Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck

Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck

Finn Malmgrens Plan 12, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Funderar du på en bostad i söderort? Kanske vill du som ska flytta hit veta mer om området och du som ska sälja vill troligtvis veta hur marknaden ser ut just nu. Vi på Mäklarhuset har en stark lokal förankring och djupa kunskaper om både bostadsmarknad, kommunikationer och föreningsliv här i trakterna kring Hammarbyhöjden och Skarpnäck.

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Har du frågor kring bostad eller boende här i området står vi mer än gärna till tjänst, oavsett om du vill byta bostad imorgon eller om flera år. Vi vet att en ny bostad för de flesta betyder mer än att bara hitta bara fyra nya väggar och ett tak, det innebär att uppfylla en dröm eller ett livsmål. Vi lyssnar på dina önskemål och lägger upp en plan för ditt bostadsbyte.

Välkommen till oss på Mäklarhuset!
Smedjegatan 6, 13154, Nacka
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Sara S:
Professionell utan att vara stel. Tillmötesgående utan att vara smörig. Kände mig väldigt trygg med Olof och har rekommenderat honom åt alla...

Mäklare nära Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck:

Orminge C, Saltsjö-Boo
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo! Läs mer ›
Per N:
Mycket bra bemötande, glad, positiv och mycket verbal. Realistiska förväntningar som han levde upp till med råge!

Tyra Lundgrens väg 6, Gustavsberg
Välkommen till HusmanHagberg! Läs mer ›
Mia L:
Ulrika Andersson på HusmanHagberg Värmdö är en utmärkt mäklare som hanterade vår husförsäljning på absolut bästa möjliga sätt. Hennes förmåg...

Odelbergs väg 13 A, GUSTAVSBERG
Välkommen in till vår BoButik i Värmdö för bästa personliga service! Vi svarar g... Läs mer ›
Katarina B:
Seriöst och förtroendeingivande. Mäklaren överskred min förväntan!

Gustavsberg Centrum, Gustavsberg
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Leo L:
Vi sålde vår bostadsrätt med Patronella Tell vilket fungerade klockrent och utan några komplikationer. Hon skötte allt praktiskt otroligt br...

Läs vad 25 kunder tycker om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck

• Andréas E
    Andréas E skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Andreas Andersson är en fantastisk trevlig mäklare och proffisionell. Han sålde vårt radhus i Bagarmossen och jag rekommenderar honom varmt!
  • Robin B
    Robin B skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med hjälp av Mäklarhuset.
    Jag har bara bra erfarenheter av dem som mäklare. Inget krångel, svarar alltid i tel och överlag så tar de hand om allt så jag kan konsentrera mig på annat.
  • Line L
    Line L skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Lugna tydliga mäklare, skönt att slippa ocharmig säljteknik. Upplevdes avslappnat och professionellt.
  • Maja H
    Maja H skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevliga och omhändertagande mäklare med stort engagemang.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra bemötande. Positiv. Hjälpsam.
  • My L
    My L skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Trevlig och seriös mäklare. Rekommenderas.
  • Arvid Ö
    Arvid Ö skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    sålt lgh
    bra bemötande,proffsig handläggning
  • Torbjörn I
    Torbjörn I skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Försäljning av bostadsrätt

Mäklaren hade svårt att hålla god och kontinuerlig kontakt.

Följde inte givna instruktioner.
  • Samuel S
    Samuel S skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Köpte en lägenhet genom Mäklarhuset! De var trevliga och tillmötesgående. Hjälpte med fullmakt etc.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Hej mäklarhuset. Jag vill rekommendera er för att: vid mitt lägenhetsköp gick allt väldigt smidigt och jag och min sambo vart väldigt trevligt bemötta av eran mäklare.
  • ERIK A
    ERIK A skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra och trevliga. Gjorde ett bra jobb att få mig som köpare intresserad och bra utförd budgivningsprocess!
  • Silvia R
    Silvia R skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Vi köpte vår bostadsrätt genom mäklaren Simon Boström. Han var professionell och affären gick smidigt.
    Förslag för hur man kunde utvida tjänsten - jo, kanske vore det bra idé om mäklaren är med under överlåtelsen av lägenheten från säljare till köpare för att kunna svara på frågor och verifiera själv i vilket skick det överlåts. Jag undrade t.ex. om
    det var okej att den tidigare innehavaren hade tagit ned hyllor och t.o.m. krukor från väggarna så att det var fula hål att fylla i efterpå.
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mycket bra, proffsiga och engagerade mäklare!
  • Anton
    Anton skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Björn kändes ärlig, öppen och tog sig tid. Man fick all information man behövde under köpprocessen. Jag kan varmt rekommendera Björn.
  • Emil N
    Emil N skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra bemötande och bra upplägg på försäljningsprocessen. Mäklarhuset levererade över förväntan.
  • Emil N
    Emil N skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Jag rekommenderar andra att använda Björn och Mäklarhuset vid försäljning. De har även en väldigt bra fotograf som tar jättefina bilder.
  • E
    E skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jag är mycket nöjd med ansvarig fastighetsmäklare Daniel som arbetar på Mäklarhuset Hammarbyhöjden. Hela processen sköttes på ett proffsigt och smidigt sätt samt att slutpriset blev ordentligt högt. Jag rekommenderar varmt andra att anlita Mäklarhuset Hammarbyhöjden.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Alltid ett trevligt bemötande och hjälpsam och skulle absolut rekommendera Mäklarhuset till andra!
  • Rickard
    Rickard skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra engagemang och mycket trevligt bemötande. Har både köpt och sålt via Mäklarhuset hammarbyhöjden och rekommenderar det varmt till andra!
  • Andrea B
    Andrea B skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra, lättsam om omtänksam mäklare. Tog sig sig tid och ställde upp oavsett. Skulle jag sälja min lägenhet så skulle jag vända mig till Björn och mäklarhuset igen.
  • Vera G
    Vera G skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Jättetrevligt
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Bra och engagerat bemötande.
  • Max H
    Max H skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Tillmötes gående mot alla. Flexibel. Lätt att ha att göra med
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Skarpnäck
    Oerhört trevlig och mycket professionell mäklare som definitivt inte lovar mer än vad är realistiskt. Haft två försäljningar och båda hanterades perfekt, med rimliga satta utgångspriser som ändå drog iväg, dock inte så mycket att det kunde anses vara lockpriser. Mycket bra kontakter med stylist och fotograf och en mycket bra exponering av annonsen ledde till de höga slutpriserna.

Finn Malmgrens Plan 12, 121 38 Johanneshov