Zolle Baleng

Zolle Baleng

Zolle Baleng är mäklare på Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Zolle Baleng har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-09 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.9. Zolle Baleng har haft 17 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad!

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 116 Läs vad Zolle Baleng

• köpte sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Åre
    2021-12-24 Verifierad kund
    Har haft Zolle som mäklare vid tidigare affärer och han är alltid lika proffsig, trevlig och enkel att ha och göra med. Han får alla att känna sig trygga och nöjda med försäljning och köp, vilket är superviktigt vid bostadsaffärer. Rekommenderar varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Åre
    2021-12-24 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, utmärkt kommunikation, supernöjda köpare och säljare. Topp!
    • Hägersten - Fruängen
    2021-12-13 Verifierad kund
    Jag är oerhört nöjd med Zolles prestation. Väldigt professionell och alltid tillgänglig. Jag rekommenderar alla att använda sig av hans tjänster
    • Bredäng - Mälarhöjden
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och ett bra slutresultat!
    • Vällingby Centrum
    2021-09-26 Verifierad kund
    Zolle är en otroligt professionell och kunnig mäklare. Jag är superimponerad av hans sätt att hantera både mig och köparen, hans Trevliga bemötande, rådgivande sätt och hur informativ han var genom hela processen. Jag har känt mig väldigt trygg med Zolle och rekommenderar alla dem som vilja sälja sin bostad att kontakta honom.
    • Vällingby Centrum
    2021-09-25 Verifierad kund
    Proffsig, snabb, trevlig och tillmötesgående på alla sätt! Jag är supernöjd!!
    • Stockholm
    2021-08-22 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och erfaren. Zolle var på och såg till att mina åtaganden i försäljningsprocessen inte glömdes bort och var till stor hjälp för en oerfaren säljare.
    Mina förväntningar och mäklarens bild av försäljningen stämde väl överrens och vi fick ett pris vi båda var nöjda med.
    Helhetsbilden är en smidig och god affär.
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-07-01 Verifierad kund
    Väldigt kompetent mäklare med stort engagemang och hjärta!
    • Solna - Järvastaden
    2021-06-21 Verifierad kund
    Zolle är en kunnig och professionell mäklare. Försäljningen gick smidigt till och Zolle var stöttande från början till slut. Kommer definitivt använda mig av hans tjänster i framtiden.
    • Birkastan
    2021-05-10 Verifierad kund
    Zolle hjälpte mig att sälja min lägenhet på Tomtebogatan. Zolle var professionell från första mötet och igenom hela försäljningsprocessen. Jag är själv bosatt i USA så för mig var det viktigt med en mäklare som kunde hjälpa till extra mycket då det kan vara utmanande att sälja på distans. Jag kunde inte valt en bättre mäklare en Zolle för detta!
    Tack för feedbacken och de fina orden Jonas! Hörs inför tillträdet, allt gott. Zolle Baleng