Amanda Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 22 Läs vad Amanda Persson

• Jaime Marcelo P skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-18

"Inom 2 månader har Amanda hjälpt mig att sälja och köpa lägenheter och båda gånger har hon gjort ett fantastiskt jobb. Amanda är mycket engagerad och målinriktad. Som exempel ställer hon gärna upp på privatvisningar med kort varsel, återkopplar alltid med information, har brett kontaktnät av spekulanter och är imponerande nog alltid tillgänglig. Båda mina lägenheter har Amanda sålt med ett väldigt gott resultat.

Jag rekommenderar verkligen Amanda som mäklare, nästa gång det är dags att sälja är Amanda ett givet val för mig. " Läs mer
  • LINDA C skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-16

Amanda är positiv och professionell men genuint engagemang. Jag anlitade Amanda för försäljning av min lägenhet men hon gav oss även vägledning i köpprocessen till vår nya lägenhet. Tack för samarbetet Amanda! Läs mer
  • VIKTOR S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-10

Ska ni anlita en mäklare för att sälja er bostad så välj Amanda. Dvs om ni inte vill ha en stereotyp utav en mäklare, utan en Jordnära, trevlig, professionell och mycket driven mäklare som du känner dig trygg med samt lätt att prata med. Återkopplar alltid snabbt och jobbar stenhårt för att du ska bli nöjd och få ut bästa möjliga pris. Fick mer än förväntat från försäljningen utav min bostad och dessutom på bara 7 dagar. TACK! Läs mer
    2019-11-15 Amanda P svarar VIKTOR S
    Hej Viktor😊 Stort tack för din fina rekommendation och ett mycket trevligt samarbete!
  • Richard Ingemar L skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-01

Amanda är super engagerad, proffsig och har järnkoll. Stort tack för hjälpen vid såld fastighet! Läs mer
    2019-10-01 Amanda P svarar Richard Ingemar L
    Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete!
  • Niklas Sven J skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-26

Amanda är engagerad, professionell och har en härlig personlighet. Jag kan varmt rekommendera Amanda till er som vill ha bra vägledning genom säljprocessen och maximera priset på Er bostad. Hon är toppen helt enkelt! Läs mer
    2019-08-26 Amanda P svarar Niklas Sven J
    Hej Niklas! Tack för din fina rekommendation och ett bra samarbete!
  • VJOLLCA R skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-09

Tusentack till bästa Amanda!
    En mycket driftig, positiv, glädjespridare som ser till att fullfölja det hon håller in i det sista!
    Extremt kunnig och man känner sig väldigt trygg med henne.
    Jag är supernöjd och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-08-13 Amanda P svarar VJOLLCA R
    Tack för din fina rekommendation VJ! Vi ses på tillträdet :)
  • AGNES M skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-31

Jag är jättenöjd att jag valde Amanda som min mäklare! Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris över förväntan. Hon är extremt driven, kompetent och en väldigt bra förhandlare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-08-06 Amanda P svarar AGNES M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Agnes! Vi ses på tillträdet :)
  • ROBIN K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-09

Fick bra bemötande direkt och bra driv i de hon gör. Hade en bra och smidig affär med henne utan några konstigheter. Kunnig på de hon gör. Toppen nöjd. Läs mer
    2019-07-09 Amanda P svarar ROBIN K
    Tack för din fina rekommendation!
  • Shajan K
    Shajan K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-14

Köpte drömlägenheten av Amanda.
    Supersmidig, extremt snabb, proffsig och trevlig, allt gick lätt till och kändes bra! Som det ska vara. Läs mer
    2019-02-14 Amanda P svarar Shajan K
    Tack för din fina rekommendation Shajan! Kul att ni gillade lägenheten och hade en bra köpupplevelse ?
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-06

Supermäklare! Amanda fick bostaden såld till ett högt pris över förväntan på endast 5 dagar. Hon är drivande i affären och är en mycket skicklig förhandlare. Rekommenderas starkt till alla som vill göra en bra affär! Läs mer
    2019-02-06 Amanda P svarar Alexander B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Alexander!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström