en del av Mäklarhuset Innerstan

4.9 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

Läs vad 17 användare tycker om Christina Björkholmen

• Börje L
    Börje L skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är mycket nöjda både med hennes proffesionellt insatts och att personkemin har fungerat bra. Hon är lättsam att ha att göra med och har bra känsla för vad kunden/ köparen vill ha, vilket gjorde att vi kunde förbereda enligt hennes rekommendationer.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, seriöst och påläst intryck.
  • Carl C
    Carl C skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    En synnerligen professionell mäklare med tydliga svar på alla frågor och funderingar.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är en otroligt erfaren mäklare som verkligen vet vad hon gör. Hon visade stor förståelse för mig som kund genom hela försäljningsprocessen, var lyhörd och agerade därefter. Centralt för att jag verkligen rekommenderar Christina är att hon verkligen brinner för sina kunder och affären, där slutpriset på mitt objekt var det verkliga kvittot.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk service och bra hjälp under hela processen.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra! Mkt trevlig, kompentent och med inga konstigheter!
  • Pia K
    Pia K skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att göra en bostadsaffär är en stor sak för de flesta av oss. Oavsett vilken gång i ordningen man köper eller säljer så är varje bostadsköp unik och det är en nervös situation att befinna sig i. De gånger jag och maken har sålt vår bostad genom Christina har det kännts tryggt att ha henne att luta sig emot. Hon har, med sin härliga personlighet och gedigna kompetens, en sällsynt förmåga att bemöta och vägleda oss som kund i både köp och försäljning på ett professionellt och varmt sätt - samtidigt som hon har full koll på all fakta och juridik kring köpet.
    Att hon dessutom har ett genuint intresse i design, arkitektur och konst gjorde inte saken sämre, det visar bara på att hon jobbar med det hon är intresserad av.
  • Annika P
    Annika P skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag fick ett otroligt bra bemötande med mäklaren Christina Björkholmen när jag skulle sälja min lägenhet.
    Christina var mycket hjälpsam och gav mig goda råd med renovering av lägenheten samt tips med homestyling inför fotografering och visning.
    Jag är också mycket nöjd med hur Christina Björkholmen skötte försäljningen samt det resultat lägenheten inbringade.

Med vänlig hälsning, Annika Patomella
  • Martin L
    Martin L skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina Björkholmen rekommenderar jag mer än gärna. Superproffsig, avslappnad och förtroendeingivande. Jag har vart på många visningar och träffat många mäklare men Christina är i en klass för sig. Hon sålde vår lägenhet på Hötorget och vi är så nöjda med allt. Prospekt, foton, kommunikation och inte minst slutpriset. Jag har rekommenderat henne till flera vänner som har samma upplevelse som oss.
  • Mikael
    Mikael skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina har genom sin långa erfarenhet genomfört två försäljningar åt min familj med mycket gott resultat. Jag uppskattar i första hand mäklare som inger förtroende och lotsar mig som säljare genom hela processen med säkerhet och trygghet.
    Jag kan varmt rekommendera Christina som Mäklare.

Mikael Karlsson
  • Jörgen
    Jörgen skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är mycket kunnig, proffessionell och pålitlig. Att hon dessutom har en härlig personlighet och är otroligt lösningsorienterad gör inte saken sämre. Jag har gjort flera affärer med Christina och nästa gång det är dags kommer jag utan att tveka välja att arbeta med henne igen. Vi satte höga mål - Christina levererade - Tack
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    För en tid sedan sålde jag en tomt på Värmdö och Christina Björkholmen var min mäklare. Christina skötte den affären på ett ypperligt sätt. Det var inte helt lätt för vi fick inte så många seriösa intressenter och den som var mest seriös var väldigt långsam. Det var för mig väldigt irriterande men Christina var helt lugn och sa att vi skulle ge det tid. Vi gjorde en bra affär till slut som även köparen är mycket nöjd med. Jag är väldigt tacksam och glad. Snyggt jobbat Christina!
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina Björkholmen är den bästa av världar att guida dig in i din lägenhetsaffär.
    En värld som kräver solid kunskap om vad en affär är o dess betydelse nogsamhet samt ett inkännande av kundens behov samt önskningar.
    Inte minst hennes värme samt humor gör att man som kund känner sig trygg att landa i sin bästa affär.
    Ewa Fröling
  • Malin S
    Malin S skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är extremt mån om sina kunder, och parat med sin långa och gedigna erfarenhet som mäklare, vet hon exakt vad som krävs för att få ett så bra resultat som möjligt. Min erfarenhet är också att själva försäljningsprocessen blir enkel och smidig tillsammans med Christina, eftersom hon är genuint intresserad av sina kunder och därmed ser till att allt fungerar så bra som det bara kan - i stort som smått.
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är allt det en god mäklare ska vara. Driven, smart och väldigt lyssnande.

Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag har bara gott att säga om hela processen. Hon svarade kunnigt på alla tusen frågor jag hade, hjälpte till med allt tekniskt runt ikring en försäljning och framför allt såg hon till att sälja lägenheten för ett pris som låg högt över vad som förväntades av området.
    Jag rekommenderar Christina varmt!
  • Helena B
    Helena B skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev rekommenderad att anlita Christina Björkholmen när jag plötsligt blev änka och satt ensam i ett för stort hus i Stocksund. Den som rekommenderade henne sa att hon är bra när försäljningen är lite krävande, eller mer komplex.
    Det stämde verkligen. Christina är lyhörd, klok, kunnig, behaglig och erfaren. Hon gjorde min tuffa husaffär till ett nöje och förtjänsten blev bättre än väntat. Sedan dess har Christina sålt tre andra bostäder åt mig. Två innerstadslägenheter och ett hus. Hon är så professionell oavsett vad det handlar om.
    Och egentligen: Vilken säljare har inte glädje av en mäklare som är beredd att ta hand även om komplexa situationer?
  • Sara N
    Sara N skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har anlitat Christina vid alla mina försäljningar, 4 st, och det har varit så bra. Christina är förtroendeingivande och det finns en tillit som känns viktig när man ska sälja sin bostad. Christina har en erfarenhet och pålitlighet som lyser igenom, både till mig som säljare och även till dom som är spekulanter. Skulle definitivt anlita henne igen om jag ska sälja!!! Tveklöst!
Peter Eriksén
Åsa Grönwall