Amanda Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 10 kunder tycker om Amanda Persson

• Elinor F
    Elinor F skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Så nöjd med hela säljprocessen och hur Amanda skötte kontakten både med mig och mina intressenter. Kontakten kändes genuin och det märks att Amanda bryr sig och gör allt för att affären ska bli så bra som möjligt. Skulle rekommendera Amanda vilken dag som helst! Läs mer
    2018-11-28 Amanda P svarar Elinor F
    Tack så mycket för din fina rekommendation Elinor! Har varit jättekul att jobba med dig och sälja din fina lägenhet. :)
  • Moa H
    Moa H skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag som köpare är väldigt nöjd med Amandas snabba återkopplade under budgivning. Mycket kunnig och hade svar på frågor. Inbjudande energi som fick mig känna mig trygg i mitt köp. Kommer rekommendera Amanda till alla jag känner som ska sälja sin bostad! 😃 Läs mer
    2018-10-24 Amanda P svarar Moa H
    Tack för din fina rekommendation Moa! Det glädjer mig att du är nöjd med köpet och jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i ditt nya hem. Vi ses på tillträdet!😊
  • Digge Z skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda var mycket drivande och flexibel och hjälpte oss att snabbt och smidigt få lägenheten såld. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-24 Amanda P svarar Digge Z
    Stort tack för er rekommendation Digge. Det var riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen!
  • Katja O skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är det bästa som har hänt mig. Hon ger sig inte, drar i alla trådar, frågar runt på andra kontor tillhörande Mäklarhuset. Hon kör visningar mitt i natten, på lunchen, på morgonen. Hon kör visningar medan du är på jobbet eller i tvättstugan. Ingenting är omöjligt för Amanda! Hon gör allt för att hitta en köpare.
    Man kan ringa Amanda vilken tid på dygnet som passar, och alltid få ett svar. Jag har aldrig varit med om denna typ av service. Nästa gång jag får för mig att sälja, hoppas jag verkligen på att Amanda är kvar i branschen och kan hjälpa mig. Amanda samarbetar dessutom med en sjukt bra stylist, som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2018-09-24 Amanda P svarar Katja O
    Wow, tack! Vilken fin rekommendation Katja. Riktigt kul att du ser hur jag kämpar för att få ett bra slutpris. Jag hjälper dig mer än gärna nästa gång det är aktuellt för dig med försäljning!
  • Veronica T skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är oerhört engagerad och målinriktad. Jag upplevde också att hon var påläst, gav goda råd och var lyhörd. Hon gjorde i mitt fall sitt yttersta för att hitta rätt köpare. Jag är mycket nöjd med Amandas insats och skulle definitivt rekommendera henne. Läs mer
    2018-08-01 Amanda P svarar Veronica T
    Tack för din fina rekommendation och ditt förtroende Veronica! Det har varit superkul att få hjälpa dig med försäljningen!
  • Niclas S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Helt ärligt så hade jag inga större förväntningar på mäklare över huvud taget. Det är marknaden som bestämmer priset och mäklaren är bara en mellanhand. Men jag hade fel, Amanda överträffade mina förväntningar med råge. Jag var i behov av ett snabbt avslut men ändå med ett skäligt pris. Trots att marknadsläget är ganska tufft idag så blev slutpriset högre än vad jag hade förväntat mig samt så lyckades hon övertala köparen att höja sitt eget bud. Kan inte säga annat än att jag är supernöjd och imponerad! Läs mer
    2018-07-27 Amanda P svarar Niclas S
    Stort tack för din rekommendation Niclas! Det har varit ett riktigt roligt uppdrag och jag är glad över att ha överträffat dina förväntningar!
  • Jan P
    Jan P skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är väldigt nöjd med affären! Beskrivning och representation var tydliga, klara, och ärliga, så jag fick precis det jag väntade mig utan obehagliga överraskningar.

Uppenbart mån om att båda parter i affären ska bli nöjda och medlar proffsigt mellan parterna. Skulle anlita igen! Läs mer
    2018-06-26 Amanda P svarar Jan P
    Tack för ditt fina omdöme, var riktigt kul att få sälja till dig och att du hade en positiv köpupplevelse!
  • Lena S
    Lena S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra bemötande. Superengagerad och driven. Tog sig tid, och var tydlig. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-04-21 Amanda P svarar Lena S
    Tack så mycket Lena!
    Det har varit superkul att ha dig som säljare och få sälja din fina lägenhet!
    Lena S, Amanda P gillar detta
  • Johan E skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är en lugn och trygg mäklare att ha igenom hela resan. Ärlig och proffsig med en äkta passion för yrket. Hon jobbar hårt och har verkligen det där extra engagemanget som gör skillnad. Jag kommer anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-09 Amanda P svarar Johan E
    Tack så mycket för dina fina ord och ditt förtroende Johan, det har varit ett sant nöje att göra affärer med dig. Såklart kommer jag att hjälpa dig och Samantha i framtiden. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet.
  • Elisabeth Q skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande, lyhörd och tillmötesgående. Såg till att vi fick all information under hela försäljningsprocessen. Amanda är kunnig och vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2017-09-19 Amanda P svarar Elisabeth Q
    Hej Elisabeth, tack så oerhört mycket för de snälla orden! Det gläder mig att höra att ni gärna rekommenderar mig, det har varit ett nöje att få jobba med dig och din man. Jag är övertygad om att köparna kommer stortrivas i er fina lägenhet! Vi ses snart på tillträdet.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström