Zolle Baleng

Zolle Baleng

Zolle Baleng är mäklare på Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Zolle Baleng har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Zolle Baleng har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-09 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Zolle Baleng har haft 33 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad!

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 107 Läs vad Zolle Baleng

• sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Birkastan
    2021-05-10
    Zolle hjälpte mig att sälja min lägenhet på Tomtebogatan. Zolle var professionell från första mötet och igenom hela försäljningsprocessen. Jag är själv bosatt i USA så för mig var det viktigt med en mäklare som kunde hjälpa till extra mycket då det kan vara utmanande att sälja på distans. Jag kunde inte valt en bättre mäklare en Zolle för detta!
  • Jeffery M
    2021-02-11
    Zolle was professional, honest, and easy to deal with. He sold my apartment before the ink even dried on the contract. If you prefer a down to earth no BS kind of agent then go with Zolle. I highly recommend him.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Bromma - Beckomberga
    2021-01-24
    Köpt lägenhet i Beckomberga.
    Zolle var trevlig att ha att göra med, återkopplade snabbt och kontraktsskrivningen gick smidigt.
    Rekommenderar honom varmt.
    • Kungsholmen
    2020-12-16
    Mycket behaglig och proffesionell person!!! Rekommenderas å det varmaste!!!
    • Kungsholmen
    2020-12-12
    Vi tog in Zolle när det kärvade med försäljningen av vår lägenhet. Snabbt, effektivt och med fokus analyserade han marknadsläget och sålde den på mindre än en vecka.
  • Viktoria G
    2020-11-15
    Jag sålde nyligen min lägenhet i Fredhäll med Zolle. Zolle är trygg, professionell och levererade på alla plan. Är jättenöjd med hela affären och kan varmt rekommendera Zolle. ✨
    • Täby Centrum
    2020-11-11
    Zolle har sålt min 1a i Täby och jag är supernöjd!

Redan från start har det varit proffsigt, från första värdering till Lägenheten blev såld har Zolle gett ett bra stöd och gett tydlig information.

Jag kan verkligen rekommendera att välja Zolle som mäklare, från någon med kontrollbehov så har jag helt kännt att jag kan släppa och lita på Zolle!
    • Bandhagen - Högdalen
    2020-11-10
    Zolle var mycket proffsig och väldigt smidig att ha och göra med. Fick bra hjälp genom hela processen och dessutom långt bättre betalt än förväntat.

All in all en toppenupplevelse!
    2020-11-10
    2a på Fredhäll. Blev bra bemött och affären gick smidig.
    • Södermalm
    2020-11-05
    Zolle är proffsig och härlig att jobba med, kan verkligen rekommendera!