en del av Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 60 rekommendationer
Med mycket goda förberedelser, driv, engagemang och kunskap hjälper jag dig, oavsett om du är säljare eller köpare, till en lyckad och trygg bostadsaffär.

Läs vad 60 användare tycker om Åsa Grönwall

• Arne R
    Arne R skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var fantastiskt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig, alltid med ett leende på läpparna.
    Jag är glad att jag valde Åsa som mäklare, efter rekommendation från en granne som hade sålt sin lägenhet genom Åsa.
    Sammanfattningsvis: Hur bra som helst!
    2016-10-26 Åsa G svarar Arne R
    Hej Arne, tack för din fina rekommendation. De senaste veckorna har verkligen varit spännande men flera vändningar under resans gång och det är just det som är så roligt med mitt arbete. Jag är övertygad om att köparna kommer att stortrivas i er charmiga lägenhet. Vi hörs snart igen!
  • Beatrice Ö
    Beatrice Ö skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en väldigt trevlig mäklare som skötte lägenhetsaffären smidigt
    2016-10-26 Åsa G svarar Beatrice Ö
    Tack Beatrice för de snälla orden. Det kändes verkligen som att lägenheten passade dig perfekt och jag tror att du kommer att trivas hur bra som helt.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare - mycket nöjd med Åsa!
    2016-10-26 Åsa G svarar Marcus S
    Tack Marcus för din fina rekommendation. Alltid lika roligt när kunder är nöjda med mig som mäklare. Det värmer gott!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    HELT FANTASTISKT! Åsa har sedan dag 1 "walked the extra mile" för oss. Vi har redan rekommenderat henne som mäklare till två av våra vänner och en kollega!
    2016-10-07 Åsa G svarar Lovisa S
    Tack Lovisa för din/er varma rekommendation. Det har varit en väldigt rolig resa med er som har gett mig mycket inspiration och glädje. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert charmiga hus i Skåne och jag ser fram emot att ses på tillträdet. Det är bara att slå en signal om ni har några frågor.
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var helt fantastisk. Snäll, öppen, ärlig och skötte allting väldigt proffsigt. Jag verkligen kände att hon brydde sig om mig som köpare och ville att det skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade. Jag skulle utan tvekan både själv använda Åsa som min mäklare samt rekommendera henne för vänner och bekanta!
    2016-09-06 Åsa G svarar Gabriella W
    Hej Gabriella, vad roligt att du är nöjd med lägenheten och att du upplevde att allt gick så smidigt. Det känns alltid bra som mäklare när både säljare och köpare är så glada som ni var på kontraktsskrivningen och jag tror att du kommer att stortrivas i lägenheten. Jag hör av mig när medlemskapet är klart och har du några funderingar är det bara att slå en signal.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var mycket hjälpsam och ledde oss genom hela köp o sälj processen med mycket proaktiv kontakt. Supernöjd!
    2016-08-24 Åsa G svarar Jessica A
    Hej Jessica, vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen. Känns extra kul då ni både köpte och sålde lägenhet via mig, tack så oerhört mycket för förtroendet. Jag hoppas att ni trivs i er nya fina lägenhet och har ni några funderingar är det bara att slå en signal eller komma förbi kontoret.
  • Puck Å
    Puck Å skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Min man och jag har haft kontakt med Åsa i egenskap av mäklare i flera år. Vi köpte vår nuvarande lägenhet av henne, hon sålde vår tidigare och nu också vår nuvarande. Hon har hela tiden med en enastående förmåga till glädje, engagemang, klokhet och erfarenhet guidat oss igenom alla tre lägenhetsaffärerna.
    Vi har svårt att tänka oss en bättre mäklare, och vi är tacksamma för hennes goda råd och stora hjälp.
    Och sen är hon en härlig människa - med stor värme och ett levande intresse för sina medmänniskor.
    Vi önskar henne allt gott!
    Puck och Magnus Åberg
    2016-06-01 Åsa G svarar Puck Å
    Hej Puck och Magnus. Tack så oerhört mycket för den fina rekommendationen. Det är alltid ett lika stort nöje att få samarbeta med er och få guida er igenom er bostadsförsäljning. Jag vet att köparna är väldigt nöjda och tror att de kommer att trivas mycket bra i er fina lägenhet. Jag ser fram emot att höras senare i sommar för att planera tillträde m m. Må gott så länge!
  • Ruben B
    Ruben B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra energi och tydlig kommunikation.
    2016-06-01 Åsa G svarar Ruben B
    Hej Ruben, tack för fina ord. Du hade verkligen fixat i ordning lägenheten så att den fick visa sig från sin bästa sida. Bra jobbat! Jag ser fram emot att ses på tillträdet.
  • Elsa M
    Elsa M skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är utan tvekan mäklaren som gör skillnad! Vi hade träffat flertal mäklare innan vi anlitade Åsa och är mycket nöjda med vårt val av mäklare.
    Dem som köpte vår lägenhet var så tacksam mot Åsa för hennes trevliga och professionella bemötande.
    Hon är snabb, tydlig och lyhörd. Med en härlig personlighet!
    2016-05-11 Åsa G svarar Elsa M
    Tack Elsa för att ni valde att samarbeta med mig och för det jättefina betyget. Det betyder mycket för mig. Det har varit en härlig resa med er och er charmiga lägenhet och jag är övertygad om att köparna längtar efter att få flytta in. Vi ses och hörs snart igen!
  • Oliver T
    Oliver T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt och ärligt bemötande. Mindre "säljande" och desto mer förtroendegivande. Gav en känsla av trygghet.
    2016-05-09 Åsa G svarar Oliver T
    Vad roligt att höra att det kändes ärligt och tryggt köpa lägenhet via mig. Den är verkligen jättemysig och jag tror att du kommer att stortrivas. Vi hörs av närmare tillträdet.
  • Maryam A
    Maryam A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevlig och kompetent mäklare! Rekommenderar starkt!
    2016-04-08 Åsa G svarar Maryam A
    Tack Maryam för de snälla orden. Ha en skön helg och det är bara att höra av dig om du har några funderingar.
  • Josefine Å
    Josefine Å skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är otroligt nöjd med det bemötande och hjälp jag har fått från Åsa. Vårt första möte var i min lgh, då beskrev hon hur processen ser ut och gav även tips och råd för vad jag kunde piffa till inför fotografering och visning. Hon gav även råd för när i tiden vi borde lägga ut lägenheten för försäljning och när det var läge att ha visning.
    Hela processen har varit smidig och jag blev mycket nöjd med slutpriset.
    2016-03-30 Åsa G svarar Josefine Å
    Tack Josefine för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att få sälja din charmiga lägenhet som passade väldigt många spekulanter i smaken. Du hade gjort ett fantastiskt jobb med att få den att kännas otroligt hemtrevlig och det gick verkligen hem. Jag ser fram emot att ses vid tillträdet igen och vi hörs absolut innan dess.
  • Mimmi N
    Mimmi N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa fick mig som ”köpare” att känna mig både sedd och hörd. Uppskattar att Åsa tog sig tiden att visa lägenheten för mig på obekväm arbetstid. Mycket bra servicekänsla, kunnig och alltid bra återkoppling! Rekommenderas varmt!
    2016-03-30 Åsa G svarar Mimmi N
    Vad roligt att din upplevelse att köpa lägenhet via mig kändes så bra. Det värmer gott! Ser fram emot att se slutresultatet av renoveringen så slå gärna en signal när du är klar.
  • Martin E
    Martin E skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa den absolut mest kompetenta mäklare vi stött på hittills. Erfaren, förtroendeingivande och hög energi. Hon har också ett bra öga till att lyfta fram rätt egenskaper hos ett objekt. Rekommenderas varmt.
    2016-03-17 Åsa G svarar Martin E
    Tack Martin för det fina omdömet, det värmer verkligen. Det har varit en helt fantastisk resa med er och er härliga lägenhet.och jag ser fram emot att få se slutresultatet på ert nya hus när ni är klara. Ta hand om er så hörs vi snart igen.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, pålitlig och proffsig!
    2016-03-16 Åsa G svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för att ni valde att samarbeta med mig och för de varma orden. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa er i er köpsituation med. Hör av er om ni vill att jag tittar lite närmare på något objekt som ni är intresserade av.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och tydlig återkoppling. Skrev kontrakt direkt trots obekväm arbetstid. Vänlig, trevlig, glad, professionell.
    2016-03-14 Åsa G svarar Elisabeth L
    Tack Elisabeth för det fina omdömet. Vad spännande det blir för er att se lägenheten på riktigt när ni kommer upp till Stockholm. Jag tror att Siri kommer att stortrivas där. Må gott och slå en signal om ni har några funderingar, om inte annat så hörs vi av inför tillträdet.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket kompetent och engagerad mäklare. Vi kommer rekommendera henne till våra vänner!
    2016-03-14 Åsa G svarar Ulrika B
    Tack Ulrika för de snälla orden. Det var jätteroligt att få hjälpa er och väldigt spännande att få lägga ut lägenheten på ett annorlunda sätt som verkligen gick vägen. Jag håller utkik på mitt håll efter nytt boende för er del och återkommer med mer info framöver.
  • Jan-olof A
    Jan-olof A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att sälja läg. Agneg.24 med den marknad som råder idag är inte svårt. Varför vi valde åsa var hennes ambitiösa sätt att åta sig uppdraget. Inget lämnades åt slumpen. Trots det lättsålda läget la åsa ned stort engagemang.
    2016-03-14 Åsa G svarar Jan-olof A
    Tack Jan-Olof för fint omdöme. Ja, allt gick verkligen med en rasande fart. Tack för att ni valde att samarbeta med mig och ni hade gjort ett fantastiskt arbete med lägenheten inför fotograferingen vilket gav ett otroligt bra resultat. Vi hörs snart igen för planering inför tillträdet. Må gott!
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett mycket professionellt och bra bemötande vid kontraktsskrivning för bostadsrättsköp.
    Ärlig och öppen.
  • Natalie D
    Natalie D skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är helt suverän som mäklare! Supertrevlig och alltid villig att hjälpa till med allt från stylingtips till skattefrågor. Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan, jag rekommenderar henne verkligen och hoppas själv på att få anlita henne igen i framtiden.
  • Erik G
    Erik G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk bra! Hjälpsam, kunnig och vänlig!
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte en bostadsrätt och jag tycker att jag har fått ett mycket bra bemötande av Åsa och den hjälp och stöttning i detta som jag har behövt/frågat efter.
  • Annika J
    Annika J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är tillgänglig, pragmatisk och lösningsorienterad. Jag har både köpt och sålt bostad genom henne och varit mycket nöjd med processen.
  • Christofer K
    Christofer K skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supernöjd med Åsa. Har känt oss i trygga händer från start till mål. Kunde inte vara mer glad och nöjd efter försäljningen. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förmodligen Stockholms bästa mäklar tjej
    Engagerad duktig tillgänglig och bra pris och hungrig
  • Christina N
    Christina N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett fantastiskt bemötande och ingav förtroende. Åsa svarade på alla frågor som man som köpare har vid sitt första bostadsköp samt att hon alltid var lättillgänglig på telefon och mail.
  • Madelen E
    Madelen E skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var toppenbra och hjälpte oss med försäljningen av min bostad.
    Rekomenderar henne starkt som mäklare.
  • Erika H
    Erika H skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket trevlig person och serviceinriktad.
    Bemöter alltid en med ett leende på läpparna och är alltid tillgänglig.
  • Ragnar H
    Ragnar H skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa har varit en utmärkt mäklare och kontakten med oss har varit fantastisk, vi har fått goda råd och rekommendationer vilket resulterade i att lägenheten såldes snabbt.
  • Tina P
    Tina P skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Är mycket nöjd med Åsa som mäklare. Vi hade ett bra samarbete och Åsa är väldigt lyhörd till mig som kund!
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är verkligen serviceinriktad och har med en positiv attityd tagit sig an alla små uppdrag hon fått i samband med försäljningen av min lägenhet. Jag är supernöjd!
  • Katja S
    Katja S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förtroendeingivande, sprudlande med energi och stort engagemang var de egenskaper som gjorde att vi valde Åsa att hantera vår lägenhetsförsäljning. Och mycket riktigt så gjorde hon ett lysande jobb. Vi är väldigt nöjda.
  • Christian M
    Christian M skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa Grönwall fick uppdraget att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Jag tycker att Åsa gjorde ett väldigt bra jobb från start till mål. Det jag kunde önska var att prospektet korrekturlästes en gång till samt att den alternativa planlösning var fel, tagen från en annan lägenhet.
    Upplever förutom ovanstående hög kvalitét i Åsas bemötande och genomförande av processen mot mig och mot kund.
  • Nils L
    Nils L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell och kunnig. Hon agerade mäklare vid försäljning av lägenhet.
  • Linda R
    Linda R skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ansvarsfull, kompetent och professionell! Tar väl hand om processen från början till slut!
  • Linda O
    Linda O skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Otroligt proffsig, trevlig och erfaren mäklare. Vi är mer än nöjda!
  • Johan G
    Johan G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är grym! Ett öga för vad som funkar och inte under stylingprocessen, otroligt kundnära och duktig på att hålla en informerad. Rekommenderar varmt.
  • Sam A
    Sam A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillmötesgående och trevlig mäklare som hjälpte oss att få vår lägenhet sold för det pris vi ville ha.
  • Arezu A
    Arezu A skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, tydlig och trevlig!
  • Emma D
    Emma D skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Åsa Grönwall som mäklare när jag skulle sälja min bostadsrätt och är mycket nöjd med hur hon hanterade försäljningen av min lägenhet.
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är proffesionell, erfaren och riktigt duktig. Mina varmaste rekommendationer!
  • Lena T
    Lena T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Toppen att göra affär med Åsa
    professionell, trygg och hjälpsam
  • Klara T
    Klara T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionellt, kunnigt, effektivt bemötande.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell, nogrann och trevligt bemötande!
  • Anna L
    Anna L skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är väldigt nöjda med Åsa som mäklare som sålde vår bostad. Mycket proffsig, kunnig, trevlig och engagerad. Noggrann i framtagande av prospekt, texter och bilder, kom med bra tips och råd under försäljningsprocessens olika faser.
    Kan starkt rekommendera Åsa!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var på tå genom hela förloppet när vi sålde vår lägenhet. Med engagemang och stor social förmåga är hon definitivt en mäklare som jag vill rekommendera.
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb återkoppling efter första kontakten, allt ett glatt och vänligt bemötande, förklarar tydligt och enkelt, ger goda råd baserade på omfattande erfarenhet, som säljare känner man sig trygg och i god händer. Rekommenderas!
  • Arkadiusz S
    Arkadiusz S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag skulle nog vilja påstå att jag är med nöjd med min mäklare än byrån hon representerar.

Vår försäljning var klar kl 23.45 och det säger allt om mäklarens engagemang i vår affär.

Mäklaruset har som policy att lägga upp annonserna på blocket innan hemnet. Om ett eller två år kanske det är lyckat. Jag känner i nuläget att vi tappade en helgs potentiella köpare på grund av det.
  • Åke O
    Åke O skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi anlitade Åsa för att sälja en lägenhet om ett rum och kök. Mycket bra, vänligt och effektivt bemötande.
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Möttes av en positiv och glad försäljare som villigt svarade på alla funderingar jag hade. Det var många eftersom jag aldrig sålt lägenhet eller hus tidigare. Hon var mycket realistisk i sin bedömning och försäljningen genomfördes snabbt.
Peter Eriksén
Patrik Lundberg