en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Primusgatan 73, 112 67 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 44 rekommendationer
Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad!

Läs vad 44 användare tycker om Zolle Baleng

• Magnus J
    Magnus J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och duktig mäklare som jag gärna skulle använda mig av igen.
  • Maria S
    Maria S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var professionell och väldigt smidig att arbeta med under hela processen. Alltid tillgänglig och kunde med lätthet hantera situationen när läget förändrades!
  • Alex A
    Alex A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Samarbetsvillig, snabb och får saker gjort. Är riktigt nöjd!
    2016-10-09 Zolle B svarar Alex A
    Tack för feedbacken Alex, och tack för ett lyckat samarbete! Tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Allt gott/ Zolle
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionell, lyhörd och en extremt bra mäklare. Jobbar aktivt genom hela processen. Bästa mäklaren jag mött på.
    2016-10-09 Zolle B svarar Joakim R
    Stort tack för feedbacken Joakim. Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med hela processen, tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Mvh/ Zolle
  • Malin A
    Malin A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är proffsig, mycket trevlig och mån om dig som säljare.
    Han är duktig och vi gjorde en snabb affär vi är mycket nöjda med! Jag ger Zolle mina varmaste rekommendationer och kommer att använda honom även framöver vid nästa försäljning. Högsta betyg!
    2016-10-09 Zolle B svarar Malin A
    Tack för din feedback Malin, uppskattar det! Det är bara att höra av sig om jag kan hjälpa till med något i fortsättningen. Allt gott/ Zolle
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är extremt kunnig inom sitt arbetsområde.
    Han bemötte mig som kund på ett super bra sätt och ingav ett stort förtroende
    2016-08-20 Zolle B svarar Afshin Z
    Hej Afshin! Tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något i fortsättningen. Allt gott! / Zolle
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Ambitiös, ödmjuk och pragmatisk. Riktig trevlig kille som vi kommer att anlita för framtida lägenhetsförsäljningar.
  • Åke B
    Åke B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle har visat på ett professionellt sätt att hantera försäljningen av min bostad allt ifrån förberedelser till avslut. Jag rekommenderar Zolle varmt. Åke
  • Theodore L
    Theodore L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionellt bemötande
    Bra förhandlare
    Trevlig
    Punktlig
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Snabbt, tydligt, lätt och tryggt! Jag är mycket nöjd från början till slut! Rekommenderas!
  • Frederik P
    Frederik P skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jättenöjda, levererade precis det de lovade och sa sig göra.
    Lätt att få kontakt med och raka, bra svar på våra frågor.
  • David M
    David M skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt nöjd med Zolles ödmjuka och proffesionella behandling av mig som kund samt uppdraget i sin helhet. Dessutom påvisade han ett kreativt och proaktivt sätt att ta sig an sättet att lyckas få min lägenhet såld som jag inte erfarit tidigare. Jag rekommenderar Zolle och Mäklarhuset Essingen & Fredhäll starkt, och kommer anlita Zolle vid samtliga av mina framtida potentiella hus/lägenhetsförsäljningar.
  • Carl Johan B
    Carl Johan B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket proffsig och superbra i alla lägen. Ställde verkligen upp och gjorde det lilla extra.
  • Robin W
    Robin W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle uppträdde oerhört professionellt genom hela processen och var alltid väldigt lättillgänlig. Vårt erfarenhet var enbart positiv och ville skulle inte tveka inför att på nytt anlita Zolle i framtiden.
  • Carl Olof W
    Carl Olof W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är mycket nöjd med Mäklarhuset och Zolle Baleng försäljningen av min lägenhet sköttes exemplariskt från början till slut.
    Under processen hade vi många samtal och det märktes att han förstod sig på marknaden vilket var betryggande. Utmärkt resultat och uppförande från hans sida.

Jag kan varmt rekommendera att anlita Zolle! Det kommer jag göra nästa gång jag behöver en mäklare.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Min upplevelse med Mäklarhuset och framförallt mäklaren blev mycket positiv och trygg trots väldigt höga förväntningar.

Mäklaren, Zolle Baleng, tog till sig den information som krävdes och lyssnade verkligen på vad jag önskade med min försäljning vilket kändes tryggt och bra.

Det som fungerade allra bäst var kommunikationen mellan mäklare och mig där jag upplevde att han agerade proaktivt med all information vilket gjorde att man vid skarpt läge kunde agera lugnt och fatta ett genomtänkt beslut.

Jag kom i kontakt med Zolle Baleng vid köpet av min lägenhet där han guidade mig genom köpet och hjälpte mig i de olika processerna. När det blev dags att sälja så var det ett självklart val, jag ville känna mig trygg!

Min helhetsbild av Mäklarhuset och Zolle Baleng är toppbetyg.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Vi fick ett väldigt proffsigt och vänligt bemötande under hela processen. Zolle var hela tiden väldigt engagerad och tillgänglig för oss säljare. Han utmärker sig verkligen genom sitt kunnande inom området.

Vi kan verkligen rekommendera att anlita Zolle som mäklare.
  • Adam G
    Adam G skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionellt bemötande av en karismatisk och duktig säljare.
    Zolle har genom sitt engagemang möjliggjort mitt livs hittills första fastighetsaffär på ett tillfredställande sätt. Jag kommer att kontakta honom igen när det är dags att sälja nästa lägenhet.
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är mycket imponerad av Zolle som mäklare och person. Han sålde min och min frus lägenhet på Lilla essingen med ett stort engagemang och personlighet. Det jag gillade mest med honom var hans ärlighet och att han lyssnade på våra önskemål samtidigt som han kom med konstruktiv kritik för att på bästa sätt lägga upp planen inför försäljningen. Zolle är seriös med det lilla extra, hör alltid av sig om det är något, han hjälpte oss även med vårt nya bostadsköp samt att han även hörde av sig lite senare för att kolla om vi var nöjda med det nya boendet. Vi kan varmt rekommendera Zolle som mäklare.
  • Andreas
    Andreas skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket snabb med att återkoppla, hade flera egna idéer om hur försäljningen kunde gå till för bästa resultat. Väl genomförd försäljning.
    Sanna N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Är mer än nöjd med min mäklare fr Mäklarhuset Zolle Baleng.
    Han motsvarade mina förväntningar och mer, jag kände mig trygg att allting sköttes som jag ville och är otroligt glad över snabb och extremt bra service.
  • Anett M
    Anett M skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Snabb att återkomma, tydlig, engagerad, mån om att leverera och hög niva i leveransen.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är en mycket trevlig och social kille. Jag har ett stort förtroende för honom. Han är ärlig och rak, vilket jag gillar.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag kan verkligen rekommendera Zolle Baleng som mäklare. Professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Det, plus det faktum att försäljningen överträffade mina förhoppningar med råge gör att jag verkligen vill rekommemdera andra att anlita Zolle.
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    En duktig mäklare med stort engagemang och driv. Om frågor dyker upp när man funderar på att sälja, när man håller på att sälja och när man har sålt så har alltid Zolle tid att svara. Man känner sig trygg med Zolle Baleng som mäklare.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mäklarhuset, Zolle Baleng är mäklare på Mäklarhuset och sålde mitt hus i Viksjö, Järfälla. Min uppfattning om hans tjänster och bemötande är odelat positiva. Han visade respekt, hänsyn, var inlyssnande, tålmodig, expeditiv och handlingskraftig i alla ärenden rörande försäljningen av mitt hus.
  • Johan A
    Johan A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bra engagemang och bemötande och en smidig och snabb hantering av försäljningen av min lägenhet. Jag rekommenderar honom varmt!
  • Johan G
    Johan G skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är helt övertygad om att jag inte kunde ha valt en bättre mäklare än Zolle Baleng.

På mindre än två veckor fick jag min lägenhet såld, för 250 000 kr över accept pris, efter en förhandsvisning.

Zolle gav redan från början ett professionellt, seriöst, trevligt och kunnigt intryck och skötte min lägenhetsaffär på ett exemplariskt sätt.

Varje gång jag skickade mail eller sms med en fråga fick jag alltid svar omgående och det kändes väldigt viktigt, speciellt när det handlar om något så "viktigt" som en lägenhetsaffär.

Som jag skrev i början, jag kunde inte vara mer nöjd.

Nästa gång jag behöver komma i kontakt med en mäklare så kommer jag endast kontakta Zolle.
  • Allra
    Allra skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Är supernöjd med den hjälp jag fick av Zolle Baleng på mäklarhuset.
    Bra service och ett väldigt bra resultat.
    Kommer garanterat ta hjälp av honom nästa gång.
  • Ann E
    Ann E skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Ett allmänt mycket gott intryck.
    Fick mycket positivt bemötande där engagemanget var avgörande för mitt val av Zolle och mäklarföretaget när min bostadsrätt såldes. Jag uppskattade också att det var ärliga besked om säljprocessen.
  • Harpo L
    Harpo L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle hjälpte mig att sälja mig lägenhet på Södermalm. Jag är otroligt nöjd med resultatet.

Jag hade lite speciella behov, då jag hade bråttom att sälja min lägenhet. Zolle anpassade försäljning efter mina behov och sålde lägenheten med kort varsel.

Priset jag fick för min bostad var högt över vad jag hade kunnat hoppas på.

Jag var i kontakt med fem mäklarfirmor, inför min försäljning. Valde Zolle och mäklarhuset för att han gav ett seriöst och trevligt intryck.

Zolle var väldigt lättillgänglig och hjälpsam under hela försäljningen. Även efter försäljningen vilket jag har uppskattat mycket.

Tack för en jätte lyckad försäljning Zolle!

Lycka till med fortsatta försäljningar!
  • Erik M
    Erik M skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Han gav ett seriöst intryck och det kändes bra redan från första sekunden.
    Med tanke på att jag fick sålt lägenheten inom 2 v till ett kanonpris så skulle jag säga att företaget verkligen levde upp till förväntningarna.
    För att sammanfatta det hela så gick hela processen väldigt smidigt och enkelt, och Zolle Baleng utförde sitt jobb på ett effektivt och professionellt sätt.
  • Richard
    Richard skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket professionellt bemötande. Zolle skötte min försäljning otroligt smidigt och fanns alltid tillgänglig om jag hade några frågor eller ville diskutera någonting.
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng är en väldigt proffessionell mäklare som hanterar sina kunder på bästa möjliga sätt.
    Zolle hjälpte mig sälja min 1:a på kungsholmen med bra resultat. För mig var det viktigt att ha en mäklare som var kunnig juridiskt och som man kan lita på. Dessa två egenskaper anser jag att Zolle Baleng besitter. Jag hade inte kunnat haft en bättre mäklare, han underlättade verkligen försäljningen av min lägenhet.
  • Rozze B
    Rozze B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle baleng är en väldigt duktig mäklare som sköter sina ärenden på ett professionellt och engagerat sätt. I synnerhet imponerar hans juridiska och säljmässiga kunskaper. Hans känsla för rätt värde av bostad och klientens behovsanalys är klanderfritt.

OBS! att jag är Zolle Balengs bror vilket gör att min åsikt kan vara något subjektiv men samtidigt ger det mig en bättre inblick i hans professionella person.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng är en otroligt professionell och personlig mäklare. Har träffat många hala mäklare men Zolle känns genuin och lyssnade på mina förväntningar och intressen. Väldigt nöjd med hans jobb vid försäljning av min lägenhet, kändes väldigt närvarande under hela säljprocessen. Både jag och köparna var otroligt nöjda.

Zolle har även hjälpt mig efter försäljning att hitta en ny lägenhet efter de preferenser jag eftersöker. Han ringer upp så fort han har något intressant och jag får gå på privatvisningar då jag jobbar obekväma tider.

Tack Zolle!
    Sanna N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag skulle varmt rekommendera alla att anlita Mäklarhuset vid försäljning av lägenheter.
    Sanna N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är en mycket driven och duktig mäklare. Jag skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita honom i framtiden, han gav ett mycket bra intryck.
  • shabbe
    shabbe skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle en enkel att ha och göra med och proffsig. Ändå totalt sett väldigt besviken med vår försäljning. Annonseringen blev inte vad som var överenskommet, extranyckeln lämnades ej tillbaks innan jag efter flera dagars letande frågade om han inte glömt lämna tillbaks den. Vi fick dåligt stöd och få idéer (endast en massa täta omvisningar) när försäljningen stod still. Vi hade 3 månader kvar på oss att sälja men fick kalla fötter och sålde -10% mot alla andra som sålt likadana lägenheter i föreningen. Ett par veckor senare gick en likadan för + 150 000, de köparna kände inte till att vår lägenhet fanns för försäljning trots samma försäljningsperiod (annonsering?).
  • Mahnoush H
    Mahnoush H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng är en mycket driven och engagerad mäklare som alltid sätter kunden i fokus.
    Proffsig och ambitiös hela vägen.
    En riktig talang!!
  • Jan-Erik H
    Jan-Erik H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket väl genomfört försäljningsuppdrag - självständigt och med goda rekommendationer till säljare om lämpligt ställningstagande till köpeerbjudanden.
  • Philip N
    Philip N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    proffsig, lyhörd och driven. kände att han hade mitt bästa intresse i första hand och vi fick till en affär som vi båda kändes nöjda med.
  • Erik L
    Erik L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag sålde min förra lägenhet i Hammarby Sjöstad genom Zolle Baleng för 1,5 år sedan. Zolle tog sig ordentligt med tid vid försäljningen och gav inte upp innan jag hade fått så mycket som jag ville ha för lägenheten. Detta trots att det tog ca 4 veckor innan jag fick ett bra bud. Jag gjorde en ordentlig vinst och av de mäklarna jag har haft att göra med vid mina lägenhetsaffärer så är Zolle Baleng helt klart den bästa mäklaren.
    Zebastian O gillar detta
  • Zebastian O
    Zebastian O skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng gjorde ett oerhört bra jobb när han sålde min lägenhet!
    Han är en duktig bra och driven mäklare och jag är väldigt nöjd.
    Jag kan starkt rekommendera Zolle och jag kommer själv att använda mig av honom nästa gång jag ska sälja!
Peter Karlsson
Mehdi Pirouzfar