Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarhuset Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck

Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck

Finn Malmgrens Plan 12, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 95 kunder tycker om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck

• Eva  F
    Eva F skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Väldigt bra! Professionell, pålitlig, lugn, rejäl! Rekommenderar verkligen!
  • Martin B
    Martin B skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Vi är väldigt nöjda med Simon Boström som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Vi upplevde Simon som väldigt professionell genom hela processen. Han är engagerad, trovärdig, tillgänglig och lätt att kommunicera med.
  • Leonardo A
    Leonardo A skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Rikard Billborn är en kompetent och hängiven mäklare.

Utöver detta, vilket jag som säljare uppskattat mest, är att Rikard alltid varit lättillgänglig och svarat omgående under hela säljprocessen när jag haft frågor och funderingar.

Jag kan absolut rekommendera Billborn till de som avser att flytta och vill sälja sin lägenhet!
  • Karin D
    Karin D skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra, snabb. Lite otydlig ibland
  • Johan G
    Johan G skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Rekommenderas ej. Svagt engagemang, bristande återkoppling. En hel del strul vid tillträdesdagen som en rimligtvis kunnat förvänta sig skulle lösas av mäklaren och inte lämnas till kund.
    2015-12-21 Simon B svarar Johan G
    Hej Johan! Förstår att ni inte känner er nöjda 100 procent nöjda med mitt engageman och återkopling. Tråkigt att höra! Jag kan instämma att det var lite strul att få ihop tillträdesdagen med många viljor inblandade. Men det löste sig till slut för allas bästa. Vad det gäller städningen som ni var missnöjda på, så hänvisade jag till städföretaget som utfört denna att åtgärda till er belåtenhet. Detta är normal något som går enklare att lösa vid en direktkontakt istället för att det går via mäklaren. Hoppas ni i övrigt är nöjda med oss på Mäklarhuset. Mvh, Simon Boström / Mäklarhuset
  • Annika K
    Annika K skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevligt bemötande. Professionellt förhållningssätt. God kommunikation. Service minded. Tillgänglig för frågor. Noggrannt delgivande av viktig information.
  • Marie S
    Marie S skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag blev väl bemött och tycker att Henrik gjorde ett bra jobb. Jag är väldigt nöjd!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra kundupplevelse, ingenting att klaga på.
  • Johan K
    Johan K skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Henrik var bra affären igenom. Allt som allt är jag som köpare nöjd. Har inget att klaga på.
  • Olivia M
    Olivia M skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Fått mycket gott intryck av mäklaren. Lätt att kontakta trots att jag bodde utomlands under försäljningen. Hjälpte till på alla sätt och förklarade bra alla steg under försäljningen.
  • Sara N
    Sara N skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Snabb och smidig affär. Mycket trevlig att ha att göra med.
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Allting gick jättesmidigt med vårt lägenhetsköp. Det var första gången som vi köpte en lägenhet så allting var väldigt nervöst och ovant men vår mäklare Henrik fick mig att känna mig väldigt trygg och säker.
  • Markus T
    Markus T skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Henrik Hammarstrand gav mig och min sambo, bra bemötande och bra service
  • Maxemilian M
    Maxemilian M skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Snabb och professionell hjälp med köp av ny lägenhet.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Personligt, trevligt bemötande, och samtidigt proffs och ställde upp vid behov. Pålitlig och kan varmt rekommenderas.
  • Per M
    Per M skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Jag rekommenderar gärna Henrik och Mäklarhuset Hammarbyhöjden till mina vänner.
  • Roland D
    Roland D skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mycket bra bemötande.
    Kunniga och en snabb hantering.
    Och alltid tillgängliga vid eventuella frågor.
  • Lorraine D
    Lorraine D skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Simon är en duktig mäklare som kan sitt jobb och sitt område (Hammarbyhöjden). Han kunde anpassa tidplanen för försäljningen efter mina önskemål och var alltid tillgänglig för att ge råd och svara på mina frågor. Det gjorde att jag kunde känna mig trygg genom hela processen och att det blev en väldigt bra affär. Jag är väldigt nöjd!
  • Elin W
    Elin W skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mycket professionell och kommunikativ
  • Helene F
    Helene F skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag kan rekommendera Mäklarhuset för att få hjälp med att sälja din lägenhet. Mäklaren visar att han/hon kan sin sak. Jag kunde alltid komma in till mäklaren och ställa frågor. Stort tack för hjälpen med att sälja min lägenhet
  • Björn A
    Björn A skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Simon har hanterat vår försäljning mycket professionellt från planering till genomförande. Vi har under hela processen haft bra kommunikation och alla frågor och funderingar har fått snabba svar.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevlig och påläst. Öppen och rak kommunikation och alltid tillgänglig. Vi valde Henrik då vi direkt kände att honom kan vi lite på. Processen gick väldigt smidigt och vi är mycket nöjda säljare.
  • Anna L
    Anna L skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevlig och effektiv! Lätt att få tag på!
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Rikard var en hängiven och duktig mäklare. Finns inga gränser i hans vilja om att tillgodose sina kunder med bra service. Noggrannhet är en mycket uppskattad egenskap som kan förbättras hos nästan alla mäklare, detaljerna är mycket viktiga då det är en tjänst som betalas mycket pengar för. Tack för en bra mäklare!
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Rikard Billborn en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag är mycket nöjd på alla sätt och vis.
  • Tony S
    Tony S skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Är som kund helt tillfredställd med både bemötande,genomfört arbete och att Henrik har hållt vad han lovat.
  • Shai O
    Shai O skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Henrik tar sig tiden att lyssna och ger alltid kompetenta svar. Hans vilja att vara tillgänglig är något utöver det vanliga. Jag kan varmt rekommendera Henrik som mäklare!
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag upplevde Simon som mycket kunnig av vårt område. Det kändes lättsamt och trevligt att prata med honom. Rekommenderar honom som mäklare.
  • Angelica Å
    Angelica Å skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevlig flexibel och pålitlig.
  • Matts J
    Matts J skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra respons och snabb handläggning som ledde fram till en bra affär
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mycket bra service och trevligt bemötande.
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra bemötande och en enkel och effektiv process då vi köpte vår lägenhet. Väldigt nöjda med andra ord!
  • Johan A
    Johan A skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Vi var aningen besvikna efter att visningen hållits då vi frågat mycket kring föreningens ekonomi- och fick som svar att allt var bra och det var helt ok siffror. Så var dock inte fallet när vi grävde lite djupare. Detta ledde till en hel del osäkerhet och förtroendet minskade. Bättre att säga att man inte är insatt i sådant fall.

Ni vi slutligen beslutade oss för att ta lägenheten tycker vi att allting hanterades jättebra! Flexibelt och enkelt löstes allting med papper osv.
  • Ola L
    Ola L skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bristande koll på lägenhet/förening samt området. Dålig på att höra av sig och svara på frågor. Lång tid för återkoppling särskilt när pengarna förts över.
  • Bo A
    Bo A skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Utmärkt på alla sätt. Adekvat, snabbt och med trevligt bemötande.
  • Anastasios S
    Anastasios S skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    En proffsig och tillmötesgående mäklare som vet vad han talar om. Han kan svara på dina frågor på ett informativt och förståeligt sätt.
  • Rui N
    Rui N skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    The man was greeaattttttttt and very kunnig och trevlig tooo =)
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Simon var jättetrevlig och hjälpsam. Jag är norsk och har lite svårt med svensk mäklar-språk, han hjälpte till och förklarade. Det kändes tryggt genom hela processen.
    /Agneta Burnett
  • Fennia C
    Fennia C skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Vi blev väl bemötta och fick svar på våra frågor. Vi kände stor tillförlitlighet till Henrik dom mäklare och det kändes som en trygg affär. Ett plus med Henrik är att han har god lokalkännedom om Hammarbyhöjden.
  • Ann-kristin J
    Ann-kristin J skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Henrik var seriös och jag fick bra information. Återkopplingen fungerade också bra.
  • Eva H
    Eva H skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Hej
    Han var jätte bra, tydlig och rak. Allt gick mycket bra.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra och snabb affär, nöjd som kund:)
  • Alina S
    Alina S skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mäklaren behövde inte göra så mycket jobb. Han var på semester när jag kontaktade honom, men tillgänglig att visa lägenheten direkt efteråt. Han förmedlade bud mellan säljaren och köparen och hjälpte med en snabb affär.
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Simon Boström en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Det var professionellt och ingenting kändes besvärligt!
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Henrik Hammarstrand en del av Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Henrik Hammarstrand hjälpte mig och min flickvän i processen att köpa vår första lägenhet. Han var öppen, medhjälplig och konsekvent i sitt agerande (från sin yrkesmässiga roll) när han hjälpte oss i köpet av lägenheten.
  • Robin B
    Robin B skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med hjälp av Mäklarhuset.
    Jag har bara bra erfarenheter av dem som mäklare. Inget krångel, svarar alltid i tel och överlag så tar de hand om allt så jag kan konsentrera mig på annat.
  • Line L
    Line L skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Lugna tydliga mäklare, skönt att slippa ocharmig säljteknik. Upplevdes avslappnat och professionellt.
  • Maja H
    Maja H skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevliga och omhändertagande mäklare med stort engagemang.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra bemötande. Positiv. Hjälpsam.
  • My L
    My L skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevlig och seriös mäklare. Rekommenderas.

Finn Malmgrens Plan 12, 121 38 Johanneshov