Amanda Persson

Läs vad 14 Läs vad Amanda Persson

• Shajan K
    Shajan K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-14

Köpte drömlägenheten av Amanda.
    Supersmidig, extremt snabb, proffsig och trevlig, allt gick lätt till och kändes bra! Som det ska vara. Läs mer
    2019-02-14 Amanda P svarar Shajan K
    Tack för din fina rekommendation Shajan! Kul att ni gillade lägenheten och hade en bra köpupplevelse 😊
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-06

Supermäklare! Amanda fick bostaden såld till ett högt pris över förväntan på endast 5 dagar. Hon är drivande i affären och är en mycket skicklig förhandlare. Rekommenderas starkt till alla som vill göra en bra affär! Läs mer
    2019-02-06 Amanda P svarar Alexander B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Alexander!
  • William Elofsson skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-01

Fantastiskt bra mäklare! Amanda har överträffat mina förväntningar med råge och sålde min bostad snabbt till ett pris långt över förväntan. Hon har en sann passion för yrket och besitter en oerhörd kompetens vilket märks tydligt genom hela processen. Hon är driven, kunnig, lyhörd och framförallt en skicklig förhandlare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-02-01 Amanda P svarar William Elofsson
    Tack för din fina rekommendation William och tack för ett supertrevligt samarbete!
  • Samuel S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-16

Amanda gjorde verkligen ett utmärkt jobb att förmedla våran lägenhet. Starkt rekommenderad. Läs mer
    2019-01-16 Amanda P svarar Samuel S
    Tack så mycket för era fina ord. Det var riktigt kul att få hjälpa er med försäljning! Ses på tillträdet :)
  • Elinor F
    Elinor F skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-28

Så nöjd med hela säljprocessen och hur Amanda skötte kontakten både med mig och mina intressenter. Kontakten kändes genuin och det märks att Amanda bryr sig och gör allt för att affären ska bli så bra som möjligt. Skulle rekommendera Amanda vilken dag som helst! Läs mer
    2018-11-28 Amanda P svarar Elinor F
    Tack så mycket för din fina rekommendation Elinor! Har varit jättekul att jobba med dig och sälja din fina lägenhet. :)
  • Moa H
    Moa H skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-10-24

Jag som köpare är väldigt nöjd med Amandas snabba återkopplade under budgivning. Mycket kunnig och hade svar på frågor. Inbjudande energi som fick mig känna mig trygg i mitt köp. Kommer rekommendera Amanda till alla jag känner som ska sälja sin bostad! 😃 Läs mer
    2018-10-24 Amanda P svarar Moa H
    Tack för din fina rekommendation Moa! Det glädjer mig att du är nöjd med köpet och jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i ditt nya hem. Vi ses på tillträdet!😊
  • Digge Z skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-24

Amanda var mycket drivande och flexibel och hjälpte oss att snabbt och smidigt få lägenheten såld. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-24 Amanda P svarar Digge Z
    Stort tack för er rekommendation Digge. Det var riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen!
  • Katja O skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-08-30

Amanda är det bästa som har hänt mig. Hon ger sig inte, drar i alla trådar, frågar runt på andra kontor tillhörande Mäklarhuset. Hon kör visningar mitt i natten, på lunchen, på morgonen. Hon kör visningar medan du är på jobbet eller i tvättstugan. Ingenting är omöjligt för Amanda! Hon gör allt för att hitta en köpare.
    Man kan ringa Amanda vilken tid på dygnet som passar, och alltid få ett svar. Jag har aldrig varit med om denna typ av service. Nästa gång jag får för mig att sälja, hoppas jag verkligen på att Amanda är kvar i branschen och kan hjälpa mig. Amanda samarbetar dessutom med en sjukt bra stylist, som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2018-09-24 Amanda P svarar Katja O
    Wow, tack! Vilken fin rekommendation Katja. Riktigt kul att du ser hur jag kämpar för att få ett bra slutpris. Jag hjälper dig mer än gärna nästa gång det är aktuellt för dig med försäljning!
  • Veronica T skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-07-27

Amanda är oerhört engagerad och målinriktad. Jag upplevde också att hon var påläst, gav goda råd och var lyhörd. Hon gjorde i mitt fall sitt yttersta för att hitta rätt köpare. Jag är mycket nöjd med Amandas insats och skulle definitivt rekommendera henne. Läs mer
    2018-08-01 Amanda P svarar Veronica T
    Tack för din fina rekommendation och ditt förtroende Veronica! Det har varit superkul att få hjälpa dig med försäljningen!
  • Niclas S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-07-17

Helt ärligt så hade jag inga större förväntningar på mäklare över huvud taget. Det är marknaden som bestämmer priset och mäklaren är bara en mellanhand. Men jag hade fel, Amanda överträffade mina förväntningar med råge. Jag var i behov av ett snabbt avslut men ändå med ett skäligt pris. Trots att marknadsläget är ganska tufft idag så blev slutpriset högre än vad jag hade förväntat mig samt så lyckades hon övertala köparen att höja sitt eget bud. Kan inte säga annat än att jag är supernöjd och imponerad! Läs mer
    2018-07-27 Amanda P svarar Niclas S
    Stort tack för din rekommendation Niclas! Det har varit ett riktigt roligt uppdrag och jag är glad över att ha överträffat dina förväntningar!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström