en del av Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

4.1 / 5 i betyg — 37 rekommendationer
Med ett brinnande intresse för fastighetsmarknaden och för att göra goda affärer är det för mig ett självklart val att arbeta som fastighetsmäklare. Som fastighetsmäklare är det min uppgift att vägleda dig under din livs viktigaste affär. Mitt mål är att du som säljare ska känna dig trygg under hela försäljningsprocessen. Jag är lyhörd för mina kunders önskemål samt håller vad jag vad jag lovat.

Läs vad 37 användare tycker om Jens Eriksén

• Kristina K
    Kristina K skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Effektiv, försäljningsfokuserad, ett bra nätverk av underlev.

Hade efterlyst ett större register hos mäklaren av spekulanter på stora lägenheter så att vi fått en "riktig" budgivning på den stora läg på 150 m2 (han förstår vad jag menar).
  • Sharam R
    Sharam R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mäklaren var engagerad och målveten men hade svårt att återkomma i vissa fall
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabbt, effektivt och vänligt.
  • Martynas V
    Martynas V skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hi, I have bought my apartment via Jens. First impression was bit disappointing as I have not received reply to my email enquiry. But later I called Jens and we had very efficient conversation. He agreed to show us the apartment at convenient time and was very professional.
    One of the things I like about him is that he looked at us seriously even as we might look young and cannot talk perfect Swedish. I missed this from many agents.
    He also was patient explaining all details and had good sense of humour, getting the tension down.
    I would definitely recommend Jens as a good real estate agent.
    Jens E gillar detta
  • Anton K
    Anton K skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens får saker och ting gjorda och inger trygghet.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens Eriksén har sålt flera lägenheter åt mig/oss. Han är proffsig, pålitlig och kompetent.
  • Eva B
    Eva B skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättebra och proffsig mäklare. Han var hjälpsam och allt gick snabbt och smärtfritt. Eventuellt att det blev lite väl knepigt/omständligt att hitta tid för att skriva avtal då mäklaren ville byta tid. Annars bara bra erfarenheter från min sida.
  • Björn H
    Björn H skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens är en mycket trevlig och proffisionell mäklare som hjälte oss köpa vårt drömhus! Tack för all hjälp Jens!
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    När vi dök upp för visning en kvart före utsatt tid så befann sig Jens redan där och var redo att svara på alla våra frågor kring bostaden, området samt föreningen.

Under köpeprocessen så var Jens ständigt nåbar och behjälplig med svar på våra frågor.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell försäljning med hög tillgänglighet och marknadskunskap.
  • Max G
    Max G skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra försäljningsprocess, Jens har ett engagemang med spekulanterna och vi är nöjda med försäljningspriset.

Vi upplevde tyvärr lite bekymmer i efterarbetet:
    - Vi fick uppfattningen av honom att det var bäst att ha frånträde/tillträde samma dag. En bit in i processen visade det sig att vi tvingas lämna lägenheten innan vi kunde få tillgång till den nya lägenheten trots att vi varskott i mail-konversationen att vi behöver en viss tidsfrist för tillträdet. Detta orsakade en del bekymmer eftersom vår flyttfirma inte kunde lagra våra saker. Tog onödigt mycket tid att få ordning på och det känns som att detta borde inte vara en ovanlig situation.
    - Eftersom vi var tvungna att lösa flytten med ett överbryggningslån var det också lite frustrerande att upptäcka att detta inte hade lösts vid försäljningen. Panten hade lösts men inte överbryggningslånet. Visserligen tog vår bank på sig kostnaden för de extra dagarna som vi var tvungna att ha brygglånet, men det krävde flera telefonsamtal och att fysiskt behöva leta upp ett bankkontor som kan hantera stora överföringar. En enkel fråga kring om det finns ett brygglån som ska lösas hade besparat en del tid.
    - En del detaljer som att Hemnet-fakturan inte var betald och att vi var tvungna att påtala detta vid två tillfällen kändes oproffsigt.
  • Axel E
    Axel E skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande, gav mycket info och bra faktorer till lägenhetens positiva och kanske mindre positiva sidor. Är nöjd med mäklaren Jens som hjälpte mig med mitt första köp.
  • Hans S
    Hans S skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    En kompetent och engagerad mäklare, bra bemötande som uppfyllde våra förväntningar. Vi rekomenderar gärna Jens som mäklare till våra bekantar.
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens Eriksen får högsta betyg av mig. Som kund kände jag mig respekterad, han var hela tiden tillgänglig. Jag upplever Jens som en mäklare med förtroendeingivande självförtroende och jag litade på hans kunskap och erfarenhet.
  • Julia B
    Julia B skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Han var snabb på att ta kontakt efter jag visat mitt intresse för objektet. Han va snabb med avslut och seriös.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättenöjd med affären och stort tack till Jens och Jessica som hjälpte oss! Kan verkligen rekommendera mäklarhuset för deras kompetens och arbetsinsatser!
    2016-03-16 Jens E svarar Mattias H
    Stort tack Mattias! Det var ett nöje att jobba med er och vi önskar er lycka till!
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det var bra och jag blev nöjd och han var en superduktig mäklare!
    2016-03-16 Jens E svarar Linnéa L
    Tack för de fina orden Linnéa, det är bara höra av dig längre fram om jag koan hjälpa dig!
  • Christian G
    Christian G skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionellt bemötande genom hela processen. Tillgänglig och påläst. Jens får mina bästa rekommendationer.
    2016-03-16 Jens E svarar Christian G
    Stort tack Christian! Det är alltid roligt att göra sitt jobb när man har det bemötande som det man hade av dig:) TACK!
  • Mats F
    Mats F skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens var väldigt hjälpsam och driven. Kände mig trygg i att det skulle bli en bra affär och att den var i goda händer.
  • Mathias T
    Mathias T skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra och snabb, tydlig mäklare.
  • Christer E
    Christer E skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tja, bra på visning. Sen kunde han tyvärr inte vara med på kontraktskrivningen första gången utan då fick vi en kollega till honom. Hon blev tyvärr en stor besvikelse. Jag som köpare hade ett antal frågor gällande lägenheten som jag ville ha svar på. Alla frågor blev avsnoppade som om de vore idiotiska och att det skulle vi minsann inte behöva ta upp här. Att be att få titta på lägenheten en gång till för att säkerställa att den såg bra ut det frambringade ett riktigt sarkastiskt svar att det gör minsann ingen och oj vad vi skulle förstöra då om vi skulle göra det. Vi fick en enorm känsla av att en köpare på Mäklarhuset är inte värt vatten, endast den som säljer, för denne skulle det smöras för. Jag måste säga att det var det absolut sämsta möte med så mycket pengar inblandade som jag varit på. Till saken hör att naturligtvis så blev det problem för oss när vi flyttade in angående de frågor vi aldrig fick svar på. Så är jag imponerad av Mäklarhuset...nja, knappast
  • Monica T
    Monica T skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande. Kunnig och seriös mäklare.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag hade förväntat mig en smidigare process från en mäklare som är så erfaren som Jens Eriksén.
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell och kunnig i sitt arbete.
  • Felix A
    Felix A skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det var en snabb och smidig affär. Kan inte vara annat än nöjd med min mäklare från mäklarhuset.
  • Anna R
    Anna R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tydlig och bra information. Engagerad och sympatisk samt klart målmedveten. Resulterar i trygg affär.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra, ordningsam mäklare. Snabb och seriös.
  • Johan M
    Johan M skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt trevligt. Jens är proffsig och håller dig uppdaterad under hela processen. Han ger dig tips och det känns som han håller både säljaren och spekulanten nära sig.
  • Gun L
    Gun L skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag rekommenderar gärna företaget.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens Eriksen var mäklare när jag köpte min första lägenhet. Han var väldigt hjälpsam och jag blev nöjd.
  • Lars R
    Lars R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärkta förberedelser, genomförande och resultat. Noggrann, kunnig och kundorienterad.
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är mycket nöjd med Jens arbete då jag köpte min lägenhet. Han ansträngde sig mer än man kan förvänta sig för att göra affären så lyckad och smidig som möjligt.
  • Karolina R
    Karolina R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Skötte det hela bra. Svarade oftast snabbt på sms el telefon.
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kunskap tydlighet som sköter allt väldigt proffdigt under hela och efter affären. Kan varmt rekommendera.
  • Elliot H
    Elliot H skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Endast ett ord kan beskriva mäklaren Jens Erikssen.
    Katastrof.
    Efter ett missförstånd orsakat av Jens själv så ringde Jens upp en söndag och gormade i telefonen och vägrade försöka lösa situationen. Det var enbart vårt fel och det fick vi höra med råge.
    Den dagen vi skulle skriva på pappren med säljaren av vår nuvarande lägenhet så försökte vi prata om det igen, men Jens bara slog ifrån sig tills han fick nog och valde att sluta prata med mig och min sambo.
    Han bokstavligt talat kastade övergångspapprena på bordet och sa som sagt inte en ljud under hela tiden.
    Till och med säljaren tyckte att stämningen var dålig och bad oss att försöka strunta i Jens.
    Dagarna efteråt var jag fortfarande i chock så jag valde att ringa upp mäklarhusets VD och hade därefter ett samtal på ca 1 timme där det avslutades med att VDn bestämde sig för att besöka Jens kontor och ha ett samtal med honom personligen.
    VDN ringde sen upp mig och berättade och deras möte.

Lång historia men, har du möjlighet att välja vilken annan mäklare som helst i hela världen. TA för Guds skull den chansen!
    2015-03-12 Jens E svarar Elliot H
    Alla problem uppstod du du och din sambo valde att olovligt tillträda lägenheten inan aktuellt tillträde. Ni hade fått lov att använda förrådet men valde istället lägenheten pga att ni inta hade någon anna stans att förvara era möbler. SÄLJAREN hade saker kvar där. Att sedan kasta säljaren saker på golvet i en hög är nog i allas ögon inte ok. Men jag hänvisar till säljaren för ytterligare info då även han naturligtvis vet om situtionen. Mvh jens
  • David N
    David N skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Gjorde ett väldigt seriöst intryck, och va mycket noggrann. En bra kandidat för oss vid våran nästa bostadsaffär..
  • Moa K
    Moa K skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Aggressiv, obehaglig, för på. Rekommenderas ej!!!!!
    2015-03-12 Jens E svarar Moa K
    Moa! Samma sak som med din kille Eliot, hänvisar till den texten!
Åsa Grönwall
Peter Eriksén