Zolle Baleng
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
?
Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad! Läs mer

Läs vad 77 Läs vad Zolle Baleng

• Marielle O skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-08-15

Vi sålde en två i Aspudden.
    Proffsig och trevlig. Vi hade ett tydligt mål och Zolle var förstående och lyckades få upp priset till det vi ville ha.
    Zolle var en utmärkt mäklare! Läs mer
    2019-08-15 Zolle B svarar Marielle O
    Vad kul att höra Marielle! Hoppas flytten och renoveringen av nya lyan gått bra, ritningarna såg riktigt bra ut. Hälsa la familia så gott och glöm ej inbjudan till inflyttningsbrallan :)
  • Patrik P skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-08-06

Vi har sålt vår lägenhet på Lilla Essingen med stor, stor hjälp av Zolle. Zolle har i dessa osäkra marknadstider outröttligt kämpat på med vår försäljning under längre tid med STOR entusiasm, bra rådgivning och korrekta lägesanalyser. Vi upplever även att han varit en bra representant gentemot spekulanter och gjort sitt yttersta för att besvara deras funderingar korrekt och på bäst sätt. Han är grym!! Läs mer
    2019-08-07 Zolle B svarar Patrik P
    Tack för feedbacken Patrik, det är uppskattat. Ja, vi fick köra hela vägen in i kaklet, men trägen vinner som någon sa. Hörs inför tillträdet, allt gott till dess.
  • Björn A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-08-06

Zolle hjälpte oss att sälja en 2:a på 47 kvm. Zolle fick oss att känna lugn och ha tålamod. Han tog oss på allvar och lyssna på allt vi sa. Zolle jobba hårt och fick många på visningar och extravisningar.
    Helt klart den bästa mäklaren vi haft, inget negativt att säga. Läs mer
    2019-08-07 Zolle B svarar Björn A
    Tjena Björn, tack för din input! Med en sån fantastisk lägenhet så blir mitt uppdrag något smidigare. Hälsa Marielle och lilla gullig så gott!
  • Marie B
    Marie B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-08-06

Sålt en BR i Tyresö. Zolle Baleng skötte allt så snabbt och proffsigt.
    Väldigt trevlig och smidig mäklare.
    Jag kan rekommendera Zolle Baleng. Läs mer
    2019-08-07 Zolle B svarar Marie B
    Tack för förtroendet och feedbacken Marie! Hörs inför tillträdet, allt gott till dess.
  • Douglas H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-08-06

Helt klart den bästa mäklaren jag jobbat med. Snabb i hantering, detaljstyrd och en känsla kring förhandlingsstrategi! Läs mer
    2019-08-07 Zolle B svarar Douglas H
    Stort tack för din feedback Douglas, skönt att höra att du/ ni är nöjda med min insats. Hör av er när ni vill att jag ger input på köpet av ny bostad. Oavsett så hörs vi inför tillträdet. Janne hälsar förresten, allt gott!
  • Calle A
    Calle A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-04-09

Jag sålde en lägenhet via Zolle Baleng. Jag upplevde hela processen med Zolle som mäklare som genomgående förtroendeingivande och proffsigt bemötande och en stor kunskap om sitt arbetsområde.
    Den gedigna erfarenheten och inställningen från mäklaren har under hela tiden varit en trygghet och stöd genom hela processen, från första kontakt till avslut. Läs mer
    2019-04-12 Zolle B svarar Calle A
    Tack för feedbacken Calle, det är uppskattat. Hörs inför tillträdet, och lycka till med flytten till den nya fina lägenheten, ni kommer stormtrivas på söder! Allt gott så länge.
  • David B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-04-04

Mycket mycket bra. 100% proffs. Läs mer
  • EMELIE W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-03-19

Jag har just sålt min älskade lägenhet i Fredhäll och träffade olika mäklare innan jag bestämde mig för Zolle på Mäklarhuset. Jag valde honom pga han verkade mest seriös, erfaren, realistisk och enkel att ha att göra med. Allt detta uppfyllde han med råge och visade sig även vara en otroligt hängiven mäklare som drog fram nya ess ur rockärmen tills vi nådde det pris jag var nöjd med. Ovärderliga egenskaper i en marknad där det inte längre haglar in bud per automatik efter visning.
    Otroligt nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Zolle! Läs mer
    2019-03-20 Zolle B svarar EMELIE W
    Stort tack för feedbacken Emelie, väldigt uppskattat. Känns väldigt gott att du uppskattade mig och mitt sätt att jobba. Hörs inför tillträdet, allt gott så länge!
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-01-21

Zolle Baleng hjälpte oss med en framgångsrik försäljning av vår lägenhet i december 2018. I processen med att välja mäklare fastnade vi framför allt för hans lugn, professionalism och sunda syn på marknaden. Vi har träffat en del mäklare som lovat guld och gröna skogar utan egentliga grunder, men uppskattade att han baserade alla sina råd på faktisk erfarenhet och information om området och marknaden. Väldigt skönt i en process som annars upplevs som rätt stressig och svår. Vi är supernöjda med Zolles insats och uppskattar även att han tog sig tid till att stötta oss i köpet av vår nya lägenhet, inget som ingick i uppdraget men något som verkligen var till stor hjälp. Söker du en vettig och engagerad mäklare är detta helt rätt person! Läs mer
    2019-03-20 Zolle B svarar Linnea K
    Tackar Linnea, uppskattar att du tog dig tid att komma med feedback - det är ovärderligt verkligen. Hörs inför tillträdet, hälsa Victor. Allt gott.
  • Paulina E skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2018-11-28

Köpte en lägenhet på Evenemangsgatan i Solna. Blev mycket vänligt och proffsigt bemött. Zolle var kunnig och påläst, engagerad och återkom snabbt på mejl eller telefon under processen. Han överträffade mina förväntningar och var mycket bättre än många andra mäklare jag träffat. Läs mer
    2018-11-29 Zolle B svarar Paulina E
    Tack för rekommendationen Paulina, känns fantastiskt bra att du känner så. Du är välkommen att höra av dig om/ när det dyker upp någon fråga kring flyttprocessen. Allt gott så länge!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng