skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-11-28

Köpte en lägenhet på Evenemangsgatan i Solna. Blev mycket vänligt och proffsigt bemött. Zolle var kunnig och påläst, engagerad och återkom snabbt på mejl eller telefon under processen. Han överträffade mina förväntningar och var mycket bättre än många andra mäklare jag träffat. Läs mer
    2018-11-29 Zolle B svarar Paulina E
    Tack för rekommendationen Paulina, känns fantastiskt bra att du känner så. Du är välkommen att höra av dig om/ när det dyker upp någon fråga kring flyttprocessen. Allt gott så länge!
  • Nils v
    Nils v skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-11-12

Oslagbar mäklare! Trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2018-11-13 Zolle B svarar Nils v
    Tack Nils, uppskattar din feedback. Hoppas allt löser sig smidigt med flytten till er nya bostad. Hörs inför tillträdet. Allt gott så länge. / Zolle
  • Carola H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-11-06

Alltid trevlig och tillgänglig och profsig. Läs mer
  • Hanna G skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-11-02

Sålt bostad i fredhäll. Zolle var tillmötesgående och förtroendeingivande. Ofta snabba svar på mail och kom med rådgivning under processen. Det enda negativa jag kan komma på är att han överlag kändes stressad vid våra samtal och ville snabbt avsluta, och att han kom precis på minuten till vår andra visning.
    Annars tipp topp! Läs mer
    2018-11-06 Zolle B svarar Hanna G
    Tack för feedbacken Hanna. Ska ta till mig det du skriver om att jag kändes stressad i våra samtal, det är givetvis inte alls min avsikt eller i linje med min ambitionsnivå. Vi hörs inför tillträdet, allt gott så länge!
  • Damon R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-10-16

Zolle är en grym mäklare som levererar och håller det han lovar. Skulle absolut rekommendera honom. Tack! Läs mer
  • Dean L
    Dean L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-10-04

Zolle var grym under hela processen och levererade verkligen på det han utlovat.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-04 Zolle B svarar Dean L
    Tack för feedbacken Dean, uppskattar att du tog dig tid. Hörs vidare gällande köpet av ny bostad, jag håller utkik om något intressant dyker upp. Hörs inför tillträdet också. Allt gott så länge!
  • Caroline N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-08-24

Mycket lyhört, tillmötesgående och professionellt bemötande. God förmåga att lyssna och anpassa sin service optimalt. Zolle har en förmåga att skapa lugn, förtroende och tillit. Vi sålde liten tvåa på Stora Essingen mitt i sommar-stiltjen och det gick bra, vi fick det förväntade priset. Andra mäklare tvekade. En enda förveckling i hela processen - vid nyckel överlämnande och fotografering som berodde på ett missförstånd/av oss säljare missad läst email. Skulle anlita Zolle Baleng och Mäklarhuset igen, vid nästa tillfälle! Läs mer
    2018-08-24 Zolle B svarar Caroline N
    Tack för feedbacken Caroline, uppskattar det. Hoppas allt är väl i Spanien. Vi hörs inför tillträdet, hör av dig om du undrar något. Allt gott!
  • Helena W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-03-27

Sålt bostadsrätt med hjälp av Zolle. Professionell och tillmötesgående. Allt mycket bra! Läs mer
  • Katarina J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-03-27

Jag har sålt en bostadsrätt via Zolle och upplever Zolle som mycket proffsig och tillgänglig under hela processen. Jag har fått snabba svar på alla frågor och upplever att han har haft ett högt engagemang och överträffat mina förväntningar! Läs mer
  • Joanna L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-02-21

Kan rekommendera Zolle varmt och skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-02-21 Zolle B svarar Joanna L
    Hej Joanna. Stort tack för din feedback. Känns bra att ni uppskattade min insats och tack för förtroendet än en gång. Hälsa Charlie. Allt gott!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng