Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Mäklarhuset Mäklarhuset Spånga

Mäklarhuset Spånga

Spånga Torg 4, 163 51 Spånga — Visa karta

Mäklarhuset i Spånga hjälper dig när du bestämt dig för att sälja din bostadsrätt, fritidshus, villa, fritidshus eller kommersiell fastighet. Vi som jobbar på mäklarhuset i Spånga har en lång och gedigen erfarenhet som vi gärna delar med oss av och applicerar dagligen. Vi ser till att ditt hem får vad det förtjänar, på ett tryggt och smidigt tillvägagångssätt. Letar du istället efter ditt drömhus och funderar på att köpa så är du välkommen att rådfråga oss.

Välkommen in till oss på Spånga Torg 4 i Spånga. För att prata med någon av våra trevliga mäklare. Vi sätter alltid kunden i fokus och har full förståelse för dig och dina önskemål.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om Mäklarhuset Spånga

• 2019-04-16

Gunilla L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne sålde min lägenhet i Spånga. Jag fick bra råd och tips inför försäljningen. Bra återkopplande vid de olika processerna. Hon är erfaren och har ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-16 Yvonne U svarar Gunilla L
    Tack Gunilla det var bara roligt o trevligt att hjälpa dig.
  • Elis-elisabeth S

2019-04-11

Elis-elisabeth S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Lägenhet på Gränsvägen solhemshjärta.
    Jag upplevde att köpet gick snabbt och smidigt. Yvonne var lätt att nå. Bra bemötande samt trevlig. Fick all information förklarat för mig och hon var väldigt service inriktad. Överlag är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2019-04-10

Kerstin Q skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Bra, snabbt och informativt startmöte. Motsvarade våra förväntningarna. Läs mer
    2019-04-10 Johan S svarar Kerstin Q
    Stort tack för ditt fina omdöme.
  • MELISA B

2019-03-19

MELISA B skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag sålde min bostadsrätt via Robert Blomster och jag döper honom härmed till Mäklarnas Magiker ! För det han lyckades med är rent utav magiskt.
    Jag hade min lägenhet tidigare ute på Hemmet , då marknaden va som bäst för att sälja, med en av sveriges bästa Mäklare som vunnit massa priser osv osv men tackade nej till buden jag fick då det va alldeles för lite för min bostad då .
    Nu när jag skulle sälja min bostadsrätt med Robert hade vi alla ods emot oss. Jag hade en deadline att gå efter för att sälja min lägenhet , vi befinner oss i Januari (årets värsta månad typ!) och marknaden är som värst för den som säljer ! Men !
    Robert gör magi och säljer min lägenhet för mycket mer när marknaden är som värst jämfört när jag försökte sälja den då när marknaden va som bäst !
    Utöver att jag kan tacka han för 1M i vinst på en orenoverad 2a utanför vällingby/hässelby så är jag även välldigt tacksam och nöjd över hans flexibilitet , service, strategi och kontakt ! Jag fick blixtsnabbt svar på alla frågor och funderingar jag hade både innan , under och efter försäljningen. Massor med goda råd och tipps ! Och välldigt snabba och smidiga lösningar kring allt fr nyckelhantering till skriva på överlåtelseavtal , vilket inte är så lätt att anpassa sig till min kaotiska och pressade schema i övrigt .
    Att bara säga att jag är nöjd känns så svagt sagt , att bara säga att jag kan rekommendera honom varmt känns lite lame t o m - Jag säger att NI MÅSTE HA ROBERT SOM MÄKLARE , bättre får ni länge leta efter !
    Tack Robert , TACK ! Läs mer
  • Max B

2019-03-09

Max B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är mycket proffesionell i sitt bemötande, upplägg och utförande av sitt uppdrag. Vi sålde en villa och det gick över förväntan då marknaden beskrivits som väldigt svår nu. Jag är väldigt nöjd med Johans arbete. Läs mer
    2019-03-09 Johan S svarar Max B
    Stort tack Max för ditt fina omdöme. Alltid kul att kunna överträffa högt ställda förväntningarna.
  • 2019-02-22

Johan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Kunnig och trevlig. Köpte ett hus. Läs mer
    2019-03-08 Johan S svarar Johan B
    Tack Johan, vet att ni kommer att stortrivas i ert nya hus!
  • Carolin F

2019-02-14

Carolin F skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi är mycket nöjda! Främst uppskattade vi att Jan är en mästare på att bemöta människor och hans erfarenhet som försäljare märks - på ett bra sätt. Jan har också varit tillmötesgående och hittat lösningar på allt vi har stött på. Enkel och snabb kommunikation. Läs mer
  • Erkut Ö

2019-02-12

Erkut Ö skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hej sålde mitt radhus och hade Jan Lindström som mäklare. Jan är ärligt och rak på sak. JL handlade rättvist både mot mig som säljare och köparen. Att sälja ett hus är inte lätt och man drömmer ofta bort sig på vägen. JL hjälpte mig att vara realistisk och förstå hur marknaden ligger till och hur vi skall gå tillväga för att komma till en försäljning som gynnade mig. Tack JL gör ett bra arbete👍 Läs mer
    Jan L gillar detta
  • Sandrina C

2019-02-04

Sandrina C skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag, mäklaren Robert Blomster och säljaren hade en överenskommelse om att ses i en lägenhet på Betsövägen 10 som jag redan tittat på för en sista visning och signering av kontrakt. Vid granskning av kontraktet och medförande dokument märkte jag att vissa moment saknades (t. ex. stod det i kontraktet som jag förväntades signera att jag fått tillgång till en aktuell energideklaration, vilket jag faktiskt inte fått). Vid poängtering av detta, liksom övriga önskemål om förtydligande i kontraktet samt en frågan om kommentar till bostadsrättsföreningens Betsövägens dåligt skötta ekonomi (med en skuldkvot som ligger på 8.8 och en belåning per kvadratmeter á 10 185 kr per kvadratmeter) - fick jag inget svar från mäklaren. När jag och min familj rest från Skåne till Stockholm enkom för den utlovade visningen av lägenheten och potentiella signeringen, märker jag plötsligt att mäklaren skickat mig ett fåordigt sms om att visningen är inställd. Ingen förklaring, ingen ursäkt. Givetvis har jag förståelse för att även mäklaren är utsatt för säljarens ombytlighet och att det är säljaren som har sista ordet om försäljning. Dock blev jag förbluffad över Robert Blomsters slappa hantering av situationen. Ett sms, några timmar innan visningen som jag lätt hade kunnat missa och begett mig till visningen ändå. När man ställer in någon typ av åtagande eller går tillbaka på ens ord finns en förväntan om att man åtminstone sköter det ordentligt, är tydlig och ursäktande, och än mindre när det här rör sig om ett såpass stort commitment som ett bostadsinköp och miljonbelopp är involverade. Ett sms duger helt enkelt inte och herr Blomster behöver visst jobba lite på sina people skills! Läs mer
    2019-02-05 Robert B svarar Sandrina C
    Hej Sandrina Cerda

Tråkigt att du är så besviken.

Energideklarationen är den senaste som finns och ligger som bifogad som pdf på nätet samt var tillgänglig på visningen.

Gällande föreningens ekonomi har jag förklarat för dig över telefonen redan tidigare.

Att du inte hade fått svar på ditt mail har helt enkelt att göra med att visningen blev inställd så säljaren inte vill sälja innan den öppna planerade visningen. Samt du efter det förklarat att du inte längre var intresserad. Mailet fick jag ca 2 timmar innan beskedet att visningen inte skulle bli av. Svar på alla frågor finns, inga konstigheter.

Om du inte svarat på mitt sms hade jag självklart ringt dig. Anledning till att jag smsade och inte ringde var att jag befann mig på en färja över Ålands hav med dålig täckning på väg hem från landstället. Ville meddela dig så fort som möjligt.

Du önskade se lägenheten igen med din pappa. Vi har haft mycket kontakt i en veckas tid och jag har besvarat alla dina frågor. Även i långa samtal över telefon.

Jag kan inte se att jag kan ha gjort på något annat sätt, känslan är att du endast är missnöjd med mitt jobb för att du inte fick köpa lägenheten.
    2019-02-05 Sandrina C svarar Robert B
    Jaha, så du visste om att energideklarationen var över 10 år gammal och därmed ogiltig, och ändå har du skrivit (eller bara inte ändrat) följande i kontraktet "Det finns en energideklaration avseende föreningens byggnad som upprättats för mindre än
    10 år sedan. Kopia av energideklarationen har uppvisats för köparen inför köpet och överlämnas till köparen i samband med undertecknandet av detta avtal" för köparen att signera? Det är irrelevant att du enbart erbjudit den senaste versionen som finns, kontraktet ska anpassas till verkligheten innan köparen förväntas signera.

Det är ditt jobb att svara på potentiella köpares frågor och särskilt i samband med kontraktpåskrivning. Du skickade även kontraktet med meddelandet att jag skulle vända mig till dig om jag hade några frågor. Du måste förstå att från min sida uppfattades det som oseriöst att inte få något svar på mina sista frågor innan kvällens avtalade privatvisning och sedan enbart få ett fåordigt sms (utan ursäkt) några timmar innan visningen om att ni inte kommer leva upp till det ni sagt. Oavsett om du är på Åland och jag i Skåne.

Jag är inte missnöjd med att jag inte fick lägenheten, nu känns det som tur i oturen. Utan som jag redan poängterat är jag missnöjd med din kommunikationshantering, som jag menar har varit slapphänt. Är det något i din senaste hantering här som du tycker förtjänar beröm?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-30

Nicklas L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har köpt ett hus i Stenhamra av Johan som är mycket trevlig och kompetent. Kan starkt rekommendera Johan och Mäklarhuset! Läs mer
    2019-01-30 Johan S svarar Nicklas L
    Stort tack för det fina omdömet Niklas!
  • 2019-01-29

Louise K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är Otroligt proffesionel. God kommunikation och snabb återkoppling. Alltid trevlig att samtala med och fick mig att känna att jag var i trygga händer.
    Jag vill starkt rekommendera Johan och mäklarhuset. Det har varit en ren fröjd att samarbeta med honom/dom. Läs mer
    2019-01-29 Johan S svarar Louise K
    Stort tack för de värmande orden Louise. Mitt måtto är ju att försöka överträffa kundernas högt ställda förväntningar.
  • 2018-12-21

Susanne D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt en trea på Sörgårdsvägen.
    Positivt och handfast bemött.
    Blev glömd en gång för att komma in i lägenheten innan tillträde. fixade sig när jag ringde.
    Snabb bra affär.
    inte rätt uppgifter om garageplats annats stämde allt annat.
    trevligt personligt bemötande.
    Hade inga förväntningar då jag egentligen inte från början tänk p ett köp utan endast skulle titta.
    positivt! Läs mer
  • Ragnhammar Peter Charles R

2018-12-21

Ragnhammar Peter Charles R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Har sålt en fin villa med sjöutsikt i Hässelby villa stad. Från början var jag tydlig med att inte sälja under utgångspris vilket mäklaren till fullo förstod och fann mycket rimligt.
    Bemötandet var hela tiden respektfull, förstående och professionellt från mäklaren och hennes kollega Agnetha.
    Båda mäklarna levde till 100% upp till mina förväntningar.
    Bra mäklar som jag varm rekommenderar till vänner, bekanta samt grannar. Läs mer
  • 2018-11-12

Agneta N skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt tomt på Färingsö. Mäklaren var trevlig, kunnig, svarade snabbt på frågor och var väldigt tillmötesgående.
    Vid kontraktsskrivningen var intrycket likaså mycket positivt; trevlig och kompetent mäklare med en sympatisk framtoning. Läs mer
    2018-11-12 Johan S svarar Agneta N
    Stort tack Agneta för det fina omdömet, önskar Er lycka till med husbygget. Tro mig, ni kommer att stortrivas i området.
  • 2018-11-11

Inger G skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi är mycket nöjda med valet av vår mäklare. Johan är kunnig, saklig, lugn och trevlig. En trygg och glad person. Vi sålde en tomt och informerades hela tiden om läget. Vi tycker att Johan verkligen är värd betyget Utmärkt.
    Hälsningar Inger Gutå Läs mer
    2018-11-11 Johan S svarar Inger G
    Tack Inger för det jättefina omdömet.
  • 2018-11-09

Lennart G skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan har hjälpt till med att sälja en avstyckad tomt från vår egen tomt.
    Johan var mycket informativ under hela försäljningen och öppen för svar på frågor.
    Jag hade hoppats på att få ut ett bra pris för min tomt och detta hjälptes upp av Johans beskrivning i annons med fina bilder och text.
    Försäljningen gick problemfritt och alla var nöjda. Läs mer
    2018-11-09 Johan S svarar Lennart G
    Tack Lennart för de fina lovorden. Ni får ju nu också en trevlig granne.
  • 2018-11-04

Mats B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Alltid tillgänglig och hjälpsam i att nå ett avslut på affären samt snabba svar på alla de frågor som kom upp under processens gång. Läs mer
    2018-11-04 Johan S svarar Mats B
    Stort tack Mats för det fina omdömet, välkommen åter till Ekerö.
  • 2018-11-01

Adrian C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Snabb
    Effektiv
    Korrekt
    Informativ
    Trevligt kundbemötamde Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Adrian C
    Tack Adrian för de fina vitsorden, välkommen till Stenhamra!
  • 2018-10-24

Mikaela S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet och har verkligen gjort ett fenomenalt jobb! Man känner sig trygg igenom hela processen.
    Bättre mäklare får man leta länge efter! Läs mer
    2018-10-24 Johan S svarar Mikaela S
    Jättekul att du är nöjd och tack för det fina omdömet Mikaela, det värmer!
  • 2018-10-04

Lotta H skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Köpt friliggande villa.
    Blev mycket väl bemöt. Upplevde att Johan värnade om att vi som köpare skulle känna oss nöjda och trygga. Fick mer i formation och tipps än förväntat vilket var positivt. Läs mer
    2018-10-04 Johan S svarar Lotta H
    Stort tack för det fina omdömet Lotta. Hoppas och tror att ni kommer att stortrivas i ert nya hus.
  • 2018-10-04

Lina K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi sålde vår villa på Färingsö på ett snabbt och smidigt sätt. Mäklaren erbjöd en bra dialog om förväntningar och hade en snabb återkoppling på våra frågor. Fotograf och kvalitetsansvarig var snabbt på plats.
    Vi fick bra avstämnig från märklaren under budgivning och bra support vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-04 Johan S svarar Lina K
    Tack Lina för det fina ömdömet. Det värmer.
  • 2018-10-03

Rickard O skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte en villa på Ekerö.
    Johan är en mycket trevlig person och duktig mäklare.
    Johan känns ärlig,engagerad och kunnig! Läs mer
    2018-10-03 Johan S svarar Rickard O
    Tack för fina lovord, kul att ni är nöjda! Välkomna till Ekerö.
  • 2018-10-03

Magnus K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Bra och pålitlig mäklare som ser till att göra vad som krävs. Läs mer
    2018-10-08 Johan S svarar Magnus K
    Tack för ditt fina ömdöme Magnus.
  • Yvonne A

2018-10-03

Yvonne A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan Siönäs, Mäklarhuset hjälpte oss att sälja vår fastighet. Johan utstrålar ett trevligt sätt, är mycket tillmötesgående, kunnig och professionell i sitt yrke. Vi fick genast förtroende för honom och vi rekommenderar honom varmt ! Tack Johan Siönäs för ditt engagemang och väl utfört arbete!
    Yvonne & Stefan Läs mer
    2018-10-03 Johan S svarar Yvonne A
    Stort tack för de fina vitsorden!
  • 2018-10-02

Carina J skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har blivit mycket trevligt bemött av Johan vid köp av tomt. Han är kunnig och har erfarenhet och känner mycket bra till området.
    Enbart postiv erfarenhet så här långt! Läs mer
    2018-10-02 Johan S svarar Carina J
    Tack Carina för ditt fina omdöme.
  • 2018-10-02

Andreas K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Försäljning av mitt radhus i Stenhamra, Färingsö..

Utfört uppdrag. Snabbt, trevligt, sakkunnigt och mycket bra områdes kännedom.

Uppfyllde mina förväntningar med tjänster, service samt marknadsmässigt bra slut pris.

Kort och gott en mäklarfirma med personlig och branchledande service. Läs mer
    2018-10-02 Johan S svarar Andreas K
    Tack Andreas för ditt fina omdöme. Målsättningen är ju alltid att få nöjda kunder.
  • 2018-10-01

Stefan A skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är en mycket erfaren mäklare med en gedigen lokalkännedom som gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Att försäljningen tog lång tid och inte nådde upp till bedömt marknadspris kan helt tillskrivas en fallande marknad och ökad osäkerhet bland köparna. Läs mer
    2018-10-02 Johan S svarar Stefan A
    Tack Stefan, kul också att ni får bra grannar.
  • Daniel C

2018-10-01

Daniel C skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi köpte ett radhus och säljer en lägenhet via Johan, blev väldigt bra bemött och Johan var väldigt engagerad i vårt bästa, inte enbart i köp och sälj men kring vilket stadie jag och min sambo var i livet och hur vi bäst bygger vår framtid ihop.
    Jag hade ganska låga förväntningar av mäklare överlag måste jag erkänna, trodde det bara skulle vara pengar i deras tankar, men vart glatt överraskad att det var mer än så, det var omtanke och som sagt stort engagemang kring vårt bästa.

Sammanfattning är väl att vi är mycket nöjda, ska rekommendera Johan till mina nära och kära i framtiden och kan inget annat än tala väl om hans arbete han gjort. Läs mer
    2018-10-01 Johan S svarar Daniel C
    Tack för det jättefina omdömet, det värmer ett mäklarhjärta!
  • 2018-10-01

Kenneth N skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Nemas problema hela vägen
    Från A-Ö Läs mer
    2018-10-01 Johan S svarar Kenneth N
    Som det ska vara alltså. Tack Kenneth
  • 2018-09-13

Tobias Å skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag har både köpt och sålt med Robert Blomster på Mäklarhuset. Både gångerna har han överträffat alla mina förväntningar. Han har ett driv och engagemang som jag sällan skådat.

Därför vill jag rekommendera Robert till alla. Läs mer
  • 2018-09-12

Aksana S skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Robert är verkligen en proffsig mäklare, gäller både bemötande samt hantering av säljprocessen. Varmt rekommenderat! Läs mer
  • Gun-Britt O

2018-06-23

Gun-Britt O skrev om Mäklarhuset Spånga
    Yvonne Ulvegren gjorde ett utmärkt jobb. Ingav förtroende, hörde alltid utav sig, svarade snabbt på frågor. Gav inte upp trots svårt läge att sälja utan fortsatt positiv. Läs mer
  • Anders W

2018-06-18

Anders W skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Försäljning av hus i Spånga. Utmärkt stöd under planeringen av försäljningen.
    Snabb och enkel affär! Läs mer
  • 2018-05-02

Gunilla K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi har köpt ett radhus och sålt en villa.

Mäklaren gav ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • 2018-04-30

Fredrik L skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Duktig mäklare............................ Läs mer
  • 2018-03-27

Marie-Louise B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan sålde vårt hus och vi är verkligen nöjda med honom på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2018-03-27

Lena E skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Fick förtroende för mäklaren som var kunnig, tydlig, höll kontakt med oss och trevlig. Läs mer
  • Sandra W

2018-03-23

Sandra W skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Jag är jättenöjd, Jan levde verkligen upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-02-17

Sophie Y skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Professionellt bemötande och arbete, Caroline har varit omtänksam samt hjälpsam under hela köpprocessen, tänkte på alla små detaljer och var tydlig med informationen. Jag är mycket glad att jag har fått Caroline som mäklare. Super engagerad och kan sitt jobb. Caroline är helt enkelt en toppen mäklare. Läs mer
  • 2018-02-02

Åke G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mycket bra bemötande under hela försäljningsprocessen. Lyckades hitta köpare trots det skakiga marknadsläget. Läs mer
  • 2018-02-01

Adina R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne var hur underbar som helst. Såg till att jag som köpare var nöjd och ställde upp och svarade på meddelanden och samtal alla dagar i veckan. Hon verkligen över förväntan, trodde inte man skulle få så mycket hjälp som jag har fått. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Adina R
    Tack Adina hoppas du och dina vänner kommer att trivas.
  • Maximilian R

2018-02-01

Maximilian R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Personlig och pålitlig. Yvonne har haft löpande kontakt med oss och kommit med bra förslag längs försäljningsprocessen när hon hjälpte oss att sälja vårt hus. Hennes erfarenhet i kombination med engagemang är oöverträffbar. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Maximilian R
    Stort tack för fina ord, hoppas ni får det bra i nya boendet.
  • Kerstin H

Kerstin H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Mycket professionell och saklig, samtidigt utstrålar hon värme
    och personligt engagemang,viktigt för oss som var lite ängsliga och oerfarna hussäljare/lägenhetsköpare.Allt gick smidigt och
    mycket bra.Vi kan verkligen rekomendera Yvonne Ulvegren.

Kerstin o Bosse Scullman Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Kerstin H
    Hej, tack för varma ord, lycka till i ert nya boende.
  • 2018-02-01

Magnus Å skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vänlig, engagerad, erfaren, arbetar verkligen för kundens räkning Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Magnus Å
    Hej Magnus, tack för din rekommendation, lycka till i nya boendet.
  • Mikael L

Mikael L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Yvonne var klar och tydlig om vad som skulle ske och hon hade ett väldigt proffsigt sätt att hantera hela flödet, från första kontakt tills affären var klar. Helt klart så överträffade hon mina förväntningar och som jag berättade för en bekant:
    - husförsäljningen var som en bra film, bara luta sig tillbaka i soffan och med spänning invänta upplösningen. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Mikael L
    Tack för trevliga ord, lycka till med nya boendet
  • 2017-12-06

Zamir K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan har ett mycket bra bemötande vad det gäller kunder. Han är även konkret när det gäller köp och försäljning. Johan ger bra information som är lätt att förstå för mig som kund. Läs mer
    2018-03-27 Johan S svarar Zamir K
    Tack för det fina omdömet Zamir, hoppas ni kommer att stortrivas i er nya bostad.
  • 2017-12-06

Jan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Korrekt och bra bemötande och ett bra genomförande av försäljningen. Läs mer
    2017-12-06 Johan S svarar Jan B
    Tack för ditt fina omdöme Jan. Med hopp om ni nu kommer att trivas på er nya bostadsort.
  • 2017-12-02

Yvonne F skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Johan är engagerad, kunnig och tydlig. PROFESSIONELL. Vi hade en tät och bra kommunikation vilket gjorde att vi kände oss trygga. Fam. Frölander Läs mer
    2017-12-03 Johan S svarar Yvonne F
    Tack Yvonne och Mats för det fina omdömet. Verkligen kul att ert fina hus nu får en ny nöjd och hängiven ägare.
  • 2017-12-01

Lars K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Tryggt bemötande. Kunnig pålitlig. Läs mer
    2017-12-03 Johan S svarar Lars K
    Tack Lars för ditt fina omdöme. Önskar dig varmt välkommen till Ekerö och vet att du kommer att stortrivas i ditt nya hus.
  • Fernando A

2017-11-23

Fernando A skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    We had to chase him all the time we needed anything. We had some important issues with the apartment once started living, and he wouldn't help despite pretending to be interested in doing it. After a year, it is very unfortunate that we are still in the same situation and he hasn't responded. Läs mer
    Sandrina C, Lars K gillar detta

Spånga Torg 4, 163 51 Spånga