Zolle Baleng
Registrerad mäklare sedan 2010-09-02
Aktiv på Reco.se sedan 2012-09-24
2019-07 - 2020-06
Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad! Läs mer

Läs vad 91 Läs vad Zolle Baleng

• Annie B sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Kungsholmen - Lilla Essingen
    Zolle brinner för sitt yrke och är en ambitiös och duktig mäklare. Han är professionell i sin yrkesroll vilket gör att man kan känna sig trygg som säljare😊. Läs mer
  • Daniela N köpte sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Södermalm - Mariaberget
    Jättetrevlig, lätt att kontakta. Köpte lägenhet. Läs mer
  • Lena O köpte sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Östermalm
    Zolle var mäklare då jag köpte en övernattningslägenhet i Stockholm city . Zolle var alldeles utmärkt . Trevlig , proffsig, fakta driven och service minded .
    Med vänlig hälsning, Lena Läs mer
  • Hannah L sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2020-06-26

Kungsholmen - Fredhäll
    Zolle var väldigt lyhörd och ansträngde sig verkligen för att få igenom en bra affär.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Södermalm - Mosebacke
    Väldigt nöjd med all hjälp i samband med försäljning av lägenhet. Riktigt professionell och kunnig ! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Evelina T sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Kungsholmen - Stadshagen
    Sålt bostadsrätt.
    Trevlig och kompetent mäklare! Jobbat hårt för att få den såld under pandemin. Fint bemötande mot alla parter.
    Skulle vilja haft mer återkoppling och information om bud som kommit in. Det känns som att kommunikationen och servicen inte riktigt kom fram till mig som säljare under processen. Läs mer
  • Charlie S sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

4:a
    Älta
    Bostadsrätt och Zolle slet som ett djur för att få iväg lägenheten för de priset vi ville ha,vilket borde varit en omöjlighet men han lyckades och han bemötte oss sjukt bra i alla lägen. Läs mer
  • Bedrije B
    Bedrije B köpte sitt hus med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2020-06-19

Uppsala
    Är duktig att ta reda på alla praktiska lösningar och förklara båda för och nackdelar, inte bara vilja sälja , lyssnar på kunden och dess frågaor . Det är alltid oro och glädje när man köper fastighet, han visste hur han ska ge kunden den tryggheten att bestämma sig ute press. Vill se flera som han
    Trevlig midsommar/ Bedrije Läs mer
  • Dasha G sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2020-04-16

4:a
    Norrmalm - Östermalm
    Sålde 121 kvm på Regeringsgatan samt 68 kvm på Flemmingatan fyra år innan det med Zolle Baleng. Som ni förstår är jag ypperligt nöjd med denna mäklares öga för detaljer, lyhördhet och vänlighet. Skulle rekommendera Zolle till både små och stora projekt. Läs mer
  • Frida M sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

2019-10-28

Kungsholmen - Fredhäll
    Sålde min etta på 29 kvm i Fredhäll. Kan varmt rekommendera Zolle som är en trevlig och vettig mäklare som ger bra resultat. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng