Agnetha Pettersson

Agnetha Pettersson

Försäljningar

34 omdömen om Agnetha Pettersson

• Sålt en villa i Jakobsberg, Järfälla, 1 juli 2020. Kontaktade Agnetha i början av året, fick bra känsla direkt. Trevlig, strukturerad, noga, proffsig, hörde av sig vid minsta lilla fundering, jordnära med glimten i ögat. Hjälpte till med tankar kring coronavirusets ev. påverkan. Vi ville helst sälja så fort och smidigt som möjligt till bra pris, mest pga att börja en ny fas i livet som pensionär i ett befintligt fritidshus. Försäljningen gick otroligt bra, över förväntningarna på 3 dgr. Agnetha lyckades matcha köparen med huset och det kändes väldigt bra att sälja just till den familjen. Högsta betyg i alla detaljer!
    Tuuli S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2020-07-03
    2020-07-03
  • Villa-försäljning. Agneta visade professionalism och var glad, öppen och lyhörd.
    Joakim S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2020-07-02
  • Köpt villa. Jättebra bemötande av Agnetha.
    Jalina E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2020-07-02
    Tack Jalina! Är helt säker på att familjen kommer trivas jättebra!

Agnetha P

• Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer.
    Jenny P skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-09-12
    2019-09-12
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :)

Agnetha P

• Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet.
    Maria O skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-09-09
    2019-09-09
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till!

Agnetha P

• vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare
    Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-06-23
    2019-06-23
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!

Agnetha P

• Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas.
    Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-06-19
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!

Agnetha P

• Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus!
    Caroline H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-06-19
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra!

Agnetha P

• Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt.
    Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-05-06
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.

Agnetha P

• Agnetha sålde min lgh i bromma. gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet.
    Henrik N
    Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-05-06
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!