Katarina Söderberg
Registrerad mäklare sedan 2007-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 58 Läs vad Katarina Söderberg

• Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-08-01

Tröingeberg
    Hjälpsam. Snabba svar. Påläst och kunnig. Läs mer
  • Siv Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-07-30

Tröingeberg
    En mäklare som lyssnar och går att ha en bra dialog med! Läs mer
  • Jenny R sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-18

Olofsbo
    Då vi har många mil till fastigheten vi sålde så underlättade Katarina det enormt för oss när hon hjälpte oss med i princip allting.
    En snabb smidig affär med en bra köpare som Katarina skötte all kontakt och pappersskrivning med genom fullmakt.
    Lyhörd och de var inga problem. Läs mer
  • Mikaela L köpte sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-18

Olofsbo
    Mycket bra bemötande vid köp av sommarstuga. Läs mer
  • Adam E köpte sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-16

Olofsbo
    Vi har köpt sommarhus där Katarina agerade mäklare.
    Katarina är ärlig och adekvat i det hon säger. Vi upplever att Katarina kommunicerar sanningen och tydliggör vad köpet innebär.

Våra förväntningar är höga vid köp av fastigheter och därmed ställer vi höga krav på mäklaren vad vi förväntar oss. Det har efterlevts utan avdrag på kvalité.

Skulle vi sälja en fastighet i dag skulle vi välja att anlita Katarina. Läs mer
  • Dennis W
    Dennis W sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-06-07

Tågarp
    Vi är väldigt nöjda med hennes hjälp och lyhördhet vid försäljningen av vår villa. Skicklig och jobbar för att båda parter ska gå nöjda ur affären. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Mirjam O sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-05-21

Herting
    Katarina är en positiv och professionellt mäklare. Återkommer snabbt med bra information Katarina rekommenderas starkt för en trygg affär. Läs mer
  • Anders O sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-05-19

Herting
    Vi har sålt vårt centrumnära hus från 1923 mitt under Corona-pandemin.
    Om Katarina:
    Mycket professionell - alltid tillgänglig.
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Bra på att ge information och relevanta tips. Läs mer
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-05-03

Slöinge
    Kan starkt rekommendera mäklarhuset Falkenberg! Mycket kunnig personal Läs mer
  • Rona G köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Söderberg en del av Mäklarhuset Falkenberg

2020-04-23

2:a
    Centrum
    Köpte en lägenhet. Otroligt bra bemötande och bra stöd av Katarina Söderberg. Tydlig och tillmötesgående. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson