en del av Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 2 rekommendationer
En bostadsaffär är alltid kombinerad med både förväntningar och oro, frågor som "hur ska vi gå tillväga med försäljningen?" "hur mycket kan vi få ut för bostaden?" kommer alltid att dyka upp. Därför är det viktigt att du har en trygg och pålitlig fastighetsmäklare som kan vägleda både dig och köparen till en lyckad affär. Går du i säljtankar så ring eller maila mig så hjälper jag dig!

Läs vad 2 användare tycker om Cecilia Jolevi

• Jennifer L
    Jennifer L skrev om Cecilia Jolevi en del av Mäklarhuset Innerstan
    När ni anlitar Cecilia kan ni räkna med ett högklassigt bemötande där dina behov och önskningar står i fokus. Cecilia har en förmåga att få en att känna att just mitt uppdrag är viktigast. Alltid tillgänglig och positiv med stort lösnings fokus. För Cecilia finns inga hinder eller motstånd, hennes utgångspunkt är att allt går att lösa. Man känner sig trygg med henne som samarbetspartner då man alltid kan lita på att saker blir gjorda samt att hon är mycket påläst i ett brett fällt av komplicerade frågor. Du får hjälp med allt ifrån juridiska spörsmål, renovering och inredning samt avtal och ekonomi. Jag kan ärligt säga att det inte finns mycket mer att önska hos en fastighetsmäklares bemötande, utförande eller kompetens.
    Cecilia J gillar detta
  • Åke F
    Åke F skrev om Cecilia Jolevi en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, positiv, starkt driv i försäljningsprocessen. Av och till lite problem med kvaliteten i dokumentationen.
    Cecilia J gillar detta
Åsa Grönwall