Åsa Grönwall
en del av Mäklarhuset Innerstan

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är flexibiliteten med att kunna bestämma mina egna arbetstider och att lägga upp en dag som passar mig, mina kunder samt deras försäljningar på bästa sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag får ofta höra att jag är väldigt positiv, förtroendeingivande samt kunnig vilket jag upplever stämmer väl överens med mig som person.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som aerobicsinstruktör i många år så jag är väldigt bra på att peppa folk.
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Åsa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 71 kunder tycker om Åsa Grönwall

• Mathilda L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bara positiva saker att säga! Rekommenderas! Läs mer
  • Tommy S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi sålde en brf på söder och bättre mäklare får man leta efter 😃 Läs mer
  • Charles W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa hjälpte till att sälja min Brf. Bra och tydlig kommunikation. Allt var glasklart från första mötet. Läs mer
    2018-03-28 Åsa G svarar Charles W
    Tack så jättemycket för de snälla orden. Det var väldigt roligt att visa och sälja din lägenhet och det var mycket positiva kommentarer från spekulanterna. Ha en härlig påskhelg så ser jag fram emot att ses på tillträdet!
  • Ingalill B
    Ingalill B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är fantastiskt serviceinriktad. Jag upplever henne som ärlig och hjälpsam både mot säljare och köpare. Hon är också drivande så att säljaren ska uppnå förväntat pris. Åsa är lätt att kommunicera med och hjälper till på ett professionellt och behagligt sätt. Det finns inga problem bara lösningar. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-03-14 Åsa G svarar Ingalill B
    Hej Ingalill, tack för er fina rekommendation. Det har varit ett rent nöje att hjälpa er genom försäljningsprocessen som har löpt på väldigt smidigt. Jag ser fram emot att ses när ni kommer upp till Stockholm inför tillträdet.
  • Leo S
    Leo S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag vill verkligen rekommendera Åsa som mäklare till alla som söker. Jag la mycket tid på att utvärdera olika mäklare och Åsa stack tydligt ut med hennes professionalitet, engagemang och driv. Åsa var en klippa under hela försäljningen -
    från början till slut - och var alltid tillgänglig och engagerad. Trots det oroliga marknadsläget ingav hon ett lugn till mig som säljare och till de olika spekulanterna. Hon älskar verkligen sitt arbete och det märks på resultatet. Jag kommer anlita Åsa när det är dags att sälja igen! Tack! Läs mer
    2018-01-22 Åsa G svarar Leo S
    Tack Leo för din de snälla orden. Det var ett rent nöje att sälja din fina lägenhet och jag är övertygad om att köparen kommer att trivas jättebra. Dagens marknad ger en som mäklare en stor utmaning men med en hel del envishet så går allt. Sköt om dig/er och kom gärna in på en kopp kaffe när ni har vägarna förbi. Mvh Åsa
  • Susan D skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi sålde vår lägenhet med Åsa och var väldigt nöjda med hennes insats. Åsa är en engagerad, glad och professionell mäklare som är villig att göra det där lilla extra för en! Vi kommer anlita Åsa igen! Läs mer
    2018-01-22 Åsa G svarar Susan D
    Hej Susan och Alexander för er fina rekommendation. Det var väldigt roligt att sälja er lägenhet och att vi landade på ett så bra slutpris. Skönt att ni även lyckades köpa en härlig lägenhet att flytta in innan ni lämnar denna. Hör av er om ni undrar över något, om inte annat så ser jag fram emot att ses på tillträdet. Mvh Åsa
  • Henrik G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tipptopp på alla sätt. Åsa levererar på alla plan. Supernöjd. Jag säger som i filmen Ferdinand "Henne ska vi ha!" :-) Läs mer
    2018-01-22 Åsa G svarar Henrik G
    Tack Henrik och Cecilia för era snälla ord. Det var en spännande resa med er och er charmiga lägenhet. Jag ser verkligen fram emot att få komma förbi hos er på en fika i vår när ni har boat in er i er nya lägenhet. Ta hand om er så länge. Mvh Åsa
  • Jacqueline J
    Jacqueline J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en fantastiskt socialt kompetent, förtroendeingivande och duktig mäklare! Hon är självgående, driven och genuin. Jag träffade flera olika mäklare innan jag valde vem som skulle ta hand om försäljningen av just min pärla – och Åsa "vann" över de övriga mäklarna med hästlängder. Hon är inte bara branschkunnig med stor erfarenhet, hon vet också hur man ska ta folk på rätt sätt, vilket gör henne till den bästa i sin genre. Tack Åsa för ditt positiva engagemang! Läs mer
    2017-03-20 Åsa G svarar Jacqueline J
    Hej Jacqueline, tack så oerhört mycket för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att få sälja din lägenhet. Du hade verkligen lyckats får den att kännas hemtrevlig och mysig och jag är övertygad om att det gjorde enormt mycket för slutpriset. Alltid lika roligt när ett samarbete blir så bra. Jag fram emot att ses snart igen!
  • Marco S
    Marco S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket professionell, inlyssnande och kunnig mäklare! Hon arbetar målmedvetet, noggrant och ger snabb feedback på hur processer fortlöper. Åsas förmåga att se människan bakom en affär fick mig, både som köpare och säljare, att känna stor tillit till henne! Läs mer
    2017-03-13 Åsa G svarar Marco S
    Tack Marco för de snälla orden! Alltid lika roligt att kunna hjälpa till med både sälj- och köpsituationen. Det är inte alltid så att man har lägenheter som passar men i ditt fall blev det verkligen full pott! Stort grattis än en gång och vi ses snart igen.
  • Agnes T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa har varit trevlig, närvarande och tillmötesgående genom hela köpeprocessen. Läs mer
    2017-03-13 Åsa G svarar Agnes T
    Tack för det fina betyget Agnes. Det värmer gott!. Tror att lägenheten kommer att passa er jättebra och altanen kommer att bli guld värd till sommaren. Må gott så hörs vi närmare tillträdet.
  • Peter B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är supernöjda. Åsa brinner för mäkleriet som en nyutbildad mäklare trots att hon hållit på länge, och levererade pris strax över det hon trodde vi kunde få. Ett pris vi inte trodde var möjligt. Hon var alltid tillgänglig och annonsen och bilderna blev super snygga. När vi bollade lite potentiella lägenheter vi var intresserad av gissade hon väldigt nära slutpriser på samtliga. Vi kommer höra av oss till Åsa även nästa gång. Läs mer
    2017-02-16 Åsa G svarar Peter B
    Hej Peter, tack för er otroligt fina rekommendation, jag blev verkligen jätteglad när jag läste den. Det var ett rent nöje att sälja er charmiga lägenhet. Roligt att ni lyckades hitta en ny lägenhet till en bra pris i samma veva. Det är bara att höra av er om ni undrar över något. Må gott så länge!
  • Arne R
    Arne R skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var fantastiskt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig, alltid med ett leende på läpparna.
    Jag är glad att jag valde Åsa som mäklare, efter rekommendation från en granne som hade sålt sin lägenhet genom Åsa.
    Sammanfattningsvis: Hur bra som helst! Läs mer
    2016-10-26 Åsa G svarar Arne R
    Hej Arne, tack för din fina rekommendation. De senaste veckorna har verkligen varit spännande men flera vändningar under resans gång och det är just det som är så roligt med mitt arbete. Jag är övertygad om att köparna kommer att stortrivas i er charmiga lägenhet. Vi hörs snart igen!
  • Beatrice Ö skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en väldigt trevlig mäklare som skötte lägenhetsaffären smidigt Läs mer
    2016-10-26 Åsa G svarar Beatrice Ö
    Tack Beatrice för de snälla orden. Det kändes verkligen som att lägenheten passade dig perfekt och jag tror att du kommer att trivas hur bra som helt.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare - mycket nöjd med Åsa! Läs mer
    2016-10-26 Åsa G svarar Marcus S
    Tack Marcus för din fina rekommendation. Alltid lika roligt när kunder är nöjda med mig som mäklare. Det värmer gott!
  • Lovisa S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    HELT FANTASTISKT! Åsa har sedan dag 1 "walked the extra mile" för oss. Vi har redan rekommenderat henne som mäklare till två av våra vänner och en kollega! Läs mer
    2016-10-07 Åsa G svarar Lovisa S
    Tack Lovisa för din/er varma rekommendation. Det har varit en väldigt rolig resa med er som har gett mig mycket inspiration och glädje. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert charmiga hus i Skåne och jag ser fram emot att ses på tillträdet. Det är bara att slå en signal om ni har några frågor.
  • Gabriella W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var helt fantastisk. Snäll, öppen, ärlig och skötte allting väldigt proffsigt. Jag verkligen kände att hon brydde sig om mig som köpare och ville att det skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade. Jag skulle utan tvekan både själv använda Åsa som min mäklare samt rekommendera henne för vänner och bekanta! Läs mer
    2016-09-06 Åsa G svarar Gabriella W
    Hej Gabriella, vad roligt att du är nöjd med lägenheten och att du upplevde att allt gick så smidigt. Det känns alltid bra som mäklare när både säljare och köpare är så glada som ni var på kontraktsskrivningen och jag tror att du kommer att stortrivas i lägenheten. Jag hör av mig när medlemskapet är klart och har du några funderingar är det bara att slå en signal.
  • Jessica A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var mycket hjälpsam och ledde oss genom hela köp o sälj processen med mycket proaktiv kontakt. Supernöjd! Läs mer
    2016-08-24 Åsa G svarar Jessica A
    Hej Jessica, vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen. Känns extra kul då ni både köpte och sålde lägenhet via mig, tack så oerhört mycket för förtroendet. Jag hoppas att ni trivs i er nya fina lägenhet och har ni några funderingar är det bara att slå en signal eller komma förbi kontoret.
  • Puck Å skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Min man och jag har haft kontakt med Åsa i egenskap av mäklare i flera år. Vi köpte vår nuvarande lägenhet av henne, hon sålde vår tidigare och nu också vår nuvarande. Hon har hela tiden med en enastående förmåga till glädje, engagemang, klokhet och erfarenhet guidat oss igenom alla tre lägenhetsaffärerna.
    Vi har svårt att tänka oss en bättre mäklare, och vi är tacksamma för hennes goda råd och stora hjälp.
    Och sen är hon en härlig människa - med stor värme och ett levande intresse för sina medmänniskor.
    Vi önskar henne allt gott!
    Puck och Magnus Åberg Läs mer
    2016-06-01 Åsa G svarar Puck Å
    Hej Puck och Magnus. Tack så oerhört mycket för den fina rekommendationen. Det är alltid ett lika stort nöje att få samarbeta med er och få guida er igenom er bostadsförsäljning. Jag vet att köparna är väldigt nöjda och tror att de kommer att trivas mycket bra i er fina lägenhet. Jag ser fram emot att höras senare i sommar för att planera tillträde m m. Må gott så länge!
  • Ruben B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra energi och tydlig kommunikation. Läs mer
    2016-06-01 Åsa G svarar Ruben B
    Hej Ruben, tack för fina ord. Du hade verkligen fixat i ordning lägenheten så att den fick visa sig från sin bästa sida. Bra jobbat! Jag ser fram emot att ses på tillträdet.
  • Elsa M
    Elsa M skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är utan tvekan mäklaren som gör skillnad! Vi hade träffat flertal mäklare innan vi anlitade Åsa och är mycket nöjda med vårt val av mäklare.
    Dem som köpte vår lägenhet var så tacksam mot Åsa för hennes trevliga och professionella bemötande.
    Hon är snabb, tydlig och lyhörd. Med en härlig personlighet! Läs mer
    2016-05-11 Åsa G svarar Elsa M
    Tack Elsa för att ni valde att samarbeta med mig och för det jättefina betyget. Det betyder mycket för mig. Det har varit en härlig resa med er och er charmiga lägenhet och jag är övertygad om att köparna längtar efter att få flytta in. Vi ses och hörs snart igen!
  • Oliver T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt och ärligt bemötande. Mindre "säljande" och desto mer förtroendegivande. Gav en känsla av trygghet. Läs mer
    2016-05-09 Åsa G svarar Oliver T
    Vad roligt att höra att det kändes ärligt och tryggt köpa lägenhet via mig. Den är verkligen jättemysig och jag tror att du kommer att stortrivas. Vi hörs av närmare tillträdet.
  • Maryam A
    Maryam A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevlig och kompetent mäklare! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2016-04-08 Åsa G svarar Maryam A
    Tack Maryam för de snälla orden. Ha en skön helg och det är bara att höra av dig om du har några funderingar.
  • Josefine Å skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är otroligt nöjd med det bemötande och hjälp jag har fått från Åsa. Vårt första möte var i min lgh, då beskrev hon hur processen ser ut och gav även tips och råd för vad jag kunde piffa till inför fotografering och visning. Hon gav även råd för när i tiden vi borde lägga ut lägenheten för försäljning och när det var läge att ha visning.
    Hela processen har varit smidig och jag blev mycket nöjd med slutpriset. Läs mer
    2016-03-30 Åsa G svarar Josefine Å
    Tack Josefine för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att få sälja din charmiga lägenhet som passade väldigt många spekulanter i smaken. Du hade gjort ett fantastiskt jobb med att få den att kännas otroligt hemtrevlig och det gick verkligen hem. Jag ser fram emot att ses vid tillträdet igen och vi hörs absolut innan dess.
  • Mimmi N
    Mimmi N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa fick mig som ”köpare” att känna mig både sedd och hörd. Uppskattar att Åsa tog sig tiden att visa lägenheten för mig på obekväm arbetstid. Mycket bra servicekänsla, kunnig och alltid bra återkoppling! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-03-30 Åsa G svarar Mimmi N
    Vad roligt att din upplevelse att köpa lägenhet via mig kändes så bra. Det värmer gott! Ser fram emot att se slutresultatet av renoveringen så slå gärna en signal när du är klar.
  • Martin E skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa den absolut mest kompetenta mäklare vi stött på hittills. Erfaren, förtroendeingivande och hög energi. Hon har också ett bra öga till att lyfta fram rätt egenskaper hos ett objekt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-03-17 Åsa G svarar Martin E
    Tack Martin för det fina omdömet, det värmer verkligen. Det har varit en helt fantastisk resa med er och er härliga lägenhet.och jag ser fram emot att få se slutresultatet på ert nya hus när ni är klara. Ta hand om er så hörs vi snart igen.
  • Fredrik B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, pålitlig och proffsig! Läs mer
    2016-03-16 Åsa G svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för att ni valde att samarbeta med mig och för de varma orden. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa er i er köpsituation med. Hör av er om ni vill att jag tittar lite närmare på något objekt som ni är intresserade av.
  • Elisabeth L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och tydlig återkoppling. Skrev kontrakt direkt trots obekväm arbetstid. Vänlig, trevlig, glad, professionell. Läs mer
    2016-03-14 Åsa G svarar Elisabeth L
    Tack Elisabeth för det fina omdömet. Vad spännande det blir för er att se lägenheten på riktigt när ni kommer upp till Stockholm. Jag tror att Siri kommer att stortrivas där. Må gott och slå en signal om ni har några funderingar, om inte annat så hörs vi av inför tillträdet.
  • Ulrika B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket kompetent och engagerad mäklare. Vi kommer rekommendera henne till våra vänner! Läs mer
    2016-03-14 Åsa G svarar Ulrika B
    Tack Ulrika för de snälla orden. Det var jätteroligt att få hjälpa er och väldigt spännande att få lägga ut lägenheten på ett annorlunda sätt som verkligen gick vägen. Jag håller utkik på mitt håll efter nytt boende för er del och återkommer med mer info framöver.
  • Jan-olof A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att sälja läg. Agneg.24 med den marknad som råder idag är inte svårt. Varför vi valde åsa var hennes ambitiösa sätt att åta sig uppdraget. Inget lämnades åt slumpen. Trots det lättsålda läget la åsa ned stort engagemang. Läs mer
    2016-03-14 Åsa G svarar Jan-olof A
    Tack Jan-Olof för fint omdöme. Ja, allt gick verkligen med en rasande fart. Tack för att ni valde att samarbeta med mig och ni hade gjort ett fantastiskt arbete med lägenheten inför fotograferingen vilket gav ett otroligt bra resultat. Vi hörs snart igen för planering inför tillträdet. Må gott!
  • Ingrid W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett mycket professionellt och bra bemötande vid kontraktsskrivning för bostadsrättsköp.
    Ärlig och öppen. Läs mer
  • Natalie D skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är helt suverän som mäklare! Supertrevlig och alltid villig att hjälpa till med allt från stylingtips till skattefrågor. Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan, jag rekommenderar henne verkligen och hoppas själv på att få anlita henne igen i framtiden. Läs mer
  • Erik G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk bra! Hjälpsam, kunnig och vänlig! Läs mer
  • Caroline F skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte en bostadsrätt och jag tycker att jag har fått ett mycket bra bemötande av Åsa och den hjälp och stöttning i detta som jag har behövt/frågat efter. Läs mer
  • Annika J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är tillgänglig, pragmatisk och lösningsorienterad. Jag har både köpt och sålt bostad genom henne och varit mycket nöjd med processen. Läs mer
  • Christofer K skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supernöjd med Åsa. Har känt oss i trygga händer från start till mål. Kunde inte vara mer glad och nöjd efter försäljningen. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Jörgen S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förmodligen Stockholms bästa mäklar tjej
    Engagerad duktig tillgänglig och bra pris och hungrig Läs mer
  • Christina N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett fantastiskt bemötande och ingav förtroende. Åsa svarade på alla frågor som man som köpare har vid sitt första bostadsköp samt att hon alltid var lättillgänglig på telefon och mail. Läs mer
  • Madelen E skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var toppenbra och hjälpte oss med försäljningen av min bostad.
    Rekomenderar henne starkt som mäklare. Läs mer
  • Erika H skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket trevlig person och serviceinriktad.
    Bemöter alltid en med ett leende på läpparna och är alltid tillgänglig. Läs mer
  • Ragnar H skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa har varit en utmärkt mäklare och kontakten med oss har varit fantastisk, vi har fått goda råd och rekommendationer vilket resulterade i att lägenheten såldes snabbt. Läs mer
  • Tina P skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Är mycket nöjd med Åsa som mäklare. Vi hade ett bra samarbete och Åsa är väldigt lyhörd till mig som kund! Läs mer
  • Thomas G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är verkligen serviceinriktad och har med en positiv attityd tagit sig an alla små uppdrag hon fått i samband med försäljningen av min lägenhet. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Katja S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förtroendeingivande, sprudlande med energi och stort engagemang var de egenskaper som gjorde att vi valde Åsa att hantera vår lägenhetsförsäljning. Och mycket riktigt så gjorde hon ett lysande jobb. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Christian M skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa Grönwall fick uppdraget att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Jag tycker att Åsa gjorde ett väldigt bra jobb från start till mål. Det jag kunde önska var att prospektet korrekturlästes en gång till samt att den alternativa planlösning var fel, tagen från en annan lägenhet.
    Upplever förutom ovanstående hög kvalitét i Åsas bemötande och genomförande av processen mot mig och mot kund. Läs mer
  • Nils L
    Nils L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell och kunnig. Hon agerade mäklare vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Linda R skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ansvarsfull, kompetent och professionell! Tar väl hand om processen från början till slut! Läs mer
  • Linda O skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Otroligt proffsig, trevlig och erfaren mäklare. Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Johan G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är grym! Ett öga för vad som funkar och inte under stylingprocessen, otroligt kundnära och duktig på att hålla en informerad. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Sam A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillmötesgående och trevlig mäklare som hjälpte oss att få vår lägenhet sold för det pris vi ville ha. Läs mer
  • Arezu A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, tydlig och trevlig! Läs mer
Mikael Lindström
Peter Eriksén