Katarina Söderberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Katarina Söderberg

• Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-19

Östra Gärdet
    Katarina hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Hon hade ett proffsigt bemötande och tiden från ett första möte till fotografering, annons och försäljning gick fort.
    Vi är mycket nöjda kunder!
    Tack för all hjälp. Läs mer
  • Jan Olof A sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-19

Östra Gärdet
    Vi säljer en bostadsrätt i Falkenberg.
    Bemötandet har vid samtliga tillfällen varit korrekt och mycket trevligt.
    Mäklaren har framstått som mycket professionell. Kunnig o påläst på samtliga punkter.
    Vi är därför väldigt nöjda//Jan-Olof Andersson Läs mer
  • Jarl Anders H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-12-12

Källsjö
    Sålt hus.
    Gör sitt jobb på ett korrekt och mänskligt sätt Läs mer
  • Ingvar B
    Ingvar B köpte sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-11-22

Källsjö
    Har köpt en fastighet och är mycket förnöjd med hur Katarina har skött detta. Hon var tillmötesgående och gav en klar och korekt information,Jag är överaskad av den positva hållningen hon har. Läs mer
  • Andreas J köpte sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-10-13

Skrea Stationssamhälle
    Helt fantastisk bemötande hela vägen både på sälj och köp. Läs mer
  • Karin G skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-09-28

Ett oerhört trevligt och professionellt bemötande från första mötet till det sista. Läs mer
  • Gunilla N skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-09-26

Jag Köpte ett fritidshus. Mäklaren var väldigt bra med ett trevligt bemötande och kunnig .Hen var väldigt lätt att prata med och man kunde ringa hen när som helst om man undrade över något.så min totala upplevelse blev MVG. Läs mer
  • Charlotta L skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2019-09-26

Katarina hjälpte oss med drömhuset som vi hittade i Falkenberg! Tillmötesgående, lyhörd och proffsig. Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Ludvig E skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2017-10-31

Fick väldigt väl bemötande och hon va super mysig. Detaljerad och precis. Trevlig och kunnig samt ett genuint leende. Läs mer
  • Rosanna H skrev om Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2017-10-30

Vi är jättenöjda med Katarina. Proffsig, kunnig ovh väldigt trevlig! Hon var alltid lätt att få tag på och väldigt flexibel. Rekommenderar verkligen Katarina som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson