Mäklarhuset Göteborg Öster

Mäklarhuset Göteborg Öster

Ring 031-733 60 00 www.maklarhuset.se
3.9

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder...

7 omdömen om Mäklarhuset Göteborg Öster

Jörgen S
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

Proffs på husförsäljning. tack för all hjälp med försäljningen av mitt hus i Örgryte. //Jörgen ps speciellt tack till Maria Carlund för bra affär...

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Karl S
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

Mycket professionella mäklare. Inte konstigt att de har Sveriges nöjdaste kunder 7 år i rad. Kan starkt rekommendera Mäklarhuset Öster

Peter S
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

Mycket hög kvalitet och service. Mäklare skötte allt från marknadsplan till budgivning på ett mycket professionellt sätt. Kan starkt rekommendera Mäklarhuset Öster

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Sara W
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

Hej. Jag rekommenderar att era mäklare är välinformerade om säljobjekten och kanske tycker om sitt jobb. Jag kände att mina frågor störde och att man inte har lust att svara på dem. Min mäklare att man nog inte ville sälja till nån som ställde många frågor.

Rakel H
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

Professionellt och bra bemötande!

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 998 omdömen 4.8 av 998 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Lennart H
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

bemötande inte specielt bra.Köpt lägenhet inget jag kommer att rekomendera.

Ted H
Skrev om Mäklarhuset Göteborg Öster

Strålande bra! Tryggt modernt och marknadskompetent