Zolle Baleng
en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad!
Primusgatan 73
112 67 Stockholm — Visa karta

Vad tror Zolle att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 67 kunder tycker om Zolle Baleng

• Nils v
    Nils v skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Oslagbar mäklare! Trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2018-11-13 Zolle B svarar Nils v
    Tack Nils, uppskattar din feedback. Hoppas allt löser sig smidigt med flytten till er nya bostad. Hörs inför tillträdet. Allt gott så länge. / Zolle
  • Carola H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Alltid trevlig och tillgänglig och profsig. Läs mer
  • Hanna G skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Sålt bostad i fredhäll. Zolle var tillmötesgående och förtroendeingivande. Ofta snabba svar på mail och kom med rådgivning under processen. Det enda negativa jag kan komma på är att han överlag kändes stressad vid våra samtal och ville snabbt avsluta, och att han kom precis på minuten till vår andra visning.
    Annars tipp topp! Läs mer
    2018-11-06 Zolle B svarar Hanna G
    Tack för feedbacken Hanna. Ska ta till mig det du skriver om att jag kändes stressad i våra samtal, det är givetvis inte alls min avsikt eller i linje med min ambitionsnivå. Vi hörs inför tillträdet, allt gott så länge!
  • Damon R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är en grym mäklare som levererar och håller det han lovar. Skulle absolut rekommendera honom. Tack! Läs mer
  • Dean L
    Dean L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var grym under hela processen och levererade verkligen på det han utlovat.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-04 Zolle B svarar Dean L
    Tack för feedbacken Dean, uppskattar att du tog dig tid. Hörs vidare gällande köpet av ny bostad, jag håller utkik om något intressant dyker upp. Hörs inför tillträdet också. Allt gott så länge!
  • Caroline N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket lyhört, tillmötesgående och professionellt bemötande. God förmåga att lyssna och anpassa sin service optimalt. Zolle har en förmåga att skapa lugn, förtroende och tillit. Vi sålde liten tvåa på Stora Essingen mitt i sommar-stiltjen och det gick bra, vi fick det förväntade priset. Andra mäklare tvekade. En enda förveckling i hela processen - vid nyckel överlämnande och fotografering som berodde på ett missförstånd/av oss säljare missad läst email. Skulle anlita Zolle Baleng och Mäklarhuset igen, vid nästa tillfälle! Läs mer
    2018-08-24 Zolle B svarar Caroline N
    Tack för feedbacken Caroline, uppskattar det. Hoppas allt är väl i Spanien. Vi hörs inför tillträdet, hör av dig om du undrar något. Allt gott!
  • Helena W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Zolle. Professionell och tillmötesgående. Allt mycket bra! Läs mer
  • Katarina J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag har sålt en bostadsrätt via Zolle och upplever Zolle som mycket proffsig och tillgänglig under hela processen. Jag har fått snabba svar på alla frågor och upplever att han har haft ett högt engagemang och överträffat mina förväntningar! Läs mer
  • Joanna L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Kan rekommendera Zolle varmt och skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-02-21 Zolle B svarar Joanna L
    Hej Joanna. Stort tack för din feedback. Känns bra att ni uppskattade min insats och tack för förtroendet än en gång. Hälsa Charlie. Allt gott!
  • Niko P skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle gjorde ett kanonjobb med försäljning av vår vindsvåning i Vasastan. Zolle var väldigt aktivt med massor av privata visningar, samtal med köpare osv - gjorde en skillnad för försäljningen. Varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-02-21 Zolle B svarar Niko P
    Hej Niko. Tack för din feedback, uppskattar det. Du får hälsa så gott, så hörs vi inför tillträdet. Allt gott så länge!
  • Elsa K skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fick ett stort förtroende för Zolle direkt vid första mötet, hans bemötande var mkt professionellt. Är väldigt nöjd med hur Zolle skötte försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-09-04 Zolle B svarar Elsa K
    Tack för feedbacken Elsa, uppskattar det. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende - hör gärna av er om jag kan bistå er med något. Hörs inför tillträdet, hälsa Jonas och bebis så gott!
  • Erik L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var väldigt trevlig, flexibel och professionell i sitt bemötande! Kommer definitivt rekommendera honom som mäklare för mina vänner. Läs mer
    2017-08-23 Zolle B svarar Erik L
    Uppskattar feedbacken Erik, tack! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad, hör av dig om du behöver hjälp med något - I am at your service. Allt gott så länge/ Zolle
  • Jonatan L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är mycket professionell och kan verkligen sitt yrke. Jag kände mig trygg genom hela försäljningen, han fanns alltid tillgänglig för frågor (dag som kväll) och jag är mycket nöjd med försäljningspriset.

Jag rekommenderar varmt Zolle till den som går i säljtankar i Stockholm. Läs mer
    2017-08-22 Zolle B svarar Jonatan L
    Stort tack för din feedback Jonatan, uppskattar det. All lycka med ert nya boende, känn er välkomna att höra av er om det dyker upp några frågor/ funderingar. Allt gott/ Zolle
  • Samuel C skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bästa mäklaren i jag använt! Otroligt uppmärksam, engagerad och lyhörd. Älskar service, när man får mer än man förväntar sig. Det får man med Zolle i alla bemärkelser. Verkligen att rekomendera. Läs mer
  • Marcus F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fick rekommendation om Zolle från en bekant.
    En extremt professionell och pålitlig mäklare med sinne för detaljer kring försäljning. Kändes helt rätt vid första mötet och timing/utgångspris/upplägg gav ett slutpris som sköt i taket.
    Otroligt nöjd! Läs mer
  • Linda S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag kan verkligen rekommendera Zolle som mäklare.

Jätteduktig och verkligen engagerad! Vi kände oss väldigt trygga och välinformerade under hela proccessen och är mycket nöjda! Läs mer
  • Alexandra R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är snabb, effektiv, påläst och proffsig rakt igenom. Det märks tydligt att han har passion för det han gör, en riktig stjärna! Läs mer
    2017-06-02 Zolle B svarar Alexandra R
    Stort tack för din feedback Alexandra! Ett sant nöje att få representera din fina lägenhet. Du är välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med något. Allt gott! / Zolle
  • Philip N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Duktig och driven mäklare som lyssnar på kunden och kommer med bra råd! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Christian A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng gjorde det ESNY inte lyckades med, nämligen att sälja vår lägenhet till ett förväntat pris. Zolle´s ödmjukhet och uppföljning genom försäljningen kunde inte ha varit bättre. Vi är oerhört glada att vi valde Zolle och kan starkt rekommendera Zolle vid försäljning av bostad. Tusen tack! Läs mer
    2017-01-27 Zolle B svarar Christian A
    Stort tack för din feedback Christian! Vad skönt att vi kunde lösa affären på ett så smidigt och lyckat sätt - det glädjer mig att ni är nöjda med min insats. Hör av er om ni behöver input i ert sökande efter ny bostad, jag hjälper gärna till. Trevlig helg också! Allt gott/ Zolle
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är väldigt nöjd från början till slut med allt som rörde försäljningen. Allt gick väldigt smidigt och lägenheten var såld på 11 dagar från att vi la ut annonsen. Väldigt fina bilder i annonsen också. Läs mer
    2017-01-27 Zolle B svarar Patrik I
    Kul att höra att du är nöjd Patrik! Hörs inför tillträdet, hoppas allt är bra annars. Trevlig helg! / Zolle
  • Jamal W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Hej

Har anlitat Mäklarhuset och Zolle Baleng ett flertal gånger gällande försäljning av bostadsrätter. Väldigt proffsigt bemötande. Kommunikationen är rak och tydlig. Han är också väldigt tillmötesgående och effektiv. Kunderna och jag har alltid känt sig trygga med Mäklarhuset. Kommer definitivt anlita de igen. H/Jamal Wattar Läs mer
    2017-01-25 Zolle B svarar Jamal W
    Hej Jamal! Stort tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan bistå dig med något i fortsättningen. Vi hörs! Mvh/ Zolle
  • Philip A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket professionell, trevlig och kunnig! Läs mer
    2017-01-11 Zolle B svarar Philip A
    Tack för din feedback Philip! Hör av dig om det är något jag kan göra för dig, och jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Allt gott/ Zolle
  • Andy
    Andy skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket nöjd med samarbetet med Zolle som tog väl hand om mig och löste en förändrat situation på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2017-01-09 Zolle B svarar Andy
    Tack för din feedback Andreas. Hoppas allt är gott i din nya lya, du är varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt! Gott nytt år!
  • Magnus J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och duktig mäklare som jag gärna skulle använda mig av igen. Läs mer
  • Maria S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var professionell och väldigt smidig att arbeta med under hela processen. Alltid tillgänglig och kunde med lätthet hantera situationen när läget förändrades! Läs mer
  • Alex A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Samarbetsvillig, snabb och får saker gjort. Är riktigt nöjd! Läs mer
    2016-10-09 Zolle B svarar Alex A
    Tack för feedbacken Alex, och tack för ett lyckat samarbete! Tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Allt gott/ Zolle
  • Joakim R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionell, lyhörd och en extremt bra mäklare. Jobbar aktivt genom hela processen. Bästa mäklaren jag mött på. Läs mer
    2016-10-09 Zolle B svarar Joakim R
    Stort tack för feedbacken Joakim. Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med hela processen, tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Mvh/ Zolle
  • Malin A
    Malin A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är proffsig, mycket trevlig och mån om dig som säljare.
    Han är duktig och vi gjorde en snabb affär vi är mycket nöjda med! Jag ger Zolle mina varmaste rekommendationer och kommer att använda honom även framöver vid nästa försäljning. Högsta betyg! Läs mer
    2016-10-09 Zolle B svarar Malin A
    Tack för din feedback Malin, uppskattar det! Det är bara att höra av sig om jag kan hjälpa till med något i fortsättningen. Allt gott/ Zolle
  • Afshin Z skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är extremt kunnig inom sitt arbetsområde.
    Han bemötte mig som kund på ett super bra sätt och ingav ett stort förtroende Läs mer
    2016-08-20 Zolle B svarar Afshin Z
    Hej Afshin! Tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något i fortsättningen. Allt gott! / Zolle
  • Jonas B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Ambitiös, ödmjuk och pragmatisk. Riktig trevlig kille som vi kommer att anlita för framtida lägenhetsförsäljningar. Läs mer
  • Åke B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle har visat på ett professionellt sätt att hantera försäljningen av min bostad allt ifrån förberedelser till avslut. Jag rekommenderar Zolle varmt. Åke Läs mer
  • Theodore L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionellt bemötande
    Bra förhandlare
    Trevlig
    Punktlig Läs mer
  • Jessica F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Snabbt, tydligt, lätt och tryggt! Jag är mycket nöjd från början till slut! Rekommenderas! Läs mer
  • Frederik P skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jättenöjda, levererade precis det de lovade och sa sig göra.
    Lätt att få kontakt med och raka, bra svar på våra frågor. Läs mer
  • David M skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt nöjd med Zolles ödmjuka och proffesionella behandling av mig som kund samt uppdraget i sin helhet. Dessutom påvisade han ett kreativt och proaktivt sätt att ta sig an sättet att lyckas få min lägenhet såld som jag inte erfarit tidigare. Jag rekommenderar Zolle och Mäklarhuset Essingen & Fredhäll starkt, och kommer anlita Zolle vid samtliga av mina framtida potentiella hus/lägenhetsförsäljningar. Läs mer
  • Carl Johan B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket proffsig och superbra i alla lägen. Ställde verkligen upp och gjorde det lilla extra. Läs mer
  • Robin W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle uppträdde oerhört professionellt genom hela processen och var alltid väldigt lättillgänlig. Vårt erfarenhet var enbart positiv och ville skulle inte tveka inför att på nytt anlita Zolle i framtiden. Läs mer
  • Carl Olof W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är mycket nöjd med Mäklarhuset och Zolle Baleng försäljningen av min lägenhet sköttes exemplariskt från början till slut.
    Under processen hade vi många samtal och det märktes att han förstod sig på marknaden vilket var betryggande. Utmärkt resultat och uppförande från hans sida.

Jag kan varmt rekommendera att anlita Zolle! Det kommer jag göra nästa gång jag behöver en mäklare. Läs mer
  • Henrik N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Min upplevelse med Mäklarhuset och framförallt mäklaren blev mycket positiv och trygg trots väldigt höga förväntningar.

Mäklaren, Zolle Baleng, tog till sig den information som krävdes och lyssnade verkligen på vad jag önskade med min försäljning vilket kändes tryggt och bra.

Det som fungerade allra bäst var kommunikationen mellan mäklare och mig där jag upplevde att han agerade proaktivt med all information vilket gjorde att man vid skarpt läge kunde agera lugnt och fatta ett genomtänkt beslut.

Jag kom i kontakt med Zolle Baleng vid köpet av min lägenhet där han guidade mig genom köpet och hjälpte mig i de olika processerna. När det blev dags att sälja så var det ett självklart val, jag ville känna mig trygg!

Min helhetsbild av Mäklarhuset och Zolle Baleng är toppbetyg. Läs mer
  • Mattias J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Vi fick ett väldigt proffsigt och vänligt bemötande under hela processen. Zolle var hela tiden väldigt engagerad och tillgänglig för oss säljare. Han utmärker sig verkligen genom sitt kunnande inom området.

Vi kan verkligen rekommendera att anlita Zolle som mäklare. Läs mer
  • Adam G
    Adam G skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionellt bemötande av en karismatisk och duktig säljare.
    Zolle har genom sitt engagemang möjliggjort mitt livs hittills första fastighetsaffär på ett tillfredställande sätt. Jag kommer att kontakta honom igen när det är dags att sälja nästa lägenhet. Läs mer
  • Tomas V skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är mycket imponerad av Zolle som mäklare och person. Han sålde min och min frus lägenhet på Lilla essingen med ett stort engagemang och personlighet. Det jag gillade mest med honom var hans ärlighet och att han lyssnade på våra önskemål samtidigt som han kom med konstruktiv kritik för att på bästa sätt lägga upp planen inför försäljningen. Zolle är seriös med det lilla extra, hör alltid av sig om det är något, han hjälpte oss även med vårt nya bostadsköp samt att han även hörde av sig lite senare för att kolla om vi var nöjda med det nya boendet. Vi kan varmt rekommendera Zolle som mäklare. Läs mer
  • Andreas skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket snabb med att återkoppla, hade flera egna idéer om hur försäljningen kunde gå till för bästa resultat. Väl genomförd försäljning. Läs mer
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Är mer än nöjd med min mäklare fr Mäklarhuset Zolle Baleng.
    Han motsvarade mina förväntningar och mer, jag kände mig trygg att allting sköttes som jag ville och är otroligt glad över snabb och extremt bra service. Läs mer
  • Anett M
    Anett M skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Snabb att återkomma, tydlig, engagerad, mån om att leverera och hög niva i leveransen. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är en mycket trevlig och social kille. Jag har ett stort förtroende för honom. Han är ärlig och rak, vilket jag gillar. Läs mer
  • Jenny A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag kan verkligen rekommendera Zolle Baleng som mäklare. Professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Det, plus det faktum att försäljningen överträffade mina förhoppningar med råge gör att jag verkligen vill rekommemdera andra att anlita Zolle. Läs mer
  • Mattias T skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    En duktig mäklare med stort engagemang och driv. Om frågor dyker upp när man funderar på att sälja, när man håller på att sälja och när man har sålt så har alltid Zolle tid att svara. Man känner sig trygg med Zolle Baleng som mäklare. Läs mer
  • Madeleine S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mäklarhuset, Zolle Baleng är mäklare på Mäklarhuset och sålde mitt hus i Viksjö, Järfälla. Min uppfattning om hans tjänster och bemötande är odelat positiva. Han visade respekt, hänsyn, var inlyssnande, tålmodig, expeditiv och handlingskraftig i alla ärenden rörande försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Johan A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bra engagemang och bemötande och en smidig och snabb hantering av försäljningen av min lägenhet. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
Zolle Baleng
Jessica Winter