Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Caroline Eliasson
Caroline Eliasson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 Läs vad Caroline Eliasson

• FREDRIKA P
    FREDRIKA P skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-05

Caroline var en mycket bra och engagerad mäklaren som fick mig att känna mig trygg genom hela processen. Jag kände mig hörd och fick bra råd som kunde guida mig genom min försäljning. Skulle absolut rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Peter Andreas T skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-12

Bara positivt. Vi kan rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
  • Bo Erik S skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-01

Caroline var snabb, initiativrik, pålitlig och gav täta och bra återkopplingar och goda råd. Läs mer
    2019-04-10 Caroline E svarar Bo Erik S
    Tack för dina fina ord Bo! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)
  • PAOLA L skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-01

Caroline var mycket engagerad och motiverad mäklare. Hon guidade oss bra genom hela processen och hade alltid en bra strategi när läget förändrades. Läs mer
    2019-04-01 Caroline E svarar PAOLA L
    Tack för er fina rekommendation Paola, det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)
    Caroline E gillar detta
  • John Oskar Hampus S skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-21

Jag köpte lägenhet genom Caroline. En mycket smidig affär, Caroline var mycket påläst vid visning och hela tiden tillgänglig under budgivning för att diskutera objektet och utvecklingen. Läs mer
    2019-03-21 Caroline E svarar John Oskar Hampus S
    Tack för ditt fina omdöme Hampus, du kommer stormtrivas i lägenheten! Vi ses på tillträdet :)
  • Jessica Folkesson skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-28

En mäklare med det lilla extra! Väldigt proffesionell, engagerad, påläst och förtroendeingivande. Caroline fick uppdraget att sälja min lägenhet och hon ordnade allt på ett otroligt smidigt sätt, från styling av lägenheten till fotografering och en lyckad visning. Läs mer
    2019-03-05 Caroline E svarar Jessica Folkesson
    Tusen tack för dina fina ord Jessica, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Simon H
    Simon H skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-22

En mycket driven och kunnig mäklare med god områdeskännedom. Väldigt positiv med suverän återkoppling! Läs mer
    2019-03-05 Caroline E svarar Simon H
    Tack för ett jättebra samarbete och ert fina omdöme! :)
  • Victor E
    Victor E skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-25

Caroline har varit en helt fantastisk hjälp i mitt sökande efter den perfekta bostaden. Hon är alltid glad och positiv. När det är svårt att hitta rätt så levererar hon! Det finns ingen bättre fastighetsmäklare i innerstan. Kan starkt rekommendera. Läs mer
    2019-03-21 Caroline E svarar Victor E
    Tack för ditt fina omdöme Victor! Vi ses på tillträdet :)
  • Anna N
    Anna N skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-12

Caroline är väldigt engagerad, drivande mäklare med mycket god kännedom om marknaden på Kungsholmen. Hon har bra kontakter som jag drog nytta av och var duktig att informera i alla steg. Hon gjorde sitt yttersta för att få till ett så bra bud som möjligt, jag är mycket nöjd. :-) Läs mer
    2019-01-15 Caroline E svarar Anna N
    Tack Anna för ditt fina omdöme och ett jättebra samarbete! :)
  • Christian E skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-12-19

Vi kände redan från första mötet att Caroline var helt rätt person. Caroline hade ett bra upplägg inför
    Försäljningen. Under försäljningen var hon drifftig och engagerad. Höll oss uppdaterade så fort det var något.
    En TOPPEN mäklare,riktigt nöjda!!! Läs mer
    2019-01-15 Caroline E svarar Christian E
    Tusen tack för dina fina ord Christian, det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Önskar er all lycka med nya huset :)

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström