Zolle Baleng

Zolle Baleng

Zolle Baleng är mäklare på Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Zolle Baleng har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-09 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.9. Zolle Baleng har haft 13 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad!

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

130 omdömen om Zolle Baleng

Sedan starten hos Reco 2012
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Hammarbyhöjden
    2023-01-13 Verifierad kund
    Är man ute efter en fastighetsmäklare som gör det lilla extra, som är otroligt påläst och som hela tide håller dig informerad så är Zolle den man skall vända sig till.
    Gott Erik, tack för feedbacken! Grattis till huset också. Hörs inför tillträdet. Zolle Baleng
    • Södermalm
    2022-12-27 Verifierad kund
    Zolle är en mycket kompetent mäklare med stor social kompetens. Vi fick stort förtroende av honom från första mötet. Vi hade höga förväntningar på en hyfsad snabb försäljning till ett pris över vårt utgångspris. Men under november och december var intresset betydligt lägre än vår första förväntan. Vi måste ändå säga att Zolle aldrig gav upp och han hade en mängd visningar och var alltid tydlig i sin återkoppling till oss efter varje visning. Mycket bra och proffessionellt jobbat. Vi kan varmt rekommendera Zolle och skulle inte tveka om att anlita honom igen.
    Tack för de fina orden Margareta, uppskattar det. Jag ger givetvis aldrig upp :) Allt gott! Zolle Baleng
    • Vasastan - Östermalm
    2022-10-05 Verifierad kund
    Zolle är väldigt professionell, tillmötesgående och trevlig. Jag kan rekommendera honom till alla.
    Tack för feedbacken Anette! All lycka med nya lgh, hörs inför tillträdet. Allt gott. Zolle Baleng
    • Vasastan - Östermalm
    2022-10-05 Verifierad kund
    Väldigt lugn och trygg som ger ett seriöst intryck och är duktig på att bygga förtroende mellan köpare och säljare.
    Uppskattar feedbacken Philip, tack! Hörs vidare inför tillträdet. Allt gott. Zolle Baleng
    • Älta - Ältadalen
    2022-09-14 Verifierad kund
    Toppenmäklare! Proffsig, hjälpsam och väldigt tillmötesgående. 10/10
    Kul att höra Émile, och grattis till nya lyan. Allt gott! Zolle Baleng
    • Södermalm
    2022-09-13 Verifierad kund
    Superproffsig hela vägen!
    Zolle på mäklarhuset i Essingen & Fredhäll, en jättebra mäklare! Affären sköttes perfekt från början till slut. Rekommenderas
    Uppskattas Zeljko, tack för förtroendet! Zolle Baleng
    • Gärdet - Östermalm
    2022-05-13 Verifierad kund
    Absolut topp bäst! Kommer absolut använda Zolle till alla kommande försäljningar!!
    Oh tack för den fina feedbacken Linnéa! Zolle Baleng
  • Viktoria G
    • Centrala Sundbyberg - Sundbyberg
    2022-05-03 Verifierad kund
    Andra gången jag säljer min lägenhet med Zolle som mäklare. Supernöjd även denna gång! Zolle är proffsig och levererar bra resultat. Snabb återkoppling och fint bemötande.
    Stort tack Viktoria! Uppskattar att du ville anlita mig igen och att det gick så bra (igen), hörs inför tillträdet! Zolle Baleng
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trivelig og profesjonelt bemøtende. Bra dialog på distans. Solgte til en høyere pris enn forventet.
    Tack själv Silje, uppskattar feedbacken, allt gott i Malmö! Zolle Baleng
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2022-02-26 Verifierad kund
    Erfaren, mycket duktig och seriös mäklare som arbetar metodiskt och sofistikerat.
    Tack för återkopplingen och den fina feedbacken Petter! Zolle Baleng