Läs vad 59 Läs vad Katarina Söderberg

• 2020-11-02
    Vi har precis köpt en villa via Katarina. Vi fick jättebra service genom hela processen. För min del är kommunikation det viktigaste och med snabba, tydliga svar så var det toppen att ha Katarina som ansvarig mäklare. Rekommenderas varmt!
    Andreas T
    • 215.0 m²
    • Näset
  • 2020-08-01
    Hjälpsam. Snabba svar. Påläst och kunnig.
    Niklas L
    • 119.0 m²
    • Tröingeberg
  • 2020-07-30
    En mäklare som lyssnar och går att ha en bra dialog med!
    Siv Margareta B
    • 119.0 m²
    • Tröingeberg
  • 2020-06-18
    Då vi har många mil till fastigheten vi sålde så underlättade Katarina det enormt för oss när hon hjälpte oss med i princip allting.
    En snabb smidig affär med en bra köpare som Katarina skötte all kontakt och pappersskrivning med genom fullmakt.
    Lyhörd och de var inga problem.
    Jenny R
  • 2020-06-18
    Mycket bra bemötande vid köp av sommarstuga.
    Mikaela L
  • 2020-06-16
    Vi har köpt sommarhus där Katarina agerade mäklare.
    Katarina är ärlig och adekvat i det hon säger. Vi upplever att Katarina kommunicerar sanningen och tydliggör vad köpet innebär.

Våra förväntningar är höga vid köp av fastigheter och därmed ställer vi höga krav på mäklaren vad vi förväntar oss. Det har efterlevts utan avdrag på kvalité.

Skulle vi sälja en fastighet i dag skulle vi välja att anlita Katarina.
    Adam E
  • 2020-06-07
    Vi är väldigt nöjda med hennes hjälp och lyhördhet vid försäljningen av vår villa. Skicklig och jobbar för att båda parter ska gå nöjda ur affären. Rekommenderar henne starkt.
    Dennis W
    Dennis W
    • 148.0 m²
    • Tågarp
  • 2020-05-21
    Katarina är en positiv och professionellt mäklare. Återkommer snabbt med bra information Katarina rekommenderas starkt för en trygg affär.
    Mirjam O
    • 138.0 m²
    • Herting
  • 2020-05-19
    Vi har sålt vårt centrumnära hus från 1923 mitt under Corona-pandemin.
    Om Katarina:
    Mycket professionell - alltid tillgänglig.
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Bra på att ge information och relevanta tips.
    Anders O
    Johan K
    • 233.0 m²
    • Slöinge
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte