Amanda Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 18 Läs vad Amanda Persson

• Niklas Sven J skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-26

Amanda är engagerad, professionell och har en härlig personlighet. Jag kan varmt rekommendera Amanda till er som vill ha bra vägledning genom säljprocessen och maximera priset på Er bostad. Hon är toppen helt enkelt! Läs mer
    2019-08-26 Amanda P svarar Niklas Sven J
    Hej Niklas! Tack för din fina rekommendation och ett bra samarbete!
  • VJOLLCA R skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-09

Tusentack till bästa Amanda!
    En mycket driftig, positiv, glädjespridare som ser till att fullfölja det hon håller in i det sista!
    Extremt kunnig och man känner sig väldigt trygg med henne.
    Jag är supernöjd och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-08-13 Amanda P svarar VJOLLCA R
    Tack för din fina rekommendation VJ! Vi ses på tillträdet :)
  • AGNES M skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-31

Jag är jättenöjd att jag valde Amanda som min mäklare! Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris över förväntan. Hon är extremt driven, kompetent och en väldigt bra förhandlare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-08-06 Amanda P svarar AGNES M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Agnes! Vi ses på tillträdet :)
  • ROBIN K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-09

Fick bra bemötande direkt och bra driv i de hon gör. Hade en bra och smidig affär med henne utan några konstigheter. Kunnig på de hon gör. Toppen nöjd. Läs mer
    2019-07-09 Amanda P svarar ROBIN K
    Tack för din fina rekommendation!
  • Shajan K
    Shajan K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-14

Köpte drömlägenheten av Amanda.
    Supersmidig, extremt snabb, proffsig och trevlig, allt gick lätt till och kändes bra! Som det ska vara. Läs mer
    2019-02-14 Amanda P svarar Shajan K
    Tack för din fina rekommendation Shajan! Kul att ni gillade lägenheten och hade en bra köpupplevelse ?
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-06

Supermäklare! Amanda fick bostaden såld till ett högt pris över förväntan på endast 5 dagar. Hon är drivande i affären och är en mycket skicklig förhandlare. Rekommenderas starkt till alla som vill göra en bra affär! Läs mer
    2019-02-06 Amanda P svarar Alexander B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Alexander!
  • William Elofsson skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-01

Fantastiskt bra mäklare! Amanda har överträffat mina förväntningar med råge och sålde min bostad snabbt till ett pris långt över förväntan. Hon har en sann passion för yrket och besitter en oerhörd kompetens vilket märks tydligt genom hela processen. Hon är driven, kunnig, lyhörd och framförallt en skicklig förhandlare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-02-01 Amanda P svarar William Elofsson
    Tack för din fina rekommendation William och tack för ett supertrevligt samarbete!
  • Samuel S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-16

Amanda gjorde verkligen ett utmärkt jobb att förmedla våran lägenhet. Starkt rekommenderad. Läs mer
    2019-01-16 Amanda P svarar Samuel S
    Tack så mycket för era fina ord. Det var riktigt kul att få hjälpa er med försäljning! Ses på tillträdet :)
  • Elinor F
    Elinor F skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-28

Så nöjd med hela säljprocessen och hur Amanda skötte kontakten både med mig och mina intressenter. Kontakten kändes genuin och det märks att Amanda bryr sig och gör allt för att affären ska bli så bra som möjligt. Skulle rekommendera Amanda vilken dag som helst! Läs mer
    2018-11-28 Amanda P svarar Elinor F
    Tack så mycket för din fina rekommendation Elinor! Har varit jättekul att jobba med dig och sälja din fina lägenhet. :)
  • Moa H
    Moa H skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-10-24

Jag som köpare är väldigt nöjd med Amandas snabba återkopplade under budgivning. Mycket kunnig och hade svar på frågor. Inbjudande energi som fick mig känna mig trygg i mitt köp. Kommer rekommendera Amanda till alla jag känner som ska sälja sin bostad! 😃 Läs mer
    2018-10-24 Amanda P svarar Moa H
    Tack för din fina rekommendation Moa! Det glädjer mig att du är nöjd med köpet och jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i ditt nya hem. Vi ses på tillträdet!?

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström