Mäklarhuset Spånga

Mäklarhuset Spånga

En del av Mäklarhuset www.maklarhuset.se
  • Badge2022

Mäklarhuset i Spånga hjälper dig när du bestämt dig för att sälja din bostadsrätt, fritidshus, villa, fritidshus eller kommersiell fastighet. Vi som jobbar på mäklarhuset i Spånga har en lång och gedigen erfarenhet som vi gärna delar med oss av och applicerar dagligen. Vi ser till att ditt hem får vad det förtjänar, på ett tryggt...

181 omdömen om Mäklarhuset Spånga

Sedan starten hos Reco 2018

Ingrid N
Spånga - Solhem

Mycket bra och professionell mäklare. Rekommenderas!

Minna G
Spånga - Bromsten

Yvonne kan vara den bästa mäklare jag har träffat. Otroligt proffsig. Man kan märka att Yvonne har arbetat som mäklare i många år och att hon har en stor erfarenhet samt bred kompetens av husförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Yvonne Ulvegren för liknande uppdrag. Varma hälsningar, Minna och Pierre

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för gott betyg. Vi ses snart igen.

Pierre F

Vi köpte vårt drömhus av Yvonne 🫶

Svar från Yvonne Ulvegren

Hoppas ni kommer få det bra i detta fantastiska hus.

Oscar P
Spånga - Bromsten

Yvonne bemötte oss på ett trevligt och professionellt sätt, och var tillmötesgående med att finna svar på våra frågor under hela processen.

Martin H
Spånga - Flysta

Min fru skötte majoriteten av kontakten. Men själva kontraktsskrivningen och den efterföljande hanteringen gick utmärkt.

Svar från Raymond Lindeborg

Stor tillgänglighet, lyhördhet och flexibilitet präglade försäljningsprocessen. Den efterföljande köpargenomgången med besiktningsmannen var tydlig.

Gunnar B
Spånga - Flysta

Allt gick smidigt. Bra och trevligt bemötande. Raymond skötte allt det praktiska på ett bra sätt

Svar från Raymond Lindeborg

Det var ett flexibelt och trevligt samarbete. Priset avspeglar sig så klart i skicket och läget i marknaden.

Alexander A
Spånga - Solhem

Påläst/kunnig - bra dialog och trevligt bemötande !

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för fint omdöme! Vi ses snart igen.

Marie K
Spånga - Solhem

Mycket lätt att kommunicera med . Snabb att ge återkoppling . Trevlig mäklare .

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för fint omdöme! Kul att hjälpa er.

Kita S
Spånga - Solhem

Fantastik mäklare. Hon tog hand om allting och jag kände mig så trygg. Hon var den som peppade när man inte trodde att huset skulle bli sålt. Hon kunde sitt jobb och det märktes stort att hon älskade jobbet sitt. Jag rekommenderar henne varmt!

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för fint omdöme, vi ses snart igen!

Mattias B
Spånga - Bromsten

Raymond var hjälpsam vid både frågor och funderingar. Allt igenom en bra service.

Svar från Raymond Lindeborg

Vad fint att ni uppskattade hjälpen i samband med ert husköp. Hoppas att ni kommer trivas.

Karin W
Spånga - Bromsten

Raymond Lindeborg har på ett tydligt och tålmodigt sätt lotsat oss tre syskon genom de situationer en försäljning kan innebära. Raymond hade vårt fulla förtroendefullt under hela processen men sitt lugna, engagerade och inlyssnande sätt. Eva Lasse och Karin

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ert engagemang, tillgänglighet och trevliga bemötande samt fina omdöme.

Marcus O
Hässelby Gård

Professionellt och trevligt bemötande. Lätt att samarbeta med

Svar från Raymond Lindeborg

Det var trevligt att få hjälpa dig. Uppskattar att du underlättade mitt arbete genom hela processen.

Ann Mikaela W
Solhem - Spånga

Raymond är en lugn och sansad person och processen gick hyfsat smidigt med tanke på att det dels var sommar och dels att räntorna började sticka iväg och marknaden var oberäknelig. Jag är nöjd med vårt samarbete och kan rekommendera Raymond om du funderar på att sälja!

Svar från Raymond Lindeborg

Logvägen 13 var en försäljning som gick enligt planen och resulterade i ett väldigt bra slutpris.

Gunborg L
Spånga - Solhem

Yvonne är en kunnig mäklare.Ger snabba och raka svar på frågor .Är mycket empatisk, då problem uppkommit stöttar och tröstar hon.

Volker S
Kista

Kunnig, personlig, problemlösare!

Gunborg L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
Spånga Centrum

Trevligt bemötande. Kunnig. Tillmötesgående.

Inger S
Spånga Centrum

Bra och trevligt bemötande, ordning och reda på alla handlingar och bra agerat vid prisförhandlingen. Kändes tryggt och lugnt. Är mycket nöjd!

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack Inger, återkommer ang boendet.

Nabiha B
Spånga - Bromsten

Hon var väldigt flexibel och service minded. Proffesionellt bemötande och tillgänglig. Mycket trevlig person och noggrann. Vi är mycket nöjda köpare.

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack och hoppas ni ska trivas i nya huset

Reza D
Spånga - Bromsten

Seriös, engagerad, trevlig, noggrann, strukturerad, pålitlig

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för fina omdömet. Hoppas att ni får det bra i nytt boende.

Jakob L
Solhem

Trevlig och framför allt väldigt påläst om lägenheten och föreningen - något som inte är jättevanligt bland de mäklare jag har träffat.

Svar från Agnetha Pettersson

Tack för fina ord Jakob. Lycka till med din nya bostad!

Lena G
Solhem

Försäljningen har skett på ett mycket bra smärtfritt sätt för mig.

Svar från Agnetha Pettersson

Tack för ditt fina omdöme Lena! Ha en riktigt fin sommar!

Per Johan Mikael F
Solhem - Spånga

Väldigt trevig mäklare som skötte försäljningen på ett bra sätt!

Cecilia G
Spånga - Bromsten

Trevlig, professionell och tillmötesgående, återkopplat återkommande.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för dina värmande ord. Att du var med från start till mål visar på en seriös vilja att förvärva bostaden.

Karin S
Solhem - Spånga

Raymond är professionell, lugn och tydlig och inger förtroende. Han är saklig och inlyssnande och kunnig inom sitt område.

Svar från Raymond Lindeborg

Jag uppskattar ditt omdöme och att du bestämde dig för bostadsrätten. Du insåg snabbt fördelarna med lägenheten och att bo i Solhem.

MARIA K
Spånga - Bromsten

Vi fick ett bra och förtroendeingivande intryck av Raymond och det levde han upp till under hela försäljningsprocessen. Då det här var vår första lägenhet som vi sålde så kände vi oss väldigt osäkra på hur allt gick till men Raymond lotsade oss på ett tydligt sätt så vi kände oss trygga. Vi rekomenderar verkligen Raymond som mäklare!

Svar från Raymond Lindeborg

Fint att ni gav mig riktigt goda förutsättningar att genomföra förmedlingen, både genom förberedelser och tillgängligheten av lägenheten i samband med marknadsföringen av denna.

MARIA K

Vi är supernöjda att vi valde Raymond som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Vi fick ett bra bemötande och Raymond var saklig, tydlig och lugn och lotsade oss genom hela processen. Det kändes väldigt tryggt då det var vår första lägenhetsförsäljning! Vi rekommenderar verkligen Raymond och tackar för ett bra samarbete!

Svar från Raymond Lindeborg

Tack själva, det var roligt att få hjälpa er genom försäljningsprocessen.

Elin W
Jakobsberg

Trevlig och karismatisk! Mötte verkligen våra förväntningar. Hon är riktigt bra på det hon gör! Rekommenderar verkligen Isabella!

Daniel H
Spånga - Bromsten

Mycket engagerad mäklare. Transparant och lösningsorienterad. Rekommenderar Yvonne starkt

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för ditt fina omdöme. Det var roligt att hjälpa er.

Shakila H
Solhem - Spånga

Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling och allt förberett i tid. Mycket smidigt köpupplevelse!

Svar från Raymond Lindeborg

Glad att vi höll kontakten från allra första början. Tack för er beslutsamhet och återkoppling.

Sten N

Proffesionellt och upplyst. Samt lugnt med all info Mvh Stene

Svar från Yvonne Ulvegren

Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer att trivas.

Isak B
Solhem - Spånga

Bra bemötande, alltid trevlig och lätt att prata med, svarade alltid när jag ringde.

Anneli A
Bromsten

Trevlig och tillmötesgående mäklare. Full koll på allt. Rekommenderas varmt!

Arvid B
Spånga - Bromsten

Allt har gått perfekt. Inga bekymmer.

Uppskattar responsen, tack.

Leon L
Viksjö

Isabella är trevlig, snabb och saklig. Från start till slut har processen gått smärtfritt och jag är jättenöjd med mitt nya bostadsköp.

Tolga A
Viksjö

Allting runt henne var bara positivt hon var villig att hjälpa oss med exakt allt vi ville ha hjälp med och kom med egna förslag och tankar som även var nyttiga och bra för oss Vi rekommenderar henne starkt !!!!

Gunilla L
Solhem - Spånga

Isabella tog emot mig på ett tydligt och proffesionellt utan att presentera massa floskler. Jag kände att vi hittade en gemensam väg på en gång. Under hela resan har den linjen följts och jag har känt mig helt trygg med allt i processen. Från första minuterna till slutet. Jag har känt att Isabella lagt ribban på en helt realistisk nivå samt agerat både för mig och köparen.

Rita S
Spånga - Tensta

Hej! Vi hade blivit jagade i fem år av en mäklare som när vi väl skrev under och valde att sälja via honom ändrade attityd o blev otillgänglig… för att ge er exempel han hade objektet i 2 månader innan han bokade in en första visning osv. Alltid stressad på visningen han kom prick den tiden visningen var och drog sekunden den var över… jag fick antigen vänta tills på måndag på återkoppling efter visning eller ringa själv… han var usel och vi valde bort honom när 3 månaderna var över. Så Isabella fick en mycket skeptisk...

Gabriel K
Spånga - Bromsten

Ärlig, trevlig och fokuserad på lösning! Kan varmt rekommendera.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för visad uppskattning. Ser fram mot att se ombyggnaden.

Artiom K
Barkarby

Vi är väldigt nöjd med Isabella. Hon var lyhörd och lätt att kommunicera med. Isabella höll oss uppdaterade och var alltid tillgänglig. Vi vill gärna rekommendera Isabella!

Mitra M
Barkarby

Isabella är Lyhört och lyssnar på vad kunden vill ha. Hon är snabbt med att ta hand om olika moment som dyker upp. Hon är trevlig och respektfull.

David L
Solhem

Som köpare av objektet tycker jag att all kommunikation fungerat bra och att hela processen så här långt varit smidig.

Monika Ö
Solhem

Agnetha var mycket engagerad. Alltid lätt att få kontakt med och närvarande genom hela processen med allt ifrån besiktning, fotografering och visning.

Myrthel H
Kristineberg

Jag hade höga förväntningar i ingången av försäljningen av min lägenhet, inte minst med tanke på lägenhetens läge och skick. Yvonnes erfarenhet gav mig höga förväntningar. Yvonnes skicklighet och erfarenhet gjorde tillslut att både säljare och köpare blev nöjda.

Sarah B
Solhem - Spånga

Isabella Lindell är en engagerad och lyhörd mäklare. Hon har varit ett fantastiskt stöd vid både köp och försäljning av lägenhet. Kan starkt rekommendera Isabella Lindell och ni kommer inte ångra er.

Jan Håkan Georg M
Solhem - Spånga

Mycket trevlig och påläst Hade inga större fgörväntningar då min förra mäklare inte var så bra

Sami G
Spånga - Solhem

Topp mäklare som har stort erfarenhet

Katrin C
Vällingby - Nälsta

Härligt engagemang i att det ska bli bra för alla inblandade.

Katja B
Solhem

Med sitt stora kunnande, sitt driv och professionalism så kände jag mig oerhört trygg av att Isabella Lindell skötte försäljningen av mitt hus!

Staffan K
Vällingby - Nälsta

Klara besked utan att det störde. kändes att Yvonne hade en lång erferenhet , det var det vi vill ha.

Anne-marie K
Vällingby - Nälsta

Trevligt med ett mycket glatt humör Förtroende ingivande och mycket kunnig. Agerade snabbt och skötte allt som behövdes för en snabb och effektiv försäljning