Åsa Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2013
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är flexibiliteten med att kunna bestämma mina egna arbetstider och att lägga upp en dag som passar mig, mina kunder samt deras försäljningar på bästa sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag får ofta höra att jag är väldigt positiv, förtroendeingivande samt kunnig vilket jag upplever stämmer väl överens med mig som person.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som aerobicsinstruktör i många år så jag är väldigt bra på att peppa folk. Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Åsa Grönwall

• Jasmina N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-19

Vi är jättenöjda med Åsas insats under köpet av vår sons första bostadsrätt. Tack vare hennes tydlighet och hjälpsamhet kände vi oss väldigt trygga under hela processen. Läs mer
    2018-11-20 Åsa G svarar Jasmina N
    Hej Jasmina, tack för din fina rekommendation. Jag tror att den kommer att passa er son jättebra och som sagt, jag vet att föreningen är jättetrevlig och det skulle inte förvåna mig om vi kommer att gå på varandra där. Må gott så hör jag av mig närmare tillträdet.
  • Mathilda L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-23

Bara positiva saker att säga! Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-19 Åsa G svarar Mathilda L
    Hej Mathilda, tack för de fina orden. Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar!
  • Tommy S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-21

Vi sålde en brf på söder och bättre mäklare får man leta efter 😃 Läs mer
    2018-11-19 Åsa G svarar Tommy S
    Tack för det snälla omdömet! Det var verkligen jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och det är bara att höra av er nästa år gällande deklarationen. Nu ska vi bara se till att hitta en ny lägenhet till Johanna. Må gott så länge!
  • Charles W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-03-22

Åsa hjälpte till att sälja min Brf. Bra och tydlig kommunikation. Allt var glasklart från första mötet. Läs mer
    2018-03-28 Åsa G svarar Charles W
    Tack så jättemycket för de snälla orden. Det var väldigt roligt att visa och sälja din lägenhet och det var mycket positiva kommentarer från spekulanterna. Ha en härlig påskhelg så ser jag fram emot att ses på tillträdet!
  • Ingalill B
    Ingalill B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-03-12

Åsa är fantastiskt serviceinriktad. Jag upplever henne som ärlig och hjälpsam både mot säljare och köpare. Hon är också drivande så att säljaren ska uppnå förväntat pris. Åsa är lätt att kommunicera med och hjälper till på ett professionellt och behagligt sätt. Det finns inga problem bara lösningar. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-03-14 Åsa G svarar Ingalill B
    Hej Ingalill, tack för er fina rekommendation. Det har varit ett rent nöje att hjälpa er genom försäljningsprocessen som har löpt på väldigt smidigt. Jag ser fram emot att ses när ni kommer upp till Stockholm inför tillträdet.
  • Leo S
    Leo S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-01-22

Jag vill verkligen rekommendera Åsa som mäklare till alla som söker. Jag la mycket tid på att utvärdera olika mäklare och Åsa stack tydligt ut med hennes professionalitet, engagemang och driv. Åsa var en klippa under hela försäljningen -
    från början till slut - och var alltid tillgänglig och engagerad. Trots det oroliga marknadsläget ingav hon ett lugn till mig som säljare och till de olika spekulanterna. Hon älskar verkligen sitt arbete och det märks på resultatet. Jag kommer anlita Åsa när det är dags att sälja igen! Tack! Läs mer
    2018-01-22 Åsa G svarar Leo S
    Tack Leo för din de snälla orden. Det var ett rent nöje att sälja din fina lägenhet och jag är övertygad om att köparen kommer att trivas jättebra. Dagens marknad ger en som mäklare en stor utmaning men med en hel del envishet så går allt. Sköt om dig/er och kom gärna in på en kopp kaffe när ni har vägarna förbi. Mvh Åsa
  • Susan D skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-01-14

Vi sålde vår lägenhet med Åsa och var väldigt nöjda med hennes insats. Åsa är en engagerad, glad och professionell mäklare som är villig att göra det där lilla extra för en! Vi kommer anlita Åsa igen! Läs mer
    2018-01-22 Åsa G svarar Susan D
    Hej Susan och Alexander för er fina rekommendation. Det var väldigt roligt att sälja er lägenhet och att vi landade på ett så bra slutpris. Skönt att ni även lyckades köpa en härlig lägenhet att flytta in innan ni lämnar denna. Hör av er om ni undrar över något, om inte annat så ser jag fram emot att ses på tillträdet. Mvh Åsa
  • Henrik G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-01-11

Tipptopp på alla sätt. Åsa levererar på alla plan. Supernöjd. Jag säger som i filmen Ferdinand "Henne ska vi ha!" :-) Läs mer
    2018-01-22 Åsa G svarar Henrik G
    Tack Henrik och Cecilia för era snälla ord. Det var en spännande resa med er och er charmiga lägenhet. Jag ser verkligen fram emot att få komma förbi hos er på en fika i vår när ni har boat in er i er nya lägenhet. Ta hand om er så länge. Mvh Åsa
  • Jacqueline J
    Jacqueline J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2017-03-13

Åsa är en fantastiskt socialt kompetent, förtroendeingivande och duktig mäklare! Hon är självgående, driven och genuin. Jag träffade flera olika mäklare innan jag valde vem som skulle ta hand om försäljningen av just min pärla – och Åsa "vann" över de övriga mäklarna med hästlängder. Hon är inte bara branschkunnig med stor erfarenhet, hon vet också hur man ska ta folk på rätt sätt, vilket gör henne till den bästa i sin genre. Tack Åsa för ditt positiva engagemang! Läs mer
    2017-03-20 Åsa G svarar Jacqueline J
    Hej Jacqueline, tack så oerhört mycket för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att få sälja din lägenhet. Du hade verkligen lyckats får den att kännas hemtrevlig och mysig och jag är övertygad om att det gjorde enormt mycket för slutpriset. Alltid lika roligt när ett samarbete blir så bra. Jag fram emot att ses snart igen!
  • Marco S
    Marco S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan

2017-03-11

Åsa är en mycket professionell, inlyssnande och kunnig mäklare! Hon arbetar målmedvetet, noggrant och ger snabb feedback på hur processer fortlöper. Åsas förmåga att se människan bakom en affär fick mig, både som köpare och säljare, att känna stor tillit till henne! Läs mer
    2017-03-13 Åsa G svarar Marco S
    Tack Marco för de snälla orden! Alltid lika roligt att kunna hjälpa till med både sälj- och köpsituationen. Det är inte alltid så att man har lägenheter som passar men i ditt fall blev det verkligen full pott! Stort grattis än en gång och vi ses snart igen.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström