Mäklare Halland Falkenberg Mäklarhuset Falkenberg Katarina Söderberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 39 kunder tycker om Katarina Söderberg

• Ludvig E skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Fick väldigt väl bemötande och hon va super mysig. Detaljerad och precis. Trevlig och kunnig samt ett genuint leende. Läs mer
  • Rosanna H skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Vi är jättenöjda med Katarina. Proffsig, kunnig ovh väldigt trevlig! Hon var alltid lätt att få tag på och väldigt flexibel. Rekommenderar verkligen Katarina som mäklare. Läs mer
  • Siw A skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Mycket trevlig.😁 svarad så fort man ringde, väldigt kunnig✍️ Rekommendera Katarina Söderberg skulle absolut välj henne igen.👏👏👏 Har erfarenhet av mindre kuniga mäklare. Läs mer
  • Bo S skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Bra professionellt bemötande samt god social kompetens Läs mer
  • Marie N skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Är jättenöjd. Är bara en sak som jag tycker hon gjorde fel o det är att hon uppgav försäljningspriset till en f d intressent när han ringde o frågade vad slutpriset blev. Tycker hon bara kunde hänvisa till mig. Läs mer
  • Sofie L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Trevlig, kunnig, smidig, bra bemötande Läs mer
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag är väldigt nöjd med Katarina! Jag upplevde henne som mycket trevlig och glad, erfaren, duktig och servicemedveten. Hon lyssnar noga och anpassar servicen efter kunden. Hon arbetar effektivt och noggrant och är lätt att få tag på. Går att lita på till 100 %. Läs mer
  • Camilla A skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Jag är nöjd med Katarina som mäklare hon gjorde vad man kunde förvänta sig. Synd bara att inte efterfrågan var större. Läs mer
  • Ida S skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Professionell men väldigt personlig. Enkel och glad och trevlig att ha att göra med. Kändes tryggt och som om allt var under kontroll. Fick hjälp med långt mer än jag förväntade mig. Bra information genom hela säljprocessen (vilket var extra viktigt för mig eftersom jag bor utomlands och inte befann mig i Sverige under tiden). Är absolut mer än nöjd! Läs mer
  • Christer N skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg
    Hon har alltid varit tillgänglig när man behövt hjälp med olika spörsmål. Hon har en entusiasmerad inställning till sitt jobb och hon är alltid öppen för nya förslag. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson