5 rekommendationer

Amanda Persson
en del av Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Amanda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Amanda Persson

• Niclas S
    Niclas S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Helt ärligt så hade jag inga större förväntningar på mäklare över huvud taget. Det är marknaden som bestämmer priset och mäklaren är bara en mellanhand. Men jag hade fel, Amanda överträffade mina förväntningar med råge. Jag var i behov av ett snabbt avslut men ändå med ett skäligt pris. Trots att marknadsläget är ganska tufft idag så blev slutpriset högre än vad jag hade förväntat mig samt så lyckades hon övertala köparen att höja sitt eget bud. Kan inte säga annat än att jag är supernöjd och imponerad! Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är väldigt nöjd med affären! Beskrivning och representation var tydliga, klara, och ärliga, så jag fick precis det jag väntade mig utan obehagliga överraskningar.

Uppenbart mån om att båda parter i affären ska bli nöjda och medlar proffsigt mellan parterna. Skulle anlita igen! Läs mer
    2018-06-26 Amanda P svarar Jan P
    Tack för ditt fina omdöme, var riktigt kul att få sälja till dig och att du hade en positiv köpupplevelse!
    Amanda P gillar detta
  • Lena S
    Lena S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra bemötande. Superengagerad och driven. Tog sig tid, och var tydlig. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-04-21 Amanda P svarar Lena S
    Tack så mycket Lena!
    Det har varit superkul att ha dig som säljare och få sälja din fina lägenhet!
    Lena S, Amanda P gillar detta
  • Johan E
    Johan E skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är en lugn och trygg mäklare att ha igenom hela resan. Ärlig och proffsig med en äkta passion för yrket. Hon jobbar hårt och har verkligen det där extra engagemanget som gör skillnad. Jag kommer anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-09 Amanda P svarar Johan E
    Tack så mycket för dina fina ord och ditt förtroende Johan, det har varit ett sant nöje att göra affärer med dig. Såklart kommer jag att hjälpa dig och Samantha i framtiden. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet.
  • Elisabeth Q
    Elisabeth Q skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande, lyhörd och tillmötesgående. Såg till att vi fick all information under hela försäljningsprocessen. Amanda är kunnig och vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2017-09-19 Amanda P svarar Elisabeth Q
    Hej Elisabeth, tack så oerhört mycket för de snälla orden! Det gläder mig att höra att ni gärna rekommenderar mig, det har varit ett nöje att få jobba med dig och din man. Jag är övertygad om att köparna kommer stortrivas i er fina lägenhet! Vi ses snart på tillträdet.
    Amanda P gillar detta
Peter Eriksén