Mäklarhuset Spånga

Spånga Torg 4, 163 51 Spånga — Visa karta

Mäklarhuset i Spånga hjälper dig när du bestämt dig för att sälja din bostadsrätt, fritidshus, villa, fritidshus eller kommersiell fastighet. Vi som jobbar på mäklarhuset i Spånga har en lång och gedigen erfarenhet som vi gärna delar med oss av och applicerar dagligen. Vi ser till att ditt hem får vad det förtjänar, på ett tryggt och smidigt tillvägagångssätt. Letar du istället efter ditt drömhus och funderar på att köpa så är du välkommen att rådfråga oss.

Välkommen in till oss på Spånga Torg 4 i Spånga. För att prata med någon av våra trevliga mäklare. Vi sätter alltid kunden i fokus och har full förståelse för dig och dina önskemål.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 115 kunder tycker om Mäklarhuset Spånga

• 2020-07-03

Tuuli S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Sålt en villa i Jakobsberg, Järfälla, 1 juli 2020. Kontaktade Agnetha i början av året, fick bra känsla direkt. Trevlig, strukturerad, noga, proffsig, hörde av sig vid minsta lilla fundering, jordnära med glimten i ögat. Hjälpte till med tankar kring coronavirusets ev. påverkan. Vi ville helst sälja så fort och smidigt som möjligt till bra pris, mest pga att börja en ny fas i livet som pensionär i ett befintligt fritidshus. Försäljningen gick otroligt bra, över förväntningarna på 3 dgr. Agnetha lyckades matcha köparen med huset och det kändes väldigt bra att sälja just till den familjen. Högsta betyg i alla detaljer! Läs mer
  • 2020-07-02

Joakim S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Villa-försäljning.
    Agneta visade professionalism och var glad, öppen och lyhörd. Läs mer
  • 2020-07-02

Jalina E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Köpt villa. Jättebra bemötande av Agnetha. Läs mer
    2020-07-06 Agnetha P svarar Jalina E
    Tack Jalina! Är helt säker på att familjen kommer trivas jättebra!
  • 2020-03-16

Joel Eric S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Den mest oförskämda mäklare vi mött!

Vi är i 30-årsåldern, jag arbetar som konsult inom bank och frun är framgångsrik företagare. Vi har varit gifta i snart 10 år och har tre barn. Bor redan i området där huset hade visning - och tittar nu efter större villa.

Vi upptäckte huset ganska sent och frun bestämde sig under kvällen för att ta en promenad för att besöka visningen.

Mäklaren ifrågasatt varför min fru var där och böjde sig framåt och frågade med en översittande ton ”vart hennes föräldrar var”. Min fru är i 30-års åldern - det är omöjligt att missta henne för en 20-åring, eller en 15-åring. Ett oerhört otrevligt bemötande. Obergripligt!

Vidare anklagade mäklaren min fru för att ”inte ha råd” med fastigheten och ”bara vara där för att hon var nyfiken”. Inget av dessa orimligt otrevliga berömmandet tillika påhopp stämmer ö.h.t.

Mäklaren beteende gjorde oss oerhört förnärmade och jag vill förtydliga detta oerhört dåliga beteende och ge en varningssignal till alla som funderar på att anlita denna mäklare. Har aldrig någonsin mött en mäklare som ens varit i närheten av en så otroligt otrevlig attityd. Läser man här nedan på Reco verkar fler haft liknande erfarenheter. Tycker främst synd som säljarna som riskerar att förlora potentiella köpare av denna oerhört otrevliga mäklare. Läs mer
    2020-03-16 Yvonne U svarar Joel Eric S
    Varför respekterar man inte att anmälan skall ske. Och din fru kan vara glad att jag trodde hon var så ung. Om ni var intresserade varför var inte du med?
    2020-03-16 Joel Eric S svarar Yvonne U
    Jag tror det här svaret är ett perfekt bevis för alla som funderar på att anlita dig. Noll självinsikt. Borde inte ens bemöta ditt svar - alla ser hur du hanterar intressenter, och det var det jag ville informera omvärlden.

Men:
    1) ”Kan vara glad att jag trodde hon var så ung”. Så ung att hon skulle kommit med sina föräldrar? Obegripligt.

2) ”Om ni var intresserade” - såklart vi var. Måste båda gå på visning för att man ska vara intresserade?

3) Varför jag inte följde med? Det angår inte dig överhuvudtaget. Jag kanske var sjuk? Jobbade sent? Jag litar för övrigt helt på min frus omdöme. Men om du behöver veta vi har tre barn i som går i skola och förskola som behöver sova. Hade du uppskattat mer om barnen följde med?

4) Vi respekterar att anmälan ska ske och du kunde givetvis informera om att det visningen var stängd och inte tillåtit henne att komma in. Vi upptäckte huset i sista minut, bor i närheten och gjorde en chansning. Hade varit helt OK om du nekade henne att komma in och krävde att vi bokade privat visning. Istället var du extremt otrevlig. Vilket du med ovanstående svar tydligt bekräftar för alla som kommer besöka din Reco sida. Tråkigt, att du bemöter intressenter med en så oartig attityd.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Joel Eric S gillar detta
  • 2019-12-19

Verifierad kundrelation
    Soleiman B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Jag mejlade Yvonne (två gånger) samma morgon som radhuset blev annonserad på hemnet och visade stort intresse. Hon ringde tillbaka men jag kunde ej ta samtalet i det ögonblicket. Sedan ringde jag tillbaka och nämnde att jag var väldigt intresserad av att radhuset som hon annonserade upp på hemnet. Jag fick ett nonchalant svar: "Vad har du för förutsättningar av att köpa radhuset?".

Jag kan förstå om Yvonne frågade mig om jag har ett lånelöfte (vilket jag hade) men att hon frågar mig vilka förutsättningar jag har för att köpa radhuset har hon ingenting med att göra. Till en början gjorde jag inte en stor grej av det och helt enkelt ignorerade att svara på den frågan, hon bad mig sedan att återkomma trots att jag sa i telefon att jag vill boka ett personligt face-to-face möte med henne för att diskutera mer detaljer kring radhuset för att annonsen var inte så informativ.

Vi båda la på och jag fick en dålig känsla av att hon var jävligt osugen på att sälja till mig, trots jag jag närmade mig henne med en trevlig ton. Jag började fundera över varför hon frågade mig om mina förutsättningar. Var det pga mitt namn som ledde till att hon ställde en sån konstig fråga? Varför är hon så osugen på att sälja till mig? Vad kan det vara undrade jag?

Så jag ringde tillbaka, återigen med en trevlig ton och sa att jag är väldigt intresserad av detta radhus, svaret jag fick var:
    - Yvonne "Du vet väl om att det är många som har ringt och är intresserade, kanske 15 har ringt och är intresserade".

- Jag "Eeehh ok, jag och min fru är nu en av dem då, dessutom anmälde jag intresse minuten du la upp annonsen vad är det du vill få sagt här egentligen?"

- Jag frågade sedan: "Vad menade du när du frågade hur mina förutsättningar ser ut?"

- Yvonne: "Hur ser din ekonomi ut?"

- Jag: "Det är mellan mig och min bank" svarade jag.

- Jag "Jag skulle vilja boka ett möte med dig för att diskutera detaljerna kring radhuset"

- Yvonne "Njaaaee, jag är väldigt fullbokad men ring mig nästa vecka på måndag"

Vi båda la sedan på och min dåliga känsla i magen kvarstod att hon var jävligt osugen på att sälja till mig av någon anledning som jag ej är medveten av. Det slutade med att jag ej ringde henne på måndagen pga detta. Jag vill bara att folk ska veta vad det här är för typ av mäklare om ni någonsin råkar ut för samma behandling av henne så vet ni nu varför.

Mvh. Läs mer
  • 2019-09-27

Victoria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Yvonne har min sin otroliga kunskap och erfarenhet både hjälpt oss till ett tryggt köp och efter det en trygg försäljning. En mäklare med en härlig personlighet som varmt rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-09-27

Robert L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Proffsig, rak och ärlig mäklare som har en mycket god kännedom om området.
    Skötte både mitt köp av hus samt försäljningen av mitt tidigare hus mycket smidigt, tryggt och effektivt. Läs mer
  • 2019-09-12

Jenny P skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Jenny P
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :)
  • 2019-09-09

Maria O skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Maria O
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till!
  • Daniel Y

2019-08-12

Daniel Y skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Köpte hus i Spånga där Yvonne var ansvarig mäklare. Yvonne är trevlig och professionell. Kändes tryggt under hela processen. Läs mer
    2019-08-12 Yvonne U svarar Daniel Y
    Hej och tack, lycka till med huset.

Krister L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Yvonne är rak och tydlig i sin kommunikation och har all fokus på att såväl säljare som köpare skall mötas och känna tillfredsställelse i en avslutad affär.

En mycket kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    Yvonne U gillar detta

Marie L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    En eldsjäl som jobbar hårt för sina kunder vare sig det är vardag eller helg.
    Vi är mycket nöjda med Yvonne
    och kommer att rekommendera henne varmt! Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Marie L
    Tack för goda rekommendationer. Ni är också väldigt trevliga säljare att ha att göra med.
    Yvonne U gillar detta

Berit D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Dödsbo. Fått mycket bra hjälp vid försäljning av lägenhet. Upplevt mäklaren som kompetent och trygg i sin yrkesroll. Professionell. Glad och trevlig. Tydlig info både till mig och köparen i samband med att avtal skrevs. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-07-16 Yvonne U svarar Berit D
    Tack för god rekommendation, ni är också lätta att ha att göra med. Hälsa Mats!
  • 2019-06-23

Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare Läs mer
    2019-06-24 Agnetha P svarar Håkan S
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!
  • 2019-06-19

Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Daniel H
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!
  • 2019-06-19

Caroline H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus! Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Caroline H
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra!
  • 2019-05-06

Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Chet B
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.
  • Henrik N

2019-05-06

Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Henrik N
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!
  • Moa E

2019-05-06

Moa E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Vi köpte en villa genom Agnetha. Hon var trevlig och lätt att få tag på. Hon såg till att vi fick en privat visning när budgivningen redan påbörjats. Vi ändrade även tillträdesdag i sista sekund och det löste hon, vilket var väldigt positivt för både oss och säljaren.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Eftersom vi fick vårt drömhus så är jag ju väldigt tacksam över att Agnetha ställde upp så mycket för oss och gjorde detta möjligt! Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Moa E
    Tack Moa för fina ord! Det var väldigt trevligt att vara med på er resa när ni ville köpa hus. Ni kommer att trivas så bra i ert drömhus! Varmt lycka till!
  • 2019-04-16

Gunilla L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Yvonne sålde min lägenhet i Spånga. Jag fick bra råd och tips inför försäljningen. Bra återkopplande vid de olika processerna. Hon är erfaren och har ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-16 Yvonne U svarar Gunilla L
    Tack Gunilla det var bara roligt o trevligt att hjälpa dig.
  • Elis-elisabeth S

2019-04-11

Elis-elisabeth S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Lägenhet på Gränsvägen solhemshjärta.
    Jag upplevde att köpet gick snabbt och smidigt. Yvonne var lätt att nå. Bra bemötande samt trevlig. Fick all information förklarat för mig och hon var väldigt service inriktad. Överlag är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2018-12-21

Susanne D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Köpt en trea på Sörgårdsvägen.
    Positivt och handfast bemött.
    Blev glömd en gång för att komma in i lägenheten innan tillträde. fixade sig när jag ringde.
    Snabb bra affär.
    inte rätt uppgifter om garageplats annats stämde allt annat.
    trevligt personligt bemötande.
    Hade inga förväntningar då jag egentligen inte från början tänk p ett köp utan endast skulle titta.
    positivt! Läs mer
  • Ragnhammar Peter Charles R

2018-12-21

Ragnhammar Peter Charles R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Har sålt en fin villa med sjöutsikt i Hässelby villa stad. Från början var jag tydlig med att inte sälja under utgångspris vilket mäklaren till fullo förstod och fann mycket rimligt.
    Bemötandet var hela tiden respektfull, förstående och professionellt från mäklaren och hennes kollega Agnetha.
    Båda mäklarna levde till 100% upp till mina förväntningar.
    Bra mäklar som jag varm rekommenderar till vänner, bekanta samt grannar. Läs mer
  • Gun-Britt O

2018-06-23

Gun-Britt O skrev om Mäklarhuset Spånga
    Yvonne Ulvegren gjorde ett utmärkt jobb. Ingav förtroende, hörde alltid utav sig, svarade snabbt på frågor. Gav inte upp trots svårt läge att sälja utan fortsatt positiv. Läs mer
  • 2018-02-02

Åke G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Mycket bra bemötande under hela försäljningsprocessen. Lyckades hitta köpare trots det skakiga marknadsläget. Läs mer
  • 2018-02-01

Adina R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Yvonne var hur underbar som helst. Såg till att jag som köpare var nöjd och ställde upp och svarade på meddelanden och samtal alla dagar i veckan. Hon verkligen över förväntan, trodde inte man skulle få så mycket hjälp som jag har fått. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Adina R
    Tack Adina hoppas du och dina vänner kommer att trivas.
  • Maximilian R

Maximilian R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Personlig och pålitlig. Yvonne har haft löpande kontakt med oss och kommit med bra förslag längs försäljningsprocessen när hon hjälpte oss att sälja vårt hus. Hennes erfarenhet i kombination med engagemang är oöverträffbar. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Maximilian R
    Stort tack för fina ord, hoppas ni får det bra i nya boendet.
  • Kerstin H

Kerstin H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Mycket professionell och saklig, samtidigt utstrålar hon värme
    och personligt engagemang,viktigt för oss som var lite ängsliga och oerfarna hussäljare/lägenhetsköpare.Allt gick smidigt och
    mycket bra.Vi kan verkligen rekomendera Yvonne Ulvegren.

Kerstin o Bosse Scullman Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Kerstin H
    Hej, tack för varma ord, lycka till i ert nya boende.
  • 2018-02-01

Magnus Å skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Vänlig, engagerad, erfaren, arbetar verkligen för kundens räkning Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Magnus Å
    Hej Magnus, tack för din rekommendation, lycka till i nya boendet.
  • Mikael L

Mikael L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Yvonne var klar och tydlig om vad som skulle ske och hon hade ett väldigt proffsigt sätt att hantera hela flödet, från första kontakt tills affären var klar. Helt klart så överträffade hon mina förväntningar och som jag berättade för en bekant:
    - husförsäljningen var som en bra film, bara luta sig tillbaka i soffan och med spänning invänta upplösningen. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Mikael L
    Tack för trevliga ord, lycka till med nya boendet
  • Nanna G

2017-10-11

Nanna G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Denna mäklare skulle sälja ett objekt, och vi hade det näst högsta budet och meddelade om att vi ej vill gå vidare med detta objekt utan ser oss om efter annat. Sen hoppade de som budade högst av, då skickade Yvonne ett sms där det står "Kan du ringa mig? Har hänt något". Då visar det sig att de som budat högst hade ångrat sig, och vi blev erbjudna att köpa huset för det bud vi lagt. Jag förklarade att vi redan gått vidare i tankarna men bad om att få tala med min partner och återkomma. Återkopplade via sms några timmar senare och förklarade att vi, som sagt, redan har börjat titta åt andra håll och att vi ej är intresserade (dock eventuellt i framtiden om de lägger ut objektet igen). Då fick jag svaret "Vill bara tala om att min säljare mår väldigt dåligt idag, snälla lägg inga bud ni ej står för". Känns väldigt oproffsigt att försöka skuldbelägga de som hade näst högst bud för att de gått vidare. Läs mer
    2017-10-11 Yvonne U svarar Nanna G
    Ni la bud redan på visningen 300.000 över begärt pris vilket medförde ett totalstopp utom för den kunden som lade över er 25.000 men tyckte att det blev för dyrt för dom. Ni lade trots allt ett högt bud och stod inte för det. Jag välkomnar förslaget om att det även i Sverige som i andra länder är förenat med straffavgift om man inte står för bud man lägger. Varken köpare eller säljare gynnas av det system vi har idag utan det orsakar bara problem.
    2017-10-11 Nanna G svarar Yvonne U
    Det låter inte helt orimligt med det lagförslaget, jag antar att det lagförslaget även skulle innebära att om man vinner en budgivning och mäklaren säger "ni vann budgivningen" så betyder det att man måste sälja till vinnaren, även om ett bud kommer in innan kontraktskrivningen, även om den sker en vecka bort? Det har nämligen hänt oss också.

Angående vårt bud, så var utgångspriset 4 195 000 om jag inte minns fel, och vi bjöd 4.5 mkr. Om man tittade på liknande objekt som sålts i närheten så är 4.5 mkr fortfarande lågt för det området, och du själv sa på telefon att du hade sagt till säljarna att ni siktade på ca 4.7. Det är ett brott mot Marknadsföringslagen att sätta för låga priser (dock svårbevisat eftersom det ska vara satt i system, och den meningen är multifaceterad). Mitt bud på 300 000 var taktiskt och smart (dina egna ord, enligt telefonsamtal), eventuellt skrämde det bort andra spekulanter och det är väl ändå målet för köparen? Att få köpa så bra som möjligt så billigt som möjligt?

Men, huvudsaken är att mitt bud inte gällde eftersom vi blev överbudade, vilket jag sakligt förklarade för dig dels när du ringde om det nya budet, och dels när de drog tillbaka sitt bud. Menar du att ALLA som har lagt bud ska få en straffavgift om man inte köper, även om man blivit utbudad?

Jag förstår att det är en jobbig sits för säljaren och jag hoppas verkligen att de hittar rätt köpare.

Av ren nyfikenhet, budförs de bud som även dras tillbaka? Så eventuella köpare och säljare kan skydda sig mot bulvaner och andra mörkare sidor i fastighetsbranschen.
    2017-10-12 Yvonne U svarar Nanna G
    Ja alla budgivare redovisas alltid. Svårt i ditt fall står som Nanna G på visningen men du skriver hit som Hanna W??
    2017-10-12 Nanna G svarar Yvonne U
    När man loggar in på Reco med Facebook så använder de ens profilbild men de anonymiserar namn. Detta förmodligen för att kunder ska våga lämna ärliga rekommendationer. Alltså, när jag loggar in med Facebook på Reco så får jag inte välja namn, och Hanna W dök upp automatiskt. Antingen så kan du ta bort den kommentaren du skrev nu, eller så kan jag kontakta Reco så får vi höra vad de tycker om att Mäklarhuset av-anonymiserar någonting som de jobbat för att göra anonymt?
    2017-10-12 Yvonne U svarar Nanna G
    Har talat med kundtjänst Reco och dom bekräftar att kunderna skall göra inlägg med sitt riktiga namn dom förstår inte att du skulle fått alternativ
    2017-10-12 Nanna G svarar Yvonne U
    Det var det som stod när jag loggade in med Facebook, men det går att ändra under profilen såg jag nu. Dock står mitt efternamn inte med utan det står Nanna G. Känner du fortfarande för att hänga ut mig med för och efternamn, på din egna Reco sida?

Märker att du inte kommenterar prissättningen, vad du trodde fastigheten skulle nå för pris, men men.

Jag rekommenderar dig varmt att be någon utomstående gå in på din recosida, och sen får de avgöra huruvida de skulle anlita dig som mäklare eller om de väljer att anlita någon som uppför dig på ett mer proffsigt sätt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Soleiman B gillar detta
  • 2017-09-01

Christina N skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Positiv, entusiastisk, kunnig och tillgänglig. Vad mera kan man begära. Läs mer
  • 2017-08-16

Monica T skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Väldigt trevlig, hjälpsam, snabba svar. Har genomfört 3 försäljningar med Yvonne och lika nöjd varje tillfälle.

Kan och har varmt rekommenderar henne till vänner. Läs mer
  • Evy E

2017-08-15

Evy E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Mycket tillmötesgående och ger ett gediget intryck som förmedlar lång erfarenhet med stor kundkrets av både köpare och säljare. Läs mer
    2017-08-15 Yvonne U svarar Evy E
    Tack, lycka till i nya boendet!
  • 2017-08-15

Tommy E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Positiv, noggrann och pålitlig. Läs mer
    2017-08-15 Yvonne U svarar Tommy E
    Tack, kul att du är nöjd med affären.
  • Maria K

2017-04-28

Maria K skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Efter ett noga förarbete valde vi västerorts mäklarstjärna Agnetha. Hon presenterade vår bostad på ett fint sätt och var ett fint stöd under hela affären. Kommer att vara vårt självklara val vid vår nästa affär. Tack! Läs mer
    2017-04-28 Agnetha P svarar Maria K
    Tack själva Maria! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. De nya ägarna kommer ta väl hand om er lilla pärla och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar er varmt lycka till i Spånga och ert nya äventyr som villaägare! :)
  • 2017-02-19

Anastasios M skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Hon var jätte trevligt och va tillgänglig när vi behövde ställa några frågor. Hon skötte hela projektet professionellt och gav oss alla information som vi behövde. Vi är jätte nöjda och har inga synpunkter att lägga på. Läs mer
    2017-02-19 Yvonne U svarar Anastasios M
    Tack snälla ni hoppas ni kommer trivas
  • 2017-02-18

Maria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Vi fick ett proffsigt och bra bemötande med snabb återkoppling i dom frågor som dök upp. Vi var mycket nöjda med Yvonne som även hade en god lokalkännedom. Läs mer
  • 2017-02-17

Christer S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Snabb, effektiv, trevligt bemötande Läs mer
  • 2017-02-17

Göte H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Sympatisk och glad mäklare samt korrekt i sitt bemötande med de fakta som efterfrågades. Läs mer
  • 2017-02-16

Lennart E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    bra information och visning samt ytterligare bra möte med säljaren.. Läs mer
    2017-02-16 Yvonne U svarar Lennart E
    Tack, kul att ni va nöjda, ses snart igen.
  • 2017-02-15

Lennart B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Hon var bra, känner oss väldigt nöjda.
    Lennart och Christina Läs mer
    2017-02-15 Yvonne U svarar Lennart B
    Tack hoppas ni kommer att ha det bra när ni lämnar oss i Spånga.
  • 2017-02-15

Diana K skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Yvonne har en riktigt härlig och energisk personlighet. Dessutom är hon vänlig och varm. Hon är snabb på att svara på mail och upplevs som väldigt professisonell och erfaren. Hon ligger i och ser till att ro sina projekt i hamn. Läs mer
    2017-02-15 Yvonne U svarar Diana K
    Hej, tackar varmast för dina omdömen, må så gott, hör av dig om du behöver hjälp någon gång.
  • 2017-02-06

Johann S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Agnetha Har ett mycket bra och professionellt bemötande. Hon leverera det som man förväntar sig och mer där till. Vi kan verkligen rekommendera Agnetha som Mäklare. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Johann S
    Tack för värmande ord Johann! Det var jättetrevligt att hjälpa er att sälja er lägenhet. Önskar er varmt lycka till nu när ni går vidare och blir husägare.
  • Anders B

2017-01-16

Anders B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Gått på flera visningar där Yvonne vart mäklare. Mycket trevligt bemötande, man får en varm ärlig känsla och känner att svaren man får är både korrekta och tydliga. Kommer känna mig trygg om vi köper en bostad via henne. Läs mer
    2017-01-16 Yvonne U svarar Anders B
    Tack för dina ord, hoppas ni får köpa av mig
  • Curt E

2017-01-02

Curt E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Agnetha.
    Trevlig, duktig, positiv samt ett väldigt
    familjärt bemötande, en mycket rolig lära känna tid
    Hälsar
    Monica och Curre Elmesten Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Curt E
    Tusen tack för fina ord! Det var så fantastiskt roligt att få det fina uppdraget att sälja ert underbara hus och få samarbeta med er samt att hitta de perfekta köparna! De kommer att vårda er villa med varm hand! :)
  • 2016-12-31

Staffan H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Hög trovärdighet, lugn, professionell, seriös, erfaren. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Staffan H
    Tack Staffan för fina ord! Önskar dig och din familj varmt lycka till i huset!
  • 2016-12-29

Ann-Kristin N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    Vi upplevde Agnetha P. som mycket
    professionell med stort engagemang, personligt bemötande, med kunnighet
    och pålitlighet. Alltid nåbar och med en glad framtoning!
    Vi kan verkligen rekommendera Agnetha! Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Ann-Kristin N
    Tack snälla Ann-Kristin för värmande ord! Det var ett nöje att hjälpa er sälja er villa. Många glada och trevliga stunder har vi haft tillsammans!
  • 2016-12-29

Sophie W skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    En trygg mäklare som levererar en trygg affär Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Sophie W
    Tack för fina ord Sophie! Ni kommer att trivas utmärkt i huset och i området, det vet vi! Varmt lycka till!
  • Lena Z

2016-11-21

Lena Z skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    Mycket lugnt och trevligt bemötande. Professionell i sin framtoning. Det kändes väldigt tryggt att ha kontakt med Yvonne i en sådan stor affär som en bostad är. Hon är mycket kunnig. Det är bara en positiv känsla alltihopa. Läs mer
    2016-11-21 Yvonne U svarar Lena Z
    Tack det känns bra att du blev nöjd jobbar ständigt med att få nöjda kunder.

Spånga Torg 4, 163 51 Spånga